Program zahájení - Petr Pavlinec, KÚ role systémového integrátora - Martin Vimr, PH organizace projektu - Vladimír Kvarda, PH obsazení projektového týmu.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Projektové řízení Modul č.1.
Advertisements

„Plánování projektu Plán projektu“
Jan Zmátlík / Petr Pošvic / Martin Rendl
Jdeme do hloubky: týdenní report
ŘÍZENÍ LIDSKÝCH ZDROJŮ Vzdělávání, kvalifikace, rozvoj
Informační systémy Analýza systému. Sestavení týmů a potvrzení téma projektu.
X13PMT 2. seminář Ing. Martin Molhanec, CSc. Garant předmětu ČVUT – FEL, K13113.
Aukro.cz – projektový management v e-commerce Tereza Kabrdová.
3. Životní cyklus a procesy projektu
Ing. Pavel Halfar - IPH Servis
Hodnocení, realizace a kontrolní etapa. Hodnotí se tři skupiny kriterií: A)Prospěšnost – žádoucnost 1. Jak navržená strategie pomáhá dosažení cílů? 2.
Vyjednání Národního strategického referenčního rámce a operačních programů na období 2007 – 2013 Jiří Čunek 1. místopředseda vlády a ministr pro místní.
Stipendijní informační portál - Zakládací listina projektu.
IT outsourcing v praxi Jak to celé probíhá...
Příprava a realizace kroků k využití strukturálních fondů EU v období 2007 – 13 Jiří Čunek 1.místopředseda vlády a ministr pro místní rozvoj.
4. Lekce Dílčí procesy funkčního testování
Politický kontext a řízení rizik v rámci PPP Školení na řízení rizik v projektech PPP Twinningový projekt CZ/2005/IB/FI/04 Mikko AJ Ramstedt.
Řízení realizace Pro IT, a.s. Ing. Jarmila Šarmanová … průzračnost, která je vidět.
Statutární město Ostrava
Zvýšení kvality řízení KÚPK aktivita A3 Informační strategie Analýza Workshop
Systém dalšího vzdělávání pracovníků výzkumu a vývoje v MS kraji a jeho realizace Projekt A6 Rozpočet a plánování tvorby projektů a jejich následná realizace.
Implementace spisové služby v prostředí městských úřadů
CRR ČR pobočka Olomouc 1 pobočka CRR ČR pro NUTS II Střední Morava se sídlem v Olomouci Centrum pro regionální.
1. Projektový management I. ÚVOD II. PROJEKT III. PROJEKTOVÉ ŘÍZENÍ IV. PROJEKTOVÝ TÝM Přednáška č. 1: Projektový management.
Rozhodovací procesy.
Schéma procesu vstupy Průběh procesu výstupy činnost ZDROJE.
AKTUÁLNÍ SITUACE V PROJEKTU RIS – ČASOVÝ HARMONOGRAM červen 2005 – květen 2006červen 2007 – leden 2008 Fáze 0 – definice projektu Fáze 1 - analýza Fáze.
Proces řízení kvality projektu Jaromír Štůsek
ICHNOS Plus – INTERREG 4C Ing. Petr Pavlinec – kraj Vysočina.
Zvýšení kvality řízení na Krajském úřadě Plzeňského kraje
1 Řízení implementace IS a SS* Šablony. 2 Vzorové postupy.
Projekt krajských evidencí stav k
2. Životní cyklus a procesy projektu
ZÁKLADY SYSTÉMŮ MANAGEMENTU 1. ČÁST
Psaní právních dokumentů
Metodika řízení projektů
Helios Orange - Implementace systému
I. zasedání ŘV MAP Hlučínsko východ 25. Ledna 2016.
STRATEGICKÉ PLÁNOVÁNÍ ROZVOJE VZDĚLÁVACÍ SOUSTAVY LIBERECKÉHO KRAJE (projekt KAP LK) ÚVODNÍ KONFERENCE.
Projektové procesy.  Podrobné procesní modely (PMBOK)  Zjednodušený procesní model  COBIT.
Úvodní schůzka k projektu „Optimalizace procesů a nastavení způsobu komunikace“ Fulnek
Místní akční plán vzdělávání ORP Svitavy. Název projektu: Místní akční plán vzdělávání ORP Svitavy Reg. číslo: CZ /0.0/0.0/15_005/ Realizátor.
Tvorba Místního akčního plánu rozvoje vzdělávání pro ORP Veselí nad Moravou Ustavující setkání Řídícího výboru MAP,
Sekce fondů Evropské unie (Sekce 8) Hlavní náplň Zajištění činností Řídicího orgánu operačních programů spolufinancovaných z ESF (OP LZZ a OPZ), Zprostředkujících.
KRAJSKÝ AKČNÍ PLÁN ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ Martina Vojtěchová
Místní akční plán rozvoje vzdělávání ORP Přeštice.
Digitální učební materiál Název projektu: Inovace vzdělávání na SPŠ a VOŠ PísekČíslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Škola: Střední průmyslová škola a.
Analýza zainteresovaných stran MAP vzdělávání pro ORP Hořice Ustavující setkání Řídícího výboru MAP vzdělávání pro ORP Hořice
Jednání řídícího výboru - Modernizace KNL
Krajský akční plán vzdělávání Středočeského kraje
Strategické řízení a plánování ve školách a v územích
Místní akční plán vzdělávání MAP rozvoje vzdělávání na území Prahy 8
5. zasedání Řídícího výboru projektu Místní akční plán rozvoje vzdělávání ORP Český Těšín, reg. č. CZ /0.0./0.0/15_005/ února 2017.
Tvorba Místního akčního plánu rozvoje vzdělávání pro SO ORP Čáslav
Krajský akční plán rozvoje vzdělávání Libereckého kraje
Setkání členů Řídícího výboru MAP SO ORP Beroun
2. jednání řídícího výboru
Informace k plánovanému workshopu s řediteli/zástupci škol
INTEGROVANÝ PLÁN ROZVOJE ÚZEMÍ 11. jednání Řídicího výboru IPRÚ
PROJEKTOVÉ ŘÍZENÍ V NEZISKOVÝCH ORGANIZACÍCH
AUTOEVALUACE CESTA KE KVALITĚ
4. zasedání Řídícího výboru projektu Místní akční plán rozvoje vzdělávání ORP Český Těšín, reg. č. CZ /0.0./0.0/15_005/ prosinec.
Ustavující setkání Řídícího výboru MAP,
Plán obchodního projektu
Krajský akční plán rozvoje vzdělávání v JčK
Datum konání: 5. února 2018 Místo konání: Velké Meziříčí, JUPITER club
„Program RE:START a Platforma Uhelné regiony“
Model intenzivní podpory
Krajský akční plán rozvoje vzdělávání v JčK
Místní akční plán rozvoje vzdělávání pro Prahu 12
Transkript prezentace:

Program zahájení - Petr Pavlinec, KÚ role systémového integrátora - Martin Vimr, PH organizace projektu - Vladimír Kvarda, PH obsazení projektového týmu harmonogram projektu nástin přístupu k řešení v oblasti evidence majetku - Pavel Trhoň, T-Mapy nástin přístupu k řešení v oblasti KDB - Miroslav Dvořák - MARBES CONSULTING závěr

Organizace projektu Vladimír Kvarda Projektový tým a zodpovědnosti Krajský úřad Vysočina

cíl prezentace Organizace projektového týmu Zodpovědnosti jednotlivých rolí Složení projektového týmu Pravidla termínů, vedení a zapisování schůzek Harmonogram

Informační systém Technologie Lidé Procesy

Rizikové faktory Cíle projektu nejsou (přesně) definované Cíle nejsou stejně chápány Nelze hodnotit postup projektu Nejsou jasně definovány priority

Rizikové faktory Nejsou jasně stanoveny kompetence a pravidla komunikace Projekt je příliš rozsáhlý Projektový tým neví, co dělat Projektový tým neví, jak to udělat atd.

Definice projektu Účel a cíle projektu Předpoklady, počáteční a cílový stav Výstupy projektu Rozsah projektu Způsob implementace systému Plán projektu Vazba na jiné projekty Organizace, role a zodpovědnost Způsob práce na projektu

Struktura projektového týmu Řídící výbor Vedení projektu Administrátor projektu Člen 1 - garant projektu Člen Technický / Realizační tým Garant projektu Tým změnového řízení Tým kontroly kvality Realizační tým dodavatele Realizační tým zákazníka

Struktura schůzek Schůzky řídícího výboru (ŘV) –Pro zásadní akceptační testy –Pro změnová řízení –Operativně pro řešení nenadálých událostí neřešitelných VP –Pro ukončení projektu Schůzky vedení projektu –Pravidelně každý týden –Akceptační testy –Po jednání ŘV –Schůzky potvrzované min. dva dny předem Jednání realizačních týmů –Operativně dle potřeby –Plánované minimálně 3 pracovní dny dopředu –Svolávají VP - čas, téma, příprava,účastníci

Řídící výbor Řídící výbor je grémium, vytvořené na období trvání projektu. Tvoří jej členové vrcholového vedení zákazníka i dodavatele. Schází se na pravidelných schůzkách, kde jej vedení projektu informuje o stavu a průběhu prací na projektu.

Garant projektu Garant projektu je člen vrcholového vedení klienta, který celý projekt implementace systému iniciuje a v počátečních etapách, kdy se projekt zajišťuje a plánuje, jej také zaštiťuje.

Řídící výbor

Schůzka ŘV Zhodnocení stavu celého projektu Kontrola dle plánu projektu Identifikace a řešení rizikových oblastí Identifikace a řešení změn Plán dalších aktivit Eskalace cílů a usnesení na VP Odsouhlasený zápis

Vedení projektu Vedení projektu: –vedoucí projektu zákazníka –vedoucí projektu dodavatele –administrátor projektu Hlavním úkolem vedoucího projektu dodavatele je především každodenní metodická pomoc vedoucímu projektu zákazníka.

Vedení projektu

Průběh schůzek VP Program Kontrola uložených úkolů, harmonogramu projektu Projednání daných témat, … Definice rozhodnutí Uložení úkolů a opatření na další období –Termín –Odpovědná osoba Termín a téma příštího jednání Oboustranně odsouhlasený zápis

Vedoucí projektu - úloha zpracovávat a udržovat plán projektu přidělovat zdroje jednotlivým úkolům plánovat rozpočet projektu a kontrolovat dodržování jeho čerpání řídit a kontrolovat všechny činnosti, týkající se projektu provádět změnová řízení zajišťovat, aby byly všechny úkoly správně rozděleny a pochopeny organizovat a sledovat všechna školení a cvičení informovat Řídící výbor o průběhu a stavu projektu formulovat požadavky na modifikace a rozšíření systému koordinovat práci na všech výstupech, vznikajících během projektu

Realizační týmy

Kontakty na členy projektového týmu

Harmonogram

Dotazy 13.listopadu 2002