1 IRDA: Chování zákazníků v digitálním věku. Robert Němec RobertNemec.com, s, r. o.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
On-line komunikace, sociální sítě a propagace vědy
Advertisements

Komunitní síť a mobilní služba (nejen) pro auta… Ondřej Švihálek,
Od celosvětově největší sítě odborníků na online marketing Web. Vyhledávače. Sociální média. Mobil. Jednoduše. 600 dní, které změnily svět internetu Milan.
Marketingový mix – Propagace (komunikace)
Podnikání na Internetu letní semestr 2005 Jana Holá VII.
Využití potenciálu mobilního kanálu
 Webové stránky v dnešní době představují nejlevnější a nejúčinnější formu seriózní reklamy pro poradce!  Dejte o sobě vědět! A o tom, co umíte!  Možnost.
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu Označení:Sada: Ověření ve výuce:Třída: Datum: Registrační číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ VY_32_INOVACE_MAM_KC_2_18.
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu Označení:Sada: Ověření ve výuce:Třída: Datum: Registrační číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ VY_32_INOVACE_MAM_KC_2_15.
Propagace a reklama na facebooku
Mobilní display kampaně
Best Online Media Mediální zastoupení 21 webů zejména z oblasti informačních technologií připravuje internetové reklamní kampaně na míru a nyní uvádí ve.
Kampaň Nahá celebrita Martin Kožíšek, Manažer pro internetovou bezpečnost.
Jak přesvědčit zákazníka, aby nakoupil právě u vás Luboš Louženský, H1.cz.
Rozbor a výsledky integrovaných mobilních kampaní Aktuálně.cz Ondřej Švihálek, Centrum Holdings 13. října 2010.
ZOOT – finální řešení Prezentace týmu D Předmět: Optimalizace podnikových procesů.
počítačová síť - propojení počítačů, které vzniklo za účelem pohodlnějšího a rychlejšího šíření informací. Počítače mohou být propojeny buďto kabely nebo.
Školení zaměstnanců web + intranet v Praze.
Kreativa & přímá komunikace. Katalogy Letáky Kupóny Dopisy DRTV Direct maily SMS MMS y On-line display ads Sociální sítě Weby Call centra...
Trendy na internetu aneb co právě frčí Václav Fořt WEBMINT s.r.o.
ACOMWARE s.r.o. Hvězdova 1689/2a, Praha 4 Tel.: facebook.com/acomware twitter.com/acomware.
TOP CZ digitální trendy – 2014 Tomáš Veselý. Digitální inovace Co je zajímavé z pohledu inzerenta?
ACOMWARE s.r.o. Hvězdova 1689/2a, Praha 4 Tel.: facebook.com/acomware twitter.com/acomware.
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu Označení:Sada: Ověření ve výuce:Třída: Datum: Registrační číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ VY_32_INOVACE_MAM_KC_1_17.
Internetový obchod s tváří Setkání s Pavlem Zendulkou ze společnosti Armed Store s.r.o. Případová studie Armed Store1.
Jan Horna HorMart s.r.o. web2-0.cz web2-0.cz Sociální sítě aneb jak je využít pro vaši značku.
On-line reputation Adam Zbiejczuk (influencer.cz)
Jak dotahovat věci do konce? Jak z ničeho udělat velkou věc? Co je nový marketing? Je důležitý sales? David Seibert.
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu Označení:Sada: Ověření ve výuce:Třída: Datum: Registrační číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ VY_32_INOVACE_MAM_KC_1_19.
9.Komunikace.
Termín: 31. května 2011 Místo: Praha – konkrétní místu bude upřesněno SOCIÁLNÍ SÍTĚ V PRAXI pro BARY A RESTAURACE aneb nejnovější marketingové tipy na.
PPC workshop Lukáš Pokorný RobertNemec.com. PPC audit Podle struktury účtu: kampaně, sestavy, slova, inzeráty První věc po převzetí účtu nebo při zjišťování.
Optimalizace pro vyhledávače Robert Němec RobertNemec.com.
Budoucnost katalogů Tisk, internet nebo něco jiného? Velikost obr. / picture size: 10,28 x 10,8 Prosím dodržujte velikosti vložených obrázkových objektů.
Internet jako nástroj vlivu aneb kde jsme a co nás čeká Tom áš Jindř íš ek Konference Internet
Trendy a Inspirace pro internet v roce 2010 LžDr. Patrick Zandl.
Marketingové aktivity ke zvýšení povědomí o domácím cestovním ruchu.
Jak propagovat web? Jiří Pilnáček, Turistika.cz, s.r.o.
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiáluVY_32_INOVACE_246 Název školyGymnázium, Tachov, Pionýrská 1370 Autor Ing. Roman Bartoš Předmět Informatika.
Internet a jeho využití pro obchod Projekt SZIF. Popis a zaměření semináře Na tomto semináři se seznámíte s problematikou využití internetu a jeho různých.
Jídlo z blízka – vzdělávání kuchařů a zemědělců pro vytvoření regionální gastronomie jako součást udržitelného cestovního ruchu Olomouckého kraje.
PPC Cílená, měřitelná a efektivní reklama Aleš Miklík, Lupa.cz.
Internet jako mediatyp pro reklamní investice
Internet jako mediatyp pro reklamní investice Jan Edlman
Efektivní reklama na internetu Luboš Plotěný
Marketing inovací Inovace 2 1. CO JE MARKETING Obecně o marketingu a jeho podstatě Rozbor případové studie - příloha Základní úkol marketingu vyplývá.
8. Marketing.
1 Základy marketingového výzkumu Online marketing.
Vítejte na Marketingu.
VÝZKUM A INTERNET Internet Advertising Conference Vít Smékal, OMG
Petr Mikšovič CEO, SOVA NET, s.r.o. Význam on-line strategie v B2B.
Cestovní ruch a INTERNET Jiří Pilnáček, Turistika.cz, s.r.o.
MARKETING. Marketing Metoda řízení, při níž se zaměřujeme na potřeby zákazníků 1. výběr vhodné cílové skupiny 2. výběr marketingových nástrojů.
PPC reklama pro B2B firmy Ing. Jana Žujová PPC specialist.
Provázanost mobilní reklamy s webem Tomáš Košťál … najdu tam, co neznám !
On-line marketing a jeho možnosti Co uvidíte?  Význam on-line marketingu  Celkový pohled na internet  Sociální sítě  Vychytávky na internetu.
Yekaterina Vanina Yelena Vanina Arina Kositskikh Maxim Kim.
4. P – Promotion – komunikace Jde o komunikaci se zákazníkem. Pro komunikaci firma obvykle volí tzv. princip AIDA. A – Awareness (upoutání pozornosti),
DIGITÁLNÍ STRATEGIE CZECHTOURISM 2015 KOMUNIKAČNÍ A MEDIÁLNÍ STRATEGIE.
Reklama je mrtvá, ať žije marketing! Pavel Neuman
Tribuna českého obchodu TZB
Název společnosti Produkty a služby
Reklama aneb letní výprodej
Jak na PR (absolutní základ)
Čím chci být, až vyrostu Tomáš Fryčka.
Marketingová komunikace
Marketing vtipně 1
SOCIÁLNÍ SÍTĚ JAKO PARTNER PRO NEZISKOVKY Gabriela Sedláčková
Reklama na sociálních sítích
Transkript prezentace:

