Prezentace oddělení FMCG říjen 2006
FMCG Specifikace práce ve FMCG – segment rychloobrátkového zboží Boj o zákazníka Corporate identity HARIBO – projekt pro MŠ, ZŠ, Dětské domovy v ČR a na Slovensku Závěr - až měření dělá výsledky PR hmatatelnými
Specifikace práce ve FMCG – segment rychloobrátkového zboží Chceme-li si udržet zákazníka – musíme být kreativní, reagovat na trh a změny v chování cílových skupin zákazníků našich klientů Koncový spotřebitel v segmentu rychloobrátkového zboží je nejméně stálý boj o něj je tvrdý Trh je přesycen, naši klienti jsou pod velkým tlakem ten přenáší i na společnosti, které pro ně pracují, PR, reklamní i mediální agentrury a jiné
Boj o zákazníka Klient musí vědět, že rozumíme jeho businessu aktuální info o obchodu i marketingových aktivitách 100% splnění všeho, co klientovi slibujeme Promyšlený koncept práce na celý rok, vědomá práce na Corporate identity společnosti – vytváříme příběh pro klienta Nové trendy v médiích, nové možnosti aktuálně informovat klienta PR je business – klient musí vědět a znát vyhodnocení svých PR aktivit a jasný přínos kampaně – jednáme především s ředitely společností – doporučuji používat jasné kalkulace – čísla
Corporate identity Přesycenost reklamním sdělením Přesycenost PR – mnohdy se stírá rozdíl mezi reklamním a PR sdělením. Čtenář se přestává orientovat co je redakční článek a co placené PR Stále větší potřeba hledání nových zdrojů pro prezentaci společností a jejích produktů, služeb Společnosti se pomalu, ale jistě přiklánějí k charitativním, sponzorským aktivitám a propracované práci na corporate identity – image společnosti na veřejnosti Společnost HARIBO ocenila přispění Crestu na vytvoření postupů její corporate identity
HARIBO – projekt pro Mš, ZŠ, Dětské domovy v ČR a na Slovensku Marketingový projekt pro společnost vymyslel, organizoval a zrealizoval Crest Propracovaně přesně zacílil na hlavní cílovou skupinu společnosti HARIBO Společnost HARIBO zaznamenala po akci pozitivní ohlasy u cílových skupin, vnímána jako nápaditá, sociálně zaměřená spol. se snahou o přidanou hodnotu. Průlom zaznamenán hlavně na Slovensku Projekt: Akce na Mš, ZŠ, Dětských domovech oslovil: 3223 škol na Slovensku, 11.889 škol v ČR Doba trvání 15.01. – 15.05. 2006
HARIBO – projekt pro Mš, ZŠ, Dětské domovy v ČR a na Slovensku Edukativní soutěž (přírodopisno-zeměpisná, práce na PC : tři typy otázek: pro Mš pro 1.stupeň ZŠ pro 2. stupeň ZŠ Ohlasy:
HARIBO – projekt pro Mš, ZŠ, Dětské domovy v ČR a na Slovensku
Proč měřit a hodnotit efektivnost naší práce? Až měření dělá výsledky PR hmatatelnými Výsledky měření pomáhají našim kontaktům interně obhájit smysli PR Hodnocení nám umožňuje zaměřovat se na aktivit, které klientovi vytváří největší přínosy Klíč k úspěšnému hodnocení = měřitelné cíle Prokazatelné a změřené výsledky umožňují získat více peněz na PR
Měření výstupů Zásah cílových skupin Benchmark vůči konkurenci Výpočet ekvivalentní inzertní hodnoty (AVE- Advertising Value Equivalent)
Děkuji za pozornost Kateřina Řeháková katerina.rehakova@crestcom.cz