Projekt INKO
Popis projektu IS Cygnus a IZIO na míru Objednávání inkontinenčních pomůcek pro klienty v domovech sociálních služeb, případně vyúčtování doplatků za tyto pomůcky Nástroje jsou součástí běžné aktualizace modulu Dokumentace klienta Dodavatelé inkontinenčních pomůcek využívají INKO-IZIO. První rok mají pro používání INKO-IZIO exkluzivitu dva dodavatelé: Hartmann a.s. a Dentimed s.r.o.
Výhody pro zařízení sociálních služeb (1) Usnadnění administrativy pro vrchní sestry: Vytváření objednávek INKO pomůcek dle aktuálního katalogu daného dodavatele. Hlídání limitů objednávek dle stupně inkontinence, preskripční doporučení, snadné vytváření opakovaných objednávek (1,2,3 měsíce). TS Přehled preskripce klientů - do kdy mají objednáno - pro potřebu kontroly, zda se někdo nevrátil z hospitalizace a nebyl zahrnut do hromadné objednávky Doobjednávka pro hospitalizované klienty na základě hromadné objednávky Hromadný tisk všech poukazů v objednávce. Odeslání objednávky elektronickou cestou do CLOUDU. Přehled o stupni zpracování objednávky dodavatelem.
Výhody pro zařízení sociálních služeb (2) Usnadnění administrativy pro sociální pracovníky: Načítání rozúčtování klientů (doplatků) z CLOUDU přímo na karty klientů Další zpracování doplatků v rámci výplatnice, vyúčtování, …
Základní princip Komunikace mezi IS Cygnus a INKO-IZIO probíhá přes zabezpečené webové služby. V IS Cygnus se založí a vyplní objednávka (objednávka je vždy pro konkrétního dodavatele). Po odeslání na CLOUD se objednávka objeví v INKO-IZIO daného dodavatele. Ten objednávku zpracuje, exportuje do skladu / lékárenského systému. Zpátky systém odesílá na CLOUD informace o doplatcích pro jednotlivé uživatele služeb (klienty v IS Cygnus).
Přehled objednávek INKO Tisk poukazů LOP INFO panel dodavatelů
Číselník předepisujících lékařů Číselník lékařů předepisujících INKO pomůcky Možnost načtení z modulu Vykazování na ZP
Hromadné zadání údajů o inkontinenci Zadání SKP Předepisující lékař klienta Diagnóza klienta Hromadné nástroje na zadání Načtení SKP z Anamnézy
Založení nové objednávky Výběr dodavatele Datum objednávky a objednávací období Filtr klientů dle SKP a Střediska – Oddělení
Hlavní okno objednávky Klienti a pro ně objednané pomůcky Hromadná záměna pomůcky Načtení pomůcek z předchozích objednávek
Výběr pomůcky klientovi Výběr z katalogu filtrovaný dle SKP kienta Hlídání limitů preskripce Historie objednávek klienta
Kontrola objednávky Kontrola jednotlivých LOP poukazů Klient není aktuální, nebo má hospitalizaci na den objednávky Pomůcka klienta má jiné SKP než klient v objednávce Klient nemá diagnózu nebo lékaře Klient nemá zadanou pojišťovnu, nebo je pojišťovna neaktuální Klient má vyřazenou pomůcku Klient má překročen limit preskripce a nemá povolenou spoluúčast …
Rekapitulace a odeslání objednávky Údaje o odesílateli včetně kontaktní osoby Rekapitulace objednávky Možnost připsání poznámky a přiložení souborů
Tisk objednávky
Tisk LOP poukazů
Katalog INKO pomůcek
Přehled objednávek