Alena Gajdůšková - senátorka Talent marketingových komunikací.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Věra Šístková Občanská poradna Liberec Projekt je financován Evropským společenstvím z prostředků Transition Facility1 Komplexní systém dluhového.
Advertisements

PRAGOALARM/PRAGOSEC zabezpečení staveb a stavenišť, protipožární ochrana, systémy pro inteligentní budovy Koncept veletrhu pro rok 2012.
Národní koordinační skupina pro digitální vysílání v ČR Ing. Zdeněk Duspiva Cíle a financování informační kampaně na podporu digitalizace.
KOUS Vysočina, o.s. KOUS je zkratka pro Koordinační uskupení nestátních neziskových organizací, které působí v kraji Vysočina.
Podpora meziobecní spolupráce
PŘEDSTAVENÍ PROJEKTU E-INKLUZE 50+. OBSAH Základní informace Komu je projekt určen Cíle Aktivity Harmonogram.
Jednotný programový dokument pro Cíl 3 hl. m. Praha Magistrát hl. m. Prahy, odbor fondů EU, oddělení pro implementaci.
NÁZEV PRÁCE (musí být stručný, výstižný, měl by obsahovat jednoznačné výrazy a slovní spojení) Název školy Jméno autora, třída, místo a rok zpracování.
Nabídka personálních služeb
Ostrava, Ing. Lucie Ligocká
P ROVÁZÁNÍ SOCIÁLNÍHO PODNIKÁNÍ S TVORBOU STRATEGICKÝCH A ROZVOJOVÝCH PLÁNŮ REGIONŮ.
Fond dalšího vzdělávání, Na Maninách 20, Praha 7 Stáž jako nástroj dalšího vzdělávání STÁŽ jako nástroj dalšího vzdělávání Místo.
Stáže pro mladé zájemce o zaměstnání Představení projektu Fond dalšího vzdělávání, Na Maninách 20, Praha 7
Prezentace PROJEKTU SENIOR POINT
© NSZM ČR 2006 Budování partnerství, projektové kapacity a posilování strategického řízení v Olomouckém kraji.
Výběr projektů Leader ČR 2006 (Ing. Olga Ondráčková, manažerka MAS) Logo- návrh 13ti leté studentky Konečná podoba loga MAS Konečná podoba loga MAS.
Proškolení studentů k projektu Inovace a podpora praxí VŠPJ
Marketing a sport Ing. Petr Hedrlín.
FINANČNÍ GRAMOTNOST. COFET x finanční gramotnost Vzdělávací materiály Kurzy Semináře, konference Mediální kampaň Projekty.
WATCHDOG Cesta pro aktivní občany LOKÁLNÍ Tomáš Kramár.
Jak dotahovat věci do konce? Jak z ničeho udělat velkou věc? Co je nový marketing? Je důležitý sales? David Seibert.
Talent marketingových komunikací. O firmě / instituci Armovna a ohýbárna betonářské oceli Zlínský, Jihomoravský, Olomoucký kraj, Pováží v SK MANAG, Pozemní.
Střední škola oděvní a služeb Vizovice.  město Vizovice  město Slušovice.
Talent marketingových komunikací
FILMFEST, s.r.o Talent marketingových komunikací.
Projekt Brno-Zdravé město přínos občanům v rámci veřejné správy
1 Konference ZASTUPOVÁNÍ ZÁJMŮ V EU Senát Parlamentu České republiky Praha, 11. listopadu 2008 Ing. Roman Línek Člen Výboru regionů EU vicehejtman Pardubického.
Talent marketingových komunikací. O firmě / instituci co je hlavním předmětem činnosti Výroba a prodej přívlastkového moravského vína na jakých trzích.
AMILO Car a.s. Talent marketingových komunikací.
NÁZEV FIRMY CZECH BEAST S.R.O. Talent marketingových komunikací.
MV RPS, 1. červen 2005 RPS/CSF Česká republika 2004>2006 Rámec podpory Společenství Ministerstvo pro Místní rozvoj ČR Odbor Rámce podpory Společenství.
Evropský sociální fond - jedinečná příležitost k financování rozvoje lidských zdrojů ve výzkumu a vývoji Projekt Centrum manažerských dovedností ve vědě.
Talent marketingových komunikací
Talent marketingových komunikací. O firmě Restaurace s ubytováním Údolí vizovických vrchů, cca 15 km od Zlína Postaveno v roce 1747 jako sirnaté lázně.
Talent marketingových komunikací. O firmě / instituci provozování sportovního centra ve Zlíně na Růmech (badmintonová hala) – schwinn cycling, alpinning,
AMILO CAR A.S. Talent marketingových komunikací. O firmě / instituci Prodáváme a pronajímáme prémiové vozy Česko a Slovensko pro B2C / EU pro B2B Vize.
Jednotný programový dokument pro Cíl 3 hl. m. Praha Magistrát hl. m. Prahy, odbor fondů EU, oddělení pro implementaci.
Realizované aktivity v roce 2013 Komise pro technické vzdělávání Sekce Marketing Ing. Pavel Duchek.
TALENT MARKETINGOVÝCH KOMUNIKACÍ EQUINOX EUROPE, Ltd., Ludmila Šimková, Sales Manager.
Multilaterální setkání mládeže partnerských měst Jičín –
Zpráva o činnosti SK RVŠ 7. schůze P RVŠ, Studentská komora Rady VŠ ve stálém zasedání Ondřej Haška.
ICHNOS Plus – INTERREG 4C Ing. Petr Pavlinec – kraj Vysočina.
LEGISLATIVNÍ RÁMEC A LIMITY (POH kraje) :   snížit maximální množství biologicky rozložitelných komunálních odpadů (BRKO) ukládaných na skládky tak,
1 Neziskové organizace Neziskovky jsou nedělitelnou součástí občanské společnosti a jako takové mají nezastupitelnou roli v rozvoji demokracie a řešení.
2. setkání pracovní skupiny projektu MOS obcí v územním obvodu ORP Chomutov Místo: Chomutov Dne: , 13:00 hod. C ESTOVNÍ RUCH – PROJEKT MOS.
duben 2016 Aktuální příležitosti pro mladé a studenty... (výběr)
Služby pro členy Regionu Pošembeří Plénum 15. října 2009 Český Brod.
1)O projektu Můj dům, moje město Organizátoři Organizátoři Obsah projektu, aktivity Obsah projektu, aktivity Časový harmonogram Časový harmonogram Výstupy.
Motivační dopis cíl dopisu: zapůsobit získat pozvání na rozhovor obsah dopisu: vysvětlení zájmu o práci forma dopisu: krátký text zásady při psaní: stručnost,
Název projektu: Moderní škola Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Škola: Základní škola, Česká Lípa, Školní 2520, p.o. Číslo klíčové aktivity:
Střednědobý plán rozvoje sociálních služeb v Ústeckém kraji na období konference Sociální služby v Ústeckém kraji Krajský úřad Ústeckého kraje.
Pracovní schůzka aktérů integrace - příprava navazujícího projektu „Jihomoravské regionální centrum na podporu integrace cizinců 2010“ 30. září 2009 EVROPSKÝ.
TEZE KOREFERÁTU NA ZÁVĚREČNÉ KONFERENCI PROJEKTU V.I.P. INOVACE – ZÁKLAD VAŠÍ EXISTENCE Realizátor projektu: BIC Brno,s.r.o. Vedoucí týmu vědecko- pedagogických.
Zpracovali: Ing. Alena Zitová, Ing. Alena Nechutová (SOŠ Nové Město na Moravě) * Žákovský minipodnik 1.
Setkání s řešiteli pro veřejnou zakázku
DITTRICHOVA PRAHA 2 ZELENÁ LINKA PRO EXPORT Novinky na rok 2010.
FREEBOARD EUROPE S.R.O. Talent marketingových komunikací.
Cesta k uplatnění na trhu práce
KOMUNITNÍ PLÁN SOCIÁLNÍCH SLUŽEB NA DOBŘÍŠSKU A ZAPOJOVÁNÍ VEŘEJNOSTI
Komunikační a prezentační dovednosti / C2b
Občanské vzdělávání září 2017 MŠMT 1.
Role sektorových rad jako reprezentantů zaměstnavatelů v procesech NSK
Talent marketingových komunikací
Liberecký kraj a nestátní neziskové organizace
Technologické inovační centrum
MAP rozvoje vzdělávání v ORP Kralupy nad Vltavou
Veřejný ochránce práv.
Zralostní model SK Florbal Benešov: komentář 2018
5. SEMINÁŘ SLM ČR Algesia o.s. Michala Filipová Hodonín,
Společně pro Telč – Piráti a Zelení
Transkript prezentace:

