Prezentace oddělení FMCG říjen 2006

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
OVLIVŇOVÁNÍ SPOTŘEBITELE
Advertisements

1 PUBLIC RELATIONS 1 Případové studie UNIVERZITA TOMÁŠE BATI VE ZLÍNĚ, FAKULTA MULTIMEDIÁLNÍCH KOMUNIKACÍ.
Nadpis Lexikon úspěšného podnikání aneb Jak rozjet svou firmu Jana Merunková.
Vize, Strategie, Cíle.
Reklama v rozhodování firmy. Reklamní výdaje a jejich účinnost
1 AOV „Nástroje a distribuční cesty v současné ekonomické a obchodní situaci mezi výrobcem a spotřebitelem v aplikaci společností Sanitec“ Ing.Michal.
ACOMWARE s.r.o. Hvězdova 1689/2a, Praha 4 Tel.: facebook.com/acomware twitter.com/acomware.
DITTRICHOVA PRAHA 2 ZELENÁ LINKA PRO EXPORT Foresightem k inovacím Mgr. Aleš Řiháček, MBA ředitel.
Obchodní akademie, Ostrava-Poruba, příspěvková organizace
ÚLOHA MARKETINGU V PODNIKU
Jaroslav Jíra, GfK Czech Quo vadis PR? Public Relations Summit 2009 GfK CzechPR Summit
 VY_32_INOVACE_16_10  Základní vzdělávání – Člověk a společnost – Výchova k občanství.
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Šablona:III/2 Č. materiálu VY_32_INOVACE_217.
Marketingové komunikace Název školyStřední odborná škola Luhačovice Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ AutorMgr. Klára Masařová Název.
Ing. Jiří Šilhán.  představuje komplex aplikačního a základního software, technických prostředků, podnikových procesů a personálních zdrojů určených.
Corporate identity Vítám Vás na přednášce.
Národní konference kvality ve veřejné správě – Brno 2013
Marketing v pojišťovnictví února 2007 E :00 – 15:30.
VY_32_INOVACE_EKO_19 PROPAGACE I.
Práce v obchodním oddělení jako motivace a čest Praha, 21. 5
Struktura inzertního oznámení Anna Hušková Anežka Jandová Zuzana Frydrychová.
Scope2 INDEX 1. Internet mktng and sales 2. Marketing Strategy 3. International M. 4. Tenders and public procurement 5. Q & A E-commerce (Elektronické.
9.Komunikace.
Ondřej Škorpil 27. října 2011 American Center Řízení agendy CSR ve Skupině ČSOB Na cestě k efektivitě: Jak integrovat CSR do strategického řízení firmy.
Propagace Monika Ferdová, Radka Hejzlarová,
Firemní komunikace Obsah 1.Pojem firemní komunikace 2.Tvorba podnikové komunikace 3.Komunikace formou marketingových aktivit 4.Podniková kultura 5.Otázky.
Podpora prodeje v MOB Maloobchod musí předat informace o své : společnosti, nabídce, cenách, cílové skupině zákazníků Podpora prodeje znamená cílenou komunikaci.
Marketingová komunikace
úvod pojetí a obsah marketingu
1 NÁSTROJE V OBLASTI ŘÍZENÍ ANEB ÚSPĚŠNOST BEZ NÁSTROJŮ ? ÚSPĚŠNOST S NÁSTROJI ? Ing. Pavel Sladký M: Semináře, konzultace, motivační a certifikační.
MARKETING.
doc.PhDr. Dušan Pavlů, CSc.
MV RPS, 1. červen 2005 RPS/CSF Česká republika 2004>2006 Rámec podpory Společenství Ministerstvo pro Místní rozvoj ČR Odbor Rámce podpory Společenství.
Chování zákazníka Zahrnuje všechny činnosti, které zákazník uskutečňuje v souvislosti s nákupem a užitím zboží nebo služby.
RPS/CSF Česká republika 2004>2006 Rámec podpory Společenství Ministerstvo pro Místní rozvoj ČR Odbor Rámce podpory Společenství.
Řízení obchodu Pro IT, a.s. Ing. Zbyněk Sonnek … průzračnost, která je vidět.
Volby 2006: Příležitosti a řešení „Internet jako nástroj pro volební kampaň a/i komunikaci s voliči “
Plán a plnění strategie sociální firmy Ergones na roky
Jan Martof Služby v oblasti reklamních a dárkových předmětů aneb darovat „propisku“ už nestačí.
MIND THE GAP Transformace globální komunikační strategie do lokálního prostředí Libor Kytýr – Corporate Affairs Communication Manager, Tesco.
MARKETINGOVÝ MIX.
TISKOVÁ KONFERENCE KVALITNÍ EVROPSKÝ VÝROBEK.
Spotřebitel a maloobchodní prodejna. Maloobchod  Poslední článek distribučního řetězce  Zahrnuje služby pro domácnosti.
Marketing inovací Inovace 2 1. CO JE MARKETING Obecně o marketingu a jeho podstatě Rozbor případové studie - příloha Základní úkol marketingu vyplývá.
Mediální kampaň Petra Kafková Petr Chládek 1. Osnova produkt produkt fáze projektu fáze projektu statistika statistika náklady náklady zdroje zdroje vlastní.
CRM a jeho možné využití
Public relations Název školyStřední odborná škola Luhačovice Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ AutorMgr. Klára Masařová Název šablonyIII/2.
VÝZKUM A INTERNET Internet Advertising Conference Vít Smékal, OMG
Petr Mikšovič CEO, SOVA NET, s.r.o. Význam on-line strategie v B2B.
Chování kupujících  Chování kupujících je složitý proces, který ovlivňuje řada vnitřních i vnějších činitelů a marketingový odborníci mohou znalost.
Obchodní akademie a Střední odborná škola, gen. F. Fajtla, Louny, p.o. Osvoboditelů 380, Louny Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo sady 34Číslo.
FINANČNÍ GRAMOTNOST REKLAMA ZPRACOVALA: MGR. IVA NOVOTNÁ SPECIÁLNÍ ZÁKLADNÍ ŠKOLA, ČESKÁ KAMENICE, JAKUBSKÉ NÁM. 113, PŘÍSPĚVKOVÁ ORGANIZACE.
R EKLAMA A JEJÍ DRUHY PaedDr. Milan Báča. Hlavní úkoly reklamy Hlavní úkoly reklamy K hlavním úkolům reklamy patří:  zvýšit tržby z prodeje produktu.
Reklamní agentura. Reklamní agentura obvykle produkuje kreativní koncepty a materiály (TV reklamy, rozhlasové spoty, tiskové inzeráty a mnoho dalších),
4. P – Promotion – komunikace Jde o komunikaci se zákazníkem. Pro komunikaci firma obvykle volí tzv. princip AIDA. A – Awareness (upoutání pozornosti),
Ekonomika malých a středních podniků Přednáška č. 4: Marketingové řízení MSP.
Sponzoring. Tři pilíře Sponzor (firma, podnik) Sponzorovaní (neziskové organizace) Zprostředkovatelé spolupráce (média)
Rodina a zaměstnání Henry Schein Česká republika
25 / 1 / 2011.
Závěrečná evaluace vzdělávání cílové skupiny, shrnutí projektu
CZECH SALES ACADEMY Hradec Králové – VOŠ a SOŠ s.r.o.
Vztahy se zákazníky.
Katedra řízení podniku
Vítejte na Marketingu.
Atraktivní zaměstnavatel
Sponzoring.
Marketingová komunikace
KDE JSME „BYLI – JSME – CHCEME BÝT“
Psychologické působení propagace
Historie marketingu
Transkript prezentace:

Prezentace oddělení FMCG říjen 2006

FMCG Specifikace práce ve FMCG – segment rychloobrátkového zboží Boj o zákazníka Corporate identity HARIBO – projekt pro MŠ, ZŠ, Dětské domovy v ČR a na Slovensku Závěr - až měření dělá výsledky PR hmatatelnými

Specifikace práce ve FMCG – segment rychloobrátkového zboží Chceme-li si udržet zákazníka – musíme být kreativní, reagovat na trh a změny v chování cílových skupin zákazníků našich klientů Koncový spotřebitel v segmentu rychloobrátkového zboží je nejméně stálý  boj o něj je tvrdý Trh je přesycen, naši klienti jsou pod velkým tlakem  ten přenáší i na společnosti, které pro ně pracují, PR, reklamní i mediální agentrury a jiné

Boj o zákazníka Klient musí vědět, že rozumíme jeho businessu  aktuální info o obchodu i marketingových aktivitách 100% splnění všeho, co klientovi slibujeme Promyšlený koncept práce na celý rok, vědomá práce na Corporate identity společnosti – vytváříme příběh pro klienta Nové trendy v médiích, nové možnosti  aktuálně informovat klienta PR je business – klient musí vědět a znát vyhodnocení svých PR aktivit a jasný přínos kampaně – jednáme především s ředitely společností – doporučuji používat jasné kalkulace – čísla

Corporate identity Přesycenost reklamním sdělením Přesycenost PR – mnohdy se stírá rozdíl mezi reklamním a PR sdělením. Čtenář se přestává orientovat co je redakční článek a co placené PR Stále větší potřeba hledání nových zdrojů pro prezentaci společností a jejích produktů, služeb Společnosti se pomalu, ale jistě přiklánějí k charitativním, sponzorským aktivitám a propracované práci na corporate identity – image společnosti na veřejnosti Společnost HARIBO ocenila přispění Crestu na vytvoření postupů její corporate identity

HARIBO – projekt pro Mš, ZŠ, Dětské domovy v ČR a na Slovensku Marketingový projekt pro společnost vymyslel, organizoval a zrealizoval Crest Propracovaně přesně zacílil na hlavní cílovou skupinu společnosti HARIBO Společnost HARIBO zaznamenala po akci pozitivní ohlasy u cílových skupin, vnímána jako nápaditá, sociálně zaměřená spol. se snahou o přidanou hodnotu. Průlom zaznamenán hlavně na Slovensku Projekt: Akce na Mš, ZŠ, Dětských domovech oslovil: 3223 škol na Slovensku, 11.889 škol v ČR Doba trvání 15.01. – 15.05. 2006

HARIBO – projekt pro Mš, ZŠ, Dětské domovy v ČR a na Slovensku Edukativní soutěž (přírodopisno-zeměpisná, práce na PC : tři typy otázek: pro Mš pro 1.stupeň ZŠ pro 2. stupeň ZŠ Ohlasy:

HARIBO – projekt pro Mš, ZŠ, Dětské domovy v ČR a na Slovensku

Proč měřit a hodnotit efektivnost naší práce? Až měření dělá výsledky PR hmatatelnými Výsledky měření pomáhají našim kontaktům interně obhájit smysli PR Hodnocení nám umožňuje zaměřovat se na aktivit, které klientovi vytváří největší přínosy Klíč k úspěšnému hodnocení = měřitelné cíle Prokazatelné a změřené výsledky umožňují získat více peněz na PR

Měření výstupů Zásah cílových skupin Benchmark vůči konkurenci Výpočet ekvivalentní inzertní hodnoty (AVE- Advertising Value Equivalent)

Děkuji za pozornost Kateřina Řeháková katerina.rehakova@crestcom.cz