Téma: Co funguje v mobilním marketingu

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
mPO2S (mobilní POS terminál od O2)
Advertisements

Komunitní síť a mobilní služba (nejen) pro auta… Ondřej Švihálek,
Využití potenciálu mobilního kanálu
Mobilní display kampaně
Rozbor a výsledky integrovaných mobilních kampaní Aktuálně.cz Ondřej Švihálek, Centrum Holdings 13. října 2010.
Zahraniční inspirace Mobile Internet Fórum Marián Nič Crazy Tomato, s. r. o
Marketingová komunikace v kultuře
Mobilní marketing.  Cíl: Představení nového modelu  Komunikační mix: banery na O2 mobil landing page  Timing: 3 týdny V.
O čem to (ne)bude? O čem to nebude:
Mobile Internet Forum 2009 Petr Škvařil 8. října 2009 Případové studie mobilního marketingu.
Vertikální cílení online kampaní…
Kreativa & přímá komunikace. Katalogy Letáky Kupóny Dopisy DRTV Direct maily SMS MMS y On-line display ads Sociální sítě Weby Call centra...
TOP CZ digitální trendy – 2014 Tomáš Veselý. Digitální inovace Co je zajímavé z pohledu inzerenta?
Postoje k mobilnímu marketingu Alena Ivánková Research Project Manager, MEDIARESEARCH 13/10/2010 – Mobile Internet Forum.
Obsah  Představení  Úrovně cílení na zákazníky  Co je to segmentace  Workshop –prototyp segmentace ihned a ručně.
1 Mobile Internet Fórum října Ekosystém internetové reklamy Cílení dle kontextu (klíčová slova, sekce) Reklamní formáty (bannery, text,
Ing. Jiří Šilhán.  představuje komplex aplikačního a základního software, technických prostředků, podnikových procesů a personálních zdrojů určených.
Měření mobilních služeb Mobilní metokomise Mobile Internet Forum 2010.
Personalizovaný retargeting Ondřej Klega Denis Wanča
Jan Křečan ISSS 2006 Profesionální řešení komunikace pro státní správu a samosprávu.
On-line řešení Vašich tiskovin. Dnešní trendy v produkci dokumentů  Kratší životní cyklus dokumentů  Menší tiskové objemy ale více druhů  Krátké dodací.
Reklamní programy „Za málo peněz hodně reklamy.“.
PPC workshop Lukáš Pokorný RobertNemec.com. PPC audit Podle struktury účtu: kampaně, sestavy, slova, inzeráty První věc po převzetí účtu nebo při zjišťování.
Rozvoj nehlasových služeb Současnost a budoucnost mobilních sítí
Mobilní Reklama v ČR. Mobilní reklama včera – dnes - zítra Predikce z let 2006 – 2008 Case study - ČR Nástroje a možnosti Výhled do budoucna Příklady.
Využití sociálních sítí k rychlému přenosu informací Mgr. Jan Vetchý Mediální konzultant, společnost SOVA NET, s.r.o
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiáluVY_32_INOVACE_246 Název školyGymnázium, Tachov, Pionýrská 1370 Autor Ing. Roman Bartoš Předmět Informatika.
Martin Dolejš Senior Key Account Manager. Mobilní telefon jako součást celkového mediálního mixu.
Internet a jeho využití pro obchod Projekt SZIF. Popis a zaměření semináře Na tomto semináři se seznámíte s problematikou využití internetu a jeho různých.
