1 NÁSTROJE V OBLASTI ŘÍZENÍ ANEB ÚSPĚŠNOST BEZ NÁSTROJŮ ? ÚSPĚŠNOST S NÁSTROJI ? Ing. Pavel Sladký M: 602 187 034 Semináře, konzultace, motivační a certifikační.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Integrovaný systém řízení (ISŘ)
Advertisements

Presentation Title.
managementu znalostí podle
Zavedli jsme systém environmentálního řízení a auditu Zavedli jsme systém environmentálního řízení a auditu Individuální projekt „Plánování sociálních.
Snímek 1 Efekty podnikové informatiky J. Pour Katedra IT VŠE ČSSI, Praha, 15/12/2006.
Balance Score Card (BSC) v řízení dodavatelských systémů
Zefektivňování, zvyšování výkonnosti a kvality Kaizen.
Firma ABC– cesta k budoucnosti. Dlouhodobé cíle projektu: nastavit systém řízení cílů a následně implementovat ve firmě ABC připravit prostředí /SW MBE/
Nabídka personálních služeb
Ruber, Saitz.  Customer Relationship Management  Systémy pro řízení vztahů se zákazníky  Zjednodušeně : ◦ shromažďování ◦ zpracování ◦ využití informací.
11 Procesy a procesní řízení 22 Další charakteristiky procesu má svého vlastníka (osoba odpovídající za zlepšování procesu) má svého zákazníka (interního.
Případová studie: UNIC-Services Ltd. Firma UNIC-Services  Založena roku 1993 IT pracovníkem, jménem Saara Remes-Ulkunniemi  Firma nabízí vzdělávací.
Benchmarking Benchmarking je metoda řízení kvality, která zapojené
Informační strategie. řešíte otázku kde získat konkurenční výhodu hledáte jistotu při realizaci projektů ICT Nejste si jisti ekonomickou efektivností.
Firemní kultura - změna motivační strategie
Naši klienti  V současnosti naše systémy užívá 45 zdravotnických zařízení  Naši klienti jsou  rozmístěni v rámci celé ČR (všechny regiony)  tvoří cca.
Postakviziční integrace Jaké kroky se mají učinit po podpisu kupní smlouvy Pavel Seeman.
POZNATKY Z LOGISTICKÝCH AUDITŮ
Příručka jakosti Ing. Zdeněk Aleš, Ph.D.
PROINCOR – Inovační audit Liberec – PROINCOR - Inovační audit 2 INOVACE Změna je jedinou jistotou dnešního světa Předpoklad udržení zákazníka.
Možnosti a využití SW systému EISOD 6
Marketing Návrh výrobku Vývoj, konstrukce Příprava výroby Zásobování Výroba Montáž, kompletace Prodej Poprodejní služby měření, zkoušky, testy konkurenčních.
Reinženýring cesta ke zvyšování výkonnosti státní správy s využitím procesního řízení Ing. Martin Čulík Notes CS a.s. Konference ISSS 2003 Hradec Králové.
Řízení lidských zdrojů v mezinárodním prostředí Seminář pro studenty VŠE listopad 2003 Alena Olšarová, HR & Development Manager.
Aleš Chudý IW BG Lead Microsoft Corporation. Lidé jsou klíčové aktivum firem Nové trendy práce Software jako platforma Strategická iniciativa (horizont.
407 – Vzdělávání pro 21. století Žadatel: Learning Society, občanské sdružení Kontaktní osoba: PhDr Lenka Emrová Mobil: e- mail :
Ivo Novotný Jak vybrat dodavatele vzdělávání JAK SI SPRÁVNĚ VYBRAT... Dodavatele vzdělávání.
Management jakosti jako úhelný kámen provozu klinické laboratoře
RNDr. Jana Sýkorová SOŠ a SOU technické, Třemošnice, Sportovní 322
CZ / /0003 Digitalizace – digitální vysílání jako nová technologie a nový trh Hermes o.s. Czech Digital Group, Newton College Jan Vávra,
Hledání rovnováhy mezi podnikatelským subjektem a zákazníkem Seminář ČMS Říjen 2012.
marketingové poradenství
