Český trh pneumatik od 90. let po současnost Od komunikace faxem až po e-business Ing. Jan Mulač 10.9.2014
OBSAH Minulost – jak se rozvíjel obchod a budovaly prodejní kanály Současnost – globalizace a informační transparentnost Budoucnost – kdo bude vítězem a kdo poraženým? KLÍČ K ÚSPĚCHU
KALENDÁŘ PIRELLI – SVĚDECTVÍ DOBY 1997 FAX 1998 1999 2000 HYPERMARKETY 2001 2002 2003 EU 2004
KALENDÁŘ PIRELLI – SVĚDECTVÍ DOBY 2005 2006 WEB 2007 2008 2009 2010 SROVNÁVAČE CEN 2011 2012
KALENDÁŘ PIRELLI – SVĚDECTVÍ DOBY 2013 VÁLKA ROBOTŮ 2014
SVĚT SE MĚNÍ DÍKY TECHNOLOGIÍM INFORMACE Před 20 lety : Knihovny, noviny Dnes : 4 mld vyhledávání denně KOMUNIKACE Před 20 lety : Fax, pošta, pevná linka Dnes : 18 mld emailů, zpráv denně OBCHOD Před 20 lety : Obchod, katalog Dnes : 85% uživatelů internetu nakoupilo online
KLÍČEM K ÚSPĚCHU JE ROZVOJ VLASTNÍCH AKTIVIT SHRNUTÍ KLÍČEM K ÚSPĚCHU JE ROZVOJ VLASTNÍCH AKTIVIT Učit se, učit se, učit se Myslete i na sebe a svou rodinu Poslouchejte své zákazníky, zrychlete reakci na jejich požadavky Pozorně sledujte své okolí a inspirujte se Jednoduchá řešení jsou většinou ta nejlepší Místo skepse, hledejte malé každodenní radosti Získaná data, informace musí vést k akci 6 6
DĚKUJI ZA POZORNOST jan.mulac@pirelli.com