Stavební veletrhy Brno 2014

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
23. – Představení 2. ročníku veletrhu Chytré bydlení Šetrné budovy Smart technologie Poradenské centrum Odborný seminář Šetrné budovy Odborný.
Advertisements

…..přijďte si s námi zahrát
Regionální kancelář pro Ústecký kraj
REVITALIZACE PRAŽSKÉ TRŽNICE
PRAGOALARM/PRAGOSEC zabezpečení staveb a stavenišť, protipožární ochrana, systémy pro inteligentní budovy Koncept veletrhu pro rok 2012.
Marketingový plán BRÁZDOVÁ Silvie SVÁTOVÁ Monika FŽP-UJEP 2012/2013.
Stavební veletrhy Brno 2012 Zvýšení efektu účasti
Orientace firmy FitVitalita s.r.o v aktuálním podnikatelském prostředí
Přehled pořádaných akcí, které můžete sponzorovat :
Projekt Moravian Science Centre Brno Mgr. Lukáš Richter
_ Setkání koordinátorů Počátky Mgr. Jan Martinec.
Koncept veletrhu pro rok VELETRH PRAGOALARM/PRAGOSEC 2012 zabezpečení staveb a stavenišť, protipožární ochrana, systémy pro inteligentní budovy.
Pivní a vinné slavnosti 2014
Datum konání sobota 30. a neděle 31.ledna 2010 od 9:00 do 18:00 hodin Místo konání Adalbertinum ČSA 300/22 Hradec Králové Velký a malý sál Vstupné pro.
Datum konání pátek 4. a sobota 5.února 2011 od 9:00 do 18:00 hodin Místo konání Adalbertinum ČSA 300/22 Hradec Králové Velký a malý sál Vstupné pro veřejnost.
Best Online Media Mediální zastoupení 21 webů zejména z oblasti informačních technologií připravuje internetové reklamní kampaně na míru a nyní uvádí ve.
Beach Centrum Club o.s. Nabídka spolupráce Sezóna
Potravinářské veletrhy a výstavy ve východních teritoriích
DĚKUJEME NAŠIM PARTNERŮM ZÁKLADNÍ INFORMACE Noviny BRNOstudent CÍLOVÁ SKUPINAMLADÍ LIDÉ A STUDENTI NÁKLAD ks výtisků PERIODICITAměsíčník LOKALITAměsto.
Ww Česko Marocká Smíšená Obchodní Komora
S námi máte informační předstih!
1 ASOCIACE INOVAČNÍHO PODNIKÁNÍ ČR Úloha transferu technologií v inovačním procesu Pavel Švejda CTT UTB ve Zlíně, 27. března 2014.
Český klastr přípojných vozidel a nástaveb, družstvo.
Dívčí Akademie ragby 2013 Nabídka pro partnery | Praha.
Prezentace PROJEKTU SENIOR POINT
ACOMWARE s.r.o. Hvězdova 1689/2a, Praha 4 Tel.: facebook.com/acomware twitter.com/acomware.
Nabídka partnerství na dětských veletrzích Mámy drží spolu!
Prezentace veletrhu FOR GARDEN 2008 Prezentace veletrhu FOR GARDEN 2008 Vypracovala: Jana Dlouhá Praha, dne
CzechInvest Agentura pro podporu podnikání a investic NÁRODNÍ DIALOG KE KLASTROVÝM KONCEPCÍM Martina Froňková Praha,
PODPORA SLUŽEB CESTOVNÍHO RUCHU PRO VEŘEJNÝ SEKTOR grantové schéma Libereckého kraje v rámci Společného regionálního operačního programu Priorita: 4. Rozvoj.
PARTNER VAŠEHO ÚSPĚCHU 19.MEZINÁRODNÍ STAVEBNÍ VELETRH PRAŽSKÝ VELETRŽNÍ AREÁL LETŇANY 23. –
Mediální komunikace ČD
– ročník výstavy pro lidi, kteří nezůstávají sedět doma 16. ročník výstavy ze soutěže „ pro radost a potěšení“ POD ZÁŠTITOU: MINISTERSTVA.
Ohlédnutí za ročníkem 2007 Pořadatel: SIA – Rada výstavby Garanti: SPS ČR, ČKAIT.
HAMÉ NABÍDKA CO-PROMOTION Česká republika Slovensko
Praha, 1. června 2012 Ministerstvo zemědělství Regionální potravina tisková konference.
Internetový speciál VOLBY 2006 (v rámci iHNed.cz) Unikátní volební internetový speciál vydavatelství Economia. cíle projektu komplexní a profesionální.
