Linka 800PRAHA1 nová kvalita komunikace úřadu s občany

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Přístupnost informací na webech Prezentace na seminář Parádní web Michal Rada, MVČR.
Advertisements

Ing. Jiří Nouza náměstek primátora hl. m. Prahy Zóny placeného stání.
Bc. Lucie Ptáková,  Plánované spuštění systému: 2014  = evropská agentura pro vesmírný systém Galileo (GSA)  Bude zajišťovat především navigaci.
Desatero problémů Chrudimi očima mladé generace 2014.
Hradec Králové ISSS 2007 Platební rozkaz v SRN 2. dubna 2007 Dr. Paul Springer.
Přednáška na téma Rozbor udržitelného rozvoje území a vyhodnocení vlivů vyhodnocení vlivů zásad územního rozvoje a územního plánu na udržitelný rozvoj.
INVESTICE DO ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ
Prezentace k semináři „ePraha – výzvy a příklady řešení“ ANALÝZA INFORMAČNÍCH POTŘEB (V PRAZE) Březen 2006 / Petr ŽIŽKA / STEM/MARK, a.s.
Sociodemografická analýza Výzkum potřeb uživatelů Prostějov.
Datové schránky CzechPOINT. Základní informace Plzeňský kraj – v čele hejtmanka Krajský úřad – cca. 370 zaměstnanců – v čele ředitel úřadu Organizace.
Integrovaný plán rozvoje města Ústí nad Labem - Centrum Podporováno z Evropského fondu pro regionální rozvoj „Vize přestane být snem“
Návrh úprav stránek – návrh úprav stránek POŽADAVKY Date: 7/2013Návrh: redakční rada stránekVypracoval: Jiří RutkovskýGrafická.
Nový zákon o ochraně ovzduší. Schválen Poslaneckou sněmovnou ČR dne 10. února 2012 Projednán Senátem ČR dne 15. března 2012 a vrácen Poslanecké sněmovně.
Marta Toušková Útvar rozvoje hl. m. Prahy Setkání geodetů 2013 Ukončení projektu Digitální mapa Prahy a zadání Digitální mapy veřejné správy hl. m. Prahy.
Účetní reforma v druhém roce
Rozvoj nehlasových služeb Současnost a budoucnost mobilních sítí
O TRESTNÉM ČINU O PŘESTUPKU O UDÁLOSTI
Principy SPIS pro legislativu eGovernmentu Aleš Kučera – NOVELL eGovernment Expert Forum , ISSS, Hradec Králové.
ISSS Pavel Kopecký, Zlínský kraj Václav Mařík, Marbes consulting s.r.o.
Georeporty aplikované využití geoprostorových informací
Portál veřejné správy © 2002 IBM Corporation ISSS 2003 ePUSA – elektronický portál územních samospráv Krajský úřad Plzeňského krajeMinisterstvo vnitra.
Portál - kultura a historie Prahy Ivan Seyček Miroslav Váňa Lada Králová Magistrát hl. m. Prahy ePraha ISSS/LORIS/V4DIS Portál – kultura.
1 / 7 Standardizace kartových center © HAGUESS, a.s – 2007 Standardizace kartových center Standardizace v oblasti kartových center a projekt opencard.
ÚŘAD VLÁDY ČESKÉ REPUBLIKY Úřad vlády ČR a Ministerstvo pro místní rozvoj ČR CESTA K INFORMACÍM O EVROPSKÉ UNII V ČESKÉ REPUBLICE.
ČESKÝ STATISTICKÝ ÚŘAD Na padesátém 81, Praha 10 Využívání služeb e-governmentu jednotlivci ISSS 2007, Hradec Králové Andrej.
Implementace spisové služby v prostředí městských úřadů
Moderní řízení úřadu z pohledu tajemníka Radek Baloun, tajemník Magistrátu města Hradec Králové 31.března 2005.
Spolupráce škol a sociálních partnerů při tvorbě ŠVP a realizaci výuky Ing. Jana Trhlíková, NÚOV Brno, Projekt je financován Evroským sociálním.
Příprava zákona o elektronických komunikacích Jaromír Šiška, CSc. náměstek ministra - ředitel sekce elektronických komunikací a poštovních služeb Konference.
Autor: Kateřina Konečná Vedoucí: Ing. Igor Ivan, Ph.D.
