ROSTLINA SE TÍSNÍ V KVĚTINÁČI? NE NEPŘESAZUJEME ANO PRŮMĚR KVĚTINÁČE JE VĚTŠÍ NEŽ 25cm VYMĚNÍME VRCHNÍ VRSTVU ZEMINY NE ANO MÁ ROSTLINA VÍCE NARŮST ? PŘESAZUJEME.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Pěstujeme a pozorujeme růst luštěnin
Advertisements

Modalita výpovědi.
Pracovní činnosti 7 Péče o pokojové rostliny
Deep pipe irrigation Kořenové zavlažování.
Číslo projektu:  CZ.1.07/1.5.00/ Název VM: Ošetřování během vegetace
Číslo projektu:  CZ.1.07/1.5.00/ Název VM: Výsadba a rozmnožování sadby
TLAČENÍ A TAHÁNÍ – KOUZLA SE VZDUCHEM
Název příjemce: Základní škola a Mateřská škola Řečice, příspěvková organizace Registrační číslo projektu: CZ / Tematický celek: PŘÍRODOVĚDA.
Obor: H/01 Zemědělec – farmář
Projekt: CZ / / „SŠHL Frýdlant
Kakostovité (Geraniaceae)
1. Doplňte název dřeviny a druh listu: A B. D C E F.
Pracovní činnosti 7. třída Péče o pokojové rostliny
Kdo z Vás uhodne, o čem se dnes budete učit? Hádejte po písmenech:
Název školy:  ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKRES LOUNY Autor:
Konvalinka vonná.
Projekt – Ziel 3 / Cíl 3 Ahoj sousede – Hallo Nachbar Ekologická výchova pro všechny generace „ PAMPELIŠKY „ Bc. Vlasta Tesařová Bedřichov
Dřišťálovité-Berberidaceae
Předmět: Odborný výcvik Ročník: 2. Téma: Pěstování Rostlin zahrada
Digitální výukový materiál zpracovaný v rámci projektu „EU peníze školám“ Projekt:CZ.1.07/1.5.00/ „SŠHL Frýdlant.moderní školy“ Škola:Střední škola.
Základní škola Karviná – Nové Město tř. Družby 1383
TLUSTICOVITÉ (Crassulaceae)
Pěstujeme a přesazujeme pokojové rostliny
Základní škola Podbořany, Husova 276, okres Louny
Číslo v digitálním archivu školyVY_32_INOVACE_P _12 Sada DUMPřírodověda pro speciální školu PředmětPřírodověda 7.ročník Název materiálu Pokojové rostliny.
Projekt: CZ / / „SŠHL Frýdlant
Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka projekt v rámci Operačního programu VZDĚLÁVÁNÍ PRO.
Mgr. Jakub Karásek ZŠ Liberec, Na Výběžku 118, p. o. Vytvořeno: květen 2012 EU peníze školám CZ 1.07./1.4.00/ PEDOSFÉRA – PŮDNÍ OBAL ZEMĚ 6. třída.
Aplikovaná biologie Vybrané pokojové rostliny s trvalými květy čeledi Orchideaceae Jarmila Kokotíková 2008/2009.
PŮDA 10 cm půdy se vytváří 100 let.
HYDROPONICKÉ PĚSTOVÁNÍ ROSTLIN Vypracovala: Bečvářová, Hudcová.
Hydroponické pěstování rostlin Adriana Javůrková, Nikola Bajerová, Emílie Zárubová, Sára Bendová.
Obrázek č. 1: Sea Hawk Hotel and Resort Fukuoka, Japonsko, obrázek je převzat od: C OOPER (2003) Obrázek č. 2: Sea Hawk Hotel and Resort Fukuoka, Japonsko,
Projekt:OP VK Číslo projektu:CZ.1.07/1.4.00/ Autor:Mgr. Alena Přibíková Číslo DUM:Pě Datum ověření ve výuce: Ročník:7.
Jméno autoraMgr. Stanislava Junková Datum vytvořenílistopad 2012 Ročník2. Vzdělávací oblast obor tematický okruh Člověk a jeho svět Prvouka (DUM 07) Rozmanitost.
Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA SADSKÁ Autor: Bc. Naďa Prejzová Název DUM: VY_32_Inovace_ Rostliny Název sady: Člověk a jeho svět 3. ročník Číslo projektu:
P RAKTICKÉ ČINNOSTI Hydroponie Vypracoval: Lukáš Karlík.
Číslo projektudum.KVĚTEM 0.1 Název školy Střední škola gastronomie, hotelnictví a lesnictví Bzenec, nám. Svobody 318, Bzenec PředmětKvětinářství.
Autor:Mgr. Jitka Hříbková Číslo DUMu:Pě Datum ověření ve výuce: Téma: Muškáty - charakteristika Tématický okruh: Okrasné sadovnictví Vzdělávací.
Projekt:OP VK Číslo projektu:CZ.1.07/1.4.00/ Autor:Mgr. Alena Přibíková Číslo DUM:Pě7 - 5 Datum ověření ve výuce: Ročník:7.
Kožní soustava VY_32_INOVACE_06-08 Ročník: 5. Vzdělávací oblast: Člověk a jeho svět Vzdělávací obor: Přírodověda Tematický okruh: Člověk a jeho zdraví.
Č.projektu : CZ.1.07/1.1.06/ Portál eVIM Magnoliovité, leknínovité, mákovité.
NÁZEV ŠKOLY: Speciální základní škola, Chlumec nad Cidlinou, Smetanova 123 AUTOR: Mgr. Václava Horniková NÁZEV: VY_32_INOVACE_111_Pokojové a okrasné rostliny.
Rostliny ozdobné listem
Vzniklo z projektu: CENTRA VZDĚLÁVÁNÍ PRO UDRŽITELNOU BUDOUCNOST
Projekt: OP VK Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Autor:
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu
Název školy: ZŠ a MŠ T. G. Masaryka Fulnek Autor: Mgr. Dagmar Šaflová
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu
Druh učebního materiálu Anotace Klíčová slova Metodický pokyn
Prezentace – výklad učiva
Projekt: OP VK Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Autor:
Betonování plošných základů – pracovní postup
Pokusy – neživá příroda
STŘÍDÁNÍ ROČNÍCH OBDOBÍ
Choroby hrnkovek okrasných listem
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu
Projekt: OP VK Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Autor:
EKOLOGICKÝ PŘÍRODOPIS Tématický celek: ORGÁNY TĚL SEMENNÝCH ROSTLIN
HYdroponie.
Číslo projektu dum.PALMY 1.3 Název školy Předmět Květinářství
Číslo projektu dum. Kapradiny 2.2 Název školy Předmět Květinářství
PROJEKT ZAHRADA SNŮ práce ve dvojicích
Mechy a kapradiny. Mechy  na vlhkých místech bez vrstvy listí  mechové polštáře – tvořené jednotlivými rostlinami  chrání půdu před vysycháním  žije.
VY_52_INOVACE_19_ Živá a neživá příroda
VY_32_INOVACE_17_STROMY, KEŘE, BYLINY_BLECHOVÁ
Nádobová hydroponie.
Název školy:  ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKRES LOUNY Autor:
Číslo projektu dum.palmy1/1 Název školy Předmět Květinářství
PROJEKT ZAHRADA SNŮ práce ve dvojicích
Transkript prezentace:

ROSTLINA SE TÍSNÍ V KVĚTINÁČI? NE NEPŘESAZUJEME ANO PRŮMĚR KVĚTINÁČE JE VĚTŠÍ NEŽ 25cm VYMĚNÍME VRCHNÍ VRSTVU ZEMINY NE ANO MÁ ROSTLINA VÍCE NARŮST ? PŘESAZUJEME ANONE PO ZMENŠENÍ KOŘENOVÉHO BALU PŘESADÍME DO STEJNĚ VELKÉHO KVĚTINÁČE

- v případě, že je půda suchá, i přesto, že má dostatečnou zálivku - když na povrchu substrátu jsou vidět kořeny - v případě, že rostlina málo roste, kvete a nebo neroste vůbec - přesazujeme jen v době růstu, nikoliv v období klidu či kvetení

NEJVHODNĚJŠÍ DOBOU NA PŘESAZOVÁNÍ JE JARO POUŽIJEME KVĚTINÁČ O MÁLO VĚTŠÍ NEŽ DOSAVADNÍ

NOVÝ HLINĚNÝ KVĚTINÁČ NAMOČÍME PŘES NOC DO VODY - NESAJE ZÁLIVKU KVĚTINÁČ JIŽ POUŽÍVANÝ MUSÍME DŮKLADNĚ VYDRHNOUT (I UVNITŘ) NA DRENÁŽNÍ OTVOR HLINĚNÉHO KVĚTINÁČE POLOŽÍME HLINĚNÝ STŘEP A ZASIPEME SUSTRÁTEM

PRO SNADNÉ VYJMUTÍ BALU JE LEPŠÍ ROSTLINU HODINU PŘED PŘESAZOVÁNÍM ZALÍT PŘETOČENÍM A POKLEPÁNÍM KVĚTINÁČE ROSTLINU VYJMEME OPATRNĚ PROVZDUŠNÍME ZPLSTNATĚLÉ KOŘENY A ODSTRANÍME KOŘENY STARÉ ODUMŘELÉ

KOŘENOVÝ BAL USADÍME NA PODSYPANÝ SUBSTRÁT A PROSTOR KOLEM SUBSTRÁTEM PRAVIDELNĚ VYPLNÍME SUBSTRÁT MÍRNĚ STLAČÍME PRSTY A DOPLNÍME HO DO ÚROVNĚ STARÉHO BALU

PŘESAZENOU ROSTLINU PEČLIVĚ ZALIJEME A PŘIBLIŽNĚ TÝDEN DÁME MIMO DOPAD PŘÍMÉHO SLUNCE PRO ZABRÁNĚNÍ VADNUTÍ ROSÍME LISTY ROSTLINY

POKOJOVÉ ROSTLINY D.G.HESSAYON,ANGLICKÝ ORIGINÁL THE HOUSE PLANT EXPERT, TRANSWORLD PUBLISHERS LTD., V LONDÝNĚ 1994, PŘELOŽIL Ing. MIROSLAV VOLF CSc., BETA – DOBROVSKÝ A ŠEVČÍK, PRAHA4, KVĚTNOVÉHO VÍTĚZSTVÍ 332, PRAHA – PLZEŇ 1996,str.13