Gymnázium, Žamberk, Nádražní 48 Projekt: CZ.1.07/1.5.00/34.0280 - Inovace ve vzdělávání na naší škole Název:Bitmapový editor – ohořelý papír Autor:Mgr.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Informační a komunikační technologie 5. – 7. ročník
Advertisements

MS Malování II. VY_32_INOVACE_58_MS_Malovani_II.
MP- LEKCE 2 – STYLY V MS WORD. Styly a důvody použití stylu Nadefinujeme si „šablonu“ pro určitý typ písma, kterou budeme chtít používat i v další části.
Zpracování a využití informací Autorem materiálu je Mgr. Eva Švarcová ZŠ Dobříš, Komenského nám. 35, okres Příbram Inovace školy – Dobříš, EUpenizeskolam.cz.
GIMP - úvod. GIMP je aplikace pro vytváření a úpravu rastrové grafiky, zejména fotografií a webové grafiky vznikl v linuxovém prostředí, ale existuje.
Zoner Callisto.
GIMP - úvod. GIMP je aplikace pro vytváření a úpravu rastrové grafiky, zejména fotografií a webové grafiky vznikl v linuxovém prostředí, ale existuje.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Světlana Filipová. Materiál zpracován v rámci projektu Implementace ICT techniky do výuky.
Grafický editor GIMP (3)
Gymnázium, Žamberk, Nádražní 48 Projekt: CZ / /34
Návod na složení jména z písmenkových log
Gymnázium, Žamberk, Nádražní 48 Projekt: CZ.1.07/1.5.00/ Inovace ve vzdělávání na naší škole Název: Základy práce ve vektorovém editoru Autor:
Název školyStřední odborná škola a Gymnázium Staré Město Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ AutorIng. Ivana Brhelová Název šablonyIII/2.
Gymnázium, Žamberk, Nádražní 48 Projekt: CZ.1.07/1.5.00/ Inovace ve vzdělávání na naší škole Název: Funkce sinus a cosinus Autor: Mgr. Petr Vanický.
Gymnázium, Žamberk, Nádražní 48 Projekt: CZ.1.07/1.5.00/ Inovace ve vzdělávání na naší škole Název: Funkce tangens a kotangens Autor: Mgr. Petr.
Gymnázium, Žamberk, Nádražní 48 Projekt: CZ.1.07/1.5.00/ Inovace ve vzdělávání na naší škole Název: Filtrování a řazení dat Autor: Jaroslav Kvapil.
VY_III/2_INOVACE_37_Málování-nástroje Malování – nástroje Miroslav Kaňok.
Téma: Vektorizace obrázků -10. díl
Obchodní akademie, Ostrava-Poruba, příspěvková organizace Vzdělávací materiál/DUM VY_32_INOVACE_01C19 Autor Ing. Jiří Kalousek Období vytvoření březen.
Vkládání kreslených útvarů
Název projektuInovace ŠVP na OA a JŠ Třebíč Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Číslo a název šablony klíčové aktivityIII/2 Inovace a zkvalitnění výuky.
Gymnázium, Žamberk, Nádražní 48 Projekt: CZ.1.07/1.5.00/ Inovace ve vzdělávání na naší škole Název: Základy práce v textovém editoru Autor: Jaroslav.
Gymnázium, Žamberk, Nádražní 48 Projekt: CZ.1.07/1.5.00/ Inovace ve vzdělávání na naší škole Název: Vkládání objektů do textového editoru Autor:
Škola: Střední škola právní – Právní akademie, s.r.o. Typ šablony: III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Projekt: CZ.1.07/1.5.00/
Namalujte si ikonu Pokud se podíváte na pracovní plochu,uvidíte na ní mnoho malých obrázků(říkáme jim ikony), o kterých víme,že zastupují programy.Zkusíme.
Vlastnosti stránky a tisk
Škola: Střední škola právní – Právní akademie, s.r.o. Typ šablony: III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Projekt: CZ.1.07/1.5.00/
Název školyStřední odborná škola a Gymnázium Staré Město Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ AutorIng. Ivana Brhelová Název šablonyIII/2.
Název školyStřední odborná škola a Gymnázium Staré Město Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ AutorIng. Ivana Brhelová Název šablonyIII/2.
Gymnázium, Žamberk, Nádražní 48 Projekt: CZ.1.07/1.5.00/ Inovace ve vzdělávání na naší škole Název: Grafické formáty Autor: Mgr. Petr Vanický.
Gymnázium, Žamberk, Nádražní 48 Projekt: CZ.1.07/1.5.00/ Inovace ve vzdělávání na naší škole Název: Základní pojmy počítačové grafiky Autor: Mgr.
Gymnázium, Žamberk, Nádražní 48 Projekt: CZ.1.07/1.5.00/ Inovace ve vzdělávání na naší školeNázev: Práce v OS Windows - soubory Autor: Jaroslav.
