Malé podzimní metodické opáčko made by kaca 2008 Moc vám doporučuji, abyste se sami nad každou otázkou zamysleli, než si zobrazíte správnou odpověď.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Národní seminář k metodám evaluací aktivit v oblasti globálního rozvojového vzdělávání (GRV) Praha, 2010 Analýza monitoringu a evaluace globálního rozvojového.
Advertisements

TERÉNNÍ PROGRAM BABYLON
CePo – cesta k podnik ání seminář pro zástupce cílových skupin Garant: NARP Vyškov, složení účastníků - průběh - výsledky a návrhy k využití.
Podejte nám prst, my vám podáme celou ruku
Projektový den Evropa ve škole, škola v Evrop ě ZŠ a MŠ T ě šetice, , p ř ísp ě vková organizace.
Jaroslav Šlehofer „Cobra“
ROVERING co nabízí a přináší
Poslání, principy a metoda skautingu
Víš, co je štěstí ? Je to dům, auto a chata ? V í š, c o j e š t ě s t í ? J e t o d ů m, a u t o a c h a t a ?
Oddíl Penguins Praha-Smíchov. Sdružení dětí a mládeže Věnujeme se všem dětem, které mají zájem se rozvíjet Alternativa volnočasové aktivity zaměřená na.
Název projektu:Učení pro život Reg. číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ Číslo šablony:V/2 Inovace a zkvalitnění výuky směřující k rozvoji odborných kompetencí.
N ORMÁLNÍ JE NEKOU Ř IT Ž ALOUDÍKOVÁ, I., H RUBÁ, D. P D F A LF MU BRNO Výchova ke zdravému životnímu stylu a nekuřáctví na I.stupni ZŠ.
KLÍČOVÉ KOMPETENCE Soubor vědomostí, dovedností, schopností, postojů a hodnot Kompetence potřebuje každý jedinec pro své osobní naplnění a rozvoj, pro.
PhDr. Eva Tomešová, Ph.D CÍLE VE SPORTU PhDr. Eva Tomešová, Ph.D
Podmínky úspěšné realizace metodiky nového monitoringu Jiří Winkler, FSS MU Brno Projekt OP LZZ „Aktivní matching: Strategická podpora poradenství.
Myšlenka? Aktivita? Životní styl.
„RESTART ŠKOLNÍCH METODIKŮ“. Aktuální situace Koncepce státu  ICT koordinátor  Enviromentalista  Koordinátor ŠVP Kariérní řád.
Občanské sdružení M‘am‘aloca Nezisková organizace pro podporu komunitního způsobu života, regionálního udržitelného rozvoje, životního prostředí a mezigenerační.
Kristýna Vyvialová ZAKLADATELÉ CO JE SKAUTING CO TAM D Ě LÁME O NAŠEM ODDÍLE ZNÁMÉ OSOBNOSTI.
Výchovný program Junáka
Příprava družinových schůzek RK Bajkonur Domácí příprava (nebo ve škole, v buse, atd.....) Kvalita schůzky přímo závisí na tom, jak je připravená.
Organizace mezinárodních vztahů města Rennes. 1. Dlouhá tradice mezinárodních vztah ů Od Exeteru v r po Jinan v r. 2002, celkem 13 partnerství Vedle.
Myšlenkové základy skautingu
Projekt EU – OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost
Radek Pavlíček, duben 2010 Aktuální trendy v přístupnosti.
Název vzdělávacího materiálu Gymnázium a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky Zlín Tematická oblast Pracovní a trestní právo Datum vytvoření20.
Tato prezentace je spolufinancována Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky. Výstupy z učení a národní kvalifikační rámec terciárního.
AUTOMANAŽERSKÉ VZDĚLÁVÁNÍ NA PRINCIPU BENCHMARKINGU
Jitka Navrátilová, PhD..  Přímá práce v rodině – home visiting (nástroj podpory rodiny.  Profesionální, či poloprofesionální pomoc rodině.
Jak psát texty ke kombinované formě studia Projekt Rozvoj e-learningu v oblasti vzdělávání pedagogů v Moravskoslezském kraji.
2014 / 2015 Na č em stojí skauting? Jan Peroutka - Rocky Ideologica.
VY_32_INOVACE_VkZ.8.14-Postižené dítě a jeho okolí název šablony:Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT zaměření VM:8. ročník – Člověk a zdraví.
Hlavním cílem DZ je možnost aktivního zapojení d ě tí a mládeže do zlepšování života ve m ě st ě Litom ěř ice a okolí. Dalšími p ř ínosy jsou: ZZázemí.
2012 / 2013 Metodika - teorie Metodica / 2013 Metodika - teorie Cíle katedry Metodica - zopakovat a p ř iblí ž it skautské principy, skautskou výchovnou.
Gymnázium prof. Jana Patočky Jindřišská Praha 1 „Praha & EU: Investujeme do vaší.
ICT VE ŠKOLE LIDSKÉ ZDROJE listopad 2006 (c) Radek Maca.
2012 / 2013 Na č em stojí skauting? Jan Peroutka Ideologica.
Co tvorba ŠVP škole přinesla Možné přínosy tvorby z pohledu pilotního gymnázia v Rumburku.
Androdidaktika Vzdělávání. Smyslem vzdělání je dosáhnout moudrosti, nejen prostého vědění J. A. Komenský.
Úlohy pro rozvoj přírodovědné gramotnosti
2014 / 2015 COLLEGIUM Jak pomoci rádc ů m s budováním autority Má ň a 2.víkend: Collegium.
E-learningový kurz e-learningu OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost Další vzdělávání pracovníků škol GP – oblast podpory 1.3 CZ1.07/1.3.05/ Vysoká.
Metodická východiska pro utváření hodnotových postojů ve školní třídě Bc. Jana Kocourková.
 Příprava  Obecný záměr (současný stav, roční cíle oddílu)  Chytrý cíl (výchovný)  Atraktivní prostředek – naplnění cílů  Příprava plánu (název, termín,
2012 / 2013 Psychologie Komunikace Zuzana Psychologia.
Mgr. Katarína Nemčíková, VÚP Praha Změny v kurikulárních dokumentech základního vzdělávání.
Ovčin. Odbor pro Vzdělávání ČINovnic a činovníků Skupina dobrovolníků pod zpravodajkou VRJ pro vzdělávání – Funguje jako podpůrný, pracovní a poradní.
P ř íprava a pilotá ž vzd ě lávacích program ů (v č etn ě metodik) pro d ě ti a mláde ž zam ěř ených na rozvoj metod vzd ě lávání v oblasti rozvoje klí.
Slovní úlohy HRA. Název školy: Základní škola a Mateřská škola Kokory Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Autor: Mgr. Jitka Vystavělová Datum: 14.
CLIL zkušenosti Tento projekt je spolufinancován z Evropského sociálního fondu a státního rozpočtu České republiky.
Tereza Benczová Jak se pečou koláče?. V čem zamícháme těsto? Projekt CZ.1.07/1.3.00/ je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpo.
STAŇ SE ČLENEM! STAŇ SE ČLENEM ODBORŮ To určitě! Mnoho dobrých důvodů proč se stát členem odborů.. Protože Tvoje práva jsou naše práce Přesčas y zadarm.
Josef Procházka08 VKZ (Výchova ke zdraví) P08B0308P.
Praha, 1. – ročník mezinárodní konference k profesnímu rozvoji pedagogických pracovníků Profesní rozvoj pedagogů.
Albert Uiblein, Dominika Bartošová, Marek Havránek, Stanislav Kish
VZDĚLÁVACÍ PROGRAM NEZISKOVÉHO SEKTORU
Praha, 1. – ročník mezinárodní konference k profesnímu rozvoji pedagogických pracovníků Profesní rozvoj pedagogů.
O dborné U čiliště a Z ákladní Š kola praktická Holešov
Elektronické doplňky k učebnicím fyziky pro ZŠ
RAUT III. Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu
Chemické rovnice a reakce v praktické výuce chemie
Zážitková pedagogika ve výuce Etiky
Základní škola T. G. Masaryka, Český Krumlov, T. G. Masaryka 213
Teorie a metodika výchovy seminář 1
Jméno učitele | číslo kurzu
Vzdělávání v Junáku Jiří Fait - George.
Edukace jako pomoc ve stáří
Předmět: český jazyk Ročník: V. Tematický celek: popis předmětu
Suroviny pro cukráře I. ročník
PS Vzdělávání NS MAS ČR pro IPo MAP
Transkript prezentace:

