ŠABLONA: III/2 – Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
ŠABLONA: III/2 – Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT
Advertisements

Lidé pro manželství nevhodní
Způsobilost k právním a protiprávním úkonům
Název školy Základní škola Domažlice, Komenského 17 Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu „EU Peníze školám ZŠ Domažlice“ Číslo a název.
Škola: Střední škola právní – Právní akademie, s.r.o. Typ šablony: III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Projekt: CZ.1.07/1.5.00/
ŠABLONA: III/2 – Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT
Projekt Anglicky v odborných předmětech, CZ.1.07/1.3.09/
Řízení vztahu s klientem – rámec EDICT. Fáze Vstup. Pavla Kotyzová
Vánoční perníková vesnička
Posilování celého těla 1
ŠABLONA: III/2 – Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT
ŠABLONA: III/2 – Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT
ŠABLONA: III/2 – Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT
Název projektu: Rozvoj vzdělanosti
ŠABLONA: III/2 – Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT
ŠABLONA: III/2 – Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT
ŠABLONA: III/2 – Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT
ŠABLONA: III/2 – Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT
Hormonální antikoncepce
Výukový materiál vytvořený v rámci projektu „EU peníze školám“ Škola: Střední škola právní – Právní akademie, s.r.o. Typ šablony: III/2 Inovace a zkvalitnění.
 Škola: Střední škola právní – Právní akademie, s.r.o.  Typ šablony: III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT  Projekt: CZ.1.07/1.5.00/
ŠABLONA: III/2 – Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT
ŠABLONA: III/2 – Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT
VY_32_INOVACE_ _Rozvoj klíčových kompetencí ve výchově ke zdraví v ročníku. Životní situace Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li.
ŠABLONA: III/2 – Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT
Posilování celého těla 2
ŠABLONA: III/2 – Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT
ŠABLONA: III/2 – Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT
ŠABLONA: III/2 – Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT
ŠABLONA: III/2 – Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT
VY_32_INOVACE_09-2-1_Rozvoj klíčových kompetencí ve výchově ke zdraví v ročníku. Batole Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak,
ŠABLONA: III/2 – Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT
Rozmnožování ovocných rostlin
Výukový materiál vytvořený v rámci projektu „EU peníze školám“ Škola: Střední škola právní – Právní akademie, s.r.o. Typ šablony: III/2 Inovace a zkvalitnění.
Průběh porodu a šestinedělí
VY_32_INOVACE_10/2/5 Rozvoj klíčových kompetencí ve vzdělávací oblasti Člověk a umění Poměřování Mgr. Luboš Horký Autorem materiálu a všech jeho částí,
ŠABLONA: III/2 – Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT
ŠABLONA: III/2 – Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT
VY_32_INOVACE_ _Rozvoj klíčových kompetencí ve výchově ke zdraví v ročníku. Nebezpečné situace Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li.
VY_32_INOVACE_09-2-3_Rozvoj klíčových kompetencí ve výchově ke zdraví v ročníku. Domov a bydlení Autorem materiálu a všech jeho č ástí, není-li.
Učitel. jeden ze základních činitelů výchovně vzdělávacího procesu, profesionálně kvalifikovaný pedagogický pracovník, který je spoluzodpovědný za: přípravu,
ŠABLONA: III/2 – Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT
ŠABLONA: III/2 – Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT
ŠABLONA: III/2 – Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT
ŠABLONA: III/2 – Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT
ŠABLONA: III/2 – Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT
Škola: Střední škola právní – Právní akademie, s.r.o. Typ šablony: III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Projekt: CZ.1.07/1.5.00/
ŠABLONA: III/2 – Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT
Škola: Střední škola právní – Právní akademie, s.r.o. Typ šablony: III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Projekt: CZ.1.07/1.5.00/
ŠABLONA: III/2 – Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT
VY_32_INOVACE_ _Rozvoj klíčových kompetencí ve výchově ke zdraví v ročníku. Poruchy příjmu potravy Autorem materiálu a všech jeho částí,
Výukový materiál vytvořený v rámci projektu „EU peníze školám“ Škola: Střední škola právní – Právní akademie, s.r.o. Typ šablony: III/2 Inovace a zkvalitnění.
ZÁKLADNÍ ŠKOLA BENÁTKY NAD JIZEROU, PRAŽSKÁ 135 projekt v rámci operačního programu VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST Šablona číslo: III/2 Název: Inovace.
Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Číslo smlouvy: 4250/21/7.1.4/2011 Číslo klíčové aktivity: EU OPVK 1.4 III/2 Název klíčové aktivity: Inovace a zkvalitnění.
ŠABLONA: III/2 – Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT
Výukový materiál vytvořený v rámci projektu „EU peníze školám“ Škola: Střední škola právní – Právní akademie, s.r.o. Typ šablony: III/2 Inovace a zkvalitnění.
Výukový materiál vytvořený v rámci projektu „EU peníze školám“ Škola: Střední škola právní – Právní akademie, s.r.o. Typ šablony: III/2 Inovace a zkvalitnění.
Výukový materiál vytvořený v rámci projektu „EU peníze školám“ Škola: Střední škola právní – Právní akademie, s.r.o. Typ šablony: III/2 Inovace a zkvalitnění.
VY_32_INOVACE_10-1-4_Rozvoj klíčových kompetencí v předmětu Pracovní činnosti v ročníku. Rozdělení půd Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li.
VÝUKOVÝ MATERIÁL ZPRACOVANÝ V RÁMCI PROJEKTU MODERNÍ ŠKOLA Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.400/ ZÁKLADNÍ ŠKOLA ÚSTÍ NAD LABEM, HLAVNÍ 193,
ŠABLONA: III/2 – Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT
Zájmy -aktivačně motivační vlastnosti
Komunikační a prezentační dovednosti / C2a
ŠKOLA: Základní škola Velké Karlovice, okres Vsetín
Informatika – Funkce KDYŽ
Financováno z ESF a státního rozpočtu ČR.
Komunikační a prezentační dovednosti / C2
Výukový materiál vytvořený v rámci projektu „EU peníze školám“
MATEMATIKA Mocniny s racionálním exponentem
Transkript prezentace:

ŠABLONA: III/2 – Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT VY_32_INOVACE_09-2-5_Rozvoj klíčových kompetencí ve výchově ke zdraví v 7. - 9. ročníku. Styly výchovy Anotace Prezentace slouží k seznámení žáků se styly výchovy v rodině. Prezentaci lze také použít k zápisům z hodiny do sešitu. Vhodné pro žáky 9. ročníku. Vypracovala Mgr. Barbora Chaloupecká Oblast Člověk a zdraví Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Barbora Chaloupecká

Autoritativní styl typické jsou příkazy a tresty dospělý má malé pochopení pro děti, jejich potřeby a přání děti mají malý prostor pro samos-tatné rozhodování a jednání děti se stávají závislými na pochvale styl vychovává málo iniciativní osobnosti, někdy také osoby agresivní k autoritám

? Autoritativní styl Podle čeho poznáš tento styl? Dokážeš říct nějaký příklad jednání tohoto stylu? ?

Autoritativní styl „Večerka je dnes v devět hodin. Po deváté budete všichni v posteli a nechci nikoho vidět venku. Kdo poruší zákaz, bude zítra ráno potrestán."

Liberální styl slabé vedení děti jsou řízeny velmi málo nebo vůbec nejsou na ně kladeny úkoly a pokud ano, není kontrolován děti vykazují velmi nízký výkon ve skupině je nejistota a chaos

? Liberální styl Podle čeho poznáš tento styl? Dokážeš říct nějaký příklad jednání tohoto stylu? ?

Liberální styl „Zítra jdeme na náročný celodenní výlet. Kdo bude chtít, může jít spát v devět hodin. Jen nezapomeňte, že se potřebujeme dobře vyspat."

Demokratický styl nejvhodnější styl vytváří důvěru mezi lidmi představuje kombinaci stylů dospělý méně přikazuje, děti motivuje k samostatné práci a podporuje jejich snahu v rodině dochází k častým diskuzím dospělý působí vlastním příkladem

? Demokratický styl Podle čeho poznáš tento styl? Dokážeš říct nějaký příklad jednání tohoto stylu? ?

Demokratický styl „Zítra nás čeká náročný celodenní výlet. Doporučuji všem, aby dodrželi večerku v devět hodin, protože se všichni potřebujeme dobře vyspat. Souhlasíte s tímto rozhodnutím?"

Cvičení ve dvojicích Vytvořte si dvojice Vyberte si jeden ze stylů a nacvičte si scénku Scénka bude probíhat jako rozhovor!!!