MODERNÍ TRENDY V ŘÍZENÍ ŠKOL interaktivní program rozvoje pokročilých manažerských a personálních dovedností pro ředitele škol a školských zařízení a jejich.
 P1 - Strategické plánování  P2 - Systém managementu jakosti a legislativy  P3 - Řízení informací  P4 – Audity.
Období snižování nákladů Důvody proč vzdělávat a jejich zřetelnost Hynek Rais Česká pojišťovna 22. července 2004.
Řešení informační bezpečnosti v malých a středních firmách Pavel Šnajdr – Informační management 2 Diplomová práce.
MORAVSKÁ VYSOKÁ ŠKOLA OLOMOUC VÁŠ PARTNER PRO BYZNYS INOVACE.
Schéma procesu vstupy Průběh procesu výstupy činnost ZDROJE.
Graduate Recruitment Zakladatelé Deloitte Touche Tohmatsu.
Management systému řízení kvality
374 – Poradenské centrum pro Rating MSP Hospodářská komora hlavního města Prahy Svoboda Jiří, , ESF – JPD.
Zavedli jsme systém environmentálního řízení a auditu Zavedli jsme systém environmentálního řízení a auditu IP „Podpora procesu transformace pobytových.
Ing. Daniel Kardoš Systém ManagementDesk – nástroj řízení kvality a bezpečnosti podle ISO 9 001, ISO , ISO , ISO a ISO Ing.
Proces řízení kvality projektu Jaromír Štůsek
Číslo projektu: CZ / /0316 Název projektu: Poradenské a informační centrum pro malé a střední podniky Žadatel: Vzdělávací institut Partner:Hospodářská.
CZ / /0020 Podpora týmu NET Genium při rozvoji progresivních informačních technologií Žadatel: NetGenium s.r.o. Partner: ČVUT Kontaktní osoba:
Systém řízení kvality.
IAF MD 18:2015 Aplikace ISO/IEC 17021:2011 v oblasti řízení služeb (ISO/IEC )
ZÁKLADY SYSTÉMŮ MANAGEMENTU 1. ČÁST
Vybrané manažerské metody: Balanced Scorecard, EFQM
BSC 1992 Robert S. Kaplan a David P. Norton článek navrhující měření výkonnosti organizací – BSC – Vyrovnaný přehled výsledků kniha The Balanced.
Efektivní řízení lidských zdrojů a zavádění moderních metod řízení na Městském úřadu Bruntál CZ.1.04/4.1.01/
Základy marketingu třetí přednáška Ing. Nina Kudláčková, Ph.D.
MORAVSKÁ VYSOKÁ ŠKOLA OLOMOUC VÁŠ PARTNER PRO BYZNYS INOVACE.
Zlepšení podmínek pro vzdělávání na středních školách Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost Název a adresa školy: Integrovaná střední.
Vypracováno kolektivem autorů České společnosti pro technickou normalizaci Úřad pro technickou normalizaci, metrologii a státní zkušebnictví
Listopad 2015 Jak spočítat přínos investice do HR? Pavel Jirůtka
Přednáška Akce: Přednášející: Ing. Zdeněk Čežík | Konzultant managementu a podnikových procesů | TFM Výzvy Facility managera.
Praktické zkušenosti z Českého systému kvality služeb Specializované pracoviště ČSKS Výroční konference k 20 letům výročí A.T.I.C. ČR Ostrava, 7. března.
TEZE KOREFERÁTU NA ZÁVĚREČNÉ KONFERENCI PROJEKTU V.I.P. INOVACE – ZÁKLAD VAŠÍ EXISTENCE Realizátor projektu: BIC Brno,s.r.o. Vedoucí týmu vědecko- pedagogických.
IS jako nástroj moderního personálního managementu Vít Červinka
Střední škola služeb a cestovního ruchu, Varnsdorf
Primární emise akcií (IPO) VOKT (P-10)
Osobní management – modul č.4
MARKETINGOVÝ PLÁN PRO ROK 2009
Ekonomika malých a středních podniků
KPV/PIS Websol s.r.o. Jaroslav Plzák Lukáš Choulík Tomáš Kraus.
Systém managementu SSHR
Systém managementu SSHR
Transkript prezentace:

1 NÁSTROJE V OBLASTI ŘÍZENÍ ANEB ÚSPĚŠNOST BEZ NÁSTROJŮ ? ÚSPĚŠNOST S NÁSTROJI ? Ing. Pavel Sladký M: Semináře, konzultace, motivační a certifikační audity