malé podzimní metodické opáčko made by kaca 2008 Moc vám doporučuji, abyste se sami nad každou otázkou zamysleli, než si zobrazíte správnou odpověď

k čemu je skautská metoda? nooo, dobrá otázka…

pomáhá v dosahování cílu skautského hnutí

se kterou částí metody máš v oddíle problém? seberozvoj, jednoznačn ě !

družinový systém podpora a spolupráce starších a mladších postupn ě stimulující programy sebevýchova a seberozvoj p ř íroda symbolický rámec slib a zákon symbolika aktivní činnost a hra služba

k čemu máš v oddíle cíle? hm, abychom se m ě li na zkoušce z metodiky o čem bavit?

aby se dalo programem oddílu jasne smerovat k poslání naší organizace, abychom deti rozvíjeli a posouvali

baví oddíl tvuj program? pokud ne, kde vidíš chybu? v detech, že jo!

…sám / sama se zamysli

z čeho vznikla nová skautská stezka? že by z té staré, jen nekdo upravil úkoly?

z kompetencí, tedy souhrnu dovedností, znalostí a postoju pro jednotlivé vekové kategorie

Co je nejduležitejší v metodice?

premýšlet…

Pro shrnutí: cíle nám jasne ukazují cestu k poslání skautské organizace: zlepšit svet prostredky by mely být atraktivním zpusobem jak d ě ti k cíl ů m vést skautská metoda je systémem forem, které jsou vyzkoušené a p ř i správné aplikaci pomáhají v dosahování našich cíl ů skautská stezka je jedním z nástroj ů skautské výchovy kompetence p ř edstavují současný systém cíl ů v Junáku