Jak vzniká kniha?.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Pořadové číslo projektu:CZ.1.07/1.4.00/ Šablona:VY_32_INOVACE_DUM51_03 Sada:VY_32_INOVACE_DUM51 Autor: Mgr. Jaroslav HASIL Ročník/předmět:6. – 9.ročník,
Advertisements

Výroba knihy Národní obrození
Počítačová grafika - úvod
Rychlý přehled nejběžnějších typů tiskáren.  8, 9 nebo 24 jehliček  Jehličky skrz barvící pásku protlačují jednotlivé body, čímž vzniká na papíře obraz.
Exkurze RUDi Tábor.  Byli jsme na exkurzi ve firmě Rudi.Hned na začátku exkurze nás přivítal majitel Daniel Růžička.Šli jsme do první místnosti, kde.
Škola: Střední škola právní – Právní akademie, s.r.o. Typ šablony: III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Projekt: CZ.1.07/1.5.00/
Pořadové číslo projektu:CZ.1.07/1.4.00/ Šablona:VY_32_INOVACE_DUM51_16 Sada:VY_32_INOVACE_DUM51 Autor: Mgr. Jaroslav HASIL Ročník/předmět:6. – 9.ročník,
Grafika a digitální fotografie Volitelný modul úrovně P díl č. 2.
Jak se vaří knížka Určeno pro 1.stupeň ZŠ (po úpravě možno i 2.stupeň ZŠ)
Vy_32_INOVACE_ZB04_1864TVR Výukový materiál v rámci projektu OPVK 1,5 Peníze středním školám Číslo projektuCZ.1.07/ / Číslo projektu:Rozvoj.
Základní škola národního umělce Petra Bezruče, Frýdek-Místek, tř. T. G
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu Označení:Sada: Ověření ve výuce:Třída: Datum: Registrační číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ VY_32_INOVACE_MAM_KC_2_19.
Číslo šablony: III/2 VY_32_INOVACE_P4_ 2.6 Tematická oblast: Aplikační software pro práci s informacemi I. Textový editor-hromadná korespondence Typ: DUM.
Digitální výukový materiál zpracovaný v rámci projektu „EU peníze školám“ Projekt:CZ.1.07/1.5.00/ „SŠHL Frýdlant.moderní školy“ Škola:Střední škola.
Karel a Josef ČAPKOVI bratři a spisovatelé.
dagmar p e t r á š k o v á d r a č í s t r o m kombinovaná technika.
Vytvořil Nick Guláš a 9.A. Dne 20. června 2013 jsme navštívili grafické studio RUDI, které se nachází v našem městě. Cílem naší exkurze bylo zjisti, jakým.
Textový procesor (MS Word) Ing. Jan Roubíček. Příprava před tiskem, tisk VY_32_INOVACE_10_2_13_AP.
DŮM PLNÝ KNIH Určeno pro 2.tř. ZŠ. KNIHOVNA A KNIHKUPECTVÍ Knihovna (budova s odděleními) Knihovna (police nebo skříňka s knížkami) Knihkupectví (obchod,
Počítačové sítě Autor: Eva Trávníčková, ZŠ Gabry a Málinky Štítná nad Vláří Informatika 5. ročník.
Povinné údaje v knize.
Způsoby vedení evidence podnikatelské činnosti I.
© Macura & partner, a.s. Veletrh řešení květen 2015 Podnikám a zaměstnávám.
Šablona: III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Vzdělávací materiál: Prezentace – zápis pro žáky Určen pro: 2. ročník oboru Ekonomika a.
Právní subjektivita – s.r.o. Výhoda spočívá v omezeném ručení za závazky společnosti. Relativně nízké hodnotě min. základního jmění. Malé administrativní.
Srovnání cen knih v České republice a na Slovensku Vladislav Kluska, 3. A.
FINANČNÍ GRAMOTNOST VÝROBA BANKOVEK. Projekt: CZ.1.07/1.5.00/ OAJL - inovace výuky Příjemce: Obchodní akademie, odborná škola a praktická škola.
Elektroinstalační materiál Zbožíznalství 1. ročník.
Základní škola a Mateřská škola, Baška, p. o. Baška 137, Baška Ilustrace Vladimíra Jiránka Anotace: Seznámení s ilustracemi Vladimíra Jiránka Vzdělávací.
