Studentské hodnocení výuky FF UK duben 2012. Specifika FF UK cca 7 500 Bc., Mgr. a NMgr. studentů cca 180 oborů (při rozlišení Bc., Mgr. A NMgr., ale.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Vyhodnocení dotazníku – Barcamp Brno 2013 Magdaléna Katolická magdalena [at] marketingovevyzkumy.cz
Advertisements

Přijímací řízení.
UNIVERZITA TOMÁŠE BATI VE ZLÍNĚ, FAKULTA MULTIMEDIÁLNÍCH KOMUNIKACÍ
TUL H 32 Setkání realizátorů inovace předmětů 4.
Základní škola, Slavkov u Brna, Malinovského 280
Hodnocení výuky UK 2. LF. Jak postupovat při organizaci ankety? Východiska Evaluace výuky má v zahraničí dlouhou tradici, je zavedena řada standardně.
Snímek 1 Efekty podnikové informatiky J. Pour Katedra IT VŠE ČSSI, Praha, 15/12/2006.
Vize, Strategie, Cíle.
Analytické stáže oboru VPLZ - magisterský stupeň -
Zpracování seminárních a kvalifikačních prací
Nabídka personálních služeb
ŠVP na gymnáziích: od mírné skepse k chuti pokračovat Zkušenosti z projektu Pilot G/GP Lucie Slejšková Výzkumný ústav pedagogický v Praze.
IS na podporu Projektu vzdělávání zdravotníků - prohlubování a zvyšování úrovně odborných znalostí Ing. Michal Opat.
Spolupráce veřejného výzkumu s podniky Současná situace a bariéry na straně výzkumné sféry Michal Pazour, Vladislav Čadil 20. dubna 2012.
1.1. RADA VYSOKÝCH ŠKOL  V akademickém roce 1999/2000 zahájily výuku první 3 soukromé vysoké školy  Dnes „aktivně“ působí 44 soukromých vysokých.
ANALÝZA POTŘEB, MOTIVACE A FIREMNÍ PÉČE O ZAMĚSTNANCE VE VYBRANÝCH NZDM PARDUBICKÉHO KRAJE BAKALÁŘSKÁ PRÁCE Autor: Bc. Kejzlarová Šárka, DiS. Sběr dat:
Výsledky výzkumu ve vzdělávacích institucích doc. Ing. Josef Vaculík, CSc. Ing. Petr Urbanec Univerzita Pardubice.
ZŠ KUNRATICE ZÁSTUPCE ŘEDITELE PRO ROZVOJ KVALITY PEDAGOGICKÉ PRÁCE MgA. Bc. Olga Králová Foto školy.
Statistika Vypracoval: Mgr. Lukáš Bičík
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Ing. Pavel Najman. Obchodní akademie a Střední odborná škola logistická, Opava, příspěvková.
Makroekonomie I ( Cvičení 7 – Nezaměstnanost)
Ing. Tomáš Cajthaml. Podklady Čerpat bylo možné z dotazníku: Přímé dotazy Nepřímé – nutné odvodit z výsledků záznamů schůzek další informace Z rozhovorů.
Analýza dalšího profesního vzdělávání v Pardubickém kraji doc. Ing. Josef Vaculík, CSc. Ing. Petr Urbanec Univerzita Pardubice.
Střední škola stavební Jihlava Sociální partnerství zpracoval : PhDr. Pavel Toman únor 2011.
Didaktické prostředky
Stipendijní informační portál - Business Strategie.
Projekt pro  ŘO OP Rybářství Realizace  říjen – listopad 2013 Hlavní cíl  poskytnout analytický podklad pro nastavení finančních alokací.
Hodnocení zaměstnanců ve výrobních firmách
Tazatelská síť.
Zavádění a údržba informačních systémů
Kreditní systém v doktorském studiu na FF UK Ivan Šedivý
Téma projektu: Zajištění IT školení mimo sídlo firmy - školení zaměstnanců auditorské firmy na nově zavedený informační systém Vypracoval: Petr Vilimovský.
Vybrané problémové oblasti problematiky fakult vzdělávajících učitele závěry a doporučení z diskuse na semináři „Kvalita přípravy učitelů – podmínka pro.
Filozofické fakulty a příprava budoucích učitelů Filozofická fakulta Univerzity Palackého v Olomouci Jiří Lach – děkan.
