Jiří Štyrský 11.června 2009 Tato prezentace je spolufinancována Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky. Současnost a budoucnost.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Možnosti dotací a grantů pro CR v roce • Projektová dokumentace • Souhlas stavebního úřadu • Vyřešené majetkové vztahy k nemovitostem • Prostředky.
Advertisements

Projekt Podpora stáží a odborných aktivit při inovaci oblasti terciárního vzdělávání na DFJP a FEI Univerzity Pardubice CZ.1.07/2.4.00/ TENTO PROJEKT.
Projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem ČR.
Volnočasové a sportovní aktivity studentů OA pro TP
Vzdělávání pro konkurenceschopnost Obecně Řídícím orgánem je MŠMT Řídícím orgánem je MŠMT Založen na principu partnerství Založen na principu partnerství.
Vstup absolventů středních škol na trh práce
ŘÍZENÍ LIDSKÝCH ZDROJŮ Vzdělávání, kvalifikace, rozvoj
Euroregion Bílé-Biele Karpaty Zlín, Prezentace k semináři cestovního ruchu TENTO MIKROPROJEKT JE SPOLUFINANCOVÁN EVROPSKOU UNIÍ, Z PROSTŘEDKŮ.
Cíle územního plánování Cílem územního plánování je vytvářet předpoklady pro výstavbu a pro udržitelný rozvoj území, spočívající ve vyváženém vztahu podmínek.
M O R A V S K O S L E Z S K Ý K R A J 1 Konference „k projektu Moderní metody profesního vzdělávání“ Martina Volná Krajský úřad Moravskoslezského kraje.
Tento produkt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky Právo na informace o životním prostředí.
Držitel certifikátu kvality ISO 9001 a ISO
Udržitelný rozvoj služeb cestovního ruchu Zpráva o průběhu projektu v období leden – červen 2006 Valná hromada Mikroregionu Hranicko Spolufinancováno.
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
SCHOLA SERVIS od roku 2006 realizovala celkem 9 projektů financovaných fondy Evropské unie 8 projektů úspěšně ukončila, jeden je od roku 2012 v realizaci.
Hospodářská komora hlavního města Prahy Partnerství je součást zdravého podnikání Prezentace pro Městskou část Praha 13.
Monitoring dalšího vzdělávání
Rozvoj klíčových kompetencí ve všech ročnících nižšího gymnázia formou terénních cvičení TENTO PROJEKT BYL SPOLUFINANCOVÁN EVROPSKÝM SOCIÁLNÍM FONDEM A.
Volnočasové projekty a EU financování
Zdokonalování systému celoživotního vzdělávání v oblasti pedagogické, psychologické a výchovné péče o děti se sociokulturním znevýhodněním Arteterapie.
Vybrané problémy českého vzdělávání v cestovním ruchu Jiří Šíp Tato prezentace je spolufinancována Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České.
Návrh specializace MCR Manager ekoturismu (tříleté bakalářské studium) Jiří Štyrský prosinec 2010 Tato prezentace je spolufinancována Evropským sociálním.
Národní tématická síť E Rovné příležitosti žen a mužů TENTO PROJEKT JE SPOLUFINANCOVÁN EVROPSKÝM SOCIÁLNÍM FONDEM EU A STÁTNÍM ROZPOČTEM ČR.
Dalším vzděláváním k uspokojení požadavků zaměstnavatelů a k uplatnění na trhu práce Celoživotní učení - Kroměříž, Projekt je spolufinancován.
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích VŠTE BEZ BARIÉR Registrační číslo: CZ.1.07/2.2.00/ Číslo a název oblasti podpory: Oblast.
Tato prezentace je spolufinancována Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.
Rozvoj praktické výuky studentů psychologie sociální pedagogiky a poradenství: Shrnutí činnosti dvouletého působení Akademického centra poradenství a supervize.
Územní a hmotné podmínky rozvoje cestovního ruchu ČR - DSO Tato distanční studijní opora vznikla v roce 2005 z velké většiny jako praktický dílčí výstup.
I N V E S T I C E D O R O Z V O J E V Z D Ě L Á V Á N Í Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.
Pomozme lidem učit se a uplatnit se PLUUS (OP RLZ 3.2) ( RNDr. Vladimír Krajčík, Ph.D. PaedDr. Jiří Mezuláník, CSc. Vysoká.
Název příjemce: Základní škola Vyškov, Nádražní 5, příspěvková organizace Název partnera: ZŠ Slavkov Komenského, ZŠ Drnovice, ZŠ Pustiměř, ZŠ Šaratice,
