MĚŘENÍ DÉLKY - OPAKOVÁNÍ

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Výukový materiál byl zpracován v rámci projektu OPVK 1
Advertisements

FYZIKÁLNÍ VELIČINY Co a jak měříme?
Příprava laboratorní práce č.3
Jednotky délky. Délková měřidla
Postup měření délky Autor: Mgr. Eliška Vokáčová
Měření délky.
MĚŘENÍ DÉLKY.
MĚŘENÍ DÉLKY PLOCHY OBJEMU
MĚŘENÍ FYZIKÁLNÍCH VELIČIN
Měření fyzikálních veličin – Měření délky
Základní škola a Mateřská škola, Šumná, okres Znojmo OP VK Tematický celek: Fyzika pro 2. stupeň V/2 Inovace a zkvalitnění výuky v oblasti.
U těles určujeme ve fyzice jejich vlastnosti – rozměr (velikost), hmotnost, objem, obsah, teplotu, barvu, tvar, tvrdost, stlačitelnost, sílu – kterou.
ZŠ, Týn nad Vltavou, Malá Strana
Fyzika 6.ročník ZŠ Fyzikální veličina D é l k a Creation IP&RK.
Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Číslo smlouvy: 4250/21/7.1.4/2011 Číslo klíčové aktivity: EU OPVK 1.4 III/2 Název klíčové aktivity: Inovace a zkvalitnění.
Příjemce Základní škola, Třebechovice pod Orebem, okres Hradec Králové Registrační číslo projektuCZ.1.07/1.1.05/ Název projektu Digitalizace výuky.
Téma: Fyzikální veličiny – délka
Nové modulové výukové a inovativní programy - zvýšení kvality ve vzdělávání Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem.
Měření délky a hmotnosti
Opakované měření délky
Přesnost a chyby měření
DÉLKA délka se používá k udání rozměrů těles (délka, šířka, výška, hloubka) nebo vzdálenost mezi dvěma body v prostoru. d = 1m Značka: d Jednotka: m (metr)
Autoři:Iveta Rejnušová a Karolína Moravcová
Měření objemu.
Elektronická učebnice - I
Měříme délku s různou přesností
Markéta Zakouřilová ZŠ Jenišovice VY_32_INOVACE_162
Jednotky objemu 1 Základní jednotky.
Jednotky délky Miroslava Maňásková. 1 ABCD 446 cm500 dm4,6 m50 cm 30,46 km0,5 km390 dm39 mm NAJDI DVOJICE 246 dm500 mm50 m460 mm 1390 cm460 m500 m3,9.
Převody jednotek Jednotky délky.
Opakované měření délky Autor: Mgr. Eliška Vokáčová Gymnázium K. V. Raise, Hlinsko, Adámkova , prosinec.
Měření délky – cvičení Autor: Mgr. Eliška Vokáčová
Převody jednotek objemu - opakování
Hra k zopakování a procvičení učiva (Test znalostí)
Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název DUM: Měřidla délky Číslo DUM: III/2/FY/2/1/3 Vzdělávací předmět: Fyzika Tematická oblast: Fyzikální veličiny.
PŘEVODY JEDNOTEK.
AutorRNDr. Lenka Jarolímová Datum ověření ve výuce Ročník6. Vzdělávací oblastČlověk a příroda Vzdělávací oborFyzika TémaVeličiny a jejich měření.
F YZIKA Měření délky. Vypracoval: Lukáš Karlík. P OROVNÁVÁNÍ Dříve lidé měřili pomocí porovnávání na větší a menší. Toto měření bylo však velmi nepřesné.
JEDNOTKY OBJEMU 6.třída. A) Převeď na jednotku v závorce: 0,06 dm 3 (cm 3 ) 0, m 3 ( cm 3 ) 2,3cm 3 (mm 3 ) 27 cm 3 (dm 3) 5,4 dm 3 (m 3 ) 1 989mm.
Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA SADSKÁ Autor: Mgr. Aleš Čech Název DUM: VY_32_Inovace_ Převody jednotek délky Název sady: Fyzika 6. ročník Číslo projektu:
Opakování 6.roč. VeličinaJednotkaMěřidla Název Značka Název, značka délkad V kilogram,kg stopky, hodinky hustota ρ - teplota metr,m krejčovský, skládací,
Převody jednotek délky
Opakované měření délky
MĚŘENÍ DÉLKY Dostupné z Metodického portálu ISSN:  , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým.
Jednotky délky, hmotnosti, obsahu
Název školy: Základní škola a Mateřská škola Kladno, Norská 2633
Název školy Základní škola Jičín, Husova 170 Číslo projektu
PROVĚRKY Převody jednotek (délka, obsah, objem, hmotnost, čas)
Autor: Mgr. Svatava Juhászová datum: Název: VY_52_INOVACE_01_FYZIKA
Tento materiál byl vytvořen rámci projektu EU peníze školám
Sada 1 Člověk a příroda MŠ, ZŠ a PrŠ Trhové Sviny
VY_32_INOVACE_Sib_II_0 Jednotky délky
AUTOR: Jiří Toman NÁZEV: VY_32_INOVACE_06_07Délka,hmotnost-test
MĚŘENÍ DÉLKY.
Jak postupujeme při měření délky
Mgr. Jan Ptáčník - GJVJ - Fyzika - Prima
Převody jednotek obsahu
Zopakujeme si jednotky délky, které už znáš.
Převody jednotek délky
ZŠ Týnec nad Labem AUTOR: Martina Dostálová
15 JEDNOTKY DÉLKY – opakování.
Převody jednotek délky
Měření délky.
Přesnost a chyby měření
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ DOLNÍ BENEŠOV
Elektronická učebnice - I
Převody jednotek obsahu
Převody jednotek délky
Převody jednotek délky
Transkript prezentace:

MĚŘENÍ DÉLKY - OPAKOVÁNÍ 1) Převeď na jednotky uvedené v závorce: 850 m (km) = 13 dm (mm) = 142 mm (cm) = 1,18 m (dm) = 3,5 cm (mm) = 4 mm (m) = 2 km 35 m (m) =

2) Vyjmenuj alespoň tři různá délková měřidla 2) Vyjmenuj alespoň tři různá délková měřidla. 3) Co to je mezinárodní prototyp metru? 4) S jakou přesností byla změřena délka tužky, jestliže výsledek byl zapsán d = 15,7 cm? 5) S jakou přesností byla změřena šířka učebny, jestliže výsledek byl zapsán d = 9,28 m? 6) S jakou přesností byla změřena vzdálenost budov, jestliže výsledek byl zapsán d = 52,0 m?

7) Délka místnosti byla změřena měřícím pásmem celkem čtyřikrát 7) Délka místnosti byla změřena měřícím pásmem celkem čtyřikrát. Naměřené hodnoty byly: 4,46 m; 4,48 m; 4,45 m a 4,50 m. a) Vypočítej aritmetický průměr z naměřených hodnot a správně zaokrouhli. b) Jaký byl nejmenší dílek použitého měřidla? c) Urči odchylku měření.