OBSAH Minulost – jak se rozvíjel obchod a budovaly prodejní kanály

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
On-line komunikace, sociální sítě a propagace vědy
Advertisements

Využití potenciálu mobilního kanálu
Best Online Media Mediální zastoupení 21 webů zejména z oblasti informačních technologií připravuje internetové reklamní kampaně na míru a nyní uvádí ve.
Rozbor a výsledky integrovaných mobilních kampaní Aktuálně.cz Ondřej Švihálek, Centrum Holdings 13. října 2010.
Mobilní aplikace TECH/NTK. -cílem poskytnout rychlý a jednoduchý mobilní přístup k základním službám pro typické zákazníky NTK -část aplikační a informační.
Mobile Internet Forum 2009 Petr Škvařil 8. října 2009 Případové studie mobilního marketingu.
Nadpis Lexikon úspěšného podnikání aneb Jak rozjet svou firmu Jana Merunková.
E-learning? LOL !! Ing. Jaroslav Čech, iCORD Int. CEO.
Úvodní stránka.
Vertikální cílení online kampaní…
Ruber, Saitz.  Customer Relationship Management  Systémy pro řízení vztahů se zákazníky  Zjednodušeně : ◦ shromažďování ◦ zpracování ◦ využití informací.
Prezentace webu studentské společnosti FimArt, o. s. – 1. Internetová strategie webu  Prolinkování s partnerskými weby  Microsite festivalu.
ACOMWARE s.r.o. Hvězdova 1689/2a, Praha 4 Tel.: facebook.com/acomware twitter.com/acomware.
Informační systémy podnikové systémy CRM
Význam informací v podnikání
Aktivity ČTÚ pro období let 2014 a 2015
Představujeme službu Samepage
Jan Horna HorMart s.r.o. web2-0.cz web2-0.cz Sociální sítě aneb jak je využít pro vaši značku.
Metody zpracování informací
CZ.1.07/1.4.00/ VY_32_INOVACE_130_IT7 Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu Vzdělávací oblast: Informační a komunikační technologie Předmět:Informatika.
Žít či nežít virtuální životy? Martin Dvořák beVirtual, s.r.o. Brno,
Základní služby Internetu
Výukový matriál byl zpracován v rámci projektu OPVK 1.5
Propagace ve firmách Zlínského kraje
Jméno firmy Podnikatelský plán. Shrnutí Jasně popište, co je smyslem činnosti vaší společnosti a jaké si kladete cíle –Stručně popište, jak si představujete.
Investujte do úspor. Zlepšete prodej a marketing Přehled o Vašich zákaznících, obchodních aktivitách a příležitostech – Kdokoliv kdykoliv ví o všem, co.
úvod pojetí a obsah marketingu
Oborová brána TECH tech.jib.cz Seminář „Okna oborů dokořán! Proč a jak využívat oborové brány & jak dál v CPK? “ Praha, NTK PhDr. Lenka Hvězdová.
Mobilní Marketing. Co je Mobilní Marketing? Všechna řešení, která využívají nástrojů mobilní komunikace pro komunikaci s uživatelem a zákazníkem. SMS,
Podpora poskytování dalšího vzdělávání v Pardubickém kraji reg.č.: CZ.1.07/3.2.13/ Představení projektu Ing. Petra Semeráková, manažerka projektu.
Prezentace Internetový portál Plzeňského kraje jako komunikační nástroj Plzeňský kraj Odbor informatiky Ing. Jaroslav Antoš, Ph.D.
Projekt Bezpečně online Mgr. Marie Svobodová. Hradec Králové, ISSS 2006 Sem prosím umístit úvodní stránku webu Dnes zahajujeme provoz …..
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiáluVY_32_INOVACE_245 Název školyGymnázium, Tachov, Pionýrská 1370 Autor Ing. Roman Bartoš Předmět Informatika.
marketingové poradenství
INTERNET VE STÁTNÍ SPRÁVĚ A SAMOSPRÁVĚ 2008 © Copyright IBM Corporation 2008 Správa obsahu v podání IBM 7. – 8. dubna 2008 ibm.com/cz/public Daniel Beneš.
Důvody vstupu na zahraniční trhy
1 FIREMNÍ KULTURA Evergreen v nových souvislostech aneb FUNGUJÍ JEN JEDNODUCHÉ VĚCI.
Efektivní reklama na internetu Luboš Plotěný
Strategie prodeje textilního zboží
České eshopy pod drobnohledem Tomáš Hodboď, CEO Heureka.cz
U&SLUNO a.s., SADOVÁ 28, OSTRAVA | TEL.: | FAX: | České Budějovice, Marta Nováková.
ČESKÉ CENTRUM-ČESKÝ DŮM MOSKVA
Spotřebitel a maloobchodní prodejna. Maloobchod  Poslední článek distribučního řetězce  Zahrnuje služby pro domácnosti.
Metody zpracování informací
EurActiv.cz Informační portál o dění v Evropě. PREZENTACE INFORMAČNÍHO PORTÁLU EURACTIV.CZ Obsah Co je EurActiv.cz? Info o EurActiv.com Obsahová struktura.
ČESKÝ STATISTICKÝ ÚŘAD Na padesátém 81, Praha 10 ČESKÝ STATISTICKÝ ÚŘAD Moderní zdroj statistických informací.
Projekt ERNIE Moravská zemská knihovna Mgr. Jan Lidmila.
BSC 1992 Robert S. Kaplan a David P. Norton článek navrhující měření výkonnosti organizací – BSC – Vyrovnaný přehled výsledků kniha The Balanced.
Koncept projektu Packaging Live Packaging Live je doprovodný program v rámci MSV Po úspěchu Packaging Live na EMBAX /SALIMA 2010, 2012, 2014 a.
Co děláme, když nejsme na internetu 27. dubna 2010 Internet Advertising Conference.
Petr Mikšovič CEO, SOVA NET, s.r.o. Význam on-line strategie v B2B.
Masmédia a manipulace: Masmédia a jejich vliv na společnost i osobní životy lidí Jana Kvardová, IV. D Střední škola KNIH, o.p.s. Brno.
Výuka AJ na VŠE Halka Čapková 7. července Typy kurzů (moduly): o Dvousemestrální kurzy: Angličtina pro ekonomická studia Příprava na zkoušky Cambridge.
Provázanost mobilní reklamy s webem Tomáš Košťál … najdu tam, co neznám !
Portál Kudy z nudy Statistiky 2009 Marketingové aktivity v roce 2009 Plán aktivit 2010.
Webové stránky města Fulnek Webpadára 2013
Internet Autor: Mgr. Jan Duchek VY_32_INOVACE_14_Internet Vytvořeno v rámci projektu „EU peníze školám“. OP VK oblast podpory 1.4 s názvem Zlepšení podmínek.
Možná podpora na získání ETV certifikátu z OP PIK Ing. Radek Navrátil, září 2016.
Podvody v kamionové přepravě způsoby a prevence Ing. Martin Staněk RAALTRANS.
Knihovna a její služby v 21. století
Firemní klima jako nástroj HR marketingu
Internet = je celosvětový systém propojených počítačových sítí, ve kterých mezi sebou počítače komunikují pomocí rodiny protokolů TCP/IP.
Webová aplikace pro správu sportovního oddílu
Prezentace obchodního plánu
Marketingový mix VY_32_INOVACE_41_823
Název společnosti Obchodní plán.
Prezentace obchodního plánu
Propagace, reklama VY_32_INOVACE_41_831
Výzvy digitální ekonomiky pro společnost
Transkript prezentace:

Český trh pneumatik od 90. let po současnost Od komunikace faxem až po e-business Ing. Jan Mulač 10.9.2014

OBSAH Minulost – jak se rozvíjel obchod a budovaly prodejní kanály Současnost – globalizace a informační transparentnost Budoucnost – kdo bude vítězem a kdo poraženým? KLÍČ K ÚSPĚCHU

KALENDÁŘ PIRELLI – SVĚDECTVÍ DOBY 1997 FAX 1998 1999 2000 HYPERMARKETY 2001 2002 2003 EU 2004

KALENDÁŘ PIRELLI – SVĚDECTVÍ DOBY 2005 2006 WEB 2007 2008 2009 2010 SROVNÁVAČE CEN 2011 2012

KALENDÁŘ PIRELLI – SVĚDECTVÍ DOBY 2013 VÁLKA ROBOTŮ 2014

SVĚT SE MĚNÍ DÍKY TECHNOLOGIÍM INFORMACE Před 20 lety : Knihovny, noviny Dnes : 4 mld vyhledávání denně KOMUNIKACE Před 20 lety : Fax, pošta, pevná linka Dnes : 18 mld emailů, zpráv denně OBCHOD Před 20 lety : Obchod, katalog Dnes : 85% uživatelů internetu nakoupilo online

KLÍČEM K ÚSPĚCHU JE ROZVOJ VLASTNÍCH AKTIVIT SHRNUTÍ KLÍČEM K ÚSPĚCHU JE ROZVOJ VLASTNÍCH AKTIVIT Učit se, učit se, učit se Myslete i na sebe a svou rodinu Poslouchejte své zákazníky, zrychlete reakci na jejich požadavky Pozorně sledujte své okolí a inspirujte se Jednoduchá řešení jsou většinou ta nejlepší Místo skepse, hledejte malé každodenní radosti Získaná data, informace musí vést k akci 6 6

DĚKUJI ZA POZORNOST jan.mulac@pirelli.com