Teorie výdělku. Každý ví, že již Teorie výdělku učí, že inženýři a vědci NIKDY nemohou vydělat tolik, jako odchodníci, ředitelé prodeje a … marketing.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Lineární rovnice 8.-9.ročník
Advertisements

Jak snadno přijít k penězům
Finanční matematika.
Škola:Gymnázium Václava Hlavatého, Louny, Poděbradova 661, příspěvková organizace Číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu:Inovace výuky Číslo.
Jakub Špork 29. listopadu O co dnes půjde?  Co jsou peníze?  Jak vznikají peníze?  Proč se obchoduje s penězi?  Finanční trhy.
Lineární rovnice se dvěma neznámými
Řešení lineárních rovnic s neznámou ve jmenovateli
Metody psychologie PhDr. Eva Tomešová, PhD.. Jak psychologové dospějí k závěrům o neznámém?  Používají VĚDECKOU METODU: IDENTIFIKACE VĚDECKÉ OTÁZKY FORMULACE.
MATEMATICKÉ VTIPY.
Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze.
Každý budoucí inženýr se učí matematický zápis sumy dvou racionálních čísel, například : lze takto jednoduše napsat. Tato forma je špatná pro svoji banalitu.
Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze.
Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze.
Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze.
Každý budoucí inženýr se učí jak správně a jednoduše matematicky zapsat sumu dvou reálných čísel, například Tato forma zlá, neboť je banální není na úrovni.
Řešení lineárních rovnic s neznámou ve jmenovateli
Zkušenostní křivka Petr Bouška IŘT 2007/2008.
Sportovní a podnikatelská střední škola, spol. s r.o.
Úprava vzorců. dělení se změní na násobení t přemístíme na druhou stranu s opačnou operací dělení se změní na násobení Chceme osamostatnit veličinu s.
Řešení lineárních rovnic s neznámou ve jmenovateli
Definiční obory. Množiny řešení. Intervaly.
Soustava tří rovnic o třech neznámých
Racionalizace informačních interakcí v maloobchodní činnosti.
CW – 05 TEORIE ROZHODOVACÍCH PROCESŮ Ústav technologie, mechanizace a řízení staveb Fakulta stavební VUT v Brně © Ing. Václav Rada, CSc. 15. PŘEDNÁŠKA.
Firmy Firmy iGoBidWin.com aukce stránek, které členové pracují, aby v internetových zákazníků, vydělávat si provize - Stejně jako účast v našich 3 vlastnických.
R OVNICE A NEROVNICE Soustava lineárních rovnic o více neznámých II. VY_32_INOVACE_M1r0114 Mgr. Jakub Němec.
EVENT MARKETING, MICE A ŘÍZENÍ JEHO PROCESU v regionální praxi Nic nového pod sluncem Roman Vacho © Generální.
Střední odborné učiliště Liběchov Boží Voda Liběchov Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Šablona:IV/2 Inovace a zkvalitnění výuky.
ANALÝZA KONSTRUKCÍ 8. přednáška.
Škola: SŠ Oselce, Oselce 1, Nepomuk, Projekt: Registrační číslo: CZ.1.07/1.5.00/ Název: Modernizace výuky všeobecných.
Střední odborné učiliště Liběchov Boží Voda Liběchov Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Šablona:IV/2 Inovace a zkvalitnění výuky.
Důležité téma Autor Prezentace GPJPPraha. Osnova prezentace Úvod Úvod Úvod Obeznámení s problematikou Obeznámení s problematikou Obeznámení s problematikou.
Mgr. Martin Krajíc matematika 1.ročník rovnice a nerovnice
Nové modulové výukové a inovativní programy - zvýšení kvality ve vzdělávání Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem.
ROVNICE KOŘENY ROVNICE EKVIVALENTNÍ ÚPRAVY
Mgr. Martin Krajíc matematika 1.ročník rovnice a nerovnice
RF Zpomalování v nekonečném homogenním prostředí bez absorpce - platí: n(E) - počet neutronů v objemové jednotce, který připadá na jednotkový interval.
Peníze a měny.
Ekvivalentní úpravy rovnic
Teorie chování spotřebitele
Nerovnice s absolutní hodnotou
ŠKOLA:Gymnázium, Tanvald, Školní 305, příspěvková organizace ČÍSLO PROJEKTU:CZ.1.07/1.5.00/ NÁZEV PROJEKTU:Šablony – Gymnázium Tanvald ČÍSLO ŠABLONY:III/2.
Aritmetická posloupnost (3.část)
Soustava dvou rovnic o dvou neznámých – dosazovací metoda
ROVNICE S ABSOLUTNÍ HODNOTOU
Střední odborné učiliště Liběchov Boží Voda Liběchov Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Šablona:IV/2 Inovace a zkvalitnění výuky.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Jan Kryšpín. Obchodní akademie a Střední odborná škola logistická, Opava, příspěvková.
Diference a diferenciál Způsoby vyčíslování termodynamických dat.
Soustavy rovnic počet řešení. x + y = 6 2x – y = 6 zvolíme sčítací metodu 3x = 12 x = y = 6 y = 2 zk.: L 1 = = 6 P 1 = 6L 1 = P 1 L 2 = 8.
Symboly, rovnice, obrazce
Soustava lineární a kvadratické rovnice
Kvadratická rovnice 2 Mgr. Martin Krajíc matematika 1.ročník rovnice a nerovnice Gymnázium Ivana Olbrachta Semily, Nad Špejcharem 574, příspěvková.
Dynamický absorbér kmitů
Teorie portfolia Markowitzův model.
Jak si zajímavě přivydělat a splnit si tak svoje sny a cíle Chcete zvýšení vaší životní úrovně a pomoc druhým lidem? Možná ještě není příliš pozdě...
Soustavy lineárních rovnic Matematika 9. ročník Creation IP&RK.
Lineární rovnice a jejich soustavy
Jednoduché rovnice, užití druhé ekvivalentní úpravy
FUNKCE – nelineární Co vyjadřuje funkce? Co znamená nelineární?
První matematická lekce
Teorie chování spotřebitele
Pocházíš z chudé rodiny, nemáte dostatek peněz na jídlo a je potřeba abys pravidelně pomáhal/a matce vydělávat peníze. Pocházíš ze striktně náboženské.
Soustava dvou lineárních rovnic o dvou neznámých I.
Soustavy lineárních rovnic o dvou neznámých
Ekvivalentní úpravy rovnic
Kučerová, Rytířová, Študentová 4.a
Teorie výdělku.
Soustavy lineárních rovnic
NÁSOBENÍ A DĚLENÍ CELÝCH ČÍSEL
Definiční obory. Množiny řešení. Intervaly.
Transkript prezentace:

Teorie výdělku

Každý ví, že již Teorie výdělku učí, že inženýři a vědci NIKDY nemohou vydělat tolik, jako odchodníci, ředitelé prodeje a … marketing. Každý ví, že již Teorie výdělku učí, že inženýři a vědci NIKDY nemohou vydělat tolik, jako odchodníci, ředitelé prodeje a … marketing.

Tato teorie může být vyjádřena pomocí prostého matematického vzorce. Tato teorie může být vyjádřena pomocí prostého matematického vzorce.

Rovnice vychází ze dvou předpokladů : Předpoklad č. 1:Předpoklad č. 1: V Moudrosti je Síla Předpoklad č. 2:Předpoklad č. 2: Čas jsou Peníze Rovnice vychází ze dvou předpokladů : Předpoklad č. 1:Předpoklad č. 1: V Moudrosti je Síla Předpoklad č. 2:Předpoklad č. 2: Čas jsou Peníze

Každý ví, že : Síla = Práce / Čas Protože : Moudrost = Síla a Čas = Peníze Dostáváme : Moudrost = Práce / Peníze Každý ví, že : Síla = Práce / Čas Protože : Moudrost = Síla a Čas = Peníze Dostáváme : Moudrost = Práce / Peníze

Po jednoduché úpravě: Peníze = Práce / Moudrost Pokud se tedy Moudrost blíží k nule, Peníze se blíží k nekonečnu a nezáleží na množství vložené Práce, může jí tedy být i velmi máloPokud se tedy Moudrost blíží k nule, Peníze se blíží k nekonečnu a nezáleží na množství vložené Práce, může jí tedy být i velmi málo A opačně, pokud se Moudrost blíží k nekonečnu, Peníze se blíží k nule i přesto, že vložené Práce je velmi mnohoA opačně, pokud se Moudrost blíží k nekonečnu, Peníze se blíží k nule i přesto, že vložené Práce je velmi mnoho Po jednoduché úpravě: Peníze = Práce / Moudrost Pokud se tedy Moudrost blíží k nule, Peníze se blíží k nekonečnu a nezáleží na množství vložené Práce, může jí tedy být i velmi máloPokud se tedy Moudrost blíží k nule, Peníze se blíží k nekonečnu a nezáleží na množství vložené Práce, může jí tedy být i velmi málo A opačně, pokud se Moudrost blíží k nekonečnu, Peníze se blíží k nule i přesto, že vložené Práce je velmi mnohoA opačně, pokud se Moudrost blíží k nekonečnu, Peníze se blíží k nule i přesto, že vložené Práce je velmi mnoho

Závěr : Čím méně víš, tím více vyděláváš peněz Závěr : Čím méně víš, tím více vyděláváš peněz

Ti z Vás, kteří mají problém s pochopením předchozího, musí vydělávat majland...