Bakalář přírodních věd 6 semestrů Bakalář technických věd 8 semestrů Inteligentní budovy Provoz jaderných energet. zařízení Master of Automotive Engineerig.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Proč studovat na Vysoké škole Karla Engliše?
Advertisements

VÝSLEDKY DOTAZNÍKOVÉHO ŠETŘENÍ v Plzeňském kraji Plánování lidských zdrojů Svaz průmyslu a dopravy ČR, Západočeská univerzita v Plzni, Česko-německá obchodní.
Fakulta veterinární hygieny a ekologie
Průmyslová střední škola Letohrad
VYSOKÁ ŠKOLA TECHNICKÁ A EKONOMICKÁ V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH
Katedra ekonomiky, manažerství a humanitních věd Baví vás práce s lidmi, chcete rozhodovat o nových projektech a řídit jejich realizaci? Chcete-li být.
Vědecká rada Fakulty bezpečnostního inženýrství 8. prosince 2010
Studijní program Stavební inženýrství
Studijní obor Informační a automatizační technika www. fsid. cvut
USMĚRŇOVÁNÍ KONCEPCE A OBSAHU EKONOMICKÉHO VZDĚLÁVÁNÍ NA TECHNICKÝCH UČEBNÍCH A STUDIJNÍCH OBORECH ©prof. Ing. Ondřej Asztalos, CSc.
Bakalářský studijní obor Stavba strojů a zařízení Obor je zaměřen zejména na dopravní a manipulační techniku a výrobní stroje. Vysoké učení technické v.
Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy
INOVACE V PODNIKU Inovace předmětu v rámci studijního oboru
 zaměření: Silniční vozidla  Tento obor je zařazen mezi technické obory  Je určen pro chlapce i dívky, kteří se zajímají o automobily, jejich konstrukci,
Katedra ekonomiky, manažerství a humanitních věd Baví vás práce s lidmi, chcete rozhodovat o nových projektech a řídit jejich realizaci? Chcete-li být.
KRAJSKÉ SESTKÁNÍ METODIKŮ
Magisterský obor Ekonomika a řízení elektrotechniky a energetiky.
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích VŠTE BEZ BARIÉR Registrační číslo: CZ.1.07/2.2.00/ Číslo a název oblasti podpory: Oblast.
Bakalářský studijní program Elektrotechnika Obor  Aplikovaná a komerční elektronika Oborová katedra  Katedra elektroniky.
OBOR ENERGETICKÉ INŽENÝRSTVÍ
Střední školství a trh práce Akční program podpory odborného školství.
VEŘEJNÁ EKONOMIKA A SPRÁVA
DEN OTEVŘENÝCH DVEŘÍ 24. ledna Co u nás můžete studovat? Studijní obory na KBO 1.Bakalářské (bc.) 1.1. Učitelské1.2. Neučitelské 2. Magisterské.
INOVACE STUDIJNÍCH PROGRAMŮ STROJNÍCH OBORŮ JAKO ODEZVA NA KVALITATIVNÍ POŽADAVKY PRŮMYSLU Výsledky řešení: Ostrava doc. Ing. Josef NOVÁK, CSc.
Analýza nabídky bakalářských studijních programů ICV v rámci pedagogického vzdělávání Ing. Lenka Danielová, Ph.D., Mgr. Dita Janderková, Ph.D., Doc. PhDr.
současná medicína vyžaduje dokonalé technické zázemí,
Reaktorová fyzika I pro 3. ročník zaměření TTJR, JEŽP a JZ
Bakalářský obor STM-ECTS Manažerská informatika. Vidíte své budoucí uplatnění spíše v managementu a řízení, než v čistě inženýrské/technické pozici? Chcete.
Vybrané statistické údaje, zájem o studium technických oborů Josef Beneš CSVŠ, v.v.i. SPAV Spolupráce technických fakult veřejných vysokých škol s podniky.
Vybrané statistické údaje zájem o studium technických oborů Josef Beneš CSVŠ, v.v.i. SPAV Spolupráce technických fakult veřejných vysokých škol s podniky.
