ROSTEME S KNIHOU KAMPAŇ NA PODPORU ČETBY KNIH Pod záštitou Svazu českých knihkupců a nakladatelů.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Projekt „Rovnost na Vysočině v kontextu koncepce rodinné politiky Kraje Vysočina“ Ing. Soňa Krátká, regionální koordinátorka.
Advertisements

Služby čtenářům a uživatelům Dětští čtenáři
Management sportovního klubu © Nymburk 2012
Soutěž Obec přátelská rodině Petr Šimerka ministr práce a sociálních věcí 14. května 2009.
Základní škola Slavičín-Vlára Školní knihovna aneb naše Školní informační centrum.
Soutěž Obec přátelská rodině P etr Nečas ministr práce a sociálních věcí 15. května 2008.
1 PUBLIC RELATIONS 1 Případové studie UNIVERZITA TOMÁŠE BATI VE ZLÍNĚ, FAKULTA MULTIMEDIÁLNÍCH KOMUNIKACÍ.
„Finanční gramotnost jako nejlepší prevence předlužení občanů“ S ENÁT P ARLAMENTU Č ESKÉ REPUBLIKY 31. března 2009.
Pokyny k zadanému úkolu Knižní marketing. Dvě možné varianty 1. Analýza marketingové strategie 2. Tvorba vlastní marketingové strategie.
Regionální literatura ve venkovských knihovnách Přibližování historie regionu a vytváření vztahu k místu, kde žijeme.
Činnost Celostátní sítě pro venkov v České republice.
Vzdělávání finanční gramotnosti pro české občany každého věku Jak nejlépe vzdělávat děti ve FG? - vysvětlováním základních pojmů od 3 let - hrou - soutěžením.
Jak změnit obecní knihovnu v informační centrum obce Metodický návod výstup z projektu Knihovna – informační centrum obce.
„Výzkum, vývoj a inovace ve statistikách a analýzách“ 20. dubna 2012 Aktuality z oblasti analýz pro politiku výzkumu, vývoje a inovací Michal Pazour.
Univerzita Mateja Bela v Banskej Bystrici Fakulta prírodných vied Katedra environmentálneho manažérstva Klub ekologické výchovy, o.s. Praha Podmínky a.
Celostátní síť pro venkov
 SROP 3.3 = příprava na čerpání fin.zdrojů EU v programovém období – absorpční a administrativní kapacita Budování rozvojového partnerství za.
Spolupráce lokálních institucí Seminář Komunitní role veřejných knihoven ZLÍN
MEZINÁRODNÍ SROVNÁVACÍ STUDIE Produkt RP Podpora Romů v Praze.
Projekt: Analýza dalšího profesního vzdělávání v Pardubickém kraji Návrhy a doporučení Kolektiv autorů: Institut rozvoje evropských regionů,o.p.s. Univerzita.
Asociace energetického a elektrotechnického vzdělávání.
Marketing a sport Ing. Petr Hedrlín.
IVIG Praha, Odborná pomoc veřejných knihoven informačním a studijním centrům škol.
Příspěvek k problematice sociálního začleňování v ČR Zuzana Zajarošová, MPSV
Národní strategie finančního vzdělávání (inspirovaná Koncepcí informačního vzdělávání na vysokých školách v ČR)
Národní tématická síť E Rovné příležitosti žen a mužů TENTO PROJEKT JE SPOLUFINANCOVÁN EVROPSKÝM SOCIÁLNÍM FONDEM EU A STÁTNÍM ROZPOČTEM ČR.
Tento materiál byl vytvořen v rámci projektu
Informace o přípravě Integrovaného operačního programu  Ministerstvo kultury  Ministerstvo informatiky Vít Richter Národní knihovna ČR
Cesta do Sluneční zahrady Charitativní večer pro děti s handicapem sobota 17:00 – 21:00.
Spolupráce se zaměstnavateli v oblasti vzdělávání Pardubickém kraji Mgr. Bc. Jana Smetanová Členka Rady Pardubického kraje pro rozvoj lidských zdrojů,
Gateshead – město s inspirací Gateshead – město s inspirací Havlíčkův Brod Havlíčkův Brod duben 2004 duben 2004 Zlata Houšková Zlata Houšková.
Evropská obchodní akademie1 Projektové řízení fundraising Evropská obchodní akademie Děčín projektové řízení klíčová kompetence školského pracovníka.
Informační kulturní portál
Rozvoj dalšího vzdělávání jako jedna ze strategických priorit MŠMT Celostátní seminář, Celoživotní učení 12. května 2010 Kroměříž, Dům Kultury Kroměříž.
Komunitní a otevřená škola
Informační vvzdělávání v knihovnách Lída Švíková.
co je SOCIÁLNÍ PODNIKÁNÍ
ROSTEME S KNIHOU KAMPAŇ NA PODPORU ČETBY
Olomouc 5. října 2006 Stojíme na začátku: ÚVODNÍ KONFERENCE k projektu „Střední školství v přechodu ČR na novou politiku EU pro zemědělství a venkov “
Návrh Projektu „Čteme prarodičům“
Prevence sociálně patologických jevů a MŠMT
Sociální politika Téma: Vzdělávací politika FSS MU Brno, 2006.
Současnost a budoucnost univerzitního vzdělávání seniorů v ČR Konference o seniorském vzdělávání na českých vysokých školách, Kostelec-Zlín
Ostrava, Čavisov, Dolní Lhota, Horní Lhota, Klimkovice, Olbramice, Stará Ves nad Ondřejnicí, Šenov, Václavovice, Velká Polom, Vratimov, Vřesina, Zbyslavice.
PRORODINNÁ POLITIKA.  Prorodinná politika = souhrn aktivit a opatření za účelem podpory rodiny. Obecně se jedná o podporu rodin ve výkonu jejich přirozených.
Role koordinačních skupin komunitního plánování v prorodinné politice Konference k zahájení projektu „Od analýz ke koordinaci sociálních služeb v Děčíně“
RODINNÁ POLITIKA Rodinná politika na úrovni krajů a obcí, Metodické „doporučení“ MPSV ČR, 2008) souhrn aktivit a opatření za účelem podpory rodiny podpora.
VZDĚLÁVÁNÍ VE FINANČNÍ GRAMOTNOSTI Lenka M. Maléřová.
Zajištění regionálních funkcí knihoven v roce 2013 PhDr. Vít Richter Národní knihovna ČR Svaz knihovníků a informačních pracovníků ČR Tel. 603–223–627,
Komunitní plánování ORP Roudnice nad Labem – spolu a inovativně.
Koncepce účinnější podpory umění Ministerstvo kultury 4. dubna 2007 Marta Smolíková.
AKTUÁLNÍ VÝZVY V OPERAČNÍM PROGRAMU VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST.
Zpráva o stavu českého sponzoringu Konference Sponzoring, Praha Ing. Ondřej Obluk MBA.
Základní a mateřská škola Mostkovice Prostějovská 243, Mostkovice
Vít Richter (využití podkladů kol. P. Mazáčové a L. Nivnické)
Prevence domácího násilí na vládní úrovni
Marketingová strategie 2018 Jižní Čechy Pohodové
Prioritní osa 2 Terciární vzdělávání, výzkum a vývoj OPERAČNÍ PROGRAM VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST PhDr. Kateřina Pösingerová, CSc.
Podpora škol v rámci realizace dalšího vzdělávání v JMK
„Jsme rovnocenní partneři“
Čtenářsky podnětné prostředí
KRAJSKÝ AKČNÍ PLÁN ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ MORAVSKOSLEZSKÉHO KRAJE Čtenářská a matematická gramotnost Andrea Nytrová
Ekonomika veřejného sektoru
Tvorba veřejných projektů – příklad Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost Mgr. Bc. David Póč Oddělení pro strategii a rozvoj/Katedra.
Finanční gramotnost v ZŠ
Pedagogická knihovna J. A. Komenského
Partnerství pro Vysočinu & Vysočina 21
Pedagogická knihovna J. A. Komenského
„Cesta k městu“ STRATEGIE PRO MLÁDEŽ PO KARVINSKU
Globální rozvojové vzdělávání: PROČ? JAK? S KÝM?
Transkript prezentace:

