Jméno autora: Mgr. Věra Kocmanová Datum vytvoření:

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
studenti se seznamují se správnými tvary přivlastňovacích zájmen
Advertisements

Název materiálu: OPAKOVÁNÍ 2. POLOLETÍ - OTÁZKY
Jméno autora: Mgr. Hana Boháčová Datum vytvoření: Číslo DUMu: VY_12_INOVACE_31_CJL_M Ročník: II. Český jazyk a literatura Vzdělávací oblast:
Digitální učební materiál
Jméno autora: Mgr. Věra Kocmanová Datum vytvoření: Číslo DUMu: VY_32_ INOVACE _04_CJL_3 Ročník: II. Český jazyk a literatura Vzdělávací oblast:
Jméno autora: Mgr. Věra Kocmanová Datum vytvoření: Číslo DUMu: VY_32_ INOVACE _05_CJL_3 Ročník: I. Český jazyk a literatura Vzdělávací oblast:
Jméno autora: Mgr. Věra Kocmanová Datum vytvoření: Číslo DUMu: VY_32_INOVACE _16_CJL_3 Ročník: I. Český jazyk a literatura Vzdělávací oblast:
MINISTRANTI NAPAJEDLA
Základní škola Karviná – Nové Město tř. Družby 1383
Jméno autora: Mgr. Věra Kocmanová Datum vytvoření:
Jméno autora: Mgr. Hana Boháčová Datum vytvoření: Číslo DUMu: VY_12_INOVACE_07_CJL_M Ročník: II. Český jazyk a literatura Vzdělávací oblast:
Základní škola a Mateřská škola, Pavlice, okres Znojmo OP VK 1
VY_32_INOVACE_ 14_ sčítání a odčítání do 100 (SADA ČÍSLO 5)
 Škola: Střední škola právní – Právní akademie, s.r.o.  Typ šablony: III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT  Projekt: CZ.1.07/1.5.00/
Jméno autora: Mgr. Věra Kocmanová Datum vytvoření:
Jméno autora: Mgr. Věra Kocmanová Datum vytvoření: Číslo DUMu: VY_12_INOVACE_09_CJL_NP2 Ročník:II. Český jazyk a literatura Vzdělávací oblast:
Název materiálu: OPAKOVÁNÍ 1.POLOLETÍ - OTÁZKY
Počítání do 100 po desítkách, porovnávání desítek
Téma: SČÍTÁNÍ A ODČÍTÁNÍ RACIONÁLNÍCH ČÍSEL 2
Jméno autora: Mgr. Vlasta Kollariková Datum vytvoření: Číslo DUMu: VY_32_INOVACE_16_OSVZ_ZSVb Anotace: Seznámit žáky se základními pojmy a.
VY_32_INOVACE_18_Porovnávání čísel do 100 (SADA ČÍSLO 5)
11 Jméno autora: Mgr. Věra Kocmanová Datum vytvoření: Číslo DUMu: VY_12_INOVACE_04_CJ_NP1 Ročník: I. Český jazyk a literatura Vzdělávací oblast:
Název školy Základní škola Domažlice, Komenského 17 Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu „EU Peníze školám ZŠ Domažlice“ Číslo a název.
Jméno autora: Mgr. Věra Kocmanová Datum vytvoření: Číslo DUMu: VY_32_ INOVACE _13_CJL_3 Ročník: II. Český jazyk a literatura Vzdělávací oblast:
Jméno autora: Mgr. Věra Kocmanová Datum vytvoření: Číslo DUMu: VY_32_ INOVACE _09_CJL_3 Ročník: II. Český jazyk a literatura Vzdělávací oblast:
Sčítání, odčítání do sta
Jméno autora: Mgr. Barbora Jášová Datum vytvoření: Číslo DUMu: VY_32_INOVACE_13_CJL_2 Ročník: II. Český jazyk a literatura Vzdělávací oblast:
SLUNEČNÍ TEPLO A SVĚTLO
Jméno autora: Mgr. Věra Kocmanová Datum vytvoření: Číslo DUMu: VY_12_ INOVACE _08_CJL_NP2 Ročník: II. Český jazyk a literatura Vzdělávací oblast:
Jméno autora: Mgr. Věra Kocmanová Datum vytvoření: Číslo DUMu: VY_32_ INOVACE _19_CJL_3 Ročník: I. Český jazyk a literatura Vzdělávací oblast:
Jméno autora: Mgr. Věra Kocmanová Datum vytvoření:
Jméno autora: Mgr. Věra Kocmanová Datum vytvoření:
VY_52_inovace_PRV.5.20 Označení vzdělávacího materiálu (kód):
Jméno autora: Mgr. Hana Boháčová Datum vytvoření: Číslo DUMu: VY_12_INOVACE_O8_CJL_M Ročník: III. Český jazyk a literatura Vzdělávací oblast:
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Monika Březinová Tento materiál byl vytvořen v rámci projektu Operačního programu.
Jméno autora: Mgr. Hana Boháčová Datum vytvoření: Číslo DUMu: VY_32_INOVACE_19_CJL_1 Ročník: II. Český jazyk a literatura Vzdělávací oblast:
JMÉNO AUTORA: MGR. HANA BOHÁČOVÁ DATUM VYTVOŘENÍ: ČÍSLO DUMU: VY_12_INOVACE_32_CJL_L ROČNÍK: III. ČESKÝ JAZYK A LITERATURA VZDĚLÁVACÍ OBLAST:
Jméno autora: Mgr. Věra Kocmanová Datum vytvoření: Číslo DUMu: VY_12_INOVACE_01_CJ_NP1 Ročník: I. Český jazyk a literatura Vzdělávací oblast:
ZŠ a MŠ Olšovec, příspěvková organizace a informační gramotnosti I/2
Jméno autora: Mgr. Věra Kocmanová Datum vytvoření: Číslo DUMu: VY_12_ INOVACE _24_CJL_NP2 Ročník: I. Český jazyk a literatura Vzdělávací oblast:
Jméno autora: Mgr. Věra Kocmanová Datum vytvoření: Číslo DUMu: VY_12_INOVACE_15_CJL_NP2 Ročník: I. Český jazyk a literatura Vzdělávací oblast:
Barvy z fyzikálního a psychologického hlediska
Jméno autora: Mgr. Věra Kocmanová Datum vytvoření: Číslo DUMu: VY_32_ INOVACE _14_CJL_3 Ročník: I. Český jazyk a literatura Vzdělávací oblast:
Jméno autora: Mgr. Věra Kocmanová Datum vytvoření: Číslo DUMu: VY_12_INOVACE_05_CJ_NP1 Ročník: I. Český jazyk a literatura Vzdělávací oblast:
Jméno autora: Mgr. Věra Kocmanová Datum vytvoření: Číslo DUMu: VY_32_ INOVACE _07_CJL_3 Ročník: II. Český jazyk a literatura Vzdělávací oblast:
Jméno autora: Mgr. Věra Kocmanová Datum vytvoření: Číslo DUMu: VY_12_INOVACE_19_CJL_NP2 Ročník: I. Český jazyk a literatura Vzdělávací oblast:
Označení vzdělávacího materiálu (kód):VY_52_inovace_PRV.5.22 Název školy: Základní škola a Mateřská škola Byšice, okres Mělník Název programu: Operační.
Obchodní akademie a Střední odborná škola,
Jméno autora: Mgr. Věra Kocmanová Datum vytvoření: Číslo DUMu: VY_12_INOVACE_30_CJL_NP2 Ročník: I. Český jazyk a literatura Vzdělávací oblast:
Jméno autora: Mgr. Věra Kocmanová Datum vytvoření: Číslo DUMu: VY_12_INOVACE_13_CJL_NP2 Ročník: I. Český jazyk a literatura Vzdělávací oblast:
Jméno autora: Mgr. Hana Boháčová Datum vytvoření: Číslo DUMu: VY_12_INOVACE_10_CJL_M Ročník: II. Český jazyk a literatura Vzdělávací oblast:
Jméno autora: Mgr. Věra Kocmanová Datum vytvoření: Číslo DUMu: VY_12_ INOVACE _11_CJL_NP2 Ročník: I. Český jazyk a literatura Vzdělávací oblast:
VY_32_INOVACE_Čp z 1 Hlava - oči Mgr. Pavlína Šantrochová Základní škola a Mateřská škola pro tělesně postižené, Liberec, Lužická 920/7, příspěvková.
Jméno autora: Mgr. Věra Kocmanová Datum vytvoření: Číslo DUMu: VY_12_INOVACE_20_CJ_NP1 Ročník: I. Vzdělávací oblast: Jazykové vzdělávání a komunikace.
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola a mateřská škola Bohdalov ČÍSLO PROJEKTU: CZ.1.07/1.4.00/ ŠABLONA: III/2 VZDĚLÁVACÍ OBLAST: Člověk a příroda, Fyzika.
Název školy: Základní škola a Mateřská škola Kladno, Norská 2633 Autor: Bc. František Vlasák, DiS. Název materiálu: VY_52_INOVACE_F.7.Vl.16_Světelné_jevy.
Barva těles. Barva neprůhledného tělesa je určena tím, jakou složku bílého světla těleso odráží a jakou pohlcuje. Žlutý citrón odráží žluté světlo, ostatní.
Rozklad světla Investice do rozvoje vzdělávání.
Rozklad světla optickým hranolem
Teplé a studené barvy Název školy
EU_32_sada 2_07_PV_Počasí-koloběh vody_Duch
ROSTLINY Člověk a jeho svět (Prvouka pro 3. ročník) Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Šablona: III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT.
Žáci se seznamují s rozdělením přírodnin na živé, neživé a na výrobky.
EU PENÍZE ŠKOLÁM Zlepšení podmínek pro vzdělávání na základních školách.
Člověk a barvy Barvy jsou přítomny v nesčetných různých formách a jevech Člověk je schopen prostým okem rozeznat aspoň 2000 různých odstínů Člověk barvy.
Lidské oko Optické čočky Název školy
Psychologické působení barev
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170
EU PENÍZE ŠKOLÁM Zlepšení podmínek pro vzdělávání na základních školách.
Jméno autora: Mgr. Blanka Vanišová
Transkript prezentace:

Jméno autora: Mgr. Věra Kocmanová Datum vytvoření: 23. 9. 2013 Číslo DUMu: VY_12_INOVACE _02_CJL_NP2 Ročník: I. Český jazyk a literatura Vzdělávací oblast: Jazykové vzdělávání a komunikace, Estetické vzdělávání Vzdělávací obor: Jazyk a komunikace Tematický okruh: Paralingvální a neverbální vyjadřování Téma: Barva Metodický list/anotace: Seznámení s účinky barev na psychiku člověka, výklad s použitím interaktivní tabule

BARVY BARVY BARVY BARVY BARVY BARVY BARVY BARVY BARVY BARVY BARVY

„BARVA JE ŽIVOT, BEZ BAREV BY BYL SVĚT MRTVÝ“ JOHANES ITTEN

BARVY MAJÍ PSYCHICKÝ ÚČINEK SOUČÁST PROSTŘEDÍ ČLOVĚKA, PŘÍRODY, MĚST, BYTU LIDSKÉ OKO ROZLIŠÍ NEJMÉNĚ 10 000 BAREV, CVIČENÉ OKO 30 – 40 000 I VÍCE

10 – 20 % 70 – 80 % 4 % 20 - 30 % K NAŠEMU ZRAKU SE BARVA DOSTÁVÁ ODRAZEM SVĚTELNÝCH PAPRSKŮ OD SVĚTELNÝCH POVRCHŮ 10 – 20 % 50 – 60 % 10 – 20 %

MÍCHÁNÍ ZÁKLADNÍCH BAREV ⇒ VZNIK PODVOJNÝCH

OPTIMISMUS, POVZBUZENÍ, INTENZIVNOST PROSTORNÝ, SVĚTELNÝ EFEKT

- ZEM, DŘEVO - STÁLOST, SOUNÁLEŽITOST, BEZPEČÍ - DĚTI JI NEMAJÍ RÁDY, DOSPĚLÍ ANO - ZPŘÍJEMNÍ BYT

OHEŇ, KREV DRÁŽDÍ AKTIVITA, ENERGIE ZRYCHLUJE DÝCHÁNÍ ZVYŠUJE TEP

- MOŘE, NEBE - KLID, OSVĚŽENÍ, POCIT DÁLKY - SYMBOL VĚRNOSTI, VÍRY, TRADICE - ROZŠIŘUJE PROSTOR

JARO MECH STROMY KLID NADĚJE ROVNOVÁHA SVĚTLÁ PŮSOBÍ SVĚŽE, MLADĚ TMAVÁ MÁ VÁŽNĚJŠÍ EFEKT,

TEPLÉ STUDENÉ ŽLUTOZELENÁ ZELENÁ ZELENOMODRÁ MODRÁ MODROFIALOVÁ ORANŽOVÁ ORANŽOVOČERVENÁ ČERVENÁ ČERVENOFIALOVÁ ŽLUTOZELENÁ ZELENÁ ZELENOMODRÁ MODRÁ MODROFIALOVÁ FIALOVÁ TEPLÉ STUDENÉ

MELANCHOLIK SANGVINIK CHOLERIK FLEGMATIK

CITACE Zdroj klipartů: MS Office, Verze : 14.0.6123.50