RPS/CSF Komunikační plán RPS 2006 Realizované projekty Období: 12 / 2005 – 6/ 2005.
Nabídka reklamních ploch
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích VŠTE BEZ BARIÉR Registrační číslo: CZ.1.07/2.2.00/ Číslo a název oblasti podpory: Oblast.
407 – Vzdělávání pro 21. století Žadatel: Learning Society, občanské sdružení Kontaktní osoba: PhDr Lenka Emrová Mobil: e- mail :
SVĚTOVÝ DEN VODY AQUA UNITED 2010 AQUA UNITED Vodní noc v aquaparcích Vodní týden v bazénech, wellness centrech aquaparcích a wellness.
(2) Doporučení odboru prevence kriminality Ministerstva vnitra k realizaci vybraných projektů prevence kriminality na místní úrovni.
ManagerWeb.cz » 1 Finanční Management - jediný časopis pro vrcholové finanční řízení firem Finanční Management je měsíčník zabývající se všemi stránkami.
Evropský veletrh pomaturitního a celoživotního vzdělávání GAUDEAMUS 2015/2016 Zasedání přípravného výboru veletrhu 31. března 2015 FIT VUT, Brno Zasedání.
Příprava veletrhu z pohledu organizátora Ing. Miloň Mlčák Veletrhy Brno, a.s. ředitel projektů GO a REGIONTOUR, MOBITEX, PRODÍTĚ a RYBAŘENÍ Veletrhy a.
Spotřebitel a maloobchodní prodejna. Maloobchod  Poslední článek distribučního řetězce  Zahrnuje služby pro domácnosti.
Číslo projektu: CZ / /0316 Název projektu: Poradenské a informační centrum pro malé a střední podniky Žadatel: Vzdělávací institut Partner:Hospodářská.
Na dětské veletrhy s ODMAMINKY.CZ…. Podzimní dětské veletrhy 2015: 8. – 11. října PRAHA Letňany 8. – 11. října PRAHA Letňany 13. – 15. listopadu PRAHA.
Koncept projektu Packaging Live Packaging Live je doprovodný program v rámci MSV Po úspěchu Packaging Live na EMBAX /SALIMA 2010, 2012, 2014 a.
PREZENTACE STŘEDNÍCH ODBORNÝCH ŠKOL JIHOMORAVSKÉHO KRAJE V OC OLYMPIA BRNO Brno
Cestovní ruch a INTERNET Jiří Pilnáček, Turistika.cz, s.r.o.
OSOBNOSTI AUTOGRAMIÁDY KOSMETIKA ZÁBAVA KULTURA OSOBNÍ ROZVOJ PŘEDNÁŠKY MÉDIA.
Konference INOVACE JE ZÁKLAD VAŠÍ EXISTENCE Brno,
Možnosti reklamy a propagace Zpracovala: Mgr. Jitka Hot ařová Střední škola informačních technologií a sociální péče, Brno, Purkyňova 97.
Portál Kudy z nudy Statistiky 2009 Marketingové aktivity v roce 2009 Plán aktivit 2010.
2. zasedání Řídícího výboru projektu Místní akční plán (MAP) rozvoje vzdělávání pro SO ORP Čáslav CZ /0.0/0.0/15_005/ Základní škola Zbýšov,
Cíl  Rozvoj pěstitelských výstav Floria a jejich přestěhování z Věžek do Kroměříže  Navázat na tradici zemědělských výstav v Kroměříži  Rozšířit výstavnické.
4. P – Promotion – komunikace Jde o komunikaci se zákazníkem. Pro komunikaci firma obvykle volí tzv. princip AIDA. A – Awareness (upoutání pozornosti),
Souběžně probíhají: 23. – Brno - Výstaviště Veletrh DSB - Dřevo a stavby Brno.
ECONOMIA a.s. Dobrovského Praha 7 ČESKÁ REPUBLIKA Odborný časopis Moderní obec.
Aktivity na podporu středního odborného školství v JMK
Nabídka partnerství na konferenci NEUROVĚDA VE VZDĚLÁVÁNÍ 2018 V
PROJEKT "START" - speciální nabídka pro podnikatele
Časopis pro profesionály ve stavebnictví
MARKETINGOVÝ PLÁN PRO ROK 2009
Přehled o esperantu v českých médiích
10. ročník Veletrhu odborného vzdělávání
2018 JARNÍ TRHY vystavistepraha.eu.
GO a REGIONTOUR 2019 Veletrhy cestovního ruchu
Transkript prezentace:

Stavební veletrhy Brno 2014

Novinky pro rok 2014 Zkrácení doby veletrhu středa - sobota Posílení návštěvnosti koncových zákazníků – segment B2C změna otevírací doby – 10:00 – 19:00 poloviční vstupné ( středa – pátek po 15:00 hod., celá sobota) Zapojení partnerů do podpory tematických celků Posílení názorné a edukativní role expozic zvláštní předváděcí plochy s ukázkami, řezy, praktickou prezentací Nové a zajímavé možnosti prezentace vystavovatelů Rozvinutí osvědčeného konceptu přednáškových mol Zaměření na praktická a cenově DOSTUPNÁ řešení pro každého Úzké propojení Stavebních veletrhů Brno a veletrhu MOBITEX Inspirativní interiéry – praktická přehlídka a příklady realizací – kuchyně, koupelny, dětské pokoje, zahrady apod. Rozšíření poradenských center o praktické ukázky Atraktivní cenové podmínky

Tematické celky Součástí jsou jak praktické Příprava a realizace staveb Vše pro bezproblémové zahájení stavby Interiér Designové prvky jako součást stavebnictví Zahrnuje také obor sanitární techniky Zahrada a hobby Součástí jsou jak praktické ukázky, studie, tak i vyhrazená prodejní sekce Hrubá stavba Materiály od základů až po střechu Dřevostavby – veletrh DSB Je jedinou a jedinečnou možností prezentace oboru dřevostaveb na Moravě Technické zařízení budov Součástí je původní veletrh SHK

Zvýrazněná témata Revitalizace panelových domů a sídlišť Rekonstrukce panelových bytů Malometrážní bydlení, byty pro mladou rodinu, single, senioři Největší přehlídka stavebních strojů ve střední a východní Evropě Zahrad a hobby – inspirace i možnost nákupu Inspirativní interiéry – design a vybavení interiéru Ochrana před povodněmi Facility management 4

Profil návštěvníků veletrhu Hlavní cíl návštěvy: Regionální struktura: 87% návštěvníků z ČR Jižní Morava (vč. Brna) 38% Morava (vč. Vysočiny) 29% Východní Čechy 13% Střední Čechy (vč. Prahy) 11% ostatní české regiony 9% 10% návštěvníků ze Slovenska 3% ostatní zahraničí Věková struktura 5

Zájmy návštěvníků Pro 59 % návštěvníků je nejvyužívanějším zdrojem informací pro stavbu či rekonstrukci návštěva Stavebních veletrhů Brno. 47 % návštěvníků přišlo se zájmem o konkrétní obor nebo produkt. 21 % návštěvníků hledá na veletrhu informace o novinkách. 19 % hledá inspiraci a tipy pro stavbu či rekonstrukci. 18 % staví, rekonstruuje nebo se chystá rekonstruovat (přepočteno to znamená, že během 5 dnů přišlo téměř 8 tis. potenciálních zákazníků) 11% návštěvníků přišlo obchodně – s cílem nalezení subdodavatele, nových obchodních partnerů, navázání nových kontaktů, či společenská návštěva stávajících obchodních partnerů. 6

Propagace Stavebních veletrhů Brno Cílené zvaní odborných návštěvníků i široké veřejnosti Obsah sdělení tvoří: Postav a vybav dům se Stavebními veletrhy Brno a veletrhem MOBITEX Novinky vystavovatelů Propagace tematických celků Pozvánka na doprovodný program Koncepce komunikace zahrnuje: Odborný tisk Denní tisk Direkt marketing Internetová reklama Rozhlasová reklama Venkovní reklama Hromadná distribuce zvýhodněného registrační kódu – vstupné se slevou 50 % hradí návštěvník. Témata Stavebních veletrhů Brno 2013 vygenerovala další publicitu v hodnotě 6.474.000 Kč Buďte její součástí! 7

Odborný a denní tisk Odborný tisk: Propagace veletrhu: Plošná inzerce Tisková zpráva Speciální přílohy Spolupráce s více než 50 odbornými časopisy Denní tisk: Speciální přílohy k veletrhu Tituly: Hospodářské noviny Týden před zahájením veletrhu - celostátní vydání Příloha v průběhu veletrhu – vydání na Moravě Mladá fronta DNES – jižní Morava, Vysočina, Zlínský kraj Metro – Česká republika, jižní Morava Deník ČR 8

Direct marketing E-zpravodaj Oboustranný prospekt v rozměru A5 Vydáván 1x měsíčně, před veletrhem 1x za 14 dní Rozesílka na 83.450 aktuálních adres Roznos do schránek Oboustranný prospekt v rozměru A5 Jeden týden před zahájením veletrhu V nákladu 247.000 Ks Oslovení odborných návštěvníků Oboustranný DL prospekt Obesílka databází BVV a odborných parterů Spolupráce s hobby marketem BAUHAUS Na prodejnách: umístění plakátů, letáků Rozesílka pozvánky na veletrh na odbornou i zákaznickou databázi Uveřejnění inzerce s logy partnerů v nabídkovém sešitě 9

Internet Internetové stránky veletrhu jsou primárním zdrojem informací pro 49 % návštěvníků veletrhu. Propagace veletrhu: Facebook PPC – klíčová slova, vyhledávání google.cz, seznam.cz Obsahová část vyhledávání Reklama ve vyhledávačích se zobrazila 30.894.371 krát, na facebooku pak 27.260.169. Reklamní kampaň obsahovala 5.396 klíčových slov a 624 bannerů. Na stránky přivedla přes 47.000 unikátních návštěvníků. 10

Rozhlasová reklama Termín kampaně: IV. 2014 Propagace veletrhu: Spoty Pozvánky na veletrh v rámci zpravodajství Rozhovory Sponzoring pořadů Soutěže o vstupenky Areálový rozhlas: Pozvánky na doprovodný program Na program jednotlivých vystavovatelů Mediální partner: 11

Venkovní reklama Termín kampaně: IV. 2014 Propagace veletrhu: Billboardy City Light Vitriny Plakáty Polep tramvají 12

Brno – Výstaviště 23. - 26. 4. 2014 www.stavebniveletrhybrno.cz URBIS INVEST - Mezinárodní veletrh investičních příležitostí, podnikání a rozvoje v regionech URBIS TECHNOLOGIE - Mezinárodní veletrh komunálních technologií a služeb ENVIBRNO - Mezinárodní veletrh techniky pro tvorbu a ochranu životního prostředí EDEN 3000 - stálá výstava rodinných domů, bazénů a venkovní architektury MOBITEX - Mezinárodní veletrh nábytku a interiérového designu www.stavebniveletrhybrno.cz

Kontakty: www.stavebniveletrhybrno.cz Zaujala Vás možnost prezentovat Vaši firmu na Stavebních veletrzích Brno 2014? Potřebujete další informace, připravit cenovou nabídku nebo poradit s přípravami? Ředitel veletrhu: Asistentka: Radim Tichý Lenka Dyková T: +420 541 152 888 T: +420 541 152 888 E: ibf@bvv.cz E: ldykova@bvv.cz Manažeři veletrhu: Kamila Stroinová Hana Zikmundová T: +420 541 152 882 T: +420 541 152 863 M: +420 602 550 635 M: +420 724 232 507 E: kstroinova@bvv.cz E: hzikmundova@bvv.cz Simona Křečková Realizace expozice: T: + 420 541 152 585 Petr Mařík M: + 420 606 738 214 T + 420 541 152 950 E: skreckova@bvv.cz M: + 420 602 442 824 E: pmarik@bvv.cz www.stavebniveletrhybrno.cz 14