Budování značky a věrnosti zákazníků - podružná témata pro e- commerce? Tomáš Jindříšek pro konferenci E-commerce 2013.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Vstupte úspěšně na online trh ACOMWARE s.r.o. • Hvězdova 1689/2a, Praha 4 • Tel.: •
Advertisements

Sociální média pro eshopy: Hračka, nebo nové zisky?
Jak vybudovat a provozovat ziskový eshop
Od celosvětově největší sítě odborníků na online marketing Web. Vyhledávače. Sociální média. Mobil. Jednoduše. 600 dní, které změnily svět internetu Milan.
Nastartuj svou kariéru u nás, pozemšťane.
Úvodní studie pro Q&X Trading (Technica Solutions)
Využití potenciálu mobilního kanálu
Sassí cosmetics ®. Každý začíná v pozici Sassí Beauty Partnerka. Další pozice jsou: 1.Sassí Koordinátorka 2.Sassí Ředitelka Nyní si ukážeme, jak můžete.
… do Česka přišel crowdfunding. Co je a co není Hithit? Hithit není charita. Tu děláme pro dobrý pocit, na Hithitu nakupujeme a tím podporujeme.
Propagace a reklama na facebooku
Beach Centrum Club o.s. Nabídka spolupráce Sezóna
Rozbor a výsledky integrovaných mobilních kampaní Aktuálně.cz Ondřej Švihálek, Centrum Holdings 13. října 2010.
 Proč se ceny stejného výrobku liší  Prodej prostřednictvím internetu  Akce obchodních řetězců  Na co si dát pozor Zdroj: Petr Klínský a spol., Finanční.
Úvodní studie pro Q&X Trading (Tomáš Klinský, Technica Solutions)
DATA MINING Irma Macháčová PROČ DATA MINING?
TENTO PROJEKT JE SPOLUFINANCOVÁN EVROPSKÝM SOCIÁLNÍM FONDEM A STÁTNÍM ROZPOČTEM ČESKÉ REPUBLIKY Inovace studijních programů na Fakultě multimediálních.
UNIVERZITA TOMÁŠE BATI VE ZLÍNĚ, FAKULTA MULTIMEDIÁLNÍCH KOMUNIKACÍ
SIS - Supermarket Informační Systém 1 Komplexní řešení toků zboží v supermarketu.
Klubový materiál. Zjednodušený multilevelmarketing cesta za finanční nezávislostí je naše Naše.
ACOMWARE s.r.o. Hvězdova 1689/2a, Praha 4 Tel.: facebook.com/acomware twitter.com/acomware.
StrongFutureInternational. Jednodušší to již nebude ! Nechte se vést úspěšnými! Začněte budovat svůj business ještě dnes !  Chcete být sami svým šéfem?..
ACOMWARE s.r.o. Hvězdova 1689/2a, Praha 4 Tel.: facebook.com/acomware twitter.com/acomware.
Věrnostní programy: skončí doba Plastic People? Tomáš Jindříšek pro konferenci Multichannel 2013.
Volební kampaně a internet Zdroj: NetMonitor, září 2005, MML data 2003 Internet se stal standardní a vyhledávanou součástí reklamních kampaní. Velkou pozornost.
Obsah  Představení  Úrovně cílení na zákazníky  Co je to segmentace  Workshop –prototyp segmentace ihned a ručně.
ÚLOHA MARKETINGU V PODNIKU
Co je konvenční nakupování? Synergické efekty osobního a elektronického nákupu Pavlína Hajnová Centers DATA, s.r.o.
Talent marketingových komunikací. O firmě / instituci Armovna a ohýbárna betonářské oceli Zlínský, Jihomoravský, Olomoucký kraj, Pováží v SK MANAG, Pozemní.
Společnost DUHA – integrace osob s mentálním postižením Nabídka odpoledních klubů od října 2013.
Podpora prodeje v MOB Maloobchod musí předat informace o své : společnosti, nabídce, cenách, cílové skupině zákazníků Podpora prodeje znamená cílenou komunikaci.
Reklama na internetu zdarma ne všude je třeba platit Radek Volf |
Online platby – minulost, současnost, budoucnost.
Ekonomické přežití nových médií Ekonomický a politický kontext fungování médií ve světě a v ČR Tomáš Prouza, Peníze.CZ.
Využití sociálních sítí k rychlému přenosu informací Mgr. Jan Vetchý Mediální konzultant, společnost SOVA NET, s.r.o
Propagace ve firmách Zlínského kraje
M ULTIKANÁLOVÝ PRODEJ V Č R A Z AHRANIČÍ PÁR ČÍSEL NA ÚVOD Ondřej Klega ACOMWARE s.r.o. ACOMWARE s.r.o. Hvězdova 1689/2a, Praha.
Téma: Co funguje v mobilním marketingu
Vaše budoucnost s FM GROUP
OBSAH Minulost – jak se rozvíjel obchod a budovaly prodejní kanály
Vzestup online komunikace, nová komunikace s hostem.
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiáluVY_32_INOVACE_245 Název školyGymnázium, Tachov, Pionýrská 1370 Autor Ing. Roman Bartoš Předmět Informatika.
LÉČIVÉ KOUPELE Přidejte se a začněte prodávat. Jak to funguje??? Koupíte produkty za zlomek ceny, prodáte je za vyšší cenu. (samozřejmě dostanete informace)
Efektivní reklama na internetu Luboš Plotěný
Spotřebitel a maloobchodní prodejna. Maloobchod  Poslední článek distribučního řetězce  Zahrnuje služby pro domácnosti.
Marketing inovací Inovace 2 1. CO JE MARKETING Obecně o marketingu a jeho podstatě Rozbor případové studie - příloha Základní úkol marketingu vyplývá.
CRM a jeho možné využití
VÝHODY NEJVĚTŠÍHO MULTIPARTNERSKÉHO PROGRAMU V ČR
MY FOOD Puzzle: retail šitý na míru zákazníkům MY FOOD start(-up): 2012->
THE PLACE. MARKETING MIX PROMO- TION PRODUCT PRICE PLACE MARKETING MIX Jak se dostane zboží od výrobce k zákazníkovi.
Jakub Petr. Bez možnosti vyzkoušet si oblečení Větší výběr sortimentu Nižší cena Ušetření času Nakupování z pohodlí Nakupování z pohodlí domova Problémy.
Než začnete podnikat Kdo je můj klient. Kdo je můj klient? S touto otázkou souvisí spousta dalších: Jak velký je „můj trh“? Je tam pro mě místo? Kolik.
SOCIÁLNÍ SÍTĚ.
602LAN SUITE 2004 Obchodní shrnutí referingového systému.
Na dětské veletrhy s ODMAMINKY.CZ…. Podzimní dětské veletrhy 2015: 8. – 11. října PRAHA Letňany 8. – 11. října PRAHA Letňany 13. – 15. listopadu PRAHA.
VÝZKUM A INTERNET Internet Advertising Conference Vít Smékal