Léčiva u vzácných onemocnění (v kontextu dalších informací) PharmDr. Josef Suchopár Infopharm, a.s. Praha,
 Pilotní kurz pro pedagogy MUDr. Iveta Matějovská, CSc.
Využití počítače ve výuce zeměpisu Školení SIPVZ – úroveň S Školitel: Antonín Jalovec.
1 Úvod do modulu: Evaluace distančního vzdělávání Miroslava Dvořáková Olomouc 2007 akademie distančního vzdělávání.
Hodnocení pedagogické činnosti studenty 2005/2006.
Analýza nabídky bakalářských studijních programů ICV v rámci pedagogického vzdělávání Ing. Lenka Danielová, Ph.D., Mgr. Dita Janderková, Ph.D., Doc. PhDr.
Závěrečné setkání Nové Dvory, 26. – Bc. Lucie Chládková Bc. Kristýna Juhová Mgr. Lenka Karbanová Bc. Markéta Kovářová Bc. Jana Vavříková.
Za akademický rok 2013/2014 Hana Kolářová proděkanka LF UP.
Případová studie Seminář 2014.
Tres consulting s.r.o. Mánesova Praha Průzkum engagement -E-dotazník -Vyhodnocení.
Zápatí prezentace1 Informace k organizaci doktorské ho studi a na Ekonomicko-správní fakult ě MU.
Tvorba e-learningové aplikace pro výuku obchodního práva na oborech s ekonomickým zaměřením Jindřiška Šedová a kol. Masarykova universita Ekonomicko-správní.
Za akademický rok 2011/2012 prof. RNDr. Hana Kolářová, CSc. proděkanka LF UP.
Za akademický rok 2012/2013 prof. RNDr. Hana Kolářová, CSc. proděkanka LF UP.
Personální plán pro podnikatelský plán
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu Označení:Sada: Ověření ve výuce:Třída: Datum: Registrační číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ VY_32_INOVACE_MAM_KC_1_10.
Prezentace k řešení projektu FRVŠ 1013/2011/F5/b - "Příprava nového kurzu Technika odborné práce" Řešitel: Doc. R. Chlup, PhD. (ÚFaR FFUK) Spoluřešitelé:
SPOLEČNÁ ŘEŠENÍ PRO LEPŠÍ UČENÍ reg. č. CZ.1.07/1.1.00/ LOKÁLNÍ STRATEGIE ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ ŽÁKŮ OHROŽENÝCH ŠKOLNÍM NEÚSPĚCHEM v lokalitě ORP Karviná.
Profese učitele z pohledu praxe střední školy (vážně i nevážně) Duben 2008.
Strana 1 CAF a Lidské zdroje Mínění pracovníků má svoji váhu Krajský úřad Moravskoslezského kraje.
Projekt „Inovace vzdělávacího programu Inovace vzdělávacího programu VOŠS Ostrava a rozšíření o kombinovanou formu vzdělávání Mgr. Michaela Holaňová.
ANALÝZA POTŘEB NA ŠKOLÁCH – VÝSTUPY Z DOTAZNÍKOVÉHO ŠETŘENÍ.
Vztah řízení výkonu a pracovního hodnocení v GRASS CZECH s. r. o. Vedoucí:Ing. Radka Vaníčková, Ph.D. Oponent:Mgr. Gabriela Lesňáková Autor:Walter Knösel,
Hotel Tatra, Velké Karlovice 23. – 25. dubna 2007 S4U – Seminář o Univerzitním informačním systému 1 Záznamník učitele Bc. Jana Večeřová.
Návrh logistiky skladového hospodářství ve vybraném podniku
Didaktické prostředky
na Slovanském gymnáziu
za akademický rok 2015/2016 Hana Kolářová proděkanka LF UP
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Vztah řízení výkonu a pracovního hodnocení zaměstnanců ve vybraném.
ANALÝZA POTŘEB NA ŠKOLÁCH – Výstupy z Dotazníkového ŠETŘENÍ
Efektivní programování V CAM software
Stipendijní politika na ESF MU - přehled a strategie
Celoživotní vzdělávání z pohledu UIS
Datová opora pro nastavení cyklu kvality
Institucionální akreditace
Změny na trhu práce?.
Transkript prezentace:

Studentské hodnocení výuky FF UK duben 2012

Specifika FF UK cca Bc., Mgr. a NMgr. studentů cca 180 oborů (při rozlišení Bc., Mgr. A NMgr., ale bez kombinací) cca hodnocených předmětů („obálek“) cca „studentopředmětů“ (dotazníků)

Počty odevzdaných dotazníků v posledních letech

Strategie z jara 2010 Dosáhnout stabilní relativně uspokojivé návratnosti listinného hodnocení, zavést standardní způsoby využívání výsledků hodnocení, a obnovit tak důvěru v hodnocení Připravit souběžně lepší podmínky pro elektronické hodnocení vytvoření uživatelsky vstřícné webové aplikace mimo SIS (ale s využitím dat SIS) „konsolidace“ dat v SIS (elektronické rozvrhování, atd.) Pokusit se posléze přejít na elektronické hodnocení (s dočasným využitím souběhu obou forem)

Návratnost ZS 2011/2012 Listinné dotazníky: dotazníků z předmětů Elektronické hodnocení (avizované jako „pilotní“) dotazníků z předmětů

Některé základní rysy výsledků elektronického hodnocení ZS 2011/12 Menší návratnost (při duplicitě s listinným hodnocením a avizovaném „zkušebním“ charakteru hodnocení) Hodnoceno více předmětů, často však velmi nízkým počtem respondentů (průměr 2,6) Mírně větší kritičnost průměry statisticky nepříliš významné výrazně vyšší (relativně, někdy i absolutně) počet nejkritičtějších odpovědí

Zhodnoťte, prosím, předmět celkově.

Je vyučující podle Vás vynikající odborník či odbornice?

Bylo pro Vás setkání s ní/ním inspirativní a motivující pro další studium?

Projevuje vyučující skutečný zájem o studenty/ky a o jejich intelektuální a odborný růst?

Chodí vyučující na hodiny dobře připraven/a?

Je vyučující spolehlivý?

Byla látka vyložena jasně a srozumitelně?

Dokázal/a vyučující podněcovat a dobře moderovat diskusi?

Dostávali jste od vyučujícího přínosnou zpětnou vazbu

Nabídl Vám předmět možnost zdokonalit se ve Vašich odborných znalostech či dovednostech?

Byl pro Vás předmět intelektuálně stimulující?

Překrýval se předmět co do obsahu zbytečně s jiným předmětem či předměty?

Zhodnoťte, prosím, objem a náročnost probírané látky.

Zhodnoťte, prosím, náročnost požadované průběžné přípravy.

Celkové hodnocení předmětů.

Celkové hodnocení vyučujících.

Finanční náročnost listinného hodnocení Přímé náklady činí cca Kč na semestr Ve srovnání s náklady jiných fakult jsou tyto náklady, nakolik víme, relativně velmi nízké. To je však možné pouze proto, že do evaluací vkládáme mnoho „dobrovolné“ či v nákladech přímo nevyčíslené práce zaměstnanců a studentů FF UK Používáme systém, který není dokonalý a má náchylnost k chybovosti

Chybovost listinného hodnocení Chybovost je způsobována řadou příčin (špatné vyplnění identifikačních údajů, chyby v digitalizaci apod.) Úplné odstranění chybovosti by vyžadovalo výrazně vyšší finanční náklady (jinak organizovaná distribuce a sběr dotazníků, vložení řady kontrolních kroků do celého procesu, dražší zpracování dotazníků atd.) V posledním listinném hodnocení došlo k výraznému nárůstu chybovosti (zpracovávající firma opomněla zpracovat cca 50 předmětů).

Elektronické hodnocení – nevýhody Pravděpodobně nižší návratnost Z menší návratnosti vyplývající snížení výpovědní hodnoty u jednotlivých předmětů (zvláště u předmětů s minimem odpovědí) Potřeba efektivní aplikace

Elektronické hodnocení – výhody Menší organizační a finanční náročnost Menší chybovost (viz chyby v posledním listinném hodnocení) Možnost rozšíření o další rozměry (hodnocení atestací, studijní agendy a studijních plánů) Možnost rozšíření o specifické otázky (jednotlivých oborů či pedagogů) Lepší zajištění anonymity (Potenciální větší kritičnost odpovědí)

Některé okruhy otázek k rozhodnutí Zda, jak a kdy zcela přejít na elektronické hodnocení Způsob zveřejňování slovních hodnocení Formy motivace k účasti na hodnocení Další využití výsledků hodnocení