ČESKÝ STATISTICKÝ ÚŘAD Na padesátém 81, Praha 10 Šetření o využívání informačních technologií ve veřejné správě Konference ISSS 2006.
Vazba IS Munis a aplikace Czech POINT
ISSS 2008, Hradec Králové Elektronické zpracování problematiky zákona o střetu zájmů Mgr. Věra Hottmarová, MěÚ Smiřice Mgr. Tomáš Lechner, Triada, spol.
Pilotní projekt Ústřední evidence podnikatelů – RŽP ISSS 2004 Hradec Králové Ing. Jan Pokorný odbor projektů životních situací.
ISSS 2003 ePUSA Elektronický portál územních samospráv – stav projektu Ostrava
Vytváření registru územní identifikace a adres v ČR Ministerstvo práce a sociálních věcí Odbor informatiky Mgr. Karel Lux vedoucí oddělení koncepce
Problematika informační kriminality
ISSS 2005, Hradec Králové1 iMUNIS SMiS – aplikace na OÚ Lety Jiří Hudeček, Obec Lety Ivana Melicharová, Obec Lety Tomáš Lechner, Triada, spol. s r. o.
Možnosti využití mobilní komunikace při krizových situacích
Za akademický rok 2013/2014 Hana Kolářová proděkanka LF UP.
Vzdělání a vzdělanost a podpora zaměstnanosti
Zavedli jsme systém environmentálního řízení a auditu Datum: Zpracoval(a): Zavedli jsme systém environmentálního řízení a auditu Podpora transformace v.
Ochrana práv spotřebitelů v energetických odvětvích JUDr. Petr Scholz, Ph.D. ředitel sekce legislativně správní Praha, květen 2013.
RNDr. Ivana Havlíková Ing. Jiří Štochel. STAVEBNÍ ZÁKON - STARÝ.
Projekty ITI pro zlepšení společného IDS Prahy a Středočeského kraje Ing. Radim Vysloužil.
Spolupráce ÚP ČR a LPS konference - Poslanecká sněmovna parlamentu ČR Mgr. Zdeňka Cibulková, Odbor pro sociální věci Generálního ředitelství.
Konference Transformace a deinstitucionalizace soc. služeb – od 9.00 do hodin druhého dne Hradec Králové Individuální projekt odboru.
Informační a poradenské centrum VIOLA Pilotní projekt Centra sociálních služeb Praha pro muže a ženy, kteří chtějí řešit konfliktní vztahy se svými blízkými.
Webové stránky města Fulnek Webpadára 2013
Ing. Aleš Průša. Co bylo na počátku ? Primárně je nutné předcházet protiprávním jednáním ve městě, obci Společná odpovědnost samosprávy a PČR za oblast.
Martin Klika 1. místostarosta města Litvínov Vyhodnocení projektu „NULOVÁ TOLERANCE“ II. etapa.
Manuál pro obce k zákonu o právu shromažďovacím. Proč? K dispozici není žádný kvalitní komentář k zákonu č. 84/1990 Sb., o právu shromažďovacím, který.
Řešení „psí“ problematiky v Českých Budějovicích CpKP jižní Čechy
Specializovaný tým MŘ PČR Brno na problematiku DmN
ÚVODNÍ SETKÁNÍ SE STAROSTY
Organizace předškolního vzdělávání
Petra Martináková , ČJ+AJ se zaměřením na vzdělávání
Nový zákon o ochraně ovzduší
Nastavení spolupráce mezi obecním úřadem a pobočkou ÚP
Organizační řád Městského úřadu Uherské Hradiště Příloha č
za akademický rok 2015/2016 Hana Kolářová proděkanka LF UP
Městská policie – CALL BACK červenec – srpen 2010 Tisková konference 1
Trendy k informační společnosti
Akční plán GISTR na jaře 2016 OS GeoInfoStrategie.
Workshop projektu systémová podpora sociální práce v obcích na téma
Územně analytické podklady
Projekt Svazu na podporu meziobecní spolupráce v ČR
Sociologická analýza postojů a názorů obyvatel MČ
Základní údaje Samostatná městská část od roku 1994 Rozloha 1 353,1 ha
Chytré Lampy na MČ Praha 2
Transkript prezentace:

Linka 800PRAHA1 nová kvalita komunikace úřadu s občany Mgr. Radka Fleischmannová vedoucí úřadu MČ Praha 1 Hradec Králové 7. - 8.dubna 2008 ISSS Přednáška 2365

Co bylo impulsem? Rozborem přijatých písemných stížností bylo zjištěno, že počet stížností sice od roku 2005 klesá. ... nicméně významnou část stížností v roce 2007 tvořily stížnosti na probíhající činnosti mimo pracovní dobu úřadu. Z praxe víme, že je to jenom špička ledovce!   Rok Počet stížností % k počtu obyvatel 2004 356 1,12% 2005 420 1,32% 2006 395 1,24% 2007 311 0,98% Průměrný počet obyvatel 31 812    Podíl stížností v roce  2007 Typ stížnosti Počet stížností % k počtu stížností Rušení nočního klidu 52 16,72% Nepovolená staveb. činnost 34 10,93% Neoprávněné zábory 26 8,36% Počet stížností v roce 2007 311 Linka 800PRAHA1

Jak otevřít dveře úřadu? V posledním roce byly uvedeny následující změny: Rozšíření pracovní doby Info-centra v pondělí a ve středu do 19 hodin a v sobotu od 8.00 do 14.00 hodin Rozšíření pracovní doby úřadu v pondělí a ve středu do 19.00 hodin Co bylo dále připraveno ? Úprava internetových stránek, sekce životní situace v souvislosti s procesním auditem a namapováním všech životních situací do procesních diagramů Kontrolní skupina pro řešení on-line podnětů občanů Linka 800PRAHA1

Co občané kritizují na práci Úřadu? Krátká rekapitulace připomínek občanů na práci Úřadu: Těžkopádná reakce, než se rozhoupete je po všem! Ty největší ...... se dějí, když už máte po úředních hodinách! Už jsem psala dopis, ale dostala jsem jen obecnou odpověď! Co očekávají občané od práce Úřadu? Dostupnost Rychlost Spolehlivost Osobní přístup Linka 800PRAHA1

Řešení v praxi Dostupnost v kteroukoliv dobu odkudkoliv Rychlost odklad řešení na druhý den - mnohdy se nic nezjistí úředník řeší případ do několika hodin po nahlášení Spolehlivost O každé událost existuje záznam, včetně evidence jeho pohybu, stavu řešení a výsledku Osobní přístup úředník je v kontaktu s občanem Linka 800PRAHA1

Řešení v praxi Požadavky na řešení komunikace s občany: Jako realizovatelná varianta se jeví spolupráce s profesionálním partnerem společností ICZ a.s. – kontaktním centrem.   Požadavek Řešitel Úřad Partner Zajistit nonstop provoz ANO Speciální telekomunikační technologie NE Proškolení odborní pracovníci Spolupráce s odděleními MČ Linka 800PRAHA1

15. 3. 2008 zahájení pilotního provozu Hlavní cíle pilotu: Ověřit realizovatelnost sběru podnětů telefonickým kontaktem Zjistit skutečné problémy občanů Ověřit spokojenost občanů s touto formou zpracování Nastavené parametry služby: Provoz 24/7. Online předávání podnětů na Odbory MČ Praha 1. Pro vybrané prioritní podněty bude 1 úředník připraven na výjezd v kteroukoliv dobu. Spolupráce s Městskou policií, ELTODO a TSK na řešení prioritních podnětů (rušení nočního klidu, stavební činnost). Po vyřešení podnětu úředník zavolá občanovi s informací. Linka 800PRAHA1

Zkušenosti z pilotního provozu Podněty občanů jsou přijímány zejména z těchto oblastí: Nepovolené zábory Rušení nočního klidu Znečišťování veřejného prostranství Hluk a znečištění v souvislosti se stavební činností Jeden příklad za všechny: 31.3.2008, 13:50 – Stížnost na nepořádek v Ostrovní ulici před č.o. 8, v souvislosti se záborem veřejného prostranství. 31.3.2008, 15:10 – Případ přebírá Odbor dopravy MČ Praha 1. 31.3.2008, 16:45 – Místní šetření pracovníka odboru 1.4.2008, 11:23 – Občan telefonicky informován o vyřešení podnětu Podnět byl vyřešen do 24 hodin od nahlášení občanem! Linka 800PRAHA1 8

Další možnosti rozvoje Dnešní řešení podporuje: Sběr podnětů nejen na území MČ Praha 1. občané nerozlišují kde jsou hranice obvodu, sebrané podněty předáváme na příslušnou MČ První realizovaná zelená linka na území Hl. m. Prahy proč do budoucna nevyužít naše zkušenosti a realizovat celopražskou linku? On-line kontakt s občanem Řešení podnětu občana do 48 hodin Osobní komunikace občan x úřad Přednáška 2365 Linka 800PRAHA1