Kontokorentní úvěr Centrum pro virtuální a moderní metody a formy vzdělávání na Obchodní akademii T.G. Masaryka, Kostelec nad Orlicí
Faktory ovlivňující výši nabídky výrobní náklady: Jestliže se výše výrobních nákladů vzhledem k tržním cenám snižuje, podniky rozšiřují výrobu. ceny výrobních substitutů: Výrobky, které jsou ve výrobě nahraditelné jinými výrobky. Roste-li cena jednoho substitutu, pak nabídka jiného klesá, neboť zájem výrobců se přesouvá na výnosnější výrobu
Faktory ovlivňující výši nabídky způsob organizace trhu: Státní zásahy (daňový systém, úroková míra, konkurence, míra monopolizace trhu). Dotace: formou daňových úlev zvyšuje nabídku formou garantovaných cen zvyšuje nabídku
Faktory ovlivňující výši nabídky Clo: Vysoké clo zvyšuje ceny dováženého zboží a tím chrání domácí výrobce před konkurencí. Nabídka na vnitřním trhu však většinou klesá.
Cenová elasticita nabídky činnosti finančního řízení: vedení účetnictví plánování a rozpočetnictví nákladů, výnosů a zisků v jednotlivých firemních činnostech
Cenová elasticita nabídky
Finanční řízení podniku Centrum pro virtuální a moderní metody a formy vzdělávání na Obchodní akademii T.G. Masaryka, Kostelec nad Orlicí