Jablíčka a hrušky. Jak? Z odpadového krabicového kartonu, lýka nebo provázků….. Čím? Barvami Remacol a Eternal, štětci Barvy - chci vědět víc!.doc na.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
EU ICT2/1/1/14 Člověk a svět práce – 4.,5. ročník
Advertisements

BOTANIKA ORGANELY ROSTLINNÝCH BUNĚK
Krmítko z kartonu od mléka
PČ_007_Práce z přírodnin – vánoční svícen Autor: Mgr. Helena Uhříková
krásný rok, kdy jsme dovršili naši lásku sňatkem.
Anotace: Soubor se skládá z teoretického příspěvku, který je námětem
Výukový materiál vytvořen v rámci projektu VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST – „Spolu to dokážeme“ Registrační číslo CZ.1.07/1.400/ Číslo materiálu:
Výukový materiál vytvořen v rámci projektu VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST – „Spolu to dokážeme“ Registrační číslo CZ.1.07/1.400/ Číslo materiálu:
EU ICT2/1/1/7 Člověk a svět práce - 4.,5. ročník
EU ICT2/1/1/4 Člověk a svět práce – 4.,5. ročník  Téma: Modrovous – Práce ve skupinkách, práce s přírodninami, práce se dřevem  Průřezová témata: enviromentální.
Seminář v rámci soutěže MUP Praha o nejlepší studentský podnikatelský nápad pro studenty středních škol více informací na: Osobní business.
Obchodní akademie a Střední odborná škola,
EU ICT2/1/1/2 Člověk a svět práce – 4.,5. ročník
Naše zvolená průřezová témata
Sportovní a podnikatelská střední škola, spol. s r.o.
Grafické znázornění věty jednoduché
Projekt: CZ.1.07/1.5.00/ „SŠHL Frýdlant.moderní školy“
Ryby, rybky, rybičky autor: Kateřina Marková.
ČLOVĚK A PŘÍRODA Přírodopis
Složka sady EUIII/2 č. 13 VY_32_INOVACE_Rv_7. Název: Ekologie – Člověk a zdraví (odpadky) Autor: Šárka Vodrlintová Předmět(oblast): Člověk a zdraví – Rv.
Anděl Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.1.38/
Téma: ODPAD A RECYKLACE Motto: Recyklace - má to smysl?
Výukový materiál vytvořen v rámci projektu VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST – „Spolu to dokážeme“ Registrační číslo CZ.1.07/1.400/ Číslo materiálu:
Výukový materiál vytvořen v rámci projektu VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST – „Spolu to dokážeme“ Registrační číslo CZ.1.07/1.400/ Číslo materiálu:
Výukový materiál vytvořen v rámci projektu VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST – „Spolu to dokážeme“ Registrační číslo CZ.1.07/1.400/ Číslo materiálu:
Strašidelné okno.
PČ_024_Zimní 3D obrázek Autor: Mgr. Petra Zdráhalová Škola: Základní škola Fryšták, okres Zlín, příspěvková organizace Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.1.38/
UČENÍ = PROCES JEHOŽ VÝSLEDKEM JE ZMĚNA PSYCHICKÝCH JEVŮ, DISPOZIC K NIM A JEJICH VNĚJŠÍCH PROJEVŮ.
Registrační číslo CZ.1.07/1.400/
Malba akrylovými barvami
Vypracovala D. Riesnerová
Podzimní věnec.
Požadavky k zápočtu. Okruhy témat Vánoce, vaření, recepty, příprava potravin, vybavení kuchyně, nádobí Lidské vlastnosti – přídavná jména Pohádka Životopis.
ZŠ Benešov, Jiráskova 888 Společná setkání nad výtvarnými díly 3
Název školy Základní škola Domažlice, Komenského 17 Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu „EU Peníze školám ZŠ Domažlice“ Číslo a název.
Průřezová témata.
Zvířátka z kolíčků Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.1.38/
EU ICT2/1/1/3 Člověk a svět práce – 4.,5. ročník Téma: Přírodninový tisk – zpracování přírodního materiálu Průřezová témata: enviromentální výchova, mediální.
ARTEFILETIKA Prezentace artefiletiky – metodický list č. 4 Loutka Zpracovala dne Mgr. Andrea Költö(str.1 – 6) Možnosti využití artefiletiky.
EU ICT2/1/1/19 Člověk a svět práce – 4.,5. ročník Téma : Textilní koláž - práce ve skupině, práce s textilem Průřezová témata: enviromentální výchova,
Výroba tučňáka z květináčku
Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.1.38/
Zimní 3D obrázek Autor: Mgr. Petra Zdráhalová Škola: Základní škola Fryšták, okres Zlín, příspěvková organizace Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.1.38/
Vypracoval: Petr Majlát
Název školy Základní škola Domažlice, Komenského 17 Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu „EU Peníze školám ZŠ Domažlice“ Číslo a název.
Projektová výuka na školách HEURÉKA CZ, spol. s r.o vzdělávací společnost pro podporu a rozvoj efektivity a adaptability lidských zdrojů a mezilidských.
Název školy Základní škola Domažlice, Komenského 17 Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu „EU Peníze školám ZŠ Domažlice“ Číslo a název.
PČ_008_Práce z přírodnin – ježek
Loutka z papírové ruličky Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Zuzana Luňáčková. Dostupné z Metodického portálu
Tvoření s dětmi KYTIČKY Z TĚSTOVIN. Pomůcky Těstoviny si obarvíme připravenými barvami a necháme zaschnout.
Název školy: Základní škola a Mateřská škola při dětské léčebně, Janské Lázně, Horní promenáda 268 Autor: Mgr. Lucie Hudcová Datum: Název: VY_52_INOVACE_12_PRVOUKA.
Korálky pro nejmenší Spočítej korálky podle barev.
BROUŠENÍ – NÁTĚRY MOŘENÍ DŘEVA Ochrana i estetická úprava dřeva.
 Závazný dokument pro předškolní pedagogy (mateřské školy, přípravné třídy základních škol) a pro zřizovatele vzdělávacích institucí (od )
Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA SADSKÁ Autor: Vlasta Fitzová Mgr Název DUM: VY_32_Inovace_2.2.6 Poznáváme ovoce Název sady: Člověk a jeho svět 2.ročník Číslo.
Abstraktní umění Název školy Základní škola a mateřská škola Libchavy
VY__III/2__INOVACE__198 Pracovní činnosti Ubrousková technika 1.
Suchozemské želvy Jméno: Magdalena králová Třída: 5.B Škola: Hluchák.
Povrchové úpravy vnějších omítek
TŘÍDÍME SPRÁVNĚ ODPAD?.
Třídění odpadů,recyklace
Výroba zásuvek Rozdělení zásuvek
ARTEFILETIKA Prezentace artefiletiky – metodický list č. 4 Loutka Zpracovala dne Mgr. Andrea Költö(str.1 – 6) Možnosti využití artefiletiky.
Multimediální prezentace vzdělávacích oblastí ŠVP
EKOŠKOLA.
Číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Název školy: SOU a ZŠ Planá, Kostelní 129, Planá Vzdělávací oblast: Ekonomie Předmět: Finanční gramotnost Tematický.
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu
Sandra Eliašová Klára Bílková Kateřina Dvořáková Volba povolání.
VY__III/2__INOVACE__196 Pracovní činnosti Stromeček z korálků.
Člověk a jeho svět 2.ročník
Transkript prezentace:

Jablíčka a hrušky

Jak? Z odpadového krabicového kartonu, lýka nebo provázků….. Čím? Barvami Remacol a Eternal, štětci Barvy - chci vědět víc!.doc na připravenéBarvy - chci vědět víc!.doc vystříhané „díly“ jablko – hruška, stonek, list Proč? Mícháme ze základních barev barvy podvojné, potrojnou, dodržujeme jednoduchý pracovní postup, osvěžujeme dovednosti získané v minulém období, řešíme problém, komunikujeme, pomáháme nováčkům (PT OSV – tém. okruh Rozvoj schopností poznávání, Poznávání lidí, Mezilidské vztahy, PT EVVO – Vztah člověka k prostředí), Zvládneme jednoduchý postup: 1. Vystřihneme jablíčka, hrušky, stonky, listy (zdatnější od ruky, mohou si předkreslit). 2. Mícháme barvy a nanášíme je na karton. 3. Po zaschnutí kompletujeme pomocí tavné pistole, přilepíme provázkové očko na zavěšení, případně dozdobíme.

Podpora získávání dovedností pro život

Rizika a úskalí: Dobře podchytíme složení skupiny – kolik máme nováčků, zaúkolujeme pokročilé, aby se jim spolu s námi věnovali. Pracovní oděv je nutností, dílna se starším nábytkem výhodou. Hlídáme si tavnou pistoli.