Anotace Žák se seznámí s víceúrovňovým číslováním v aplikaci MS Word Autor Petr Samec Jazyk Čeština Očekávaný výstup Dokáže využít funkci víceúrovňové.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Identifikátor materiálu: EU
Advertisements

Identifikátor materiálu: EU
Identifikátor materiálu: EU
VY_32_INOVACE_In 6.,7.15 Grafy - vytvoření základních typů grafu Anotace: Žák se seznámí s tvorbou grafu a jeho formátováním v programu MS Excel 2010.
Střední průmyslová škola strojnická Olomouc, tř.17. listopadu 49 Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu „Učíme moderně“ Registrační číslo projektu:
VY_32_INOVACE_In 6.,7.17 PowerPoint – snímky
ICT 2- 3 – Melodie vzestupná, sestupná
Identifikátor materiálu: EU
Styly písma - vytvoření vlastního stylu, zápatí a záhlaví stránek
Anotace Žák dokáže řádně zapnout, vypnou počítač, odhlásit uživatele Autor Petr Samec Jazyk Čeština Očekávaný výstup Dokáže řádně zapnout a vypnout počítač.
ICT VLASTNOSTI TÓNŮ – výška tónů
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU
Anotace Žák dokáže popsat a zařadit výstupní zařízení HW Autor Petr Samec Jazyk Čeština Očekávaný výstup Dokáže definovat typy výstupního zařízení HW Speciální.
ANOTACE Šablona:ICT AJ Zájmena Přivlastňovací a osobní zájmena Vzdělávací oblast: Jazyk a jazyková komunikace Vzdělávací obor: Cizí jazyk Tematický.
Anotace Žák definuje aplikační SW Autor Petr Samec Jazyk Čeština Očekávaný výstup Dokáže definovat aplikační software Speciální vzdělávací potřeby Ne Klíčová.
postup tvorby prezentace
Anotace: Prezentace seznamuje žáky s funkčními styly. V pracovním listu pak žák se pokusí rozdělit texty podle jednotlivých stylů. Vzdělávací oblast: Český.
Identifikátor materiálu: EU
Anotace Žák dokáže v aplikací MS Word vytvořit tabulku Autor Petr Samec Jazyk Čeština Očekávaný výstup Dokáže v aplikaci MS Word vytvořit, upravit a formátovat.
Anotace Žák se seznámí s prostředím aplikace MS Word Autor Petr Samec Jazyk Čeština Očekávaný výstup Orientuje se v prostředí aplikace MS Word Speciální.
ICT VL Pískovcové útvary ČR 4.R
Anotace Žák se orientuje v záznamových médií (zařízení) Autor Petr Samec Jazyk Čeština Očekávaný výstup Dokáže rozdělit záznamová média Speciální vzdělávací.
Identifikátor materiálu: EU
VY_32_INOVACE_In 6.,7.19 PowerPoint - Vkládání grafických objektů Anotace: Žák se seznámí se zásadami vkládání grafických objektů jako fotek, klipartů.
Identifikátor materiálu: EU
Anotace Žák dokáže formátovat text v aplikaci MS Word Autor Petr Samec Jazyk Čeština Očekávaný výstup Dokáže naformátovat text a nastavit různé formáty.
Anotace Žák se seznámí se základy psaní textu ve Wordu a pohyb po dokumentu. Autor Petr Samec Jazyk Čeština Očekávaný výstup Dokáže napsat, opravit a smazat.
Anotace Žák dokáže zarovnat text v aplikaci MS Word Autor Petr Samec Jazyk Čeština Očekávaný výstup Dokáže zarovnat text dle potřeb dokumentu v aplikaci.
Obvod čtverce a obdélníka ICT2_1/1
Anotace Žák v aplikací MS Word dokáže nastavit sloupce Autor Petr Samec Jazyk Čeština Očekávaný výstup Dokáže v aplikaci MS Word využít funkce sloupce.
Anotace Žák se seznámí s odrážkami a číslováním v aplikaci MS Word Autor Petr Samec Jazyk Čeština Očekávaný výstup Dokáže využít funkci odrážky a číslování.
Identifikátor materiálu: EU
Anotace Žák dokáže označit text do bloku v aplikaci MS Word Autor Petr Samec Jazyk Čeština Očekávaný výstup Dokáže označit text různými způsoby Speciální.
Identifikátor materiálu: EU
Anotace Žák se seznámí s aplikací MS Word Autor Petr Samec Jazyk Čeština Očekávaný výstup Dokáže spustit aplikaci MS Word Speciální vzdělávací potřeby.
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU AnotaceMoravská a slezská města Autor Václav Jirát Jazyk Čeština Očekávaný výstup Ústně stručně rekapituluje významná.
Identifikátor materiálu: EU
ACCESS ÚVOD DO PROGRAMU - 02 Ing. Jana Horáková IKT MS Office
Anotace Seznámení nebo opakování tvorby času. – 2.část Autor Mgr. Ladislava Cagášková Jazyk Angličtina Očekávaný výstup Žáci zvládnou vyjádřit „anglický“
ICT M 5.R. Počítáme s velkými čísly
Anotace Žák se seznámí s textovými editory Autor Petr Samec Jazyk Čeština Očekávaný výstup Dokáže vysvětlit pojem textový editor a ví jeho funkci Speciální.
Anotace Žák definuje základní SW Autor Petr Samec Jazyk Čeština Očekávaný výstup Dokáže definovat základní software Speciální vzdělávací potřeby Ne Klíčová.
Sloh - pohádky Hádej pohádku
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU
Anotace Žák se seznámí s prostředím aplikace MS Word Autor Petr Samec Jazyk Čeština Očekávaný výstup Orientuje se v prostředí aplikace MS Word Speciální.
Anotace Žáci zvyšují slovní zásobu, učí se naslouchat krátkému textu a dále jej reprodukovat… AutorMgr. Eva Dvořáková Jazyk Čeština Očekávaný výstup Naslouchat.
Otázky osobní, sociální zralost Základní škola praktická a základní škola speciální Heřmanův Městec.
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU
Anotace Žák definuje základní SW Autor Petr Samec Jazyk Čeština Očekávaný výstup Dokáže definovat základní software Speciální vzdělávací potřeby Ne Klíčová.
Identifikátor materiálu: EU
Identifikátor materiálu: EU
Anotace Upevňování tvorby času v anglickém jazyce. Autor Mgr. Ladislava Cagášková Jazyk Angličtina Očekávaný výstup Žáci ovládají tvorbu času. Speciální.
Název školyStřední odborná škola a Gymnázium Staré Město Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ AutorIng. Ivana Brhelová Název šablonyIII/2.
Škola.
Anotace Žáci si zvyšují slovní zásobu, učí se soustředěně naslouchat mluvenému textu, reprodukují text, probíhá asociace dle obrázků Autor Mgr. Eva Dvořáková.
Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název DUM: MS Word Číslo DUM: III/2/VT/2/2/30 Vzdělávací předmět: Výpočetní technika Tematická oblast: Software.
Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název DUM: MS PowerPoint Číslo DUM: III/2/VT/2/2/32 Vzdělávací předmět: Výpočetní technika Tematická oblast: Software.
ODSTAVEC Ing. Petr Hanáček MS OFFICE - WORD
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je ….
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU
RÝSOVÁNÍ KOLMIC A ROVNOBĚŽEK
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Josefa Bublíka, Bánov
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU
Transkript prezentace:

Anotace Žák se seznámí s víceúrovňovým číslováním v aplikaci MS Word Autor Petr Samec Jazyk Čeština Očekávaný výstup Dokáže využít funkci víceúrovňové číslování aplikace MS Word Speciální vzdělávací potřeby Ne Klíčová slova Spuštění aplikace Druh učebního materiálu Prezentace Druh interaktivity Aktivita / Výklad Cílová skupina Žák Stupeň a typ vzdělávání Základní vzdělávání – 2. stupeň Typická věková skupina let / 8. ročník Celková velikost/Datum 1,56 MB – soubor *.ppt (PowerPoint)/červenec 2012 IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU

Microsoft Word – víceúrovňové číslování MS Word 2010 Pokyny a vysvětlivky: Zápis do sešitu K zamyšlení Praktická část na počítači Videoukázka

Víceúrovňové číslování MS Word 2010 – víceúrovňové číslování V předchozí prezentaci bylo zmíněno číslování „jednoduché“. Tento druh seznamu se většinou vytváří při tvorbě obsahu, kde je potřeba oddělit jednotlivé kapitoly a podkapitoly. Editor ale dokáže číslovat i podřazené úrovně – prostřednictvím víceúrovňového číslování. Od verze 2007 se můžeme setkat s názvem víceúrovňový seznam.

MS Word 2010 – víceúrovňové číslování Pokud budeme chtít vytvořit víceúrovňový seznam, je dobré si do předu rozmyslet, jak bude vypadat. Zde si buď vybereme z nabídky nebo je tu opět možnost si vytvořit vlastní seznam. Klikneme na kartu Domů, skupina Odstavec a zde vybereme tlačítko Víceúrovňový seznam.

MS Word 2010 – víceúrovňové číslování Nyní si vše vyzkoušíme, spusť Internet Explorer a na školním webu v sekci Žáci v podsekci Informace pro žáky si stáhni do své složky soubor „Cvicny_list_EU dotx“ a začni pracovat dle pokynů.Cvicny_list_EU dotx Při pohybu na další úroveň použijeme funkční tlačítko. Pokud se budeme potřebovat vrátit o úroveň zpět nebo o několik úrovní, použijeme funkční tlačítko.

Zdroje Text:  Obecné definice nebo vlastní text autora Obrázky:  Vlastní obrázky autora DUMu Videa:  Vlastní videa autora DUMu