ELearning14. 2. 2010Snímek 1 eLearning 14. 2. 2010 Tomáš Kubálek

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
PLAYBOY Kalendar 2007.
Advertisements

Deník veřejné knihovny na rok 2009 Změny v evidenci činnosti knihoven.
Přijímací řízení.
Města ČR – orientace na mapě
Autoevaluace školy Základní škola a Mateřská škola Karla Klostermanna Železná Ruda, p.o. Zahradní Železná Ruda Ctirad Drahorád, ředitel školy.
*Zdroj: Průzkum spotřebitelů Komise EU, ukazatel GfK. Ekonomická očekávání v Evropě Březen.
Český Internet po (uši v?) krizi Marek Antoš. snímek |datum |dokument | 1. Internetové prostředí 2.
49. mistrovství světa ve zpracování textu na počítači
Magnetohydrodynamický (MHD) generátor
AutorMgr. Lenka Závrská Anotace Očekávaný přínos Tematická oblastOperace s reálnými čísly Téma PředmětMatematika RočníkPrvní Obor vzděláváníUčební obory.
Personální managament
Informace pro studenty
Násobíme . 4 = = . 4 = = . 4 = = . 2 = 9 .
Elektrický obvod a jeho části
Výzkumy volebních preferencí za ČR a kraje od
Vizualizace projektu větrného parku Stříbro porovnání variant 13 VTE a menšího parku.
Vzdělávací materiál / DUMVY_32_INOVACE_02B14 Příkazový řádek: obsah souborů PŘÍKLADY AutorIng. Petr Haman Období vytvořeníLeden 2013 Ročník / věková kategorie3.
Výukový matriál byl zpracován v rámci projektu OPVK 1
VY_32_INOVACE_INF_RO_12 Digitální učební materiál
Dělení se zbytkem 3 MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA
ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKRES LOUNY
MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA reg. č.: CZ.1.07/1.4.00/ Základní škola, Šlapanice, okres Brno-venkov, příspěvková organizace Masarykovo nám.
VY_32_INOVACE_ 14_ sčítání a odčítání do 100 (SADA ČÍSLO 5)
ZOHO OFFICE Vypracovala: Iva Ptáčková, A11B0605P 1.
Vyhodnocení dotazníkových šetření prováděných na veletrhu GAUDEAMUS Přípravný výbor – Slavonice Přípravný výbor – Slavonice
Anotace Prezentace, která se zabývá prvočísly a čísly složenými AutorPavel Pavlas JazykČeština Očekávaný výstup Žáci rozliší prvočíslo a číslo složené.
Projekt PŘEDPOVĚĎ POČASÍ. projekt PŘEDPOVĚĎ POČASÍ.
Dělení se zbytkem 6 MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA
Dělení se zbytkem 5 MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA
Název materiálu: OPAKOVÁNÍ 1.POLOLETÍ - OTÁZKY
Vlastnosti sčítání a odčítání
M O R A V S K O S L E Z S K Ý K R A J 1 Vedení správních řízení ve spisové službě a statistika vyřizování dokumentů.
pit – CAD 2011 Nové funkce a rozšíření Strana: 1www.pitsoftware.cz /

Násobení zlomků – teorie a cvičení VY_32_INOVACE_19
52_INOVACE_ZBO2_1364HO Výukový materiál v rámci projektu OPVK 1.5 Peníze středním školám Číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu:Rozvoj vzdělanosti.
Název materiálu: OPAKOVÁNÍ 1.POLOLETÍ - OTÁZKY
Dělení se zbytkem 8 MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA
Zásady pozorování a vyjednávání Soustředění – zaznamenat (podívat se) – udržet (zobrazit) v povědomí – představit si – (opakovat, pokud se nezdaří /doma/)
Název materiálu: OPAKOVÁNÍ 1.POLOLETÍ - OTÁZKY
Cvičná hodnotící prezentace Hodnocení vybraného projektu 1.
Projekt PŘEDPOVĚĎ POČASÍ. projekt PŘEDPOVĚĎ POČASÍ.
EDITOR BY: SPRESS 15. ledna ledna ledna 2015.
Podmínky pro získání zápočtu Podmínky pro získání zkoušky.
Akreditace EPAS doc. Ing. Tomáš Kubálek, CSc.
MS PowerPoint Příloha - šablony.
Téma: ABSOLUTNÍ HODNOTA CELÝCH ČÍSEL 2
Název materiálu: OPAKOVÁNÍ 1.POLOLETÍ - OTÁZKY
1 Celostátní konference ředitelů gymnázií ČR AŘG ČR P ř e r o v Mezikrajová komparace ekonomiky gymnázií.
Technické kreslení.
E-knihovna pro knihovníky Seminář E-knihy III, NTK,
Název materiálu: OPAKOVÁNÍ 1.POLOLETÍ - OTÁZKY
Aplikace DVB-T Český Telecom, a.s.. 2 Agenda DVB-T MHP Platforma ČTc DVB-T MHP Platforma ČTc – aplikace Shrnutí cílů společnsti Český Telecom, a.s.
Abeceda VY_32_INOVACE_122, 7. sada, ČJ2 Český jazyk, 2. ročník ANOTACE
Přednost početních operací
DĚLENÍ ČÍSLEM 5 HLAVOLAM DOPLŇOVAČKA PROCVIČOVÁNÍ Zpracovala: Mgr. Jana Francová, výukový materiál EU-OP VK-III/2 ICT DUM 50.
Úvod Proč studovat informatiku?
ISIS doc. Ing. Tomáš Kubálek, CSc.
Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze.
Gymnázium, Broumov, Hradební 218
TRUHLÁŘ I.ročník Výrobní zařízení Střední škola stavební Teplice
Autor: Ondřej Šimeček Verze: 1.1.3
Copyright (C) 1999 VEMA počítače a projektování, spol. s r.o.1 Lucián Piller Intranet HR.
Vícedruhové záznamy Snímek 1 Vícedruhové záznamy Tomáš Kubálek
2OP484 Manažerská informatika 4ÚvodSnímek 1 2OP484 Manažerská informatika 4 Úvod doc. Ing. Tomáš Kubálek, CSc.
Hotel Tatra, Velké Karlovice 23. – 25. dubna 2007 S4U – Seminář o Univerzitním informačním systému 1 eLearning teoreticky a prakticky Roman Malo.
2OP863 Manažerská informatika 4ÚvodSnímek 1 2OP863 Manažerská informatika 4 Úvod doc. Ing. Tomáš Kubálek, CSc.
2OP483 Manažerská informatika 3ÚvodSnímek 1 2OP483 Manažerská informatika 3 Úvod doc. Ing. Tomáš Kubálek, CSc.
Hotel Tatra, Velké Karlovice 23. – 25. dubna 2007 S4U – Seminář o Univerzitním informačním systému 1 Záznamník učitele Bc. Jana Večeřová.
Transkript prezentace:

eLearning Snímek 1 eLearning Tomáš Kubálek

Obsah A. Testování 1. Projekt Projekt 2. Báze otázek, strom složek Báze otázek, strom složek 3. Typy otázek Typy otázek 4. Nástroje scénáristy – Vzory testů Nástroje scénáristy – Vzory testů 5. Využití testu Využití testu a) testy a zkoušení b) cvičný test v e-osnově c) cvičný test v opoře d) kvíz v opoře B. Opory 6. Knihovna e-objektů Knihovna e-objektů 7. Opora a její části Opora a její části 8. Obsahové části Obsahové části a) objekt knihovny e- objektů b) editace obsahu editorem (včetně kvízu) c) odkaz na externí stránku 9. Zařazení opory do e- osnovy Zařazení opory do e- osnovy 10. Statistiky Statistiky 11. Ukázky veřejných opor MZLU Ukázky veřejných opor MZLU Snímek 2eLearning

1 Projekt Projekt je nezávislý na předmětu, semestru. Na projektu může spolupracovat více osob Snímek 3eLearning

2 Báze otázek, strom složek Báze otázek a opory chystáme v projektu. Na školení 2 projekty Školení učitelů (přichystaný, účastníci školení jsou pracovníky projektu) Pokusný projekt (vlastní projekt, každý vytváří sám) Vytvoření projektu eLearning/eLearningové projekty Založit nový eLearningový projekt Název projektu: Pokusný projekt Popis: projekt ze školení nechráněný (chráněné pro přijímací řízení) Odstranit lze pouze prázdný projekt Vstup do projektu Snímek 4eLearning

Parametry projektu Základní informace rekapitulace a operace s projektem  sloučení projektu  připojení vědecko-výzkumných projektů Pracovníci možno doplnit další osoby s různými rolemi  A = administrativa  P = pozorovatel Harmonogram možno přidávat etapy a milníky Dokumenty složka dokumentového serveru Úkoly promítají se do úkolů osoby Snímek 5eLearning

Testové báze Strom složek Obsah složek Snímek 6eLearning

Nové otázky ČR výběrová 1 z N Hlavním městem České republiky je: výběrová M z N Mezi české řeky patří: Snímek 7eLearning

Nové otázky SR výběrová 1 z N Hlavním městem České republiky je: výběrová M z N Mezi české řeky patří: Snímek 8eLearning

