Marketing & IT Jakub Stránský 19. prosince 2014. Marketing? Uskutečnění směny na trhu „Marketing je společenský a řídící proces, ve kterém jednotlivci.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Michal Votrubec.  Stroj zpracovávající data zadaná uživatelem.  Nejčastější typy PC: stolní počítač, notebook (laptop, netbook), server, …  Můžeme.
Advertisements

Veronika Dubská A09B0007P KMA/MAB
Název projektuModerní škola Registrační číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Název aktivity III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Název.
ZÁKLADNÍ ROZDĚLENÍ SOFTWARE
Software – aplikace, programy
PC SÍTĚ I.
programové vybavení počítače
HARDWARE PC Uvnitř počítače.
Název školy: Základní škola a Mateřská škola Kladno, Vodárenská 2115 Autor: Mgr. Ilona Sadílková Materiál: VY_32_INOVACE_ICT34.20 Téma: Kufr – základní.
Gymnázium, SOŠ a VOŠ Ledeč nad Sázavou I NFORMAČNÍ A KOMUNIKAČNÍ TECHNOLOGIE Ing. Jan Roubíček.
Základní pojmy V informatice.
M ARKETING – S WOT ANALÝZA Ing. Jiří Šilhán. P OJETÍ MARKETINGU Pohled ekonomů: Marketing je proces výměny užitné hodnoty, kterou kupující získává od.
Obor informační technologie
Orbis pictus 21. století Tato prezentace byla vytvořena v rámci projektu.
Tento výukový materiál vznikl v rámci Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost Číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu: VY_32_INOVACE_PSK-4-14.
Jak pracuje počítač vstupní a výstupní zařízení počítače
Střední průmyslová škola a Vyšší odborná škola, Písek, Karla Čapka 402 Střední průmyslová škola Vyšší odborná škola Bankovní institut vysoká škola, a.s.
MARKETINGOVÝ MIX.
Operační systém (OS) ICT Informační a komunikační technologie.
S oftware – programové vybavení počítače. Operační systém. „Základní program“
Gymnázium, SOŠ a VOŠ Ledeč nad Sázavou I NFORMAČNÍ A KOMUNIKAČNÍ TECHNOLOGIE Ing. Jan Roubíček.
úvod pojetí a obsah marketingu
1 Číslo-název šablony klíčové aktivityIII/2–Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Tematická oblastZáklady informatiky a hardware DUMVY_32_INOVACE_ODB_540.
MARKETING.
CZ.1.07/1.4.00/ VY_32_INOVACE_141_IT5 Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu Vzdělávací oblast: Informační a komunikační technologie Předmět:Informatika.
Tento výukový materiál vznikl v rámci Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost 1. KŠPA Kladno, s. r. o., Holandská 2531, Kladno,
Podnikatelské koncepce
STRUKTURA POČÍTAČOVÝCH SÍTÍ. Co to je PC síť  PC síť - propojení dvou a více PC za účelem sdílení dat nebo komunikace.
Gymnázium, SOŠ a VOŠ Ledeč nad Sázavou I NFORMAČNÍ A KOMUNIKAČNÍ TECHNOLOGIE Ing. Jan Roubíček.
Počítačové sítě Autor: Marek Jiruš.
Aplikační programy, programovací jazyky, formáty datových souborů
Počítač a jeho složení.
2 Fučíková Sylvie HR/Win – moderní technologie pro osvědčené aplikace.
Tento výukový materiál vznikl v rámci Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost Číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu: VY_32_INOVACE_PSK-4-16.
CZ.1.07/1.4.00/ VY_32_INOVACE_170_IT9 Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu Vzdělávací oblast: Informační a komunikační technologie Předmět:Informatika.
Počítačové sítě Informatika – 7. ročník
Výpočetní technika kód předmětu: VT Ing. Miroslav Vachůn, Ph.D.
Jakub Špork 20. prosince O co dnes půjde?  Zbytky včerejší večeře (4P)  Marketing.
ICT – Informační a komunikační technologie Ing. Libor Měsíček, Ph.D. CN460
Síť a MS Windows.
Práce v lokální síti Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je MGR. MILOŠ NYGRÝN.
Úvod do informatiky Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Světlana Filipová. Materiál zpracován v rámci projektu Implementace.
OPERAČNÍ SYSTÉMY.
Jakub Špork 10. ledna ICT – pojmová rozlišovačka  Informační systém - informační technologie - komunikační technologie – hardware -
doc. RNDr. Zdeněk Botek, CSc.
Informační systémy v personálním řízení RNDr. Jan Žufan, Ph.D., MBA
 Počítačová síť je souhrnné označení pro technické prostředky, které realizují spojení a výměnu informací mezi počítači. Umožňují tedy uživatelům komunikaci.
Operační systémy. Výpočetní systém Stroj na zpracování dat vykonávající samočinně předem zadané operace.
Centrum informačních technologií Ostravské Univerzity v Ostravě Čestmír Kantor, říjen 2006.
8. Marketing.
Základy operačních systémů
Marketing v EU Ing. Alena Klapalová č.d.634.
Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název DUM: Operační systém Číslo DUM: III/2/VT/2/2/21 Vzdělávací předmět: Výpočetní technika Tematická oblast: Software.
Rozdělení softwaru Obecná informatika. Projekt: CZ.1.07/1.5.00/ OAJL - inovace výuky Příjemce: Obchodní akademie, odborná škola a praktická škola.
Rozdělení počítačů (2). Projekt: CZ.1.07/1.5.00/ OAJL - inovace výuky Příjemce: Obchodní akademie, odborná škola a praktická škola pro tělesně.
Název školy Střední škola hotelová a služeb Kroměříž Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Autor Ing. Zdenek Laski Název šablonyVY_32_INOVACE INF Název.
7 Marketingový mix Výrobek Cena Distribuce Propagace.
Projekt MŠMTEU peníze středním školám Název projektu školyICT do života školy Registrační číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ ŠablonaIII/2 Sada 32 AnotaceProgramové.
NÁZEV ŠKOLY: S0Š Net Office, spol. s r.o, Orlová Lutyně AUTOR: Bc. Petr Poledník NÁZEV: Podpora výuky v technických oborech TEMA: Počítačové systémy ČÍSLO.
Název projektu:ZŠ Háj ve Slezsku – Modernizujeme školu Číslo projektu:CZ.1.07/1.4.00/ Oblast podpory: Zlepšení podmínek pro vzdělávání na základních.
PŘEDCHŮDCI POČÍTAČOVÝCH SÍTÍ … od telegrafu k wifině.
9 zemí 3 kontinenty 50+ zákazníků uživatelů SAP 90 zaměstnanců
Internet - historie.
Marketing v NO Vymezení pojmu marketing Nejčastější definice
Informační a komunikační technologie
Název školy: ZŠ Bor, okres Tachov, příspěvková organizace
Počítačové sítě.
Software (programy) Vypracoval: Mgr. R. Jančar
Jakub Stránský Marketing.
Operační systémy.
Transkript prezentace:

Marketing & IT Jakub Stránský 19. prosince 2014

Marketing? Uskutečnění směny na trhu „Marketing je společenský a řídící proces, ve kterém jednotlivci a skupiny získávají to, co potřebují a chtějí, a to tvorbou, nabídkou a směnou hodnotných výrobků s ostatními.“ Cíl: Tvorba hodnot Pro koho?

Než začne směna… Volný trh Free market – příležitost Opportunity, Market Window – tržní nika Market niche – neuspokojená potřeba Unsaturated Need Podnikatelský nápad – vytvoření nabídky – zrod produktu – nová služba Výzkum trhu Market Research – testování poptávky – testování produktu Segmentace trhu Segmentation – cílová skupina Target Group – positioning Positioning Marketingový mix – 4P/5P MezeraProduktTestPositioningSměna

Průběh směny (4P/5P) Product Produkt – co Promotion Komunikace – jak se o tom dozvím Price Cena – za jakou cenu Place Místo – jak to dostanu People Lidé – s kým se setkám

Značka Brand Co to je Jak vznikla Proč se používá Hierarchie značek Jazyk značek

IT/ICT

ICT – pojmová rozlišovačka Informační systém – informační technologie – komunikační technologie – hardware – software Proces – nástroj – uživatel – informace Informace – program – data – kanál

Co je to počítač? Stroj zpracovávající instrukce (ordinateur) Vstupy > Procesor > Výstupy

Hardware Osobní počítač Zařízení (počítač) Periferie Myš Obrazovka Tiskárna Scanner Síť Koncové zařízení (klient) Autonomní (notebook) Tenký klient (netbook) Síťový prvek Hub / Switch / Router Kabel / WiFi Server Samostatný Distribuovaný Datový server

Software Jednotlivé zařízení Strojový kód (firmware) Operační systém např. Windows, Linux, Java ovladač (driver) služba (service) záplata (patch/update) zabezpečení (firewall, AV) Aplikace OpenOffice / MS Office Firefox / Chrome / Explorer Programovací prostředí Síť Firemní síť (Novel / Win) Poštovní služba Lotus Notes / Outlook / Novel Dokumentový server Windows Doc Man Sys (Dropbox, GoogleDrive) / Content Man Sys (WordPress) / Media Man Centrální integrovaný systém / ERP SIS / Unicorn / SAP / Oracle