ING main colour palette 0 102 255 102 0 180 195 225 123 125 124 120 140 200 178 181 180 ING secondary colour palette 255 205 171 81 83 82 211 224 202 210.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Představení společnosti
Advertisements

Novinky MiFIDu The CNB disclaims responsibility for any private publication or statement of any CNB employee. The views in this presentation are the views.
ZAČLENĚNÍ PODNIKATELŮ DO TVORBY REGIONÁLNÍ INOVAČNÍ STRATEGIE KONKRÉTNÍ AKTIVITY SPOLUPRÁCE S VÁMI PRO OBDOBÍ OD DO – JAK SE MŮŽETE.
Rozpočet a politiky EU Milena Vicenová ČZU Praha,1. listopad 2013.
SOCIÁLNÍ EKONOMIKA SOCIÁLNÍ PODNIKÁNÍ
Solární systémy pro aktivní topení
Prezentace pro Forum 2013, SME Union
Balance Score Card (BSC) v řízení dodavatelských systémů
PŘÍPRAVNÉ ZASEDÁNÍ MONITOROVACÍHO VÝBORU RÁMCE PODPORY SPOLEČENSTVÍ 5. DUBNA 2004 PŘÍPRAVNÉ ZASEDÁNÍ MONITOROVACÍHO VÝBORU RÁMCE PODPORY SPOLEČENSTVÍ 5.
Malé a střední podnikání Small and Medium Enterprise.
13. Koordinace projektů Realizace změn Koordinace projektů
Siemens PLM Software © Siemens Product Lifecycle Management Software Inc. All rights reserved Využití CAM Express pro řízení obráběcích strojů a.
Do not put content on the brand signature area Jiří Rusnok Aktuální otázky důchodové reformy Prezident, APF ČR Předseda představenstva, ING Penzijní fond,a.s.
SCIENTIX - online komunita pro vzdělávání v oblasti STEM The work presented in this document is supported by the European Commission’s FP7 programme –
Asociace finančních zprostředkovatelů a finančních poradců České republiky, o.s. CIFA forum PRAHA duben 2008 Investiční příležitosti.
Česká spořitelna – banka pro franchising!
Jak podporovat malé a střední podniky při exportu Ing. Pavel Bartoš, viceprezident HK ČR Ostrava Export, jako významný pilíř ekonomického růstu.
7 Praha, 29. listopadu 2005 Ministerstvo obrany České republiky TISKOVÁ KONFERENCE ministra obrany České republiky Karla KÜHNLA.
Internetový obchod v ČR 2005 / 2006 Konference SAEC, , Bratislava Josef Suchánek APEK - Asociace pro elektronickou komerci.
Michal Pluta Česká spořitelna, a.s. IX / 2008
METROPOLITNÍ PŘENOSOVÝ SYSTÉM
© NSZM ČR1 Zdravá města, regiony, kraje – cesta ke zdravému rozvoji Oucmanice, 5. června 2007.
Analýza vlivu cen elektřiny na ekonomiku průmyslových podniků Prezentace EGÚ Brno, a. s. Sekce provozu a rozvoje elektrizační soustavy Květen 2007.
52_INOVACE_ZBO2_1364HO Výukový materiál v rámci projektu OPVK 1.5 Peníze středním školám Číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu:Rozvoj vzdělanosti.
DEN OTEVŘENÝCH DVEŘÍ VÍTEJTE U NÁS Praha, 27. května 2009.
ING main colour palette ING secondary colour palette
Spolupráce lokálních institucí Seminář Komunitní role veřejných knihoven ZLÍN
Kouzlo placeného poradenství!
JJ Mois Année IX. Celostátní finanční konference “Finance pro města a obce z evropských fondů v letech “ IX. Celostátní finanční konference.
Tento studijní materil byl vytvořen jako výstup z projektu č. CZ.1.07/2.2.00/ Vývoj regulace a dohledu nad finančním trhem Shrnutí poznatků Ing.
EXPORTNÍ GARANČNÍ A POJIŠŤOVACÍ SPOLEČNOST, a. s. TISKOVÁ KONFERENCE EGAP 31. ledna 2005.
© 2011 Ministerstvo průmyslu a obchodu
Seminář KOMTERM, 21. duben 2010 Dipl. - Ing. Roman Baláž, MBA Generální ředitel SPP CZ, a.s. 1 Bezpečnost dodávek – nevyhnutná podmínka zákazníka.