1 IRDA: Chování zákazníků v digitálním věku

Robert Němec RobertNemec.com, s, r. o.

Marketingový výzkum Nabídne jej zákazníkovi Zákazník jej koupí Firma vyrábí produkt Televize Rádio Reklama v tisku Display reklama na internetu Direct mail PR… Televize Rádio Reklama v tisku Display reklama na internetu Direct mail PR…

Ale někteří se vydali ještě horší cestou: Spolehli se jenom na vyhledávače

Ještě horší varianta

Kanál (zdroj) Podíl na celkových konverzích Přirozené výsledky vyhledávání - brandové8 % Přirozené výsledky vyhledávání – non-brandové16,7 % PPC kampaně ve vyhledávačích – brandové4,7 % PPC kampaně ve vyhledávačích – non-brandové22,4 % Přímé návštěvy17,5 % Facebook (stránky, PPC kampaně i odkazy)1,2 % ový marketing (newslettery)22,6 % Odkazy na jiných stránkách, včetně display reklam (referral) 2 % Ostatní1,8 % Podíl na konverzích jednotlivých zdrojů Zdroj: RobertNemec.com, říjen 2012, 14 ecommerce webů, návštěv

Nalezne jej prostřednictvím vyhledávače Zákazník jej koupí Zákazník hledá produkt SEO Placené odkazy ve vyhledávačích („PPC“) SEO Placené odkazy ve vyhledávačích („PPC“)

Takto se ale zákazníci nechovají

A chová-li se tak obchodník, je to pro něj nevýhodné

Reagujete-li až na zákazníka, ztrácíte iniciativu.

Jdete pozdě. Zákazník má již zjištěno mnoho informací.

Inception To bych chtěl(a) Někdo nebo něco vnukne vašemu zákazníkovi, že by bylo dobré, aby si koupil váš produkt.

Research Je to dobré? Jak to získám? Můžete mi o tom sdělit více informací? Kde to získám? Jaké jsou podmínky? Co pro to musím udělat? Kolik to stojí?

Doubt Neudělám chybu? Jak si vyberu ten nejlepší produkt? Je toto to nejlepší? Je toto ta nejlepší cena? Je toto ten nejlepší prodejce?

Acquisition Chci to! A to co nejrychleji! A bez překážek!

InceptionResearchDoubtAcquisition Jsou-li pochyby spotřebitele výrazně velké, vrací se do fáze Research. Jen velmi málo zákazníků přeskočí fázi Doubt, a to proto, že: 1.Již ve fázi Doubt byli a vrátili se do Research. 2.Zamilují se do nějakého „řešení“.

InceptionResearchDoubtAcquisition Zamilujete-li se do něčeho, „vypínáte mozek“, neporovnáváte a ihned to chcete.

Zdroj: přednáška Matthew Turnera z BSkyB na Funnel 2011

Zdroj: přednáška Matthew Turnera z BSkyB na Funnel 2011

Inception Display Ads (graphics, texts, video) Public Relations Social Media (inc. discussions) Content Branding Word of Mouth Viral Marketing Affiiliate Coupons Mobile Research Content (knowledge, products) SEO Paid Search Contextual Display Ads UX Public Relations Social Media Wikipedia Affiliate Branding Mobile Doubt Online reputation management (ORM) Social Media Public Relations Price Comparsion Services Consumer Guides and Reviews Websites Content Word of Mouth Online Service Branding Coupons Experience Acquisition SEO Paid Search IA UX CRO Display Personalization Branding Coupons Direct Marketing TV Print OOH Radio In-store WoM See Direct Marketing TV Print OOH Radio In-store WoM See WoM Call-Centers Content in TVs, radios and magazines PR Branches Direct marketing Branding WoM Call-Centers Content in TVs, radios and magazines PR Branches Direct marketing Branding WoM Call-Centers Branches Direct Marketing Trusthworthy of Brand WoM Call-Centers Branches Direct Marketing Trusthworthy of Brand Call-Centers Branches Kiosks Home Call-Centers Branches Kiosks Home

Vaším úkolem je obsadit všechny styčné body, kudy zákazník během nákupního procesu projde.

Obsadíte-li jenom některé body, nemusíte zákazníka dostat až k nákupu. Protože: 1.Zákazník nemusí získat podnět, aby nad vaším produktem začal uvažovat. 2.Zákazník nebude mít dostatek energie, vůle nebo informací nebo naopak bude mít stále pochyby. 3.Během nákupního procesu jej na některém styčném bodě zláká vaše konkurence.

Sledujte záměr!

Social Media Inception To bych chtěl(a) mít! To bych chtěl(a) zažít! To bych chtěl(a) mít! To bych chtěl(a) zažít! Všechny ukázky jsou zveřejněny se souhlasem tvůrců nebo z příspěvků přístupných všem.

Social Media Research Co byste mi poradili? Co si mám koupit? Máte s tím někdo zkušenosti? Kde to seženu?

Social Media Doubt Je ta firma dobrá? Máte s tou firmou/produktem nějaké zkušenosti? Jak funguje na sociálních sítích? Jak zodpovídá dotazy? Mohu se jí tam zeptat?

Social Media Aquisition Právě tam zveřejnili výhodnou nabídku! Aquisition na sociálních sítích příliš nefunguje.

SEO Inception Nefunguje! (Až na výjimky) Nefunguje! (Až na výjimky)

SEO Research Je dobré si to pořídit? Kde to mají? Co pro to musím udělat? Kolik to bude stát?

SEO Doubt Popsal někdo na internetu zkušenosti s danou firmou nebo produktem?

SEO Aquisition Chci to! Zde by měla být reklama mBank na cestovní pojištění (i když se jedná o placené, nikoli přirozené odkazy) Stránku o cestovním pojištění by měla mBank lépe optimalizovat, aby ji uživatel hledající „cestovní pojištění mbank“ našel na prvním místě.

Paid Search Inception Nefunguje! (Až na výjimky) Nefunguje! (Až na výjimky)

Paid Search Research Je dobré si to pořídit? Kde to mají? Co pro to musím udělat? Kolik to bude stát?

Paid Search Doubt Popsal někdo na internetu zkušenosti s danou firmou nebo produktem?

Paid Search Aquisition Chci to!

Display Inception To bych chtěl(a) mít! To bych chtěl(a) zažít! To bych chtěl(a) mít! To bych chtěl(a) zažít!

Display Research To budou mít tam! (branding) Zdroj: iProspect, 2010

Display Doubt Tu firmu přeci znám (awareness)! Zdroj: iProspect, 2010

Display Aquisition Právě jsem zahlédl výhodnou nabídku! Připomínají mi nákup! Chci to! Právě jsem zahlédl výhodnou nabídku! Připomínají mi nákup! Chci to!

Brandové Velké kampaně Poptávkové kampaně Vlnové kampaně Personál ní kampaně Direct Up-sell/ Cross-sell Brandové Generické

Co teď: facebook.com/RobertNemec.com twitter.com/RobertNemec_com Odebírejte newsletter:

42 Děkuji za pozornost.