Nejstarší doklady o chovu ryb v zajetí, pravděpodobně čistě užitkovém, se dochovaly z poloviny 3. tisíciletí př. n. l. ze sumerského města Lagaš v jižní.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
VOLAVKA POPELAVÁ JITKA SVIČARSKÁ A.3.
Advertisements

Medvědi.
OSTATNÍ DRUHY RYB v mimopstruhových vodách
Život v polárních mořích
Neonky-svítící zázrak
Vznik a složení půdy Vznik půdy
Mezopotámie oblast mezi řekami Eufrat a Tigris
Základní vzdělávání - Člověk a příroda – Přírodopis - Biologie rostlin
Prvoci Jednobuněční živočichové Žijí ve vodním nebo vlhkém prostředí
Počítačová verze hry pro Windows
VY_32_INOVACE_14 Asie - Jihovýchodní Asie
Ovoce a zelenina 4. ročník
Příprava stravy v rodině
Fíky Iveta Charbuláková, KMD FreeDeK
Akvárium a Rybky Eliška Valentová
Plísně a jejich jedy v potravinách
Morfologie těla ryb.
Podmínky života na Zemi 5.ročník
Česká republika: Rybníky Hospodářský zeměpis
VY_32_INOVACE_3D.7.13 Autor: Kateřina Vyčichlová Projekt Škola do života CZ.1.07/1.4.00/ Dějepis, 7. třída ZŠ Základní škola Kutná Hora, Kremnická.
Používá se v kuchyni,v medicíně i jako droga
Srdce Evropy. Praha je hezčí v noci Národní muzeum.
EVVO Prvouka 3. ročník ZŠ „ŽIVÁ PŘÍRODA“
Anatomie a fyziologie ryb Ondra Slivečka, Nela Chrástková
Ledňáček říční.
Afrika Jižní Afrika I. Jan Dušek.
VY_32_INOVACE_159 Karel IV. pro 4. ročník ZŠ
Členovci Korýši.
RYBY 2 Ryby 2.
KATALOG VÝROBKŮ MODRÁ ŘASA, S.R.O.
Pěstování akvarijních rostlin
Tomáš Mirovský Přírodní společenství Louky.
Tvůrce: Mgr. Alena Výborná
KARLŮV MOST.
Projekt spolufinancován ze státní rozpočtu ČR a Evropským sociálním fondem Název projektu: Živá příroda ve škole Číslo projektu : CZ.1.07/1.1.20/
Název projektu: Živá příroda ve škole
ÚVOD RYBOLOV OBSAH RYBAŘENÍ HISTORIE DRUHY RYB VYBAVENÍ KAPR RECEPT.
VODNÍ MLÝN. Vodní (kolový) mlýn je mlýn, poháněný proudem vody. Energie proudící vody je přenášena na hřídel prostřednictvím vodního kola. Starověký vynález,
Základní škola T. G. Masaryka Blatná, okres Strakonice Jméno: Tereza Fořtová Vedoucí práce: Mgr. Blanka Posavádová Školní rok: 2012/2013.
Voda Zbožíznalství 1. ročník Voda - nejrozšířenější sloučenina - zároveň velmi vzácný zdroj, kterého ubývá.
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola T. G. Masaryka, Bojkovice, okres Uherské Hradiště AUTOR: Mgr. Diana Jančářová NÁZEV:Zemědělství TÉMATICKÝ CELEK: Společenské.
 Základní informace  Z historie města  Navštěvovaná místa  Zdroje.
HLAVNÍ PAMÁTKY ČESKÉ REPUBLIKY Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Irena Čiháková. Dostupné z Metodického portálu
Obchodní akademie, Střední odborná škola a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky, Hradec Králové Autor:Bc. Martina Jeřábková Název materiálu:
VY_32_INOVACE_Luk_II_08 Živiny Název projektu: OP VK Registrační číslo: CZ.1.07/1.4.00/ OP Vzdělání pro konkurenceschopnost 1.4. Zlepšení.
Projekt spolufinancován ze státního rozpočtu ČR a Evropským sociálním fondem  Název projektu: Živá příroda ve škole  Číslo projektu : CZ.1.07/1.1.20/
Jihočeský kraj Tereza Lérová Martina Závodná. Symboly kraje:  Vlajka  Znak.
10. – 14.října 2016 PONDĚLÍ ÚTERÝ STŘEDA ČTVRTEK PÁTEK
Pravidelný pitný režim! Pohyb na čerstvém vzduchu!
Prezentace Boháčová Anna
Vzdělávání pro konkurenceschopnost
VY_32_INOVACE_D7.15   Autor: Mgr. Nováková Jana
Potrava člověka Úkol: Na obrázku jsou některé zdroje živin, rozděl je na zdroje cukrů, tuků a bílkovin.
vypracovala Markéta Jurečková
Betty Bojovnice Anna Binderová Třída:5.B Škola:Hluchák.
BE soup 1 Toskánská 10,60 Kč / 16,- Kč BE soup 2 Bramboračka s houbami
Název školy: Základní škola a Mateřská škola Sepekov Autor:
9. – 13. května PONDĚLÍ ÚTERÝ STŘEDA ČTVRTEK PÁTEK
Název školy: ZŠ NETVOŘICE, OKRES BENEŠOV
Česko - zemědělství AUTOR: Mgr. Aleš Skála
KRÁL ČESKÝ A CÍSAŘ ŘÍMSKÝ
Název projektu: ZŠ Háj ve Slezsku – Modernizujeme školu
Název školy: Základní škola Karla Klíče Hostinné
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu "EU peníze školám"
zpracovaný v rámci projektu
ŽIVÁ PŘÍRODA Anotace: Materiál je určen k výuce přírodovědy ve 4. ročníku ZŠ. Seznamuje žáky se základními znaky a dělením živé přírody.
10. – 14. října PONDĚLÍ ÚTERÝ STŘEDA ČTVRTEK PÁTEK
Domácí mazlíčci Základní škola a Mateřská škola Kateřinice, okres Vsetín projekt č. CZ.1.07/1.4.00/ Č. DUMu: VY_12_INOVACE_01_03_Člověk a příroda.
Jezera, přehrady a rybníky. Jezera v ČR není mnoho přírodních jezer Jezera podle původu: 1. Ledovcová karová jezera  na Šumavě:  Černé jezero - největší.
Zoologická zahrada U kasy najdete občerstvení (k za koupení je např. párek v rohlíku) Cena zoo: dítě (do 15ti let) 120kč dospělí 180kč vyrobili:
Transkript prezentace:

