Téma projektu: Zajištění IT školení mimo sídlo firmy - školení zaměstnanců auditorské firmy na nově zavedený informační systém Vypracoval: Petr Vilimovský.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Podpora personálních procesů v HR Vema Jaroslav Šmarda
Advertisements

Struktura členění (dělení) členských příspěvků (14
Černoch Michal Školoudová Lenka
TyfloCentrum Brno, o.p.s. se představuje
Shrnutí výhod při použití plukotraku 1.
Ministerstvo práce a sociálních věcí ČR
Nový přístup k aplikacím Vema
Popis školících a informačních aktivit CERMATu
Program Mládež v akci. Program MLÁDEŽ V AKCI  Největší grantový program na podporu volnočasových aktivit  Podpora a rozvoj neformálního vzdělávání 
Zkušenosti s utvářením konsorcií v České republice Jaroslav Šilhánek VŠCHT Praha.
Snímek 1 Efekty podnikové informatiky J. Pour Katedra IT VŠE ČSSI, Praha, 15/12/2006.
Řízení vztahu se zákazníky integrované do ERP systému
Zvládání rizik vyplývajících z pracovního stresu ve společnosti EDUCACONSULT M&J Consulting Pardubice, Česká republika
Adam Pechánek, Ján Ondrušek, Michal Táborský, Roman Machytka 1/7 ÚVOD Studie proveditelnosti.
Albertina a Report Mgr. Libuše Simandlová
13. Koordinace projektů Realizace změn Koordinace projektů
Fond dalšího vzdělávání, Na Maninách 20, Praha 7 Stáže ve firmách – vzdělávání praxí.
MONITOROVACÍ ZPRÁVY v OP VK Seminář pro příjemce v rámci globálních grantů Olomouckého kraje Olomouc, 20. a 21. dubna 2009.
IS na podporu Projektu vzdělávání zdravotníků - prohlubování a zvyšování úrovně odborných znalostí Ing. Michal Opat.
Flexibilita a Inovace Outsourcing mezd Outsourcing účetnictví Účtárny na klíč Daňové a ekonomické poradenství E-Consulting Czech, s.r.o Václavské nám.
Tisková konference Vzdělávací projekt „Zdravá nemocnice“
1 Způsob žádání o dotaci v rámci OP Lidské zdroje a zaměstnanost Prezentující Mgr. Petr Zavadil.
Realizace KA v rámci projektu„Nadané dítě.eu“ září 2010 bylo zahájeno na UHK vzdělávání pro pedagogické pracovníky MŠ a ZŠ v rámci realizace.
ČSOB EU CENTRUM REM Autumn 2006 ČSOB EU CENTRUM.
Krajská pobočka Úřadu práce ČR ve Zlíně
Michal Pluta Česká spořitelna, a.s. IX / 2008
ISO 9001:2000. CONNEX Východní Čechy a.s. 22/6/2004-Seminář PVT Strana:2-Connex Card  Realizace a provoz jednotného platebního a odbavovacího systému.
, Elektronické služby knihoven prakticky, Praha Portál STM Lucie Hejná Státní technická knihovna
Informační podpora managementu
Metodická podpora úprav RVP ZV
Webové stránky obcí jako zdroj informací pro občany Mgr. Andrej Kyselica Oddělení statistiky výzkumu, vývoje a informační společnosti Český statistický.
Obchodní činnosti - Kapitola 8 1 VÝZKUM TRHU KAPITOLA 8 Pavlíčková.
Řešení elektronického docházkového systému Vema
Generali pojišťovna Penzijní připojištění se státním příspěvkem.
Strukturální fondy EU a ICT v polygrafických podnicích Pavel Karásek.
Podnikání na Internetu e-learning letní semestr 2005 Jana Holá X.
PŘÍLOHY MONITOTROVACÍ ZPRÁVY Tyto globální granty jsou spolufinancovány ESF a státním rozpočtem ČR.
Strana 1 © Vema, a. s., 7. dubna 2015 Intranetová řešení v PIS DS -Personalis 2005.
Projekt „Vzdělávejte se!“
Telekomunikace 14TC Semestrální práce:
KDM s.r.o. Majitel firmy - Dominik Mašík. Základní informace o firmě: Založení společnosti KDM s.r.o. v dubnu 2014 Sídlo společnosti: Ždírec nad Doubravou.
Finance v IS MU Miroslav Křipač
Řízení realizace Pro IT, a.s. Ing. Jarmila Šarmanová … průzračnost, která je vidět.
Statutární město Ostrava
Gymnázium, Obchodní akademie a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky Hodonín Počítačové sítě Architektura.
Národní program počítačové gramotnosti Petr Heinzl koordinátor NPPG.
Vzdělávání bez omezení … vzdělávání po internetu Radek Hořeňovský, Capital Consulting Capital Expert E-learning jako nástroj.
Podnikání na Internetu letní semestr 2004 Jana Holá VIII.
Strana: 1 © Vema, a. s. Ucelené řešení pro řízení lidských zdrojů, ekonomiky a logistiky.
Copyright (C) 1999 VEMA počítače a projektování, spol. s r.o.1 Lucián Piller Intranet HR.
Účetní poradce jednoduchá cesta ke spolehlivým informacím MBM Trans, s.r.o. Ing. Jolana Jakoubková.
407 – Vzdělávání pro 21. století Žadatel: Learning Society, občanské sdružení Kontaktní osoba: PhDr Lenka Emrová Mobil: e- mail :
v rámci projektu Mentoring a Magistrát Ing. Zbyněk Nejezchleba
Implementace spisové služby v prostředí městských úřadů
CZ / /0003 Digitalizace – digitální vysílání jako nová technologie a nový trh Hermes o.s. Czech Digital Group, Newton College Jan Vávra,
Zajištění dostupnosti produktu Informování zákazníka a objednávka
Naše společenství vzniklo jako reakce na neuspokojivou situaci ve státě, jako je…… Nezaměstnanost Zdražování produktů, služeb a energií Konkurenční nevyváženost.
JIM Jedno inkasní místo - aktuální úkoly Podnikatelská rada 3. dubna 2012 Ladislav Minčič I. náměstek ministra financí.
Internet široký a bystrozraký Petr Novák - Computer Help.
Vzdělávací portál Edumenu.cz a jeho funkce pro uživatele systému ORTEX Kurzy a školení Konferenční a seminární prostory Studia na školách Konference a.
Cestovní náhrady kapitola rozpočtu 2 Jiří Haken 1.
FONS GALEN Daniel Petričko PRACOVNĚ LÉKAŘSKÁ SLUŽBA Daniel Petričko.
Příprava a organizace atletických soutěží Přípravná etapa cca 12 – 1 měsíc před konáním Realizace soutěže Závěrečná etapa cca do 1 měsíce po ukončení soutěže.
Zhodnocení II. zahraniční stáže Mgr. Petra Trtíková vedoucí zdravotního úseku.
Vzdělávací portál Edumenu.cz a jeho funkce pro uživatele systému ORTEX
Obor podnikání, název a umístění firmy
Analýza vnitropodnikového komunikačního systému
Ekonomická část (oddělení nepřímých nákladů)
Finanční účetnictví rozpočtové
Transkript prezentace:

Téma projektu: Zajištění IT školení mimo sídlo firmy - školení zaměstnanců auditorské firmy na nově zavedený informační systém Vypracoval: Petr Vilimovský X-name: xvilp05

2 SOUČASNÝ INFORMAČNÍ SYSTÉM Během posledních 2 let nárůst počtu klientů (z cca 400 na 1000 klientů) Jednotlivá oddělení využívají vlastní databáze klientů (firem, účastníků školení) Nevýhody: Problém aktualizace dat ve všech databázích Neaktualizace = chybné údaje v databázích Problém exportu souhrnných dat Vysoké náklady na správu databází Vzájemná nepropojenost databází Systém databází vhodný pro malý počet klientů Získání kompletní informace o klientovi je nákladné Do databází lze nahlížet pouze v místě sídla společnosti / v kancelářích

3

4 NOVÝ INFORMAČNÍ SYSTÉM Hlavní výhody nového IT systému: Jednoduchá aktualizace Možnost okamžitého exportu kompletních dat Nižší náklady na správu systému – vznik IT odd. Jedna kompletní databáze dat klientů Ulehčení práce – plní funkci IT systému + možnost připojení a práce z vnějšku kanceláře (přes internet z domova, na cestách, …) Cíl projektu: Vyškolit „aktivní“ uživatele systému!!!

5

6 SPECIFIKA PROJEKTU Školení mimo prostory sídla společnosti - důvod Různé skupiny uživatelů - důvod Aktivní uživatelé Pasivní uživatelé Přechod na nový IT systém za chodu společnosti Za zavedení a udržování systému zodpovědné IT oddělení Lektoři z IT oddělení Školení připravuje oddělení školení (zkušenosti, kontakty, slevy, …) Systém je nutno zavést co nejdříve – finance nejsou nejvýznamnějším faktorem

7 OSNOVA PROJEKTU – hlavní fáze Plánování termínu, konzultace s lektory/IT Cíl: naplánování týdne školení Přípravná fáze školení Cíl: harmonogram školení, místnost, ubytování, strava, materiály, závěrečná akce Vlastní realizace školení a outdoorové akce Feedback a připomínky Cíl: získat zpětnou vazbu do 7 dnů po školení a následně konzultovat s lektory Na základě zpětné vazby vytvoření a distribuce „uživatelské příručky“ Zaplacení faktur

8 ÚKOLY A SOUVISEJÍCÍ PROBLÉMY Časová náročnost projektu Cíl: školení realizovat co nejdříve od spuštění nového IT systému Stěžejní úkoly projektu Naplánování termínu (resp. týdne) školení Konzultace s IT Časová dostupnost účastníků Vhodné školící prostory (počítačová učebna) a ubytování

9

10 ZDROJE A NÁKLADY, JEJICH SPECIFIKA Lektoři a účastníci školení Zaměstnanci společnosti Zvážit mimořádnou odměnu? Firemní auta, Lektoři – auta Sazba za km (cca 5,50 kč/km) Náklady za ubytování, školící místnost Jednorázové náklady úkolu Přijde faktura, splatnost do 30 dnů Náklady za outdoorovou akci (konzultace + pořádání) Planografie (kopírování, vrtání/děrování), kompletace Platba v hotovosti – cca 1,60 kč/str. Jednorázové náklady na kompletaci materiálů

11 POUŽITÉ ZDROJE

12 NÁKLADY Účetní vs. ekonomické náklady akce ??? Celkové účetní náklady akce – cca Kč Jednotlivé položky Jednotlivé náklady na realizaci školení Pevné a variabilní náklady

13

14

ZÁVĚR DISKUZE – VAŠE PŘIPOMÍNKY A DOTAZY DĚKUJI ZA POZORNOST 15