ŠVNS ZŠ Benešov nad Černou. Školní projektový tým Marie Žáková přírodopiszeměpis Josef Sviták ICT Martina Berová český jazyk Ivana Hokrová dějepis.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Ekosystémy v ČR.
Advertisements

Stromy jako domy Život na stromě, ve stromě a pod stromem
ZŠ a MŠ Lhoty u Potštejna
Rostliny našich rybníků 4.ročník
Evropa: rostliny a živočichové
Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem
Rostliny A ŽivoČichové našich lesů Lesní patra
Základní škola národního umělce Petra Bezruče, Frýdek-Místek, tř. T. G
ZŠ Vyškov, Nádražní 5 Přírodovědný kroužek Ekologie a teraristika
ŠKOLY PRO VENKOV. Počet žáků: stupeň: stupeň: 185.
Biodiverzita V. Ochrana biodiverzity.
Chráněná území na Vysočině
Jehličnaté lesy Anotace: Kód: VY_52_INOVACE_Přv-Z 4.,6.22
Rostliny semenné Semenné rostliny se rozmnožují semeny.
ČLOVĚK A PŘÍRODA Zeměpis
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Šablona:III/2Č. materiálu:VY_32_INOVACE_410.
Mgr. Lubomír Šára: Přírodní společenství
Představuje. ŠKOLNÍ PROJEKT, který je součástí projektu ŠKOLY PRO VENKOV Horňácko a Ostrožsko.
Lesnictví Střední škola zemědělská a přírodovědná Rožnov pod Radhoštěm
Příroda Benešovska.
Lesy jako zdroj včelí pastvy
Rozmanitost lesů, Význam lesů, Péče o lesy.
Škola: Základní škola Kladruby Husova 203, Kladruby, Číslo projektu:CZ.1.07/1.4.00/ Modernizace výuky Autor:Mgr. Jaroslava Jašová Název materiálu:VY_32_INOVACE_D Zamecky.park.
Život ve stínu středověkých hradeb projekt ZŠ Nové Hrady.
LESNÍ PATRA.
Ekosystém Prchalová, K..
SADA č. VIII Identifikátor: VY_32_INOVACE_SADA VIII_ČJS, DUM 12 Vzdělávací oblast: Člověk a jeho svět Vzdělávací obor: Člověk a jeho svět Název: Ukrytý.
Základní škola a Mateřská škola, Pavlice, okres Znojmo OP VK 1