Alena Gajdůšková - senátorka Talent marketingových komunikací

O firmě / instituci co je hlavním předmětem činnosti politická práce, přijímání legislativy, neformální ombudsman, podpora regionu na jakých trzích působí ČR, volební obvod 78 – město Zlín, Vizovice, Slušovice, Liptál, Valašské Klobouky kdo je konkurence zatím neznámá, obecně jiné politické subjekty jaká je vize do budoucna vysoká kvalita života občanů – Skandinávie Střední Evropy

Představení produktu / služby stručný popis prvku, na který bude navázáno zadání podstata produktu / služby činnost člena zákonodárného sboru, pacientská ombudsmanka, reprezentantka regionu hlavní benefity, konkurenceschopnost vysoká ústavní pozice, politický vliv, zkušenosti, práce pro lidi i region, mediální známost cílová skupina Občané volebního obvodu č. 78, mladí a produktivní věk (senioři jen potvrdit) jaká je dosavadní komunikace facebook, tištěná média, Tv, rozhlas, besedy, osobní jednání, vlastní občasník

Zadání úkolu co je cílem / čeho chceme dosáhnout Úspěšná volební kampaň, opětovné zvolení do Senátu Parlamentu ČR koho chceme oslovit voliče zejména mladé a v produktivním věku co jim chceme říct jsem váš člověk, žiji s vámi, mám zkušenosti, znalosti, politický vliv, udělám pro vás více než kdokoliv jiný kolik na to máme (rozpočet) cca 100 tis Kč jaký je časový harmonogram duben – červen: podprahová kampaň, prezentace dosavadní práce léto - kontaktní fáze, osobní setkávání se září, říjen – horká fáze kampaně podmínky zpracování korektnost, důvěryhodnost

Odměna za zpracování nabídka stáže – popis možností uplatnění realizace projektu s jasným výsledkem ( vítězství – prohra) možnost stáže v senátorské kanceláři ve Zlíně i v Senátu P ČR, včetně seznámení se s činností tiskového oddělení Senátu a ČSSD další motivační prvky v případě zájmu setkání a beseda s tiskovým mluvčím Úřadu vlády ČR možnost placené aktivní účasti v kampani v její horké fázi

Dotazy? prostor pro vyjasnění tématu, zodpovězení otázek studentů

Kontakt