Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu Označení:Sada: Ověření ve výuce:Třída: Datum: Registrační číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ VY_32_INOVACE_MAM_KC_1_ L
Příprava výzkumného projektu a sběr dat Jméno autora (vč. titulu): Škola – adresa: Ročník: Předmět: Anotace: 3. ročník Management a marketing Ing. Iva Kučerová OA a VOŠE Tábor, Jiráskova 1615 Výklad činností spojených s přípravou a sběrem dat v rámci marketingového průzkumu, na související problematice procvičeno vyhledání relevantních informací na internetu Tematická oblast: Marketingový výzkum a analýza zákazníka
Fáze marketingového výzkumu
Příprava výzkumného projektu vytvoření podrobného plánu sběru údajů stanovit případné omezení skupiny respondentů (ženy, muži, věkové omezení, jestli často nakupuje potraviny apod.) Sběr dat
Příprava výzkumného projektu metody sestavení výběrového plánu (od koho budem získávat údaje) náhodný výběr (jsou přesně stanovena pravidla náhodným způsobem – např. každý 10. z adresáře – v praxi nelze dobře dodržet) úsudkové metody (např. od náhodných kolemjdoucích, kteří jsou ochotni odpovídat) Sběr dat
Příprava výzkumného projektu Vysvětlete pojem „Rekrutační dotazník“ údaje vyhledejte na internetu a v diskuzi se pokuste definovat tento pojem Sběr dat Úkol
Příprava výzkumného projektu „Rekrutační dotazník“ je obvykle krátký dotazník, který umožňuje vybrat respondenta (dotazovaného) podle určitých kritérií pro další výzkum použité vyhledané stránky např.: 7dotaznik.pdf 7dotaznik.pdf Dn%C3%AD%20dotazn%C3%ADk%20IDI%20com %20pdf.pdf Dn%C3%AD%20dotazn%C3%ADk%20IDI%20com %20pdf.pdf slovnik/rekrutace/ slovnik/rekrutace/ Sběr dat Řešení
Zdroje Kotler, P. Marketing management. Praha : Grada Publishing, Horáková, H. Marketing v současné světové praxi. Praha : Grada, 1992 ce2007dotaznik.pdf ce2007dotaznik.pdf C4%8Dn%C3%AD%20dotazn%C3%ADk%20ID I%20com%20pdf.pdf C4%8Dn%C3%AD%20dotazn%C3%ADk%20ID I%20com%20pdf.pdf slovnik/rekrutace / slovnik/rekrutace / obrázky – kliparty sady Microsoft Office