VÍTÁME Vás na pravidelné snídani SOCR ČR Úterý 4. 9. 2012 Řečníci: Zdeněk Juračka, prezident Svazu obchodu a cestovního ruchu ČR Martin Ditmar, viceprezident.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Dopad zvýšení daně z 5% na 9% Jídelna plátce / neplátce, strávník plátce / neplátce Zdražování obědů v programu Jídelna a jak na to.
Advertisements

Český systém kvality služeb Ministerstvo pro místní rozvoj ČR 2. ročník Regionální konference cestovního ruchu Karlovy Vary 16. prosince 2013.
Tento produkt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky Ekolabeling.
VÝVOJ ČESKÉHO OBCHODU A OČEKÁVÁNÍ ZÁKAZNÍKŮ Z d e n ě k S k á l a R e s e a r c h D i r e c t o r R e t a i l & S h o p p e r I N C O M A t i s k o v á.
Příklady způsobu stanovení ceny
1 Zdroj: GfK SIS, ČR 2001, n = respondentů Hypermarkety: Kvalitní zboží (34%) Blízko domova (26%) Tento obchod vyhovuje (24%) Nízké ceny (23%) Příjemné.
NÁRODNÍ ZNAČKA KVALITY KLASA Informace o výsledcích kampaně v letech
Význam informací v podnikání
Trvale udržitelný rozvoj v dopravě
Benefitní program Odbory Plus. OBSAH 1. Představení - vize a fungování - lidé stojící za programem (Tým Odbory Plus) 2. Současná nabídka a úspěchy - slevy.
Zemědělství má budoucnost Ing. Jiří Papež Místopředseda zemědělského výboru Poslanecké sněmovny Parlamentu ČR.
Agregátní poptávka a nabídka
Potravinová bezpečnost a soběstačnost Co změní novela zákona o potravinách? Žofínské fórum Marian Jurečka ministr zemědělství 16. října 2014.
Škola: Střední škola právní – Právní akademie, s.r.o. Typ šablony: III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Projekt: CZ.1.07/1.5.00/
„SNÍDANĚ S NOVINÁŘI“ Svaz obchodu a cestovního ruchu České republiky 22. ledna 2013 Best Western Premier Hotel MAJESTIC PLAZA Praha.
TISKOVÁ KONFERENCE KVALITNÍ EVROPSKÝ VÝROBEK.
Michal Bláha “NOVÉ” TRENDY V PÉČI O ZÁKAZNÍKA.
Národní konference kvality ve veřejné správě – Brno 2013
Český systém kvality služeb Ministerstvo pro místní rozvoj ČR Fórum cestovního ruchu Ostrava – Dolní Vítkovice 14. října 2013.
Nakladatelství CzechTourism Organizace cestovního ruchu v ČR Plánované aktivity 2012 Fórum cestovního ruchu listopadu 2011 Pardubice.
1 Ceny plynu současný stav a další očekávání Jiří GAVOR ENA s.r.o. září 2008
Zákon o významné tržní síle a jejím zneužití Petr Vyhnálek
Vzdělávací materiál vytvořený v projektu OP VK Název školy:Gymnázium, Zábřeh, náměstí Osvobození 20 Číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu:Zlepšení.
Rozšíření IQ sestav v RZ Jak zobrazovat data na 100% ? Ing. Robert Naar Skalský Dvůr
11 a TISKOVÁ KONFERENCE SOCR ČR A ICSC
Vnější ekonomické vztahy - hlavní faktory a rizika na běžném účtu Ing. Miroslav Kalous, CSc. Česká národní banka, sekce měnová a statistiky
Současný vývoj koruny k euru a dolaru Aneta Pospíšilová.
Inflace VY_32_INOVACE_ Inflace = všeobecný růst cen, tedy růst tzv. cenové hladiny - inflace se zjišťuje (míra inflace) porovnáním cen vybraných.
Vývoj trhu s elektřinou v Evropě z pohledu provozovatele přenosové soustavy Pavel Šolc, ČEPS, a.s.
Nakupuj na kole Jak spojit firmy s advokáty cyklistiky.
1 Přehled situace, dopad změn pro rok 2009 na odběratele, cenové srovnání dostupných evropských zemí Zdeněk K Á N S K Ý ENA s.r.o. listopad 2008
Vývoj požadavků na obchodování s elektřinou Ing.Karel Šimeček Seminář SVSE 11/2003.
Poptávka Centrum pro virtuální a moderní metody a formy vzdělávání na Obchodní akademii T.G. Masaryka, Kostelec nad Orlicí.
Tržní cílení – hodnocení tržních segmentů
Český systém kvality služeb Prezentace projektu Ministerstvo pro místní rozvoj ČR na podporu cestovního ruchu Velké Losiny –
Trendy ve spotřebě potravin v České republice
Ing.K.Šimeček Stav otvírání trhu s energií v ČR z pohledu SVSE Září 2002.
Doplněné grafickým zobrazením dřevinné a věkové struktury oceňovaných majetků Porovnání výsledků ocenění lesních porostů metodou VHF a metodou ČSH (podle.
Systém kvality a inovací v cestovním ruchu
Důvody vstupu na zahraniční trhy
Bankovnictví. ČNB (Česká národní banka)  je právnická osoba, která má postavení veřejnoprávního subjektu se sídlem v Praze  není zapsaná v obchodním.
TISKOVÁ KONFERENCE KVALITNÍ EVROPSKÝ VÝROBEK.
Preferenční kritéria při nákupu potravin Preferential factors affecting food purchases.
1 Cenová úroveň u oprávněných zákazníků po 3/4 roku 2002 Asociace Energetických Manažerů Partyzánská 7, Sdružení velkých spotřebitelů energie (SVSE)
Sociální politika KVSOPO Jaro 2006 Katedra veřejné ekonomie Mirka Wildmannová 5. patro, místnost 523 Konzultační hodiny: úterý
Vliv legislativních a koncepčních změn na pozici zemního plynu v PEZ ČR Ing. Josef Kastl generální sekretář, Česká plynárenská unie Praha - Žofín, 22.
Spotřební daň z cigaret Mgr. Jan Kvaček. Struktura Stručná informace o populaci kuřáků Spotřeba cigaret, dostupnost cigaret Spotřební daň Poptávka po.
Strategie města v oblasti podpory lázeňství a cestovního ruchu Úvodní setkání, Projekt Zvýšení kvality řízení města Františkovy Lázně, reg.
ESPAD Evropská školní studie o alkoholu a jiných drogách Přehled hlavních výsledků Evropské školní studie o alkoholu a jiných drogách v České republice.
Regulace lékového trhu MUDr. Tom Philipp Ph.D., MBA; náměstek pro zdravotní pojištění Mgr. Martin Mátl; ředitel odboru farmacie Podvýbor pro ekonomiku.
Vyhláška o školním stravování Bc. Eva Martinková odbor školství, mládeže, tělovýchovy a sportu Krajský úřad Libereckého kraje.
Ing. Pavel Šolc Náměstek ministra průmyslu a obchodu Státní energetická koncepce 11 Ochrana práv spotřebitelů a zákazníků na energetickém trhu Konference.
OBCHOD JAKO VÝZNAMNÝ ZAMĚSTNAVATEL Seminář Udržitelnost pro výrobu a obchod Marta Nováková prezidentka SOCR ČR.
FINANČNÍ GRAMOTNOST INFLACE. Projekt: CZ.1.07/1.5.00/ OAJL - inovace výuky Příjemce: Obchodní akademie, odborná škola a praktická škola pro tělesně.
České Budějovice, červen 2016
Zdanění provozu motorových vozidel v České republice
Český systém kvality služeb Ministerstvo pro místní rozvoj ČR
Elektronický obchod z pohledu České republiky
Akcent tiskárna Vimperk s.r.o.
Číslo projektu Číslo materiálu název školy Autor Tematický celek
KVALITNÍ POTRAVINY PRO ČESKÉ ZÁKAZNÍKY! OTAZNÍKY PŘETRVÁVAJÍ
Daň na vstupu Daň na výstupu.
KVALITNÍ POTRAVINY PRO ČESKÉ ZÁKAZNÍKY! OTAZNÍKY PŘETRVÁVAJÍ
Název: Marketing – podnikoví zákazníci Autor: Ing.Jan Štěpka
Číslo projektu školy CZ.1.07/1.5.00/
Český systém kvality služeb Ministerstvo pro místní rozvoj ČR
Zpracovala: Mgr. Monika Dvořáková
Proč a jak podporovat zaměstnanost v cestovním ruchu?
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
FINANCOVÁNÍ INOVACÍ Odpočet na podporu výzkumu a vývoje
Transkript prezentace:

VÍTÁME Vás na pravidelné snídani SOCR ČR Úterý Řečníci: Zdeněk Juračka, prezident Svazu obchodu a cestovního ruchu ČR Martin Ditmar, viceprezident Svazu obchodu a cestovního ruchu ČR pro obchod

Snídaňová témata Vvladanapranyri.cz – DANĚ JJe nakupování v zahraničí levnější než u nás? Není, máme data… ČČerstvé nebo rozpečené?

Výhrady SOCR ČR k legislativním krokům vlády Vliv nárůstu dolní sazby DPH na chování spotřebitelů Řešení daňové problematiky navrhované SOCR ČR Regionální potraviny Potravinynapranyri.cz – A co dál? Vladanapranyri.cz

Je nakupování v zahraničí levnější než u nás? Není, máme data… Čeští spotřebitelé díky rostoucímu DPH nakupují méně než v loňském roce Ceny potravin jsou odrazem tržní situace jednotlivých zemí Eurostat provedl šetření na mezinárodně srovnatelném výběru potravin a české potraviny jsou páté nejlevnější v EU Pro srovnání byly vybrány položky se stejným popisem, a tedy i kvalitou V porovnání se sousedními státy jsou potraviny v ČR druhé nejlevnější Jedním z rizik neustálého zvyšování DPH je i možný nárůst přeshraničního obchodu – problém „vývozu“ spotřeby do zahraničí

Zdroj: Eurostat, 2012

Čerstvé nebo rozpečené? Není pravda, že pečivo označené jako čerstvé je kvalitnější. Rozpečené pečivo umožňuje reagovat na aktuální zájem zákazníků a může být dodáváno v průběhu celého dne. SOCR ČR nařízení označovat pečivo hodnotí jako zbytečné a pro zákazníky navíc i silně matoucí (zákazníci nejsou objektivně informováni o kvalitě). Zákazníci i přes změnu v legislativě své chování nezměnili, nakupují stále stejně (to co jim vyhovuje)

Děkujeme za pozornost