Informační strategie. řešíte otázku kde získat konkurenční výhodu hledáte jistotu při realizaci projektů ICT Nejste si jisti ekonomickou efektivností.
Title Sub-title European Commission Enterprise and Industry Lukáš Procházka TC AV ČR Rámcový program pro konkurenceschopnost a inovace – účast českých.
Firemní kultura - změna motivační strategie
Projekt 3.3 „Partnerství pro budoucnost“. Úvodní informace o projektu Projekt byl úspěšně předložen Karlovarským krajem v rámci výzvy SROP, priority 3.
Strukturální fondy EU a ICT v polygrafických podnicích Pavel Karásek.
Poznatky z kontrol u makléřů prováděných Českou národní bankou AČPM Konference pojišťovacích makléřů 11. října 2011 Hynek Černý Odbor kontroly odborné.
Gerard van Gaalen Vedoucí projektový manažér pro evropské projekty Prezentace Praha 16. března 2005 Rozvojová agentura Východní Nizozemsko.
Ondřej Škorpil 27. října 2011 American Center Řízení agendy CSR ve Skupině ČSOB Na cestě k efektivitě: Jak integrovat CSR do strategického řízení firmy.
MARKETINGOVÉ CÍLE A STRATEGIE
Jednoduchá cesta k optimálnímu rozložení investic
Investice Benson Oak Tisková konference KK Central, Praha 22. květen 2008 CONFIDENTIAL UNTIL RELEASE SUBJECT TO BO REVIEW AND APPROVAL DRAFT 5/17/08 –
Business partnering a role (v) HR Iva Pechová Leden 2008.
CIO priority | Priority IT v bankách a pojišťovnách| Lukáš Klášterský 1.
Řízení lidských zdrojů v mezinárodním prostředí Seminář pro studenty VŠE listopad 2003 Alena Olšarová, HR & Development Manager.
Real Estate Market > Autumn 2006 Komerční nemovitosti a budoucnost výnosů Současný vývoj výnosů na trhu nemovitostí v České republice PRAHA, 5. října 2006.
Hledání rovnováhy mezi podnikatelským subjektem a zákazníkem Seminář ČMS Říjen 2012.
Podnikatelský plán struktura plánu.
Mgr. Martin Turnovský, MBA Sekce rozvoje podnikatelského prostředí a konkurenceschopnosti © Ministerstvo průmyslu a obchodu Strategické záměry a.
MORAVSKÁ VYSOKÁ ŠKOLA OLOMOUC VÁŠ PARTNER PRO BYZNYS INOVACE.
ESF – JPD 3 Grantové schéma 4.1
374 – Poradenské centrum pro Rating MSP Hospodářská komora hlavního města Prahy Svoboda Jiří, , ESF – JPD.
Důvody vstupu na zahraniční trhy
1 Regionální inovační strategie RIS. 2 O Regionálních inovačních strategiích Projekty RIS mají za cíl podporu rozvoje regionálních inovačních strategií,
8. přednáška Value Based Management (řízení hodnoty) – propojení cílů akcionářů s cíli managementu pro maximalizaci tvorby hodnoty pro vlastníky (shareholder.
AKTUÁLNÍ SITUACE V PROJEKTU RIS – ČASOVÝ HARMONOGRAM červen 2005 – květen 2006červen 2007 – leden 2008 Fáze 0 – definice projektu Fáze 1 - analýza Fáze.
Citibank Bert Pijls Člen představenstva a ředitel retailové banky.
VEOLIA Voda Česká Republika, a.s.
Vybrané manažerské metody: Balanced Scorecard, EFQM
Struktura podnikatelského plánu
SBERBANK CZ VÁŠ SILNÝ A SPOLEHLIVÝ OBCHODNÍ PARTNER ŘÍJEN 2014.
Do not put content in the brand signature area Zuzana Smolinsky, Manager Communications and PR ING Commercial Banking Praha, 23. listopadu, 2010 Snídaně.
Listopad 2015 Jak spočítat přínos investice do HR? Pavel Jirůtka
Služby Enterprise Europe Network s důrazem na design 1. prosince 2015Ing. Petr Hladík, Ph.D.
RAIFFEISENBANK RUDOLF RABIŇÁK
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
PODPORUJEME LIDI VE VYTVÁŘENÍ A ROZVOJI FIREM, KTERÉ MĚNÍ SVĚT
Primární emise akcií (IPO) VOKT (P-10)
Transkript prezentace:

ING main colour palette ING secondary colour palette Map colours FillLine Do not put content in the brand signature area 24. dubna, 2007 Tisková konference Maximalizace tvorby hodnot Maximizing Value Creation Rolf-Jan Zweep CEO ING Bank CR General Manager Wholesale Banking

Wholesale Banking Do not put content in the brand signature area Wholesale Banking can be replaced with business unit Maximizing Value Creation March 2007 – Page 1 Obsah ING Wholesale Banking ING Wholesale Banking ČR - Strategie - Klienti - Významné transakce ING Bank ČR 2006 finanční výsledky Koncept Řízení k dosažení hodnot - „Management for Value“

Wholesale Banking Do not put content in the brand signature area Wholesale Banking can be replaced with business unit Maximizing Value Creation March 2007 – Page 2 ING Wholesale Banking

Wholesale Banking Do not put content in the brand signature area Wholesale Banking can be replaced with business unit Maximizing Value Creation March 2007 – Page 3 ING Group – distribuce profitu Underlying profit before tax Contribution of business lines 2006* in EUR million %change Insurance 4,9413, Europe2,3282, Americas1,9921, Asia / Pacific Other*-472 Banking 5,0174, Wholesale Banking2,5252, Retail Banking1,9321, ING Direct Other* Total ING Group 9,9588, *) Other banking results consist mainly of interest expenses that are not allocated to the business lines

Wholesale Banking Do not put content in the brand signature area Wholesale Banking can be replaced with business unit Maximizing Value Creation March 2007 – Page 4 Strategie ING Wholesale Banking Vytvářet pozitivní a rentabilní prostředí výhodné jak pro AKCIONÁŘE tak pro ZAMĚSTNANCE. Být blízko našim korporátním a institucionálním ZÁKAZNÍKŮM díky angažovanému a proaktivnímu přístupu a pokrývat všechny jejich finanční potřeby

Wholesale Banking Do not put content in the brand signature area Wholesale Banking can be replaced with business unit Maximizing Value Creation March 2007 – Page 5 Klienti ING Wholesale Banking ČR Definice cílového trhu - Globální klienti - Klienti European Business Desk - Finanční instituce - Lokální korporátní společnosti (obrat > Kč 600 mio)

Wholesale Banking Do not put content in the brand signature area Wholesale Banking can be replaced with business unit Maximizing Value Creation March 2007 – Page 6 Finanční výsledky ING BANK ČR

Wholesale Banking Do not put content in the brand signature area Wholesale Banking can be replaced with business unit Maximizing Value Creation March 2007 – Page 7 Analýza příjmů Nastavení metodologie I.F.R.S. a C.A.S. Nižší zisky v oblasti tradingu Společné transakce s ING Londýn a ING Amsterdam Významné transakce uzavřeny ke konci roku 2006 Klientský byznys vzrostl o více než 10%

Wholesale Banking Do not put content in the brand signature area Wholesale Banking can be replaced with business unit Maximizing Value Creation March 2007 – Page 8 Nedávné významné transakce Syndikovaný úvěr Falcon B.V. - Koupě 100% podílu ve společnosti Radiokomunikace a.s., a podílu 39,23 % ve společnosti T- Mobile. - Mandátový vedoucí aranžér, „ bookrunner“ a výhradní koordinátor Pegas Nonwovens IPO - „Sole bookrunner“ - První paralelní nabídka na pražské a varšavské burze PPP – dálnice D3 - Poradenství pro Ministerstvo dopravy - Konsorcium ING Wholesale Banking, Mott MacDonald a Ashurst

