 Doplň k následujícímu vztahu dvou slov, vztah nejpodobnější (na pořadí záleží).  Ovladač – televize  A) Voda kohoutek  B) Klávesnice- počítač  C)

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Příklad k vysvětlení toho, že i žák, který se v přijímacím řízení umístí hluboko pod čarou přijetí, se může s velkou pravděpodobností dostat na školu,
Advertisements

Slovní úlohy o společné práci
Slovní úlohy řešené soustavou rovnic
Matematika – 9.ročník Slovní úlohy o pohybu - 1
Practice with Numbers Answer the following questions in Czech. Remember to use the correct case of nouns after numbers. Vzor: Kolik minut má hodina?
Relativnost pohybu 1. díl Autor: Ing. Jiřina Ovčarová 2011.
Určeno pro ty z vás, kteří …….no, řekněme …….. mají něco okolo 30 let!!!!!
Přímá úměrnost - opakování
Základní škola a Mateřská škola Slapy, okres Praha-západ
Měřítko mapy a plánu 1 : a na mapě ve skutečnosti na plánu
Gymnázium Jiřího Ortena KUTNÁ HORA
Postupný poměr – příklady
TRIGONOMETRIE OBECNÉHO TROJÚHELNÍKU
Matematika Poměr.
* Poměr – příklady Matematika – 7. ročník *
III. Řešení úloh v testech Scio z matematiky
Řešení úloh v testech Scio z obecných studijních předpokladů zadaných ve školním roce 2011/2012 pro 6. ročník (35. – 45. úloha) X. označení digitálního.
VLASTNOSTI TROJÚHELNÍKŮ
Velikonoční příběh Ilustrace Henry Martin Copyright © 2005
Na trhu prodávali velikonoční pomlázky. Veliká stála 50 Kč a malá 10 Kč. Celkem se prodalo 524 Ks pomlázek. Tržba činila Kč. \kolik se prodalo.
Jak ovlivňuje můj život současná technika
PC Vstupní periferie.
Téma: Trojčlenka Vytvořila: Mgr. Martina Bašová VY_32_Inovace/2_098.
80.1 Procvičení a příklady: Sčítání v oboru 1 – 8.
MATEMATIKA pro 1. třídu ZŠ
VY_32_INOVACE_PSYPS110460ZAP Výukový materiál v rámci projektu OPVK 1.5 Peníze středním školám Číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu:Rozvoj.
Škola: Střední škola právní – Právní akademie, s.r.o. Typ šablony: III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Projekt: CZ.1.07/1.5.00/
Pohyb tělesa rychlost,dráha, čas – příklady.
ZŠ, Týn nad Vltavou, Malá Strana
Poměr čísel a,b zapisujeme Poměr a : b můžeme zapsat ve tvaru zlomku
Zkvalitnění kompetencí pedagogů ISŠ Rakovník IV/2 Inovace a zkvalitnění výuky směřující k rozvoji matematické gramotnosti žáků středních škol Integrovaná.
Herní plán Obecné vlastnosti příčky
Škola: Střední škola právní – Právní akademie, s.r.o. Typ šablony: III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Projekt: CZ.1.07/1.5.00/
Štěňátko puntík, co mělo puntík Autor:Katka Lacinová.
M A N Ž E L S K Á R E A L I T A Moje žena a já, chodíme dvakrát týdně na večeři do nějaké dobré restaurace. Nejdřív si dáme nějaký aperitiv a potom obvykle.
Matematika a její aplikace Slovní úlohy na 2. stupni základní školy Slovní úloha – rovnice 3 VY_42_INOVACE_22 Sada 4 Základní škola T. G. Masaryka, Český.
Nové modulové výukové a inovativní programy - zvýšení kvality ve vzdělávání Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem.
Kinematika 5. ROVNOMĚRNÝ POHYB I. Mgr. Jana Oslancová
OŘÍŠKY2 Výuka pro druhý stupeň. Knedlíky Paní Nováková uvařila na oběd knedlíky. Dva snědla ona, čtyři snědl pan Novák. Každé z jejich tří dětí snědlo.
84.1 Procvičení a příklady: Násobení číslem 6
