FIRST LEGO LEAGUE BODY FORWARD

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
ZÁSADY PRVNÍ POMOCI PŘI ZLOMENINÁCH
Advertisements

POLOHOVÁNÍ.
FÁZE OBLOUKU.
Identifikátor sady: VY_32_INOVACE_Sada XXI_ ČJS, DUM 17
NÁZEV ŠKOLY: SPECIÁLNÍ ZÁKLADNÍ ŠKOLA A MATEŘSKÁ ŠKOLA VARNSDORF AUTOR: MGR. JINDRA BENEŠOVÁ, 2011 – 10 – 31 NÁZEV: VY_12_INOVACE_27_ LIDSKÉ TĚLO TÉMA:
Strečink Je možné provádět denně před i okamžitě po tréninku nejméně však 3x týdně nejlépe 2-3 hodiny po posledním tréninku dne (svaly již nejsou tak zakyselené.
ČLOVĚK A PŘÍRODA Přírodopis
Exoskelety Radek zapletal.
Informační systém pro stavební společnost
Na odhalené tváři nás všech se zrcadlí slavná zář Páně, a tak jsme proměňováni k jeho obrazu ve stále větší slávě – to vše mocí Ducha Páně. 2. Korintským.
Chrání vnitřní orgány (plíce, srdce, mozek) Umožňuje pohyb
Dobrovolníci na oddělení protetiky
Lidská kostra Základní škola praktická a základní škola speciální
Název školy: Základní škola a Mateřská škola Velké Albrechtice,
KOSTRA KONČETIN Je tvořena kostrou horní a dolní končetiny. K páteři jsou připevněny pletencem horní a pletencem dolní končetiny. Kostra nohy a kostra.
Biologie člověka Kostra.
VY_32_INOVACE_36_ Prvouka 3.ročník Naše tělo / části těla/
ČLOVĚK STAVBA TĚLA.
Části lidského těla Vypracovala: Mgr. Miloslava Tremlová.
Vřetenní kost (radius)
Tento Digitální učební materiál vznikl díky finanční podpoře EU- OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost. Není –li uvedeno jinak, je tento materiál zpracován.
Tento Digitální učební materiál vznikl díky finanční podpoře EU- OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost. Není –li uvedeno jinak, je tento materiál zpracován.
Číslo v digitálním archivu školy
Mgr. Hana Hoberlová, ZŠ Rajhrad
X13PMT 1. seminář Ing. Martin Molhanec, CSc. Garant předmětu ČVUT – FEL, K13113.
KOSTRA HORNÍ KONČETINY
POSILOVÁNÍ BŘICHA.
Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem
ČLOVĚK – NAŠE TĚLO Pracovní listy
ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKRES LOUNY
Nevěřící Tomáš sestaveno s využitím obrázků Henryho Martina Český text: kanan.cz Copyright © Henry Martin Used by Permission.
KOSTRA LIDSKÉHO TĚLA tvoří oporu těla upínají se na ni kosterní svaly udává tvar těla postava člověka (díky kostře) je tedy vzpřímená a páteř je.
Počítání, vývoj matematiky,... Asi milion let uplynulo od doby, kdy se na naší planetě objevil člověk. Během této doby se naučil poznávat tvary a směry,
HNED CO JSME PŘIŠLI, PŘIVÍTAL NÁS PAN ŘEDITEL MARCEL GAUSE.
Jaký je naše tělo Kontrola
Umělé horní končetiny © Pavel Šťastný.
Končetinové protézy X33BMI Základy biomedicínského inženýrství
KOSTRA KONČETIN = spojena s osovou kostrou pletenci:
Kostra - skládá se přibližně z 233 kostí.
VY_32_INOVACE_04-06 Ročník: VIII. Vzdělávací oblast: Člověk a příroda Vzdělávací obor: Přírodopis Tematický okruh: Biologie člověka Téma: Soustava opěrná.
Odkud se vzal kuchyňský robot?. Víte proč člověk vynalézá? Protože je líný! V 17. století kuchaři šlehali hodinami vaječný bílek březovými metličkami.
ŠkolaZŠ Třeboň, Sokolská 296, Třeboň AutorMgr. Petra Hejlová ČísloVY_32_Inovace_3356 NázevLidské tělo Téma hodinyLidské tělo PředmětPřírodověda.
Znáš se? Hráč nebo skupina si vyberou oblast a odpoví na otázku. Za správnou odpověď si body připočítají, pokud odpoví špatně, mají šanci další. Vyhrává.
OP VK Využívání ICT Sada č. 3 - Př - 8. ročník VY_32_INOVACE_05 – Kostra končetin.
Kosterní soustava Název školy: Základní škola Karla Klíče Hostinné Autor: Mgr. Simona Stránská Název: VY_32_INOVACE_09_B_1_Kosterní soustava Téma: Přírodověda.
Člověk Korunování krále v Edinburgu ve Skotsku. Homo sapiens - člověk moudrý pohybuje se vzpřímeně dorozumívá se řečí charakteristická je rozumová inteligence.
Název šablony: ICT2 – Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Vzdělávací oblast dle RVP:Základy výpočetní techniky Okruh dle RVP:Základy informatiky.
Ruční manipulace s pacienty je součástí pracovní náplně většiny zdravotnických zaměstnanců. Odstraňování této fyzicky namáhavé práce je nutné zejména.
Střední škola, Základní škola a Mateřská škola, Karviná Lidské tělo
Optimed I. ortopedická klinika LF MU v Brně Z. Rozkydal
Základní škola Ústí nad Labem, Anežky České 702/17, příspěvková organizace   Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu: „Učíme lépe a moderněji“
Lidské tělo.
Tento projekt je spolufinancován z EVROPSKÉHO SOCIÁLNÍHO FONDU
EKOLOGICKÝ PŘÍRODOPIS Tématický celek: LIDSKÉ TĚLO
VY_32_INOVACE_08_Přírodověda_5.ročník_ 01_Soustava opěrná a pohybová
Škola ZŠ Třeboň, Sokolská 296, Třeboň Autor Mgr. Petra Hejlová Číslo
Název školy: ZŠ J. E. Purkyně a ZUŠ Libochovice
Hlavní části těla: hlava krk trup horní končetiny dolní končetiny
Opěrná soustava pokračování.
Č. DUMu: VY_32_INOVACE_18_lidské tělo
TECHNIKA MOTÝLEK – modifikace delfínového vlnění Lekce č. 20
LIDSKÝ ORGANISMUS STAVBA TĚLA.
Tento materiál byl vytvořen rámci projektu EU peníze školám
Název školy: Základní škola a mateřská škola Bělá
AUTOR: Mgr. Jaromíra Stropková NÁZEV: VY_32_INOVACE_06_NAŠE TĚLO
Prvouka – části lidského těla a kostra
LIDSKÉ TĚLO ANOTACE DATUM AUTOR JAZYK OČEKÁVANÝ VÝSTUP
Popis svalových skupin
  ZÁKLADNÍ ŠKOLA SLOVAN, KROMĚŘÍŽ, PŘÍSPĚVKOVÁ ORGANIZACE
ČLOVĚK – NAŠE TĚLO PODPORA PRO VÝUKU
Transkript prezentace:

FIRST LEGO LEAGUE BODY FORWARD

PLECHÁČI 28. základní škola Plzeň

PLECHÁČI aneb odhalení… ↑ ↑ Naše pravá tvář  Při velké námaze s vedoucími

ANDY Výzkum Prezentace Podporovatel týmového ducha

KAČKA Studování pravidel Výpomoc Podporovatel týmového ducha

MARTIN Hlavní programátor Úpravy Komik týmu

KUBA Hlavní programátor Dodělávání detailů Specialista na bláznivé nápady 

MARTIN Stavitel Provozní technik Věrný pes 

Začátky Nejvíce nás zaujaly náhrady končetin. A tak náš výzkum patří do kategorie ,,TĚLO OPRAVENO“ Každý z nás přišel s nějakým nápadem, a tak jsme všechny nápady sepisovali a probírali. Jelikož přímo v Plzni se nachází protetické oddělení, byla naše volba jasná.

Protetika PLZEŇ Svůj čas nám věnoval pan Tomáš Sýkora, který nás ochotně zasvětil do této problematiky. Ukázal nám, čím vším se zabývají.

Pacient má zachován kotník – náhrada nártu a prstů. Náhrada CHODIDLA Pacient má zachován kotník – náhrada nártu a prstů.

Pacient přišel o prsty - dlaň a klouby zachovány. Náhrada PRSTŮ Pacient přišel o prsty - dlaň a klouby zachovány.

Kosmetická protéza ucha Náhrada UŠÍ Kosmetická protéza ucha

Náhrady KONČETIN 1. a 4. protéza → pro mladé aktivní pacienty 2. a 3. protéza → pro starší, méně pohybově zdatné pacienty

Amputace nohou a rukou NOHA: nárt holenní kost koleno stehenní kost RUKA: zápěstí loket pažní kost

NÁŠ VÝZKUM Když k odborníkovi přijde nový pacient, odborník si musí udělat sádrový odlitek jeho zbytku končetiny, podle kterého vytváří tu nejdůležitější část protézy – lůžko. Správě vytvořené lůžko je 90% úspěchu a pro každého pacienta je individuální.

V PROTETICE Do Protetiky v Plzni jsme šli přesvědčení, jak mají všechno moderně a počítačově uzpůsobené, a tak nás překvapilo, že k tomu aby vytvořili protézu musí dělat namáhavě a zdlouhavě sádrové odlitky.

NÁŠ NÁPAD Chtěli jsme jim usnadnit práci a pacientům stres, a tak jsme přišli s nápadem, proč když ve strojírenství funguje 3D program na upravování součástek, proč by nemohl být používán i v protetice ? ← jak by to asi mohlo vypadat.

JAK TO BUDE FUNGOVAT? Pacientovi se naskenuje končetina pomocí senzorů a v 3D programu jí lékář upraví podle potřeby a dále ji jen pošle do výroby.

Konzultace s odborníkem Náš návrh jsme konzultovali s výborným odborníkem Tomášem Sýkorou a ten nám nápad schválil, ale že v jeho firmě chybí finance a prostředky pro nové technologie, a svůj nápad bychom měli předložit nadnárodním společnostem.

Naše morální podpora:

 DĚKUJEME ZA POZORNOST  FIRST LEGO LEAGUE 2010  DĚKUJEME ZA POZORNOST 