PILSNER ENERGY AUTOŘI: Doubravová Monika Pavelka Martin Seďová Erika

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
MARKETING A MANAGEMENT
Advertisements

stravovacích zařízení
Tento materiál byl vytvořen v rámci projektu Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost. SADA č. 22 Identifikátor: VY_32_INOVACE_SADA22 _ VkO.
SPORTOVNÍ PRODUKT Brigita Stloukalová.
Marketing VY_32_INOVACE_ Marketing - metoda řízení, která se zaměřuje na potřeby zákazník - každý výrobek je totiž určen jiné cílové skupině (cílová.
Dominik Míček Adam Kožušník Martin Páleník Patrik Dunker
Vývoj marketingových koncepcí
NÁZEV: Udržitelné stavebnictví a průmysl Přednášející KAM Sika CZ Vedoucí PS 12 v Czech BCSD FOTO.
Ve středu jsem se svými spolužáky a s učiteli vyrazil na přátelskou návštěvu do Polska. Cesta trvala asi 4 hodiny a vedla do.
Podnikatelské prostředí: Makroprostředí
Marketing a sport Ing. Petr Hedrlín.
UGO.
Vzdělávací materiál vytvořený v projektu OP VK Název školy:Gymnázium, Zábřeh, náměstí Osvobození 20 Číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu:Zlepšení.
Vstup na zahraniční trhy při výrobě v domácí zemi
ERASMUS.  Obor předškolní pedagogika je vyučován pod Fakultou sociálních studií (Department of Social Education) v malebném městě Odense  V závislosti.
Cílové skupiny SWOT analýza= analýza vnitřních a vnějších podmínek firmy STP proces=segmentace, targeting, positioning.
Marketingové prostředí
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu Označení:Sada: Ověření ve výuce:Třída: Datum: Registrační číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ VY_32_INOVACE_MAM_KC_1_15.
POZNÁVÁME PLZEŇ A JEJÍ PAMÁTKY „Medzinárodní pátrači“ = „Mezinárodní detektivové“
Prostředí pro podnikání a rozhodující faktory růstu MSP Karel Havlíček květen 2008.
Vaše budoucnost s FM GROUP
ASISTENTI PROJEKTU Práce v EU – proč ne?
MARKETING.
Cestovní ruch Autorem materiálu, není-li uvedeno jinak, je Bc. Jana Kloučková.
Projekt Anglicky v odborných předmětech, CZ.1.07/1.3.09/
Chování zákazníka Zahrnuje všechny činnosti, které zákazník uskutečňuje v souvislosti s nákupem a užitím zboží nebo služby.
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiáluVY_32_INOVACE_245 Název školyGymnázium, Tachov, Pionýrská 1370 Autor Ing. Roman Bartoš Předmět Informatika.
Markéta Králíková Mé studium na 4.ZŠ v Chebu.
Přednáška: DISTRIBUCE Distribuce - soubor všech podniků a jednotlivců, kteří se stanou vlastníky nebo budou nápomocni při převodu vlastnictví produktů.
Nákupní chování spotřebitele
A podpora prodeje.  Montážní společnosti  Velkoobchody  Především v České republice  Podpora  Akce pivo (2ks produktu = 1 pivo)  Množstevní slevy.
Spolupráce obcí a málotřídních škol v České republice Dana Knotová, Kateřina Trnková Ústav pedagogických věd FF MU Brno.
Výukový materiál vytvořený v rámci projektu „EU peníze školám“ Škola: Střední škola právní – Právní akademie, s.r.o. Typ šablony: III/2 Inovace a zkvalitnění.
CK Sun Family Anna Macáková Zeměpis 8.třída
TISKOVÁ KONFERENCE KVALITNÍ EVROPSKÝ VÝROBEK.
Životní úroveň obyvatel v České republice
14. října 2008 PRODUKT jednotlivé úrovně produktu Mgr. Eliška Kubíčková.
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU
Preferenční kritéria při nákupu potravin Preferential factors affecting food purchases.
Ekonomický vývoj ČR od roku 1918
Marketingová politika a výběr pracovníků. Produktové skupiny, segmentace, teritoria Určení hlavního produktového a teritoriálního rozdělení a stanovení.
Tržní prostředí.
Téma prezentace Jméno přednášejícího, funkce
INTERVENČNÍ TÉMA – KVALITA ŽIVOTA Tipy a nástroje k vytváření a prezentacím snímků v širokoúhlých formátech.
Domov pro osoby se zdravotním postižením v Horním Benešově
Sady 5. května Plzeň
Behaviorální cílení v kostce Petr Dobroslávek. Značka chce znát své zákazníky. Nic nového. Marketing potřebuje znát svou CS. Nic nového. Internet je část.
OBCHOD JAKO VÝZNAMNÝ ZAMĚSTNAVATEL Seminář Udržitelnost pro výrobu a obchod Marta Nováková prezidentka SOCR ČR.
Československo, Česko a Slovensko Autoři: Veronika Hlávková Jana Kamenická Nikola Košařová Natálie Pokorná.
Aktivita je součástí individuálního projektu Služby sociální prevence v Královéhradeckém kraji ( Projekt.
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Návrh marketingového mixu obchodního podniku Autor bakalářské práce:
Strategická analýza společnosti TIBBIS, s. r. o.
UŽIVATELÉ SOCIÁLNÍCH SÍTÍ V ČR
Kvalitou a cenou Čím se u Essens lišíme? REGISTRACE JE ZCELA ZDARMA
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
SPOLUPRÁCE FAČR, KFS A OFS Václav Kohout, sekretář PKFS
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích ANALÝZA MARKETINGOVÉHO MIXU VYBRANÉHO SUBJEKTU (Obhajoba bakalářské práce) Autor práce: Libuša.
Segmentace trhu. Segmentace trhu Trh je tvořen velkým počtem zákazníků, kteří se liší svými potřebami, možnostmi…. Segmentace je rozdělení trhu na.
ERASMUS – Belgie, Kortrijk
Název: Marketing – podnikoví zákazníci Autor: Ing.Jan Štěpka
Společné a koordinované politiky EU
Výrobkové strategie dle investičních cílů
TŘETÍ FESTIVAL Setkání aktivních seniorů
Problémy trhu práce v České republice a Evropské Unii
OBCHODNÍ ČINNOST A JEJÍ PSYCHOLOGICKÁ HLEDISKA
Segmentace trhu pro cr Nikola Holasová.
Marketing farmářských produktů
Volný čas u lidí v pobytových sociálních službách
Sociálně aktivizační služby
Transkript prezentace:

PILSNER ENERGY AUTOŘI: Doubravová Monika Pavelka Martin Seďová Erika Skřičková Martina Smutná Markéta Táchová Denisa

Osnova Plzeňský prazdroj Seznámení s Pilsner Energy Cílová skupina Persona Srovnání s konkurencí Propagace Pilsner Energy

+ Výrobce PILSNER ENERGY Světoznámá značka Silné postavení na trhu piva + Odbornost zaměstnanců Technologický vývoj Dobrá pověst značky Vybavenost výroby Export do celého světa

Seznamte se, PILSNER ENERGY NOVÝ druh piva výběr ze SPOUSTY příchutí v RŮZNÝCH formách KVALITA ZNAČKA TRADICE

Proč energetické pivo? energie pivo PILSNER ENERGY Skloubení chuti piva a energetické hodnoty. Nabuzení energie na akci, po náročné práci.

Kde PILSNER ENERGY koupím? PILSNER ENRGY Obchody (nealkoholická forma) Benzinky Hospody, resturace bary a Festivaly Vysoké školy – menza, bufety výrobce maloobchod spotřebitel Jednoúrovňová cesta

Vztah spotřebitele k PILSNER ENERGY Občasný nákup Oceňuje kvalitu i chuť Je seznámen s informacemi

Cílová skupina >18 let Muži Česká republika Města nad 100.000 obyvatel S příjmy 10.000-20.000 Střední sociální třída S náboženstvím bez vyznání Společenská, kulturní, zábavní, ambiciózní osobnost

Persona Věk: 27 let Bydliště: Plzeň Stav: ženatý, 1 dítě Vzdělání: středoškolské s maturitou Vlastnosti: přátelský, pracovitý, aktivní, hovorný Životní styl: sportovec, nekuřák Oblíbené jídlo: steak, guláš Oblíbený sport: fotbal, tenis, cyklistika Jan Kořínek bydlí v panelovém domě 2+1 se svojí rodinou a psem. Jako dělník na stavbě se řadí do střední platové třídy. Ve svém volném čase se aktivně věnuje fotbalu, cyklistice a pasivně sleduje tenis. Mezi další jeho zájmy patří četba, výlety s rodinou a přátelé. Konzumaci Energy piva je pro Jana typická především ve večerních hodinách, kdy tráví večery s kolegy v hospodě, po fotbalovém zápase nebo po návštěvě posilovny.

Reakce respondentů Ochota zkusit nový produkt Lákavost nového spojení Záruka kvality Plzeňského Prazdroje Očekávání nižší ceny Vhodnost na festivalech a v klubech

! Konkurence Na českém trhu energetické pivo je novinkou Hrozba substitutů (energetické nápoje) Konkurence

39 Kč / 300 ml Naše cena Ceny konkurence PILSNER ENRGY Produkt Cena Red Bull (250 ml) 30 Kč Monster (500 ml) 35 Kč Big Shock! (500 ml) 27 Kč Semtex (500 ml) Naše cena PILSNER ENRGY 39 Kč / 300 ml

Propagace Zvolené komunikační kanály

Děkujeme za pozornost.