Nové modulové výukové a inovativní programy - zvýšení kvality ve vzdělávání Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem.
Hra – Riskuj – slovní úlohy o pohybu – 2.
Hra – Riskuj – slovní úlohy o pohybu – 1.
Eliška Thorovská. Na španělském trajektu u Mallorky vypukl požár,loď se může potopit španělsko.
DRUHY VEDLEJŠÍCH VĚT 7.ROČNÍK.
SLOVNÍ ÚLOHY řešené pomocí lineární rovnice MATEMATIKA 8.ročník Zdeňka Šetková ZŠ Masarykova 1289 Ostrov Klíčová slova: s lovní úloha, rovnice, řešení,
Pythagorova VĚTA. PYTHAGORAS (6. století před naším letopočtem) Πυθαγορασ (Pí & ypsílon & théta & alfa & gamma & omíkron & ró & alfa & sígma)
Číslo DUM: VY_32_INOVACE_10 Autor: Mgr. Kateřina Sigmundová Vytvořeno: Anotace: Tento materiál slouží k procvičování přídavných jmen ve 3.
SLOVNÍ ÚLOHY O POHYBU Název školy: Základní škola Karla Klíče Hostinné Autor: Mgr. Hana Kuříková Název: VY_32_INOVACE_02_B_20_Slovní úlohy o pohybu Téma:
Název školy ZŠ Zlonice, okres Kladno Adresa školy Komenského 305, Zlonice Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ , Moderní škola Číslo materiálu v sadě.
Napříč Evropou Matematicko- geografický projekt. Zadání úkolů 1. Podle daných indícií se pokuste zjistit a určit město, ve kterém se nacházíte 1. Podle.
Anotace: Materiál je určený pro 1. ročník učebního oboru, předmět matematika. Inovuje výuku použitím multimediálních pomůcek – prezentace s názorně vypracovanými.
Slovní úlohy řešené soustavou rovnic
VY_32_INOVACE_Pel_II_18 Soustavy rovnic – slovní úlohy6
SLOVNÍ ÚLOHY O POHYBU Název školy: Základní škola Karla Klíče Hostinné
VY_32_ INOVACE_50_INFORMATIKA_ 3.+4.ROČNÍK_Seznámení s počítačem
Test k ověření praktických dovedností z HV
Převeď zlomky do základního tvaru:
TJ Sokol Vikýřovice.
Slovní úlohy řešené soustavou rovnic
Název školy: ZŠ a MŠ Březno Autor: Jaroslava Pilná
Základní škola Čelákovice
Výpočty celku a části celku zadané zlomkem
Systémy hromadné obsluhy
Mgr. Jan Ptáčník - GJVJ - Fyzika - Prima
Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název DUM:
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170
ZŠ Týnec nad Labem AUTOR: Martina Dostálová
T-report Vyšetření genetického materiálu pacientů s vrozenými změnami chromosomů Anna Vichrová v Brně 2018.
Pohyb tělesa rychlost,dráha, čas – příklady.
Transkript prezentace:

 Doplň k následujícímu vztahu dvou slov, vztah nejpodobnější (na pořadí záleží).  Ovladač – televize  A) Voda kohoutek  B) Klávesnice- počítač  C) Auto- klíč na dálku

 Mám tři kočky. Všechny za tři minuty pochytají tři myši. Kolik je potřeba koček, aby pochytali za 30 minut 30 myší?

 Letím do Varšavy. Beru si s sebou hůl která je dlouhá 1m. Ale moje aerolinie povoluje délku pouze 900mm. Jak to vyřeším?

Letadlo přepadl bandita. Když chtěl seskočit z letadla tak od nich žádal dva padáky. Proč? (počítáme s tím že byl jeden).

 Chudý zemědělec šel prodat na trh obilí. Jelikož měl jen jeden pytel, tak do půlky nasypal ječmen, pak pytel svázal a do druhé půlky nasypal pšenici. Na trhu objevil kupce, který chtěl ale jako na potvoru jen ječmen, který byl dole. Kupec měl také jen jeden pytel a nechtěl pytle vyměnit, neboť ten jeho je dražší. Jak dostali ječmen do druhého pytle, aniž by sypali obilí někam mimo?