INFORMATIKA 6.ročník SESTAVA POČÍTAČE. PC – Personal Computer = Osobní počítač Počítač je zařízení, které slouží na uchování a zpracování informací. Pracuje.
Integrovaná střední škola, Hodonín, Lipová alej 21, Hodonín Registrační čísloCZ.1.07/1.5.00/ Označení DUMVY_32_INOVACE_E30.03 Ročník3. ročník.
Základní škola a Mateřská škola, Baška, p. o. Baška 137, Baška Ilustrace Josefa Lady Anotace: Seznámení s ilustracemi Josefa Lady Autor: Mgr. Vladimíra.
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiáluVY_32_INOVACE_255_TÉMA_ Rezervy a fondy Název školy Masarykova střední škola zemědělská a Vyšší odborná.
Děti z Bullerbynu 10 Autor: Mgr. Marcela Vrubelová
Nakladatelství UTB Pavel Holík
VY_32_INOVACE_Sikorová_ VO operace – skladování, expedice
Polygrafický seminář Tiskáren Havlíčkův Brod, a.s.
Praktické zkušenosti editora fantastiky
Psychologie reklama.
Pracovní porada Pracovní list.
Vklad Obchodní zákoník definuje vklad jako peněžní prostředky nebo jiné penězi ocenitelné hodnoty, které se společník zavazuje vložit do základního kapitálu.
Pracovní porada Pracovní list.
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název školy Název materiálu
Děti z Bullerbynu 11 Autor: Mgr. Marcela Vrubelová
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Vysoké Mýto, Knířov
Velkoobchod Autor: Ing. Sikorová Renata VY_32_INOVACE_Sikorová_
Děti z Bullerbynu 2 Autor: Mgr. Marcela Vrubelová
Cesta k flexibilitě J.Skorkovský ESF MU
Komanditní společnost
Portál sboru dobrovolných hasičů
RISKUJ Marketingový mix. RISKUJ Marketingový mix.
Průzkum trhu. Průzkum trhu Předpoklad úspěchu podniku = dobrá znalost trhu Význam Předpoklad úspěchu podniku = dobrá znalost trhu.
Děti z bullerbynu 1 Autor: Mgr. Marcela Vrubelová
Děti z Bullerbynu 13 Autor: Mgr. Marcela Vrubelová
Průvodce společností Název společnosti.
Autor: Mgr. Jitka Langerová Datum: Název: VY_32_INOVACE_13_ČESKÝ JAZYK
Vliv reklamy na společnost
Děti z Bullerbynu 4 VY_32_INOVACE_05_10 Autor: Mgr. Marcela Vrubelová
Děti z Bullerbynu 3 Autor: Mgr. Marcela Vrubelová
Děti z Bullerbynu 6 Autor: Mgr. Marcela Vrubelová
Děti z Bullerbynu 12 Autor: Mgr. Marcela Vrubelová
Název projektu: Moderní škola
-v tržním hospodářství zaujímá klíčovou pozici
Dějiny slovenského práva II Ladislav Vojáček
CZECH SALES ACADEMY Hradec Králové – VOŠ a SOŠ s.r.o.
Vztahy mezi útvary charakter průběhu hlavní podnikatelské činnosti
EBSCO PhDr. Ivana Reznerová
Počítačová grafika.
Státní zdravotní ústav Praha Centrum podpory veřejného zdraví
Šablona pro obrázky na sociálních sítích
Transkript prezentace:

Jak vzniká kniha?

AUTOR = píše knihu

NAKLADATELSTVÍ = obchodní společnost vydávající knihy

REDAKTOR = obsahová a jazyková kontrola textu

ILUSTRÁTOR = doplní text obrázky (ilustracemi)

GRAFIK = konečné výtvarné zpracování celé knihy včetně obálky

KOREKTURA knihy = oprava

SAZEČ = „sází“ do počítače kompletní knihu

TISKÁRNA = podnik, ve kterém se tisknou knihy

TISKAŘ = kompletuje, vytváří a kontroluje tištěné materiály

PROPAGACE KNIHY = reklama (knižní veletrhy, autogramiády, plakáty…)

EXPEDICE DO KNIHKUPECTVÍ = rozvoz do prodejen

ČTENÁŘ = příjemce knihy

LITERÁRNÍ KRITIK = hodnotí knihy, píše kritiky