Wholesale Banking Do not put content in the brand signature area Wholesale Banking can be replaced with business unit Maximizing Value Creation March 2007 – Page 9 Spokojenost klientů Zaměření na zákazníka – zásadní pilíř naší strategie Spokojenost – nedílná součást loajality Pravidelný průzkum spokojenosti klientů - výsledky 2006 › Vysoká odezva (40%) › ING v zásadě překonává své konkurenty ve spokojenosti a loajalitě › Oddanost našich klientů dosahuje 70% a jejich názor na náš výkon je pozitivní

Wholesale Banking Do not put content in the brand signature area Wholesale Banking can be replaced with business unit Maximizing Value Creation March 2007 – Page 10 Corporate Social Responsibility ING Chances for Children – uveden globálně ING Wholesale Banking Fond Nadace Terezy Maxové - Ideálně zapadá do naší strategie › Podpory vzdělání, sportu a volno-časových aktivit - Proces rozdělování grantů › Grantová komise se skládá ze zástupců ING Wholesale Banking a NTM - 5 mil Kč – bylo věnováno od založení fondu (koncem r. 2005)

Wholesale Banking Do not put content in the brand signature area Wholesale Banking can be replaced with business unit Maximizing Value Creation March 2007 – Page 11 Plány 2007; 5 klíčových cílů 1. Dokonalost ve vztahu s klienty 2. Profitabilní růst 3. Vynikající realizace 4. Firemní kultura orientovaná na výkon 5. Maximalizace tvorby hodnot

Wholesale Banking Do not put content in the brand signature area Wholesale Banking can be replaced with business unit Maximizing Value Creation March 2007 – Page 12 Koncept Ekonomického Profitu (EP) Rozsah budování ekonomické hodnoty Návratnost investic akcionářům a majitelům dluhopisů ~ Generace profitu překračující použitý kapitál ~ Účetní profit upravený o rizika, kterým se banka vystavila ve zmíněném období ~ EP = Ekonomický kapitál * (RAROC – WACC)

Wholesale Banking Do not put content in the brand signature area Wholesale Banking can be replaced with business unit Maximizing Value Creation March 2007 – Page 13 Maximalizace ekonomického profitu Tři hlavní pilíře k tvoření základních hodnot Profitabilní růst 2 Zlepšení návratnosti 1 Návratnost EC WACC (%) RAROC (%) Profit požadovaný kapitálovým trhem Náklady na snížení kapitálu 3 Ekonomický profit

Wholesale Banking Do not put content in the brand signature area Wholesale Banking can be replaced with business unit Maximizing Value Creation March 2007 – Page 14 Řízení k dosahování hodnot Balancování mezi čtyřmi ‘konkurenčními’ korporátními cíly

Wholesale Banking Do not put content in the brand signature area Wholesale Banking can be replaced with business unit Maximizing Value Creation March 2007 – Page 15 Řízení k dosahování hodnot v ČR Hodnota vztahu Znalost Důvěra Vynikající realizace

Wholesale Banking Do not put content in the brand signature area Wholesale Banking can be replaced with business unit Maximizing Value Creation March 2007 – Page 16 Řízení k dosahování hodnot v ČR Konkurenční výhody Silná značka Zaměření na korporátní segment Silná přítomnost v regionu střední a východní Evropy Proaktivní a angažovaný přístup ke klientům Sofistikovaná finanční řešení Zkušenost mezinárodní sítě Průmyslové zaměření/ znalost Dokonalost

Wholesale Banking Do not put content in the brand signature area Wholesale Banking can be replaced with business unit Maximizing Value Creation March 2007 – Page 17 Řízení k dosahování hodnot Economický profit Řízení k dosahování hodnot Návrh hodnot vedoucích k vítězství