Šablona: III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Vzdělávací oblast:Informační a komunikační technologie Předmět:Informatika Ročník: 6. Datum.
Informatika GIMP – zajímavé nadpisy
Škola: Střední škola právní – Právní akademie, s.r.o. Typ šablony: III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Projekt: CZ.1.07/1.5.00/
Gymnázium, Broumov, Hradební 218 Tematická oblast: Informační a komunikační technologie Číslo materiálu: E Název: Photo-Paint – maska, oříznutí Autor:
Gymnázium, Žamberk, Nádražní 48 Projekt: CZ.1.07/1.5.00/ Inovace ve vzdělávání na naší školeNázev: Práce ve školní síti Autor: Jaroslav Kvapil.
Adobe Flash CS5.5 – seznámení s programem Název školyGymnázium Zlín - Lesní čtvrť Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Název projektuRozvoj.
Grafický editor – GIMP Základy práce
Škola: Střední škola právní – Právní akademie, s.r.o. Typ šablony: III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Projekt: CZ.1.07/1.5.00/
Škola: Střední škola právní – Právní akademie, s.r.o. Typ šablony: III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Projekt: CZ.1.07/1.5.00/
ŠKOLA:Gymnázium, Tanvald, Školní 305, příspěvková organizace ČÍSLO PROJEKTU:CZ.1.07/1.5.00/ NÁZEV PROJEKTU:Šablony – Gymnázium Tanvald ČÍSLO ŠABLONY:III/2.
GIMP Využití nástroje Cesty Michal Zerzáň
Název školyStřední odborná škola a Gymnázium Staré Město Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ AutorIng. Ivana Brhelová Název šablonyIII/2.
POČÍTAČOVÁ GRAFIKA PROGRAMY A NÁSTROJE PRO PRÁCI S RASTROVOU GRAFIKOU 3 ING. BOHUSLAVA VITEKEROVÁ IKT MS Office
Název školyStřední odborná škola a Gymnázium Staré Město Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ AutorIng. Ivana Brhelová Název šablonyIII/2.
Název školyStřední odborná škola a Gymnázium Staré Město Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ AutorIng. Ivana Brhelová Název šablonyIII/2.
Název školyStřední odborná škola a Gymnázium Staré Město Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ AutorMgr. Soňa Patočková Název šablonyIII/2.
Úloha - tlačítko VY_32_INOVACE_GR_783. TLAČÍTKO Zadání - vytvořte obrázek tlačítka GIMP: Postup: 1. Vytvoříme nový soubor o velikosti 88 x 31 pixelů,
Název školyStřední odborná škola a Gymnázium Staré Město Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ AutorIng. Ivana Brhelová Název šablonyIII/2.
Grafický editor GIMP (3)  a zase vrstvy  použití masky Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpočtu.
Od návrhu k hotové kartě
Číslo projektu školy CZ.1.07/1.5.00/ Číslo a název šablony klíčové aktivity III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Číslo materiáluVY_32_INOVACE_ICT_I_S2_19.
CorelDRAW – vizitka (20). Projekt: CZ.1.07/1.5.00/ OAJL - inovace výuky Příjemce: Obchodní akademie, odborná škola a praktická škola pro tělesně.
Microsoft FRONT PAGE Šablona 32 VY_32_INOVACE_19_10_Front Page.
EU peníze školám Registrační číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu Inovace školství Šablona - název Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím.
Gymnázium a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky Svitavy
Grafický editor GIMP (3)
Střední odborná škola a Gymnázium Staré Město Číslo projektu
Gymnázium, Žamberk, Nádražní 48 Projekt: CZ / /34
Gymnázium, Žamberk, Nádražní 48 Projekt: CZ / /34
Číslo projektu školy CZ.1.07/1.5.00/
Program MALOVÁNÍ Základní škola a mateřská škola Nesovice, příspěvková organizace; CZ.1.07/1.4.00/ III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím.
Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Název sady materiálů
TÉMA: Počítačové systémy
Číslo projektu školy CZ.1.07/1.5.00/
Rastrová grafika Základy práce s rastrovým editorem – výběrové nástroje.
Corel PHOTO-PAINT Úloha 4 Zpracovala: Mgr. Jitka Hotařová
Přizpůsobení webu Microsoft SharePointu Online
téma vyjádření Obrázek SmartArts obrázky na červeném pozadí
Transkript prezentace:

Gymnázium, Žamberk, Nádražní 48 Projekt: CZ.1.07/1.5.00/ Inovace ve vzdělávání na naší škole Název:Bitmapový editor – ohořelý papír Autor:Mgr. Petr Vanický kód DUMu:VY_32_INOVACE_In.2.7 Šablona:Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT (III/2) Obor:Informatika Šk. rok:2012/2013 Datum : Ročník:2. Anotace:Prezentace slouží jako návod, jak v programu Paint.Net namalovat papír, který vypadá jako ohořelý. Seznamuje prakticky studenty s prací s výběry.

Bitmapový editor Práce s vrstvami Ohořelý papír Mgr. Petr Vanický Gymnázium Žamberk 2012

Krok 1 ► ► Otevřete v programu nový soubor a nastavte velikost obrázku na 600x400

Krok 2 ► ► Pomocí nástroje štětec namalujte černou barvou obdélník s roztřesenými okraji. ► ► Pomocí nástroje výplň ho vyplňte černou barvou

Krok 3 ► ► Nástrojem Magická hůlka klikněte na bílou plochu a vybere se vše okolo černého papíru ► ► Pomocí kláves Ctrl+I invertujte výběr. ► ► Zobrazte panel vrstvy (F7) ► ► Kliknutím přidejte novou vrstvu a vyberte ji ► ► Nástrojem Výplň vyplňte výběr „pergamenovou barvou“

Krok 4 ► ► Zkopírujte vrstvu č. 2 ► ► Nastavte jako sekundární barvu nějakou šedou ► ► Vyberte efekt Efekty/Převod/Mraky ► ► Nastavte parametry   Velikost 640   Drsnost 0,95 ► ► Potvrďte tl. OK

Krok 5 ► ► Přidejte další vrstvu ► ► Zrušte výběr pomocí klávesy Escape ► ► Nastavte si hnědou barvu jako primární ► ► Vyberte štětec a nastavte mu šířku cca 15px. ► ► Obtáhněte okraje papíru   Nemusí to být přesně

Krok 6 ► ► Zkontrolujte, že máte vybranou vrstvu 4 ► ► Vyberte Efekty/Rozostření/Gausovo ► ► Nastavte dosah asi na 30, abyste docílili efektu zahnědlých okrajů

Krok 7 ► ► Skryjte vrstvu 4 ► ► Přepněte se do vrstvy Pozadí ► ► Vyberte Efekty/Rozostření/Gausovo ► ► Nastavte dosah asi na 30, abyste docílili efektu stínu ► ► Pomocí nástroje Přesun pixelů posuňte vrstvu Pozadí mírně doprava dolů

Krok 8 ► ► Přepněte se do vrstvy Vrstva 2 ► ► Vyberte nástroj Magická hůlka a klikněte mimo papír ► ► Zobrazte Vrstvu 4 a přepněte se do ní. ► ► Klávesou Delete smažte rozmazanou hnědou, která přesahuje mimo papír ► ► A máme Hotovo!

Zdroje ► ► Paint.Net: Documentation [online] vyd. [cit ]. Dostupné z: ► ► Obrázky:   Vlastní obrázky autora