Kampaň pro podporu technického vzdělávání Komunikační strategie Příloha k rámcové smlouvě Praha, 13. října 2008.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Sreality.cz Trendy topování, novinky Jan Mertl / manažer Sreality.cz.
Advertisements

Černoch Michal Školoudová Lenka
Konference „Inovace a technologický transfer – výzva a příležitost pro Ústecký kraj“ 20. května května 2014, Ústí nad Labem
Stáže pro mladé zájemce o zaměstnání Představení projektu
PRŮZKUM NA TÉMA: „Dopady finanční krize“ eficia .
Nadpis Portál pro komunikaci s občany 1 Portál pro komunikaci s veřejností Portál pro komunikaci s veřejností DATRON, a.s. ing. Jaromír Látal projektový.
Autoevaluace školy Základní škola a Mateřská škola Karla Klostermanna Železná Ruda, p.o. Zahradní Železná Ruda Ctirad Drahorád, ředitel školy.
Kariérové poradenství
Podpora přírodovědného a technického vzdělávání v Jihomoravském kraji
_ Setkání koordinátorů Počátky Mgr. Jan Martinec.
Projekt IQ auto = IQ Industry VIZE: DOSÁHNOUT SHODY MEZI POTŘEBAMI KVALIFIKOVANÉ PRACOVNÍ SÍLY ZE STRANY PRŮMYSLU A NABÍDKOU TRHU PRÁCE VYMEZENOU ODBORNÝMI.
Mobilní display kampaně
Klientská prezentace Anna Tomanová 3.ročník bc
Zavedli jsme systém environmentálního řízení a auditu Zavedli jsme systém environmentálního řízení a auditu Individuální projekt „Plánování sociálních.
Podpora přírodovědného a technického vzdělávání v Jihomoravském kraji Pracovní schůzka koordinátorů ZŠ
LLP Comenius Evropská jazyková cena Label Petr Chaluš.
2. WORSKHOP „Výměna zkušeností a řešení společných problémů v oblasti dalšího profesního vzdělávání“ Karlovy Vary TENTO PROJEKT JE SPOLUFINANCOVÁN.
Veřejné projednání P olitiky územního rozvoje ČR 2008 a Vyhodnocení vlivů PÚR ČR 2008 na udržitelný rozvoj území (včetně Zprávy o uplatňování PÚR ČR 2006)
Realizace rozvojových aktivit v obcích regionu České Švýcarsko 1. schůzka PS
Výsledky NetMonitoru a AdMonitoringu za červenec 2008 Sdružení pro internetovou reklamu (SPIR) MEDIARESEARCH, a. s. a GEMIUS, S. A
Stáže pro mladé zájemce o zaměstnání Představení projektu Fond dalšího vzdělávání, Na Maninách 20, Praha 7
DUMy.cz Sdílejme společně Internetový portál DUMy.cz Jedinečné místo ke sdílení znalostí
ANALÝZA POTŘEB, MOTIVACE A FIREMNÍ PÉČE O ZAMĚSTNANCE VE VYBRANÝCH NZDM PARDUBICKÉHO KRAJE BAKALÁŘSKÁ PRÁCE Autor: Bc. Kejzlarová Šárka, DiS. Sběr dat:
Výsledky výzkumu ve vzdělávacích institucích doc. Ing. Josef Vaculík, CSc. Ing. Petr Urbanec Univerzita Pardubice.
1 „Zájmy České republiky a přijetí společné měny“ Stav příprav v jednotlivých sektorech a úkoly pro další období Vladislav Flek vedoucí Organizačního výboru.
Příležitost dělá(t) zaměstnance
 SROP 3.3 = příprava na čerpání fin.zdrojů EU v programovém období – absorpční a administrativní kapacita Budování rozvojového partnerství za.
PŘÍKLAD * SOUČÁST POMŮCKY
1 Mobile Internet Fórum října Ekosystém internetové reklamy Cílení dle kontextu (klíčová slova, sekce) Reklamní formáty (bannery, text,
Program Czechinvestu pro II. fázi rozvoji klastru v rámci Operačního programu průmysl a podnikání MPO plánované období dotace pro klastr 3 -
Podpora poradců Podpora poradců
METODICKÝ A SUPERVIZNÍ SEMINÁŘ K PRAXI 7. února 2013.
PRŮBĚŽNÉ VÝSTUPY PROJEKTU Hrajeme si s řemesly II. CZ.1.07/1.1.32/ Operační program:Vzdělávání pro konkurenceschopnost Prioritní osa:Počáteční vzdělávání.
Podpora poskytování dalšího vzdělávání v Pardubickém kraji reg.č.: CZ.1.07/3.2.13/ Představení projektu - rekapitulace dosavadní činnosti a úkoly.
Podpora poskytování dalšího vzdělávání v Pardubickém kraji reg.č.: CZ.1.07/3.2.13/ Představení projektu Ing. Petra Semeráková, manažerka projektu.
VZDĚLÁVÁNÍ ÚČASTNÍKŮ KOMUNITNÍHO PLÁNOVÁNÍ SOCIÁLNÍCH SLUŽEB VE SPRÁVNÍCH OBVODECH HL. MĚSTA PRAHY.
„Sjednocení úřadů práce podpoří spolupráci zaměstnavatelů s kariérovými poradci – realizace Dohody o spolupráci MPSV se Sdružením automobilového průmyslu.
Obnova vozového parku v České republice
Průběh realizace aktivit projektu TIME Průběh realizace aktivit projektu TIME Lenka Zábranská.
Aktivní motivace žáků ZŠ = jistota pro budoucnost řemesel CZ.1.07/1.1.04/ INVESTICE DO ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ Tento projekt je spolufinancován Evropským.
PODPORA TECHNICKÉHO VZDĚLÁVÁNÍ
Ing. Petr Czekaj, Mgr. Zdeněk Karásek Velké Karlovice, Vytváření strategických partnerství na trhu práce v MSK.
PRŮBĚŽNÉ VÝSTUPY PROJEKTU Hrajeme si s řemesly CZ.1.07/1.1.06/ Operační program:Vzdělávání pro konkurenceschopnost Prioritní osa:Počáteční vzdělávání.
Program dnešního setkání OPS ( )
Copyright (C) 1999 VEMA počítače a projektování, spol. s r.o.1 Lucián Piller Intranet HR.
407 – Vzdělávání pro 21. století Žadatel: Learning Society, občanské sdružení Kontaktní osoba: PhDr Lenka Emrová Mobil: e- mail :
MV RPS, 1. červen 2005 RPS/CSF Česká republika 2004>2006 Rámec podpory Společenství Ministerstvo pro Místní rozvoj ČR Odbor Rámce podpory Společenství.
Rozvoj technického vzdělávání Strategie a hlavní cíle týmu 81. zasedání Rady ředitelů (Valná hromada) AutoSAP Brno, 4. dubna 2013 Předkládá: Řídící tým.
KRAJSKÉ SESTKÁNÍ METODIKŮ STROJÍRENSTVÍ A AUTOMATIZACE ÚNOR 2015 PODPORA PŘÍRODOVĚDNÉHO A TECHNICKÉHO VZDĚLÁVÁNÍ NA STŘEDNÍCH ŠKOLÁCH V JIHOMORAVSKÉM KRAJI.
Kampaň Sdružení AP pro podporu technického vzdělávání Průhonice, 10. prosince 2008 SDRUŽENÍ AUTOMOBILOVÉHO PRŮMYSLU / AUTOMOTIVE INDUSTRY ASSOCIATION.
AutoSAP v období AutoSAP v období Co se nám podařilo 2.Kde je nutné pokračovat, zintenzivnit aktivity 3.Priority AutoSAP předpokládané.
Modernizace studia aplikované matematiky na PřF Univerzity Palackého v Olomouci na PřF Univerzity Palackého v Olomouci Streamlining the Applied Mathematics.
Aktivity Sdružení automobilového průmyslu v oblasti vzdělávání Předkladatel: Jiří Černý, viceprezident TPCA Czech a viceprezident AutoSAP 75. zasedání.
ESF – JPD 3 Grantové schéma 4.1
Realizované aktivity v roce 2013 Komise pro technické vzdělávání Sekce Marketing Ing. Pavel Duchek.
Regionální inovační struktura Karlovarského kraje Brno URBIS 2010.
Praha, 10. prosince Sdružení automobilového průmyslu Podpora technického vzdělávání Portál „Auta nás baví“ Portál „Auta nás baví“ (stručná informace)
… najdu tam, co neznám !. … najdu tam, co neznám ! Historie vývoje Leden 2009 první kroky k vývoji nového systému Duben 2009.
Portál veřejné správy © 2002 IBM Corporation ISSS 2003 Portál veřejné správy portal.gov.cz Ing. Dana Bérová
Informační a poradenské středisko Mgr. Jindřiška Dvorská Mgr. Markéta Severinová.
Služby pro členy Regionu Pošembeří Plénum 15. října 2009 Český Brod.
KLÍČ Klíčové kompetence v počátečním vzdělávání Barbara Čechová Výzkumný ústav pedagogický v Praze.
KARIÉROVÉ PORADENSTVÍ V JIHOMORAVSKÉM KRAJI
Cesta k uplatnění na trhu práce Fond dalšího vzdělávání, 2017
PROGRAM ROZVOJE OBCE TUPESY NA OBDOBÍ 2017–2024 Úvodní informace
„Okna technickým oborům dokořán“
Krajský akční plán rozvoje vzdělávání Regionální stálá konference
Společné setkání „minitýmů“
Setkání kariérových poradců
Transkript prezentace:

Kampaň pro podporu technického vzdělávání Komunikační strategie Příloha k rámcové smlouvě Praha, 13. října 2008

Obsah _Komunikační nástroje _www portál _PR kampaň _Leták _Harmonogram _Rozpočet

Hlavní nástroje komunikační kampaně 1.Webový portál - hlavní komunikační prostředí Schválený název: Timing spuštění: 17. prosince PR kampaň zaměřená na rodiče a výchovné poradce Timing: prosinec únor Letáky s racionální argumentací pro výchovné poradce a učitele Timing distribuce: prosinec 2008

1. Webový portál _Nejobsáhlejší zdroj informací pro všechny cílové skupiny _Cíl: _Informovat o možnostech studia technických oborů a následném uplatnění _Přesvědčit potenciálního zájemce o tom, že technický obor znamená ve společnosti určitou prestiž, odbornou a dobře placenou práci v prostředí nejnovější techniky a technologií _Nutné zapojit všechny členy Sdružení AP _Obsah: 4 základní argumenty: _Snadno najdete uplatnění _Budete mít lepší peníze a benefity _Studium je atraktivní a prakticky zaměřené _Technika nabízí dlouhodobou perspektivu

Webový portál - úvodní strana, hlavní prvky

Webový portál – získávání informací v rámci SAP _Správa webu: EURO RSCG _Dodávání informací: SAP _Aktuální informace od členských firem budou shromažďovány na centrále SAP _Navrhujeme získávání informací v rámci interní komunikace SAP – mailingem, na bázi měsíčního ového „dotazníku“. _1. mailing spolu s obecnou informací o kampani a základními otázkami: _Chcete se aktivně podílet na kampani? _Chybí Vám kvalifikovaní zaměstnanci? _Plánujete přijímat čerstvé absolventy? _Nabízíte studentům SOU a SŠ odborné praxe? _Pořádáte dny otevřených dveří pro veřejnost/ školy? Kdy? _Čím je zaměstnání ve vaší společnosti zajímavé/ atraktivní? _Jaké zaměstnanecké benefity nabízíte? _Můžete pro rubriku „Autoprofesionálové“ navrhnout některé mladé zaměstnance, kteří by se v pozitivním smyslu podělili o svou pracovní/ studijní zkušenost? _2. Pravidelný měsíční mailing: aktuální informace z autoprůmyslu _Pozvánky pro žáky ZŠ/ studenty SOU / SŠ / potenciální zaměstnance? (dny otevřených dveří, veletrhy, akce pro veřejnost) _Novinky z provozu _Tiskové zprávy z autoprůmyslu (atraktivní témata: průměrné mzdy, růst výroby, vývoj)

Rozpočet na zprovoznění a údržbu www portálu _Registrace domény CZK _Hosting domény (12 měsíců) CZK _Projektové a strategické plánování CZK _Website design CZK _Programování a testování CZK _Údržba www CZK (do února 2009) _Celkem CZK + DPH

Harmonogram přípravy www portálu _Tvorba wireframes _Připomínky klienta _Zapracování připomínek – agentura – _Konečné schválení wireframů _Výroba design návrhu _Schválení designu homepage a podstránky _Zapracování připomínek- agentura _Konečné schválení designu – klient _Tvorba dalších designových prvků – _Výroba CCS, Programování, kódování, – vkládání obsahu _Náhled beta verze stránek4.12. _Schválení betaverze www - klient _Úpravy po připomínkách, testování - agentura9.12. – _Spuštění

2. PR kampaň _Zatímco inzertní kampaň je cílena na žáky a rodiče a působí zejména v emocionální rovině, úkolem PR kampaně bude poskytnout rodičům a výchovným poradcům prostřednictvím médií racionální argumenty pro jejich rozhodnutí. PR kampaň bude také komunikovat www portál a podporovat jeho návštěvnost. _PR podporou rozumíme čtyřměsíční práci s médii v období říjen – leden, kdy se agentura bude věnovat: _Vyhledávání informací – podpůrných argumentů. _Zpracovávání těchto informací do podoby atraktivní a praktické pro novináře. _Zpracování a aktualizaci speciální databáze redaktorů, kteří se věnují vzdělávání, autoprůmyslu a technickým oborům. _Distribuci informací těmto redaktorům na základě telefonického a osobního kontaktu. _Organizování setkání s novináři (1 tisková konference u příležitosti startu kampaně).

2. PR kampaň – témata _V rámci kampaně navrhujeme uspořádat 1 tiskovou konferenci a dále navrhujeme rozeslat 6 tiskových zpráv: Prosinec – témata: _Tisková konference – odstartování kampaně _Technické obory – jistota uplatnění Leden – témata: _Vzdělání bez maturity neznamená strach z budoucnosti _Zaměstnavatelé v autoprůmyslu přijmou stovky nových lidí _Svědectví spokojených zaměstnanců (příklady konkrétních pozic a vyjádření konkrétních zaměstnanců - plat, benefity, vzdělávání, perspektiva) Únor – témata: _Autoprůmysl nabízí nadprůměrné výdělky _Technické obory slibují atraktivní studium – rozšíření spolupráce mezi firmami a školami

PR kampaň – rozsah služeb _Servis public relations zahrnuje tyto služby (odhad počtu hodin): _Rešerše – vyhledávání argumentů (12 hodin) _Pravidelný monitoring médií (18 hodin) _Vytvoření a správa databáze médií (6 hodin) _Vytváření tiskových zpráv, distribuce a follow-up (55 hodin) _Organizace tiskové konference a zvaní novinářů (55 hodin) _Osobní jednání se zástupci médií (22 hodin) _Poradenství PR Managera v otázkách komunikační strategie (6 hodin) _Aktuální komunikace s médii a reakce na jejich požadavky (10 hodin) _Vyhledávání příležitostí k publicitě (8 hodin) _Reporting a vyhodnocení publicity (4 hodiny) _Jednání s dalšími subjekty kampaně, koordinace (20 hodin) _Celkem hodin

PR kampaň – rozpočet Počet hodin dle pozic - agenturní sazby sazbahodincelkem PR Assistant PR Manager Managing Director Cena PR kampaně celkem CZK + DPH

3. Leták _Headline: Baví ho auta? Tak ať je dělá! * V případě vizuálu s chlapci i děvčaty bude headline: Baví je auta? Tak ať je dělají!

Návrh struktury letáku (formát DL) ‏ _vnitřní strany _1 (vnitřní strana) Úvod do projektu, prezentace partnerů, cíle _2 (vnitřní strana) Argument 1: Vysoké uplatnění absolventů technických oborů _3 (vnitřní strana) Argument 2: Peníze a benefity _vnější strany _4 (vnější strana) Argument 3: Atraktivní studium _5 (vnější – zadní strana) Argument 4: Dlouhodobá perspektiva + Kontakty _6 (vnější – titulní strana) Titulka letáku - vizuál kampaně cílené na rodiče, slogan, web adresa

Rozpočet leták _DTP CZK _Kreativa (art director, copy writer) CZK _Agenturní fee CZK _Tisk letáků varianta I CZK _( ks) CZK _Foto z imagebanky (zvolená fotografie z návrhu) CZK _Tisk letáků varianta II CZK _( ks) CZK _Foto z imagebanky (zvolená fotografie z návrhu) CZK _Produkce a tisk celkem 10 tisíc ks CZK + DPH _Produkce a tisk celkem 30 tisíc ks CZK + DPH _Kompletace letáků/zásilek a distribuce CZK Poznámka: náklady na výroku letáků je s použitím fotografie z image banky. Pokud by se fotil podobný vizuál, je potřeba počítat s nákladem na focení podobného vizuálu cca Kč

Harmonogram leták _Odeslání návrhu letáku klientovi _Odeslání rozpočtů klientovi _Finální schvalování a finalizace návrhu letáku7.11. _Schválení rozpočtů pro započetí prací na letáku7.11. _Zahájení zpracovávání finálního návrhu (grafika, texty) _Odevzdání tiskových podkladů do tisku _Hotové vytištěné letáky (10 nebo ks) _Kompletace letáků a rozesílání _Doručení hotových letáků17.12.

Leták a distribuce _Distribuce letáku: _Základní školy- výchovní poradci: celkem 2800 škol se 2. stupněm (seznam škol poskytne Ústav informací ve vzdělávání za cenu cca. 3500Kč) _Úřady práce - jsou poskytovatelem informací všem základním školám, v září distribuují do ZŠ seznamy otevíraných oborů SOU a SŠ v rámci kraje, nabízí distribuci letáku v rámci svých informačních a poradenských středisek. _Pozn. Původně plánovanou inzerci v listopadovém speciálu Učitelských novin s přehledem středoškolského vzdělávání nedoporučujeme vzhledem k posunu v harmonogramu (spuštění webových stránek ).

Rozpočet celkově _Www portál CZK _PR kampaň CZK _Leták varianta I včetně distribuce CZK _Leták varianta II včetně distribuce CZK _Agenturní provize CZK CELKEM(pro součet se počítá se varianta letáku II) CZK _Všechny ceny jsou bez DPH.