EU Peníze školám Inovace ve vzdělávání na naší škole ZŠ Studánka
Krajina a životní prostředí
Třídění organismů Filip Bordovský.
Ekosystémy.
RAKOUSKO Martin VRZALA.
 Rozloha 709 km 2, les 47 % trvalé travní porosty 15 %, orná půda 29 %, vodní plochy 2 %, ostatní 7 % Geografická orientace 49° 47´ - 49° 31´N, 15° 46´
Terénní cvičení Voda kolem nás Bc. Kateřina Smrčková.
Les-Lesní patra.
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu EU peníze školám Registrační číslo projektu:CZ.1.07/1.4.00/ Šablona:III/2 Inovace a zkvalitnění výuky.
VY_32_ INOVACE_ 11_ VLASTIVĚDA 4 Základní škola a Mateřská škola, Potštejn, okres Rychnov nad Kněžnou VODSTVO ČR Autor: Mgr.Renata Viktorinová.
Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA SADSKÁ Autor: Mgr. Dobrá Jana Název DUM: VY_32_Inovace_1.3.1 Ekosystémy České republiky Název sady: Člověk a jeho svět 4. ročník.
Chuchelský háj. poloha Chuchelský háj je jedním z posledních listnatých hájů, které se dochovaly na území města Prahy. Chuchelský háj je jedním z posledních.
Název školy: Dětský domov, Základní škola praktická, Praktická škola a Školní jídelna, Dlažkovice 1, příspěvková organizace Třebívlice Autor: Mgr.Lenka.
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ a MŠ Osoblaha, příspěvková organizace AUTOR: Eliška Jurčicová NÁZEV: VY_52_INOVACE_26_ROSTLINY A ŽIVOČICHOVÉ KOLEM NÁS. TÉMA: LESNÍ ROSTLINY.
Přírodní společenstva v České republice Martin Chlumský Dis. 3. ročník BI-TV Pedagogická fakulta UK Kateřina Vaněčková PdF UK Praha Helena Jedličková.
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ Kopřivnice, Štramberská 189, příspěvková organizace AUTOR: Mgr. Aleš Jarolím VYTVOŘENO: NÁZEV: VY_32_Český jazyk_12_Slovní druhy.
Ekosystém rybník Rostliny
Název prezentace (DUMu): Společenstva
Přírodní společenstva v České republice
Za Jakubem Krčínem Autor: Ivana Tesařová
Česká republika - Kutná Hora
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu "EU peníze školám"
Základní škola a Mateřská škola Libáň, okres Jičín
ŠKOLY PRO VENKOV.
ÚVOD DO DĚJEPISU O dějepisu 1.
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu "EU peníze školám"
Název školy: ZŠ Varnsdorf, Edisonova 2821, okres Děčín, příspěvková organizace Člověk a jeho svět, Přírodověda, Rozmanitost přírody, Rostliny v lese Autor:
Název školy: ZŠ Varnsdorf, Edisonova 2821, okres Děčín, příspěvková organizace Člověk a jeho svět, Přírodověda, Rozmanitost přírody, Živočichové v lese.
ZŠ BYSTŘICE Mgr. Pavla Štěpánková VY 52 INOVACE 134.
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu "EU peníze školám"
Název školy: Základní škola a Mateřská škola Prysk, okres Česká Lípa, příspěvková organizace Autor: Helena Petrůvová Název: VY_32_INOVACE_20_PRVOUKA_LÉTO.
VY_32_INOVACE_17_PŘV_BYLINY
Přírodní společenstva v České republice: LES
VY_52_INOVACE_64_Lesní a vodní hospodářství
Škola ZŠ Třeboň, Sokolská 296, Třeboň Autor Mgr. Dana Motyčková Číslo
VY_52_INOVACE_13_ Rostliny v okolí řeky
Rozmanitost a ochrana přírody, vesmír, technika Název materiálu
Člověk a krajina – vliv člověka
ZŠ Brána Nová Paka Přírodopis, 6. – 9. tř. Autor: Ing. Michal Koťátko
Ekosystém les. Ekosystém biotop (neživá příroda) + společenstvo ( živá příroda) voda rostlinné - lesní patra vzduch živočisné půda sluneční záření.
III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT
Transkript prezentace:

ŠVNS ZŠ Benešov nad Černou

Školní projektový tým Marie Žáková přírodopiszeměpis Josef Sviták ICT Martina Berová český jazyk Ivana Hokrová dějepis Radek Sova práce všeho druhu

LOUKYLOUKY vysledovat dominantní druhy porostu bývalé louky, zakreslit do plánku původní louky-zarůstání, postupné zarůstání, bývalá obydlí LESLES vyhledat a určit lesní stromy lesní patra, přirozená obnova lesa, porovnávání všech tří typů lesa, sledovat podrosty v monokulturách, rozmanitost druhů, určování dřevin - odvodit název, sledovat druhy bylin, keřů a stromů INVAZEINVAZE jaké mohou být, následky šíření invazivních rostlin GEOLOGIEGEOLOGIE pozorovat a vyhledávat důsledky mrazové a vodní eroze FAUNAFAUNA pobytová znamení živočichů MAPAMAPA čtení z mapy, určování azimutu, svět.stran, orientace mapy, najít v mapě, kde jsem GPSGPS ŘEKAŘEKA určení potoka, určení břehů, jaký je to přítok, odkud přitéká, břehové porosty a porosty kolem potoka Přírodovědné zastávky:

JAKUB KRČÍNJAKUB KRČÍN významný rybníkář a jeho stopa v Benešově nad Černou SKLÁŘSTVÍ A ŽELEZÁŘSTVÍSKLÁŘSTVÍ A ŽELEZÁŘSTVÍ významná etapa v historii Novohradských hor A.STIFTER, J.GANGLA.STIFTER, J.GANGL benešovské historické osobnosti a jejich role v dějinách OBDOBÍ 1938 – 1948OBDOBÍ 1938 – 1948 vyrovnávání se s minulostí, česko-německé vztahy Historická zastavení: