Recepční v hotelu Podpora méně frekventovaných jazyků SŠ – Francouzský jazyk
Fr: Réception - Bonjour Client - Bonjour Cz: Recepce - Dobrý den Zákazník - Dobrý den
Fr: Réception - Que veux tu? Client - Je voudrais une chambre double pour deux nuits. Cz: Recepce - Co si přejete? Zákazník - Chtěl bych dvoulůžkový pokoj na dvě noci.
Fr: Client - Quel est le prix? Réception - Vingt euro par nuit. Cz: Zákazník - Jaká je cena? Recepce - Dvacet euro za noc.
Fr: Clien - Est-ce que le petit-déjeuner est compris? Réception - Bien sûr. Cz: Zákazník - Je snídaně v ceně? Réception - Samozřejmě.
Fr: Client - Pourriez-vous me réveiller par téléphone demain matin? Réception - Oui. Cz: Zákazník - Mohl byste mě zítra ráno vzbudit telefonem? Recepce - Ano.
Fr: Réception - Avez-vous des souhaits ? Client- Pas encore. Cz: Recepce - Máte ještě nějaké přání? Zákazník - Zatím ne.
Fr: Réception - Voice la clé de la chambre neuf. Client - Merci. Réception - Au revoir. Client - Au revoir. Cz: Recepce - Zde máte klíč od pokoje číslo devět. Zákazník - Děkuji. Recepce – Na shledanou. Zákazník – Na shledanou.
Vypracovali: Růžičková Denisa Kozlovská Jana Pilníková Klára Wágnerová Karolína Popčák Martin Beneš Marek