ROSTEME S KNIHOU KAMPAŇ NA PODPORU ČETBY KNIH Pod záštitou Svazu českých knihkupců a nakladatelů

Výtvarný návrh: Galina Miklínová

Kampaň Knižní trh Vzdělávání Sociální oblast Skupiny Školy Knihkupci Nakladatelé Kultura Mezinárodní spolupráce Muzea Film, divadlo Knihovny Rodina PR, média Literární kavárny Literární časopisy

CÍL KAMPANĚ Zvyšování vědomostního potenciálu společnosti Oslovit nečtoucí skupiny dětí a mládeže Spolupráce a partnerství

FINANČNÍ STRATEGIE Prosazení rozpočtové položky v rámci ministerstva školství a kultury Zvýhodnění sponzorských darů Lobby Efektivní využití současných možností v rámci spolupráce Studie přínosu literární gramotnosti vzhledem k ekonomickému rozvoji země

Prostředky kampaně Celostátní, regionální a lokální soutěže Zapojení rodičů a pedagogů Široká propagace a medializace četby obecně (pozitivní role levných knih, příbalů LN) Literatura on-line, pozitivní konfrontace knihy a PC Programy v rámci celorepublikových a lokálních knižních akcí Propojení webových portálů Prosazení zábavného pořadu, talk-show do TV kanálů Vztah mezi četbou a celoživotním vzděláváním Zapojení známých osobností: co čtu, proč čtu

Kroky realizace kampaně  Prosazení celostátní strategie na podporu četby např. národní rok četby knih  Dílčí prezentace Široká spolupráce Propagace v knihkupectvích – reklamní předměty Knihovny a školy – místa skupinové četby a výchovy ke čtenářství

PROPAGACE  Plakátová propagační kampaň Čas na knihu Reklamní slogany „Čtu - nemám IQ tykve“, „Umím všechna písmenka“ apod. na reklamních předmětech, které mají děti různé věkové skupiny v oblibě Metr na dveře „Rosteme s knihou“ s uváděním knižních titulů u příslušné velikosti Umíš si vybrat co chceš číst? - akce ve spolupráci s knihkupci a knihovnami Soutěže se zapojením reklamních agentur

Analýza dílčích výsledků Četba dosud neznámé knihy Získání nových a objevných poznatků Poznání osudů jiných lidí (srovnávání s vlastním) Ztotožnění se s obsahem knihy a s osudy hrdinů Pocity při četbě: Kniha mě rozesměje Kniha mě dojme