P REZENTAČNÍ TECHNIKY MgA. Eva Suková
K OMUNIKAČNÍ DOVEDNOSTI - POJETÍ Výcvik sociální percepce – vnímání sebe sama a druhých Výcvik sociální interakce – i dětské hry vyžadují dovednost být v interakci s druhým Verbální a nonverbální komunikace –teorie i praktická cvičení Kooperace a soutěžení – souvislost s řešením konfliktů, pravidla, simulované situace
D ISKUSE PO CVIČENÍ zdůvodnění jednotlivých cvičení, zpravidla po jejich konci, zpětná vazba mezi účastníky vhled do souvislostí praxe možnost ovlivnit náplň dalšího setkání
C ÍLE SEMINÁŘE Získat nový pohled na sebe obecně a na sebe ve skupině Pochopit reakce druhých lidí Odbourat pocity obav při vystupování, nervozitu Dokázat se odreagovat od stereotypního jednání Příprava na práci v týmu
M ETODY SEMINÁŘE Hry a cvičení jako prostředek záměrného sociálního učení: interakční hry hry pro rozvoj skupiny psychologické hry
K RITÉRIA HODNOCENÍ PRO ZÁPOČET Aktivní účast na semináři Seminární práce Shrnující reflexe o absolvovaných cvičeních (ústní nebo písemná)
D ĚKUJI VÁM ZA POZORNOST.