Mobilní Marketing. Co je Mobilní Marketing? Všechna řešení, která využívají nástrojů mobilní komunikace pro komunikaci s uživatelem a zákazníkem. SMS,
Propagace Martin Krčál VIKBB42 Knihovnické procesy a služby Brno, 9. května 2012 propagace nových služeb.
Projekt Anglicky v odborných předmětech, CZ.1.07/1.3.09/
Agentura BESTa Promotion. Firmy využívají řadu nástrojů na podporu prodeje. Profesionální pomoc a organizace jsou zde nezbytné.Specializované agentury.
Microsoft Dynamics CRM
PPC Cílená, měřitelná a efektivní reklama Aleš Miklík, Lupa.cz.
1 iMUNIS Portálové řešení pro obce Mgr. Jan Brychta Mgr. Tomáš Lechner Triada, spol. s r. o.
Internetová reklama očima uživatele dnes a zítra Jan Makovička Ringier ČR a.s. Klub WebTop100,
MARKETINGOVÝ MIX.
Efektivní reklama na internetu Luboš Plotěný
Mobilní Reklama jako součást Mobilního Marketingu Příklady z ČR Bratislava,
CRM a jeho možné využití
Možnosti využití mobilní komunikace při krizových situacích
T-Mobile Moje Info Možnosti využití SMS v komunikaci s občany.
MY FOOD Puzzle: retail šitý na míru zákazníkům MY FOOD start(-up): 2012->
Online trendy v oblasti ubytování Jan Halíř
Téma: Jak vytvořit mobilní kampaň? Autor: Tereza Hubičková, O2 Media.
Vedoucí práce: Ing. Pavel Štrach, Ph.D et Ph.D Autorka: Bc. Michaela Hozdeková, DiS.
Petr Mikšovič CEO, SOVA NET, s.r.o. Význam on-line strategie v B2B.
Cestovní ruch a INTERNET Jiří Pilnáček, Turistika.cz, s.r.o.
Marketing pro NNO aneb jak se nenechat semlít Postřehy z letošního ročníku soutěže Být vidět Tomáš Jindříšek & Matěj Novák
Provázanost mobilní reklamy s webem Tomáš Košťál … najdu tam, co neznám !
Mobilní, Voice a Online nástroje pro konverzi návštěvníka webu v zákazníka Pavel Kotyza –
0 možnosti videoreklamy reklama a měření instant messaging aplikací reklama a měření v mobilech NETRADIČNÍ ZPŮSOBY INTERNETOVÉ REKLAMY A JEJÍ MĚŘENÍ (Robert.
… najdu tam, co neznám! Měření efektivity PPC reklamy.
Behaviorální cílení v kostce Petr Dobroslávek. Značka chce znát své zákazníky. Nic nového. Marketing potřebuje znát svou CS. Nic nového. Internet je část.
Když image generuje výkon a PPC buduje značku …. 2 Jak budovat značku na internetu? Bannery Nestandardní plochy Soutěže PPC PR … (SEO, blogy, microsites,
4. P – Promotion – komunikace Jde o komunikaci se zákazníkem. Pro komunikaci firma obvykle volí tzv. princip AIDA. A – Awareness (upoutání pozornosti),
Page 0 Mobilní reklama Konference Marketing Trend, Michal Němec, T-Mobile CZ.
Tribuna českého obchodu TZB
Vývoj mobilních her a současné trendy
Elektronická a písemná komunikace
Karta Toulavka 2017.
Videoverifikace.
EFEKTIVNÍ SPONSORING Tomáš Klečka,
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Analýza hodnot zákazníka
iMUNIS Portálové řešení pro obce
Psychologické působení propagace
MARKETING V NEZISKOVÉM SEKTORU
Představení Úvod Celé je to pojaté spíše jako představení služby a jejích možností, nežli konkrétní ukázky Lukáš Čochner.
Transkript prezentace:

Téma: Co funguje v mobilním marketingu Autor: Tereza Hubičková, O2 Media

5 Každé médium chce své TIPŮ, JAK MŮŽE MOBIL PRACOVAT PRO VÁS PERSONALIZUJTE Vyzvedněte benefity pro daný segment WOM EFEKT Povzbuďte zákazníka, aby se rozdělil VŠE SE DĚJE V MOBILU Využijte spontánní reakce JEDNODUCHOST Nekomplikujte to NĚKTERÉ VĚCI JSOU ZADARMO Využívejte takové mobilní nástroje, které jsou pro příjemce zdarma a umí je ovládat

1. TIP – VÍTE S KÝM MLUVÍTE, VYUŽIJTE TOHO „Pokud se snažíte přesvědčit lidi, aby něco udělali nebo koupili, myslím, že byste měli používat jejich jazyk, jazyk, ve kterém uvažují.“ David Ogilvy 5 + Známe individuálního zákazníka Umíme je segmentovat Můžeme kombinovat parametry cílení Umíme vypracovat analýzu efektivního zacílení Posunujeme cílení podle „zájmů“ na cílení podle zájmů … ale je to trochu více práce

1. TIP – VÍTE S KÝM MLUVÍTE, VYUŽIJTE TOHO Ženy chtějí něco jiného a muži také Personalizovaná sdělení pro obě skupiny včetně předmětu MMS, ale i textu samotné MMS

1. TIP – VÍTE S KÝM MLUVÍTE, VYUŽIJTE TOHO Ženy chtějí něco jiného a muži také Technické věci pro muže Růžová pro ženy Vizuál landing page

1. TIP – VÍTE S KÝM MLUVÍTE, VYUŽIJTE TOHO Ženy chtějí něco jiného a muži také Muži Počet unikátů: 30 000 Počet kliků: 987 CTR: 3,29% Počet vyplněných formulářů: 339 Konverze: 34% (vzorec: počet vyplněných formulářů/počet klikůx100) SHRNUTÍ: Ženy Počet unikátů: 30 000 Počet kliků: 1304 CTR: 4,35% Počet vyplněných formulářů: 418 Konverze: 32% (vzorec: počet vyplněných formulářů/počet klikůx100)

2. TIP – Dejte zákazníkovi důvod a on bude pracovat pro vás „Šeptanda je ta nejlevnější forma reklamy a také ta s nejvyšší mírou důvěry od zákazníků.“ Götz Werner (dm drogerie) 4 + Stačí pouze jeden klik, ale musíte mu to říct a dát mu důvod, aby to poslal dál Můžete využít různých mechanik pro WOM efekt Změříme WOM efekt Řekneme vám, kdo to je a odkud … a je to zadarmo

2. TIP – Dejte zákazníkovi důvod a on bude pracovat pro vás Case study: Podpora nového CD Stinga komunikace soutěže komunikace SMS a MMS celkem osloveno zákazníků: 25 000 počet odeslaných registračních formulářů: 252 konverze: 1, 01% WOM: 15% (38 registrovaných mimo oslovený target)

3 + 3. TIP – Co, kde, do kdy……. … a nejsou třeba další náklady Komunikace benefitu a časová urgence zvyšují výkonnost mobilních kampaní Nechte reagovat zákazníka přímo v mobilu Využijte možnosti reakce pro zákazníka zdarma … a nejsou třeba další náklady

3. TIP – Co, kde, do kdy……. Case study: Freeport v případě, že v textu jsou komunikovaná výše slev, CTR dosahuje vyšších výsledků Komunikace výše slevy přímo v textu SMS Akce: Valentýn Počet SMS: 15 000 cílení: 18 – 55 let, kraj JM + Vysočina CTR: 0,92% Akce: povánoční výprodej Počet SMS: 15 000 cílení: 18 – 55 let, kraj JM + Vysočina CTR: 3,19 %

2 + 4. TIP – Vše na jeden klik … a je to okamžitě Znalost cílové skupiny je pro výkonnost mobilního marketingu nezbytná Uvědomte si, že vše je nutné optimalizovat pro mobil. Bohužel neexistuje standardizace. Například: mobilní web není to samé jako PC web … a je to okamžitě

4. TIP – Vše na jeden klik Cíl pro mobilní marketing - aktivace služby Mobilní média - cílené MMS, bannery Interakce - proklik na mobilní microsite Reach: - MMS – 24 531 - banner – imprese: 344 893 Cílení: - jen na konkrétní typy telefonů Výsledky MMS - počet kliků: 5 305 - CTR: 21,63% bannery: - počet kliků: 5 835 - CTR: 1,69% Vizuál MMS

5. TIP – Některé věci jsou skutečně zadarmo i v dnešní době 1 + WHITELISTING mobilních kampaní: Využijte unikátní možnost operátorů! Zákazník skutečně nemusí platit za stahování dat do mobilu.

Děkuji za pozornost! Dotazy? Tereza Hubičková, Manager pro IAS CRM a prodej Telefónica O2 Czech Republic, a.s. Za Brumlovkou 2/266 142 22 Praha 4 – Michle 720 704 477 www.petmilionu.cz