Vybrané statistické údaje zájem o studium technických oborů Josef Beneš CSVŠ, v.v.i. SPAV Spolupráce technických fakult veřejných vysokých škol s podniky.
Závěry ze semináře k problematice strukturovaného studia učitelství KONFERENCE „STRUKTUROVANÉ STUDIUM UČITELSTVÍ“ v Srní.
Obor: Kybernetika a měření Jaké studium zajišťují katedry typ obor stud./rok bakalářské Kybernetika a měření 150 magisterské Kybernetika a měření - RT,
Fakulta bezpečnostního inženýrství VŠB–TUO Doc. Dr. Ing. Miloš Kvarčák Hodnocení akademického roku Fakulta bezpečnostního inženýrství VŠB–TUO.
Inovace výuky a její implementace v oborech Fakulty bezpečnostního inženýrstvíCZ.1.07/2.2.00/ Se zvyšováním technologické a technické úrovně průmyslu.
Role fakulty dopravní na trhu práce spolupráce s praxí kam směřujeme
INOVACE STUDIJNÍCH PROGRAMŮ STROJNÍCH OBORŮ JAKO ODEZVA NA KVALITATIVNÍ POŽADAVKY PRŮMYSLU doc. Ing. Josef NOVÁK, CSc. VŠB-TU Ostrava.
ČVUT V PRAZE Fakulta stavební ČVUT V PRAZE Fakulta stavební Magisterský studijní program „Budovy a prostředí“ prof.Ing.Karel Kabele,CSc. Katedra TZB.
ČESKÉ VYSOKÉ UČENÍ TECHNICKÉ V PRAZE
Stručná prezentace Vysoké školy sociálně-správní v Havířově.
ODDĚLENÍ ZAHRANIČNÍCH STYKŮ (OZS) ozs.vse.cz MOŽNOSTI STUDIA V ZAHRANIČÍ.
Jméno Příjmení Konference IDS – Žďár nad Sázavou NABÍDKA VZDĚLÁVÁNÍ A STÁŽÍ V OBORU DOPRAVNÍ TELEMATIKY Ing. Martin Langr, Ph.D.
Průzkum zaměstnanosti v Jihomoravském kraji k Na realizaci průzkumu se podílely: Krajský úřad Jihomoravského kraje a Úřady práce Blansko, Brno.
Ústav pedagogických věd Mostní Zlín Tel: Fax:
Studijní obor AUTOMATIZACE a ŘÍDICÍ TECHNIKA Bc.Ing. Bc. a navazujícího Ing. studijního programu Chemické a procesní inženýrství PROČ? Automatizace a řídicí.
Vysoká škola sociálně správní, Havířov. jedna z nejmladších soukromých vysokých škol v ČR státní souhlas od listopadu 2007 výuka zahájena v září 2008.
Seminář k doktorskému studijnímu programu Zlín.
Setkání s generálními sekretáři Rady pro fondy SRR Odbor regionálního rozvoje a evropských projektů KÚ LK
Studium na AF MENDELU Ing. Petr Dostál, Ph.D.
Fakulta zdravotnických studií
Podrobnosti na KVS – doc. Manlig, Ing. Zelený, Ing. Vavruška
SNÍŽENÍ ENERGETICKÉ NÁROČNOSTI BUDOVY Č. P
Technické znalectví a pojišťovnictví
Ostravská univerzita (1991 → )
Jištění kvality technologických procesů
Fakulta zdravotnických studií
Zpráva o studiu za rok 2015 Zdeňka Chmelíková
MEZIFAKULTNÍ MAGISTERSKÝ STUDIJNÍ PROGRAM INTELIGENTNÍ BUDOVY
prof. Ing. Vojtech Dirner, CSc.
Zpráva o studiu za rok 2016 Zdeňka Chmelíková
Architektura a život ČVUT & FAKULTA ARCHITEKTURY
První tisková konference ministra Josefa Dobeše
FAKULTA STROJNÍHO INŽENÝRSTVÍ UNIVERZITY JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
Bakalářský studijní program Elektroenergetika Garant : doc. Ing
Při technické univerzitě v Liberci
Nedostatek studentů na VŠ u technických oborů
Zpráva o studiu za rok 2013 Zdeňka Chmelíková
VOLITELNÉ VYUČOVACÍ PŘEDMĚTY ve 4. ročníku šk. roku 2019/20
Aplikovaná elektronika
Téma Polytechnické vzdělávání a Infrastruktura
Transkript prezentace:

Bakalář přírodních věd 6 semestrů Bakalář technických věd 8 semestrů Inteligentní budovy Provoz jaderných energet. zařízení Master of Automotive Engineerig Průmyslový design Strojírenství 6 semestrů A/B Navazující magisterské studium 4 semestry PŘIJÍMACÍZKOUŠKY Zájemci mimo FS Zájemci mimo FS Vyrovnávací CŽV Společný 1. ročník – vyučovaný na úrovni A i B Česká komora autorizovaných inženýrů a techniků činných ve výstavbě Vyrovnávací CŽV

Výroba a ekonomika ve strojírenství obory:Technologie, materiály a ekonomika strojírenství (do budoucna možnost doplnění o další 3-leté obory) Teoretický základ strojního inženýrství bezoborové studium (myšleno jako vstupní program pro navazující magisterské studium) Schváleno AK MŠMT ČR IX/2009 Výroba a ekonomika ve strojírenství obory:Technologie, materiály a ekonomika strojírenství (do budoucna možnost doplnění o další 3-leté obory) Teoretický základ strojního inženýrství bezoborové studium (myšleno jako vstupní program pro navazující magisterské studium) Schváleno AK MŠMT ČR IX/2009

„Bakalář technických věd“ obory:Technika životního prostředí Informační a automatizační technika Konstruktér a výpočtář Energeticka a procesní technika Neschváleno AK MŠMT ČR VI/2009 (proběhne „dohadovací“ řízení) „Bakalář technických věd“ obory:Technika životního prostředí Informační a automatizační technika Konstruktér a výpočtář Energeticka a procesní technika Neschváleno AK MŠMT ČR VI/2009 (proběhne „dohadovací“ řízení)

Strojní inženýrství dělení na základní 3 až 4 obory, které se v případě dostatečného zájmu studentů budou dále větvit na obvyklé strojírenské obory Připravováno k akreditaci Strojní inženýrství dělení na základní 3 až 4 obory, které se v případě dostatečného zájmu studentů budou dále větvit na obvyklé strojírenské obory Připravováno k akreditaci

Okrajové podmínky: Existence mnoha „strojních“ VŠ

Okrajové podmínky: Existence mnoha „strojních“ VŠ Snížení počtu dětí Existence mnoha „strojních“ VŠ Snížení počtu dětí Zdroj: ČSÚ 2015/16

Okrajové podmínky: 2001 bylo 9%  2008 je 15% populace vysokoškoláků (OECD 33%) Aktualizace koncepce reformy vysokého školství, MŠMT, asi 18% populace 2006 asi 35% populace 2010 až 42% populace 2015 až 50% populace % 35% 50% 42% Existence mnoha „strojních“ VŠ Snížení počtu dětí Zvýšení procenta vysokoškoláků Existence mnoha „strojních“ VŠ Snížení počtu dětí Zvýšení procenta vysokoškoláků IQ

Okrajové podmínky: Existence mnoha „strojních“ VŠ Snížení počtu dětí Zvýšení procenta vysokoškoláků Klesající počty studentů na technických vysokých školách Existence mnoha „strojních“ VŠ Snížení počtu dětí Zvýšení procenta vysokoškoláků Klesající počty studentů na technických vysokých školách rok

Délka studia: 5 resp. 5,5 roku trvající magistr 4 roky trvající bakalář 2 roky trvající navazující magistr 5 resp. 5,5 roku trvající magistr 4 roky trvající bakalář 2 roky trvající navazující magistr 6. r. 5. r. 4. r. 3. r. 2. r. 1. r. cca 350 absolventů cca 250 absolventů cca 200 absolventů

Délka studia: 5 resp. 5,5 roku trvající magistr 4 roky trvající bakalář 2 roky trvající navazující magistr zkrácení bakaláře na 3 roky 5 resp. 5,5 roku trvající magistr 4 roky trvající bakalář 2 roky trvající navazující magistr zkrácení bakaláře na 3 roky 6. r. 5. r. 4. r. 3. r. 2. r. 1. r. cca 200 absolventů B B TMES 200 až 400 studentů

Délka studia: 5 resp. 5,5 roku trvající magistr 4 roky trvající bakalář 2 roky trvající navazující magistr zkrácení bakaláře na 3 roky 5 resp. 5,5 roku trvající magistr 4 roky trvající bakalář 2 roky trvající navazující magistr zkrácení bakaláře na 3 roky 6. r. 5. r. 4. r. 3. r. 2. r. 1. r. cca 200 absolventů B B 3-leté obory TMES,... obory dle ČKAIT 4-leté obory TŽP, EPT, IAT,... TMES

Profil absolventa: základní bod tvorby oboru musí odpovídat aktuálnímu stavu musí odpovídat možnostem musí odpovídat požadavkům musí korespondovat s ostatními základní bod tvorby oboru musí odpovídat aktuálnímu stavu musí odpovídat možnostem musí odpovídat požadavkům musí korespondovat s ostatními Návrh předmětů: vychází z profilu absolventa předměty teoretického základu - vycházejí z úrovně předchozích znalostí předměty oborové - vycházejí z úrovně předchozích znalostí - vycházejí z konkrétního stavu poznání - vycházejí z požadavků praxe - vycházejí z personálních možností vychází z profilu absolventa předměty teoretického základu - vycházejí z úrovně předchozích znalostí předměty oborové - vycházejí z úrovně předchozích znalostí - vycházejí z konkrétního stavu poznání - vycházejí z požadavků praxe - vycházejí z personálních možností