Podpora inovací prostřednictvím spolupráce VŠ s podniky Ing. Eva Bosáková, CSc.
Tato prezentace je spolufinancována Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.
 POTENCIÁLNÍ ROZVOJOVÉ MOŽNOSTI VYSOČINY Pobytová turistika v ekologicky nezatížené přírodě Městská kulturně-poznávací turistika.
STŘEDNÍ ZEMĚDĚLSKÁ ŠKOLA DALOVICE PŘEDSTAVUJE NOVÝ VZDĚLÁVACÍ PROJEKT V OBLASTI ROZVOJE A ÚDRŽBY ZELENĚ v KARLOVARSKÉM KRAJI TENTO PROJEKT JE SPOLUFINANCOVÁN.
Cloverleaf Limited s.r.o. IČ: Tento projekt je spolufinancován z Evropského sociálního fondu a státního rozpočtu České republiky v rámci Operačního.
Management cestovního ruchu
I N V E S T I C E D O R O Z V O J E V Z D Ě L Á V Á N Í Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.
Celkový záměr Podpora a propagace informačního systému pro mládež (ISM) − vytvořit systém podporující trvale udržitelný rozvoj zájmového a neformálního.
MANAGEMENT V PODMÍNKÁCH ZEMÍ VÝCHODNÍ EVROPY A RUSKA. Dle strategií České republiky jsou oblasti působení českých podniků na mezinárodních trzích jednou.
MAS Rozvoj Tanvaldska z.s.. 14 obcí obyvatel 43 členů.
Tato prezentace je spolufinancována Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.
Název projektu Tvorba a realizace kurzů v rámci celoživotního vzdělávání rozšiřujících kvalifikaci v oblasti speciální pedagogiky Tento projekt je spolufinancován.
Odborná konference "Zvyšování kompetencí absolventů vysokých škol" Absolvent se firmě vyplatí.
TATO PREZENTACE BYLA VYTVOŘENA V RÁMCI PROJEKTU: Z AOSTŘENO NA PŘÍRODU Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem.
III.1.1. Diverzifikace činností nezemědělské povahy opatření je zaměřeno na realizaci jednotlivých aktivit ve venkovských oblastech v rámci diverzifikace.
INOVACE STUDIJNÍCH PROGRAMŮ STROJNÍCH OBORŮ JAKO ODEZVA NA KVALITATIVNÍ POŽADAVKY PRŮMYSLU doc. Ing. Josef NOVÁK, CSc. VŠB-TU Ostrava.
Rozvoj inovace a integrace studijních programů a oborů pro učitele a pracovníky ve školství Transformační a rozvojové programy na rok 2005.
1 SOZE Sdružení občanů zabývajících se emigranty Libor Studený
OP Vzdělání pro konkurenceschopnost Moderní absolvent strojírenství Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České.
Vztahy geografie k ostatním vědám
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Personální plán pro podnikatelský plán
Naplňování krajských priorit za přispění evropských zdrojů z Regionálního operačního programu Moravskoslezsko Prezentuje: Jaroslav Palas
Liberec 2014 Mgr. Jan Charousek. Cestování a poznávání vzdálenějšího okolí doprovázelo i vývoj starověkých civilizací. Mnohé písemné doklady o cestování.
Ústav pedagogických věd Mostní Zlín Tel: Fax:
Pavel Rada Regionální rozvojová agentura Východní Moravy Tento projekt je spolufinancován Evropskou unií Dotace pro neziskové organizace z EU.
1 PODPORA DALŠÍHO VZDĚLÁVÁNÍ v Ústeckém kraji Ústí nad Labem Současnost a budoucnost dalšího vzdělávání.
Strategie sociálního začleňování na období let 2012 – 2020 Příspěvek ke konferenci "Sociálně vyloučené lokality - vznik, rizika, možnosti řešení"
Střednědobý plán rozvoje sociálních služeb v Ústeckém kraji na období konference Sociální služby v Ústeckém kraji Krajský úřad Ústeckého kraje.
Setkání starostů u kulatého stolu Hoštejn Projekt „MAS jako nástroj spolupráce obcí pro efektivní chod úřadů“ CZ.1.04/4.1.00/B Tento.
Ministerstvo pro místní rozvoj Řídící orgán SROP a JPD Praha Pardubický kraj.
12/04/2010 Zámek Loučeň Ing. Pavel Vinohradník Oblast cestovního ruchu v ROP Střední Čechy.
Regionální operační program NUTS II Jihozápad
Regionální operační program regionu soudržnosti Střední Morava
INOVACE ŠVP ZAČLENĚNÍM PŘEDMĚTU FINANČNÍ HOSPODAŘENÍ
Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost
Vysoké učení technické v Brně
Grantový projekt „Moderní absolvent strojírenství“
Přiřaď vitamíny Zdraví.
Transkript prezentace:

Jiří Štyrský 11.června 2009 Tato prezentace je spolufinancována Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky. Současnost a budoucnost odbornosti v cestovním ruchu

Krizové jevy a cestovní ruch? Pokles poptávky Malá obsazenost ubytovacích zařízení Přednost spíše levnější dovolené Přednost dovolené v České republice Dovolená spíše kratší

Inovace nabídky produktů cestovního ruchu Produkty s vysokou mírou aktivního odpočinku Produkty s maximálním zážitkovým efektem I produkty rekreační obohacené o sportovní,kulturní a poznávací aktivity Aktivní turistické produkty

Krizový management MANAGEMENT je systém teoretických i praktických řídících činností MARKETING V CESTOVNÍM RUCHU potom plánuje a realizuje postupy, které musí naplnit aktuální očekávání klientů… Do jaké míry budou tyto potřeby klientů nové? Krizový management je souhrnem opatření a úkolů, které jsou realizovány především v oblasti PREVENCE – ALE I PŘI ŘEŠENÍ JISTÝCH SITUAČNÍCH OHROŽENÍ. Jde o protikrizovou intervenci a redukci důsledků negativního působení krize

Současný a hlavně budoucí profil absolventa studia cestovního ruchu Provoz,řízení a projektování činností příslušných provozů podniků,kanceláří,úřadů, informačních středisek. Schopnost analýzy činnosti příslušných zařízení Schopnost aktivní tvorby originálních produktů cestovního ruchu Soubor poznatků, a dovedností spojených s aktivním výkonem funkce průvodce a delegáta.. Kultivované vystupování,kvalitní rétorické schopnosti.. Perfektní jazyková vybavenost Dokonalá psychologická příprava

Kultivační působení studia cestovního ruchu Ekonomické předměty Informatické předměty Managerské předměty(včetně krizového managementu!) Praktická jazyková výuka Psychologické předměty obecné Praxe a projektování v oboru Geografické předměty Kulturologické,estetické předměty Etické předměty Teoretické,metodo- logické a technické předměty cestovního ruchu Speciální psychologie (geopsychologie) Antropologické předměty Ekologie a udržitelný cestovní ruch Regionální rozvoj Teoretické a praktické předměty rekreologie, sportů a aktivních pobytů v přírodě

Nutné důsledky kultivace Neohraničenost vzdělávání Tvůrčí sebepřesah Potřeba permanentního celoživotního vzdělávání Schopnosti a dovednosti spojené s vnímáním geografického a kulturního prostoru při důrazu na ZÁŽITKOVÉ PROŽÍVÁNÍ GENIA LOCI příslušného místa