2014 SPORT, MATEMATIKA, PŘÍRODA, KULTURA CHYTRÝ A CHYTŘEJŠÍ.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
ÚHRADOVÁ VYHLÁŠKA PRO ROK 2013 POHLEDEM AMBULANTNÍHO SPECIALISTY
Advertisements

HODINA ZAČÍNÁ M A T E M A T I K A.
Název projektu: Učení pro život Reg.číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Číslo šablony: III / 2 Název sady C: NEROVNICE Autor: Mgr. Alena Štědrá Název.
Projekt Moderní škola, registrační číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Příjemce: Základní škola Velké Přílepy, okr. Praha-západ, Pražská 38, Velké.
Co jsou to regulární výrazy?
základní pojmy posloupností
Téma 3 ODM, analýza prutové soustavy, řešení nosníků
Porada ÚSC a DSO Olomouckého kraje
Urči název a zařaď do příslušné skupiny
Tomáš Kuča Prezentace pro paní Cahelovou
- X>=-4 + Program, který po zadání n čísel určí počet čísel, která jsou v intervalu
Zápis čísla v desítkové soustavě
ARITMETICKÁ POSLOUPNOST II
VY_32_INOVACE_ 14_ sčítání a odčítání do 100 (SADA ČÍSLO 5)
Dělení se zbytkem 5 MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA
Název Číselné výrazy Předmět, ročník
Kvadratické rovnice pro S O U (x - 5)(x + 5) = 0 S = 1/2gt2
Charakteristiky polohy
Únorové počítání.
Střední odborné učiliště Liběchov Boží Voda Liběchov Registrační číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ Šablona: IV/2 Inovace a zkvalitnění výuky.
Důchodové pojištění invalidní důchod Sociální zabezpečení.
Statistika 8. ročník Autorem materiálu je Mgr. Jana Čulíková
Gymnázium, Broumov, Hradební 218 Vzdělávací oblast: Základní poznatky z matematiky Číslo materiálu: EU Název: Znaky dělitelnosti Autor: Mgr. Ludmila.
VÝSLEDKY SPOLEČNÉ ČÁSTI MATURITNÍCH ZKOUŠEK 2010/2011.
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Šablona:III/2č. materiálu:VY_32_INOVACE_109.
 zákon č. 563/1991 Sb., o účetnictví, ve znění pozdějších předpisů  zákon č. 250/2000 Sb., o rozpočtových pravidlech územních rozpočtů (rozpočtová pravidla),
Řešení úloh v testech Scio z obecných studijních předpokladů zadaných ve školním roce 2011/2012 pro 6. ročník (35. – 45. úloha) X. označení digitálního.
Luboš Fábera T4.A Množiny. Průnik dvou množin Průnik množin A, B je množina všech takových prvků základní množiny, které patří do množiny A i do množiny.
Čeleď: Šelmy kočkovité
Lineární rovnice – 1. část
Matematika Lineární rovnice
Polohové úlohy 1 Mgr. Martin Krajíc matematika 3.ročník analytická geometrie Gymnázium Ivana Olbrachta Semily, Nad Špejcharem 574, příspěvková.
Jiří Znoj - zno Tvorba konkordace Algoritmy II 3. projekt, 5. zadání Jiří Znoj - zno
Jazyk a jazyková komunikace Český jazyk a literatura
VY_52_INOVACE_PŘ.7. 04_Kočkovité šelmy Název šablony – Inovace a zkvalitnění výuky v oblasti přírodních věd Zaměření VM – Člověk a příroda – Přírodopis.
Luštění o šelmách RNDr. Václav Procházka.
VY_52_INOVACE_PŘ.8.07_Šelmy, test Název šablony – Inovace a zkvalitnění výuky v oblasti přírodních věd Zaměření VM – Člověk a příroda – Přírodopis 8.ročník.
Posloupnosti a jejich vlastnosti (2.část)
Statistika 2 Aritmetický průměr, Modus, Medián
17..
Základní škola národního umělce Petra Bezruče, Frýdek-Místek, tř. T. G. Masaryka 454 Projekt SIPVZ 2005.
Dělitelnost přirozených čísel 6. ročník - Matematika
Veselá písmenka Mm Ll Ss Pp.
Definiční obor a obor hodnot funkce
Gymnázium Vincence Makovského se sportovními třídami Nové Město na Moravě VY_32_INOVACE_INF_RO_07 Digitální učební materiál Sada: Úvod do programování.
Ekvivalentní úpravy rovnic
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Šablona:III/2č. materiálu:VY_32_INOVACE_115.
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám Registrační číslo projektu: III/2VY_32_inovace_752.
Slovní úlohy řešené rovnicemi
 př. 2 Jsou dány vektory u=(4;-1;2), v=(0;5;6), w=(s;t;5). Určete souřadnice s, t vektoru w, jestliže víte, že vektor w je kolmý k vektoru u i k vektoru.
Znaky dělitelnosti 4 Číslo je dělitelné čtyřmi, právě když je čtyřmi dělitelné jeho poslední dvojčíslí. Např.: Číslo 3936 je dělitelné čtyřmi, protože.
ZNÁZORŇOVÁNÍ ZLOMKŮ NA ČÍSELNÉ OSE.
Symboly, rovnice, obrazce
Využití multimediálních nástrojů pro rozvoj klíčových kompetencí žáků ZŠ Brodek u Konice reg. č.: CZ.1.07/1.1.04/ Předmět : Jazyk a jazyková komunikace.
KAPITOLA 1: TROJÚHELNÍK – OPAKOVÁNÍ  Základní pojmy  Rozdělení trojúhelníků podle délky stran  Rozdělení trojúhelníků podle velikosti úhlů  Cvičení.
Název školy: ZŠ Varnsdorf, Edisonova 2821, okres Děčín, příspěvková organizace Matematika a její aplikace, Matematika, Geometrie v rovině a prostoru, Čtverec.
Kvantitativní myšlení Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Milan Pobořil, Ph.D.. Slezské gymnázium, Opava, příspěvková.
NÁZEV ŠKOLY:Základní škola Dolní Benešov,přísp.organ.
Rozbor věty jednoduché Mgr. Jablečníková J. – ZŠ Horní Slavkov číslo šablony III/2 VY_32_INOVACE_84_ROZBOR VĚTY JEDNODUCHÉ.
Národnostní struktura obyvatelstva
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ Dolní Benešov
Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze.
URČETE JEDNOTLIVÁ ROČNÍ OBDOBÍ
NÁZEV ŠKOLY: Masarykova základní škola a mateřská škola Melč, okres Opava, příspěvková organizace ČÍSLO PROJEKTU: CZ.1.07/1.4.00/ AUTOR: Mgr. Marie.
INVESTICE DO ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ
TÉMA: Obvod trojúhelníku
Matematika Lineární rovnice
KOLEKTIVNÍ SPORTY MATEMATIKA.
Šelmy II. Martin Kameník 7. E.
Transkript prezentace:

2014 SPORT, MATEMATIKA, PŘÍRODA, KULTURA CHYTRÝ A CHYTŘEJŠÍ

ÚKOL 1

SOUČET PĚTI ZA SEBOU JDOUCÍCH ČÍSEL JE 3535, JAKÁ ČÍSLA TO JSOU? a 705, 706, 707, 708, 709 b 707, 708, 709, 710, 711 c 701, 702, 703, 704, 705

ÚKOL 2

1. URČETE, KTERÁ Z MOŽNOSTÍ NEODPOVÍDÁ OBSAHOVĚ ZADANÉMU SESKUPENÍ ZNAKŮ: 4oezhncfpc6

ÚKOL 3

CO PATŘÍ MÍSTO OTAZNÍKU?

ÚKOL 4

LEV, TYGR, RYS A) PES B) PUMA B) PUMA C) HYENA C) HYENA D) LASIČKA D) LASIČKA E) SLEPICE E) SLEPICE F) ZEBRA F) ZEBRA A) PES B) PUMA B) PUMA C) HYENA C) HYENA D) LASIČKA D) LASIČKA E) SLEPICE E) SLEPICE F) ZEBRA F) ZEBRA

ÚKOL 5

CO PATŘÍ MÍSTO OTAZNÍKU? dcd

ÚKOL 6

KTERÉ JE DRUHÉ PÍSMENO ZA TŘETÍM PÍSMENEM PO P? (POUŽÍVÁME ANGLICKOU ABECEDU S 26 ZNAKY) A) U B) T C) W D) V E) S F) Q

ÚKOL 7

URČETE, KTERÁ Z MOŽNOSTÍ NEODPOVÍDÁ OBSAHOVĚ ZADANÉMU SESKUPENÍ ZNAKŮ: UZT76ÉCRČ15

8. ÚKOL

KTERÝ OBRAZEC NEPATŘÍ MEZI OSTATNÍ?

9. ÚKOL

DOPLŇTE MÍSTO OTAZNÍKU: 8 – 22 – ? – 106 –

10. ÚKOL

b

49X11 539

98X