Nejstarší doklady o chovu ryb v zajetí, pravděpodobně čistě užitkovém, se dochovaly z poloviny 3. tisíciletí př. n. l. ze sumerského města Lagaš v jižní Mezopotámii. Čistě okrasný chov ryb je poprvé spolehlivě doložen ze středověké Číny. Z divokého karase zlatého

Začátky akvaristiky v Čechách jsou spojeny s Janem Evangelistou Purkyně, který v roce 1856 nechal postavit několik akvárií pro Pražský fyziologický ústav Karlovy university. První dovoz ryb z tropických oblastí byl zaznamenán v roce 1897, kdy Enrique Stanko Vráz přivezl z Thajska do Prahy bojovnice pestré. Obliba akvaristiky se rychle šířila a na konci 19. století vznikly první české akvaristické spolky.

1.Ryby s horní tlamkou: Tyto rybky jsou velmi čilé. Přijímají potravu především u hladiny. Př: Danio pruhované: 2. Ryby s rovnou tlamkou: Rybky se zdržují nejvíce ve středu vodního sloupce, přijímají potravu jak z hladiny, tak i potravu, která spadne dolů. Př: Neonka obecná: 3. Ryby s dolní tlamkou: Rybky přijímají potravu výhradně ze dna. Po dně se i pohybují. Př: Krunýřovec:

1. Vločkové krmení: Základní krmivo především pro ryby s horní tlamkou obsahuje základní živiny. 2.Granulované krmivo: Krmivo především pro větší ryby s rovnou tlamkou. 3. Tabletové krmivo: Krmivo pro ryby dna se spodní tlamkou obsahuje zelené řasy nebo maso. 4. Přírodní krmivo: Jedná se o různé druhy zeleniny a ovoce. Především salát, okurku, jablko … 5. Živé krmivo: Nejvydatnější krmivo. Podporuje vybarvení ryb. Obsahuje velké množství bílkovin.