3 Typy otázek x  y x m m/0 y 1 1/... 0 – n ? n Snímek 9eLearning

(1) Výběrová 1 z N duben 2009Snímek 10ISIS - e-testy

(2) Výběrová 1 z N s neurčitou možností duben 2009Snímek 11ISIS - e-testy

(3) Výběrová 1 z N s otevřenou možnosti duben 2009Snímek 12ISIS - e-testy

(4) Dichotomická duben 2009Snímek 13ISIS - e-testy

(5) Výběrová M z N (0 – n správných) duben 2009Snímek 14ISIS - e-testy

(6) Výběrová M z N (rozšířená) duben 2009Snímek 15ISIS - e-testy

(7) Nucená volba duben 2009Snímek 16ISIS - e-testy

(8) Slovní duben 2009Snímek 17ISIS - e-testy

(9) Spojovací duben 2009Snímek 18ISIS - e-testy

(10) Přiřazovací duben 2009Snímek 19ISIS - e-testy

(11) Seřazovací duben 2009Snímek 20ISIS - e-testy

(12) Otevřená duben 2009Snímek 21ISIS - e-testy

(13) Externí duben 2009Snímek 22ISIS - e-testy

(14) Doplňovací duben 2009Snímek 23ISIS - e-testy

4 Nástroje scénaristy Vzory testů Snímek 24eLearning

5 Využití testů Testy a zkoušení a) testy a zkoušení b) cvičný test v e-osnově c) cvičný test v opoře d) kvíz v opoře Snímek 25eLearning

Testy a zkoušení Moje výuka, Záznamník učitele vybrat předmět Testy a zkoušky výběr rozvrhové akce či všech Vytvořit nový test podle vzoru prázdného Školení učitelů: Databáze odsouhlasit parametry, Přidat test Snímek 26eLearning

Správa testu Snímek 27eLearning

Souvislost s termíny a učebnami Vypisování termínů Snímek 28eLearning JM 352 JM 357 JM 359 JM 360 JM 361 JM 382 JM 370 RB 437 SB SB 202 – 207 SB 305

Cvičný test v e-osnově eLearningové osnovy moduly v osnově výběr modulu přidání nové aktivity název: Cvičný test z tématiky databází typ aktivity: cvičný test stupeň: doporučený nový test dle vzoru Přidat test Snímek 29eLearning

6 Knihovna e-objektů Knihovny projektová soukromá veřejná Struktura projektové knihovny OneNote – 1 Učební text (OneNote 2007) OneNote – 2 Příklady (Příklady z učebního textu) OneNote – 3 Výukové prezentace (OneNote 2007) OneNote – 1 Učební text – Jméno Snímek 30eLearning

7 Opora a její části Opory Název: OneNote 2007 – Jméno Přidat oporu Autoři Vstup Snímek 31eLearning

Části opory Doporučované části úvod cíl motivace návaznost poučení shrnutí Další části titulní list obsahová část oddíl textu příklady kontrolní otázky test řešení úkolů závěr slovníček pojmů  Seznam pojmů seznam zdrojů Snímek 32eLearning

Cíl a motivace Cíl: Seznámit studenta s možnostmi jenoduchého a efektivně využitelného programu Microsoft Office OneNote Díky zapojení VŠE do programu MSDN AA mohou studenti ve výuce i při samostatné přípravě využívat software Microsoft Office OneNote. Motivace: Studiem opory lze získat: znalosti nutné k efektivní práci s počítačem znalosti využitelné pro přípravu seminárních prací a diplomové práce (analýza dat) znalosti využitelné pro zaznamenávání přednášek a cvičení znalosti využitelné pro organizování poznámek Snímek 33eLearning

Domácí úkol obsahová část a přejít na editaci nové části editace obsahu editorem tutorský vstup důležitá informace Snímek 34eLearning

Test formou kvízu (flash) Snímek 35eLearning

8 Obsahové části a) objekt knihovny e-objektů b) editace obsahu editorem (včetně kvízu) c) odkaz na externí stránku Snímek 36eLearning

9 Zařazení opory do e-osnovy Moje výuka, Záznamník učitele Výběr předmětu eLearningové osnovy (nutná role tutora) možné kopírovat z předchozích semestrů zkrácená tvorba osnov zobrazení možnost časového omezení nutnost zpřístupnění Kde vidí student Moje studium, Portál studenta E-osnovy předmětů Snímek 37eLearning

10 Statistiky Snímek 38eLearning

11 Ukázky veřejných opor MZLU informační systém Studijní informace/Veřejná knihovna e- objektů Snímek 39eLearning