2 ÚSPĚŠNOST BEZ MANAŽERSKÝCH NÁSTROJŮ organizace bez systému řízení co bychom pro sebe rádi změnili POZNÁMKY : ………………………………………………………………… ………………………………………………………………… ………………………………………………………………… ………………………………………………………………… ………………………………………………………………… …………………………………………………………………

3 ÚSPĚŠNOST S NÁSTROJI příklad od klientů : „ co jsme zvládli, protože jsme chtěli obstát „ Příklad

4 hledání řešení problémů ladění potenciálu optimalizace neúčelných nákladů dobrý trend výsledků měření spokojenosti klientů vylepšování kvality organizace a jejích služeb ladění podmínek např. komunikace růst investic do klientů, účelné náklady

5 ÚSPĚŠNOST S NÁSTROJI CO POMÁHÁ POZNÁMKY : ………………………………………………………………… ………………………………………………………………… ………………………………………………………………… ………………………………………………………………… ………………………………………………………………… …………………………………………………………………

6 8 NÁSTROJŮ MANAGEMENTU ZAMĚŘENÍ NA ZÁKAZNÍKA VŮDCOVSTVÍ ZAPOJENÍ PRACOVNÍKŮ PROCESNÍ PŘÍSTUP SYSTÉMOVÝ PŘÍSTUP K MANAGEMENTU NEUSTÁLÉ ZLEPŠOVÁNÍ PŘÍSTUP K ROZHODOVÁNÍ ZAKLÁDAJÍCÍ SE NA FAKTECH VZÁJEMNĚ VÝHODNÉ DODAVATELSKÉ VZTAHY

7 Předcházení problémům proč ? JEJICH HAŠENÍ NÁS STOJÍ VÍCE ČASU A PROSTŘEDKŮ NEŽ MÁME Ing. Pavel Sladký M: Semináře, konzultace, motivační a certifikační audity

8 PROMYŠLENÉ ZVLÁDÁNÍ KOMPLIKOVANÝCH OBLASTÍ ŘÍZENÍ

9 Realizace služebVývoj SlužebProdej VizeStrategie Řízení společnosti Lidské zdroje Finance Interní služby Informační technologie Finance Interní služby Hodnocení Spokojenosti MAPA FIREMNÍCH DĚJŮ - PROCESŮ Ing. Pavel Sladký M: Semináře, konzultace, motivační a certifikační audity

10 Pracovní seminář Analýza stavuCÍLE Zlepšování procesů Zdroje Zlepšování procesů Zdroje Plánování procesů v týmech Externí dohled a podpora Řešení problémů Interní audity Znalosti Motivace Komunikace PRAKTICKÉ KROKY Motivační audit s přidanou hodnotou CERTIFIKÁT KVALITY ORGANIZACE Individuální plán léčení kultivace Naslouchání Výzva Ing. Pavel Sladký M: Semináře, konzultace, motivační a certifikační audity PLNĚNÉ CÍLE

11 podpora nezávislým pohledem cílem certifikace není kontrola, ale spolupráce na vylepšování schopností organizace Váš kontakt Ing. Pavel Sladký M: EFEKTY

12 zprůhlednění schopností firmy pro studenta, klienta, jeho rodinu, vlastníka, zřizovatele, vedení i zaměstnance zavedení lepší souhry, řádu, většího pořádku, systematiky do činností organizace, firmy, dobré zkušenosti pod kontrolou, motivace zvýšení důvěryhodnosti firmy a tím i snadnější pronikání na trhy snížení chybovosti v činnostech organizace a tím zamezení ztrátovosti a následný růst efektivnosti snadnější adaptace pracovníků na důležité změny marketingový nástroj, kterým říkáte, že jste stále lépe řízená firma možnost účastnit se projektů, kde je certifikát kvality vyžadován evropským certifikátem potvrzená kvalita

13 PŘEDEM VÁM DĚKUJEME ZA DŮVĚRU NAŠÍM PRODUKTEM JE PODPORA VAŠÍ ÚSPĚŠNOSTI Ing. Pavel Sladký M: Semináře, konzultace, motivační a certifikační audity