Pexeso lidské tělo VY_32_INOVACE_Čp.17.10.1 z 1 Mgr. Pavlína Šantrochová Základní škola a Mateřská škola pro tělesně postižené, Liberec, Lužická 920/7, příspěvková organizace Číslo šablony: Ročník: X. Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky. Byl uskutečněn z prostředků grantového projektu OPVK. VY_32_INOVACE_Čp.17.10.1 z 1
Škola: Základní škola a Mateřská škola pro tělesně postižené, Liberec, Lužická 920/7, příspěvková organizace Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/21.3452 Název projektu: Kvalita, interaktivita a kreativita (KIK) Název šablony: Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Název výukového materiálu: Pexeso – lidské tělo Autor výukového materiálu: Mgr. Pavlína Šantrochová Datum (období), ve kterém byl vzdělávací materiál vytvořen: 7.7.2013 Stupeň a typ vzdělávání: základní vzdělávání – speciální I. Vzdělávací obor a tematický okruh: Lidské tělo Ročník, pro který je výukový materiál určen: X. Druh učebního materiálu: prezentace Anotace: Prezentace slouží k seznámení žáků interaktivním způsobem s lidským tělem. Klíčová slova: lidské tělo, hlava, uši, oči, obličej, jazyk, nos Druh interaktivity: kombinovaná
Metodický postup: Hodina: Pexeso – lidské tělo Čas: 30 minut 3. snímek – hra pexeso hra pexeso postupným odkrýváním karet se žák snaží najít 2 stejné symboly pokud žák neuhodne (nenajde stejné symboly), je nutné kliknout na políčko znovu, aby se karta znovu zakryla mohou hrát i dva žáci - střídají se. Uplatňujeme pravidla hry pexeso.
Zdroje: Snímek 3 – Pavlína Šantrochová