Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Prezentace se nahrává, počkejte prosím

KDE JSME „BYLI – JSME – CHCEME BÝT“

Podobné prezentace


Prezentace na téma: "KDE JSME „BYLI – JSME – CHCEME BÝT“"— Transkript prezentace:

1 KDE JSME „BYLI – JSME – CHCEME BÝT“
T r h p ř e j e p ř i p r a v e n ý m Prodejní konference, Špindlerův Mlýn, 12. – 14. září 2003 KDE JSME „BYLI – JSME – CHCEME BÝT“ rozvoj pojišťovnictví v 90. letech zájem o tento obor ze strany pojišťovacích poradců kapacita trhu, bonita klientů snaha zvyšovat zisky, tržní podíly pojišťoven „Kde nacházet stále nové a nové klienty, všude už někdo byl…“ nezapomínat na klienty stávající

2 PRODEJ v. PÉČE O ZÁKAZNÍKA
T r h p ř e j e p ř i p r a v e n ý m Prodejní konference, Špindlerův Mlýn, 12. – 14. září 2003 PRODEJ v. PÉČE O ZÁKAZNÍKA kontaktování zákazníka prodej prodej péče o klienta prodej péče o klienta prodej péče o klienta

3 PROČ DĚLÁM TUTO PRÁCI ? UŽITEK T r h p ř e j e p ř i p r a v e n ý m
Prodejní konference, Špindlerův Mlýn, 12. – 14. září 2003 PROČ DĚLÁM TUTO PRÁCI ? Protože se mně v pojišťovnictví líbí ? Protože mám rád/a lidi ? Co tedy chci, aby tato práce přinesla mně a lidem – mým klientům ? UŽITEK

4 WIN – WIN T r h p ř e j e p ř i p r a v e n ý m
Prodejní konference, Špindlerův Mlýn, 12. – 14. září 2003 WIN – WIN UŽITEK PRO MĚ – POJIŠŤOVACÍHO PORADCE UŽITEK PRO KLIENTA zisk zabezpečení důvěra klid, jistota oblíbenost štěstí další kontakty, zisky vědomí příslušnosti prestiž, hrdost spokojenost stálé příjmy věrnost spokojenost

5 CO JSOU TEDY POJISTKY ? T r h p ř e j e p ř i p r a v e n ý m
Prodejní konference, Špindlerův Mlýn, 12. – 14. září 2003 CO JSOU TEDY POJISTKY ? UŽITEK PRO KLIENTA UŽITEK PRO MĚ – POJIŠŤOVACÍHO PORADCE Pojistky jsou prostředky k dosažení těchto stavů. zisk oblíbenost důvěra další kontakty, zisky stálé příjmy prestiž, hrdost spokojenost zabezpečení štěstí klid, jistota vědomí příslušnosti věrnost

6 KDO JSEM JÁ ? T r h p ř e j e p ř i p r a v e n ý m
Prodejní konference, Špindlerův Mlýn, 12. – 14. září 2003 KDO JSEM JÁ ? … nositel těchto stavů … V PŘÍPADĚ KLIENTA V PŘÍPADĚ SEBE NOSITELEM ŠTĚSTÍ „RENTIÉREM“ U STÁLÉ A STÁLE SE ROZVÍJEJÍCÍ KLIENTELY

7 CESTA K OBOUSTRANNÉMU ŠTĚSTÍ
T r h p ř e j e p ř i p r a v e n ý m Prodejní konference, Špindlerův Mlýn, 12. – 14. září 2003 CESTA K OBOUSTRANNÉMU ŠTĚSTÍ Získávání klienta Projev důvěry – koupě pojistky (… začátek …) Udržení důvěry … … Udržení pojistky Možnost dalšího obchodu a) klientovi znovu prodat b) získat další potenciální klienty 6. Vědomí profesionality a budování pozitivního image – osobního i společnosti

8 JAK NA TO ? T r h p ř e j e p ř i p r a v e n ý m
Prodejní konference, Špindlerův Mlýn, 12. – 14. září 2003 JAK NA TO ? Máte rádi svou práci ? + Máte rádi lidi ? = PÉČE O KLIENTA … spojte to …

9 … V ODPOLEDNÍ ČÁSTI … PROČ ? CO ? JAK ?
T r h p ř e j e p ř i p r a v e n ý m Prodejní konference, Špindlerův Mlýn, 12. – 14. září 2003 … V ODPOLEDNÍ ČÁSTI … PROČ ? CO ? JAK ?


Stáhnout ppt "KDE JSME „BYLI – JSME – CHCEME BÝT“"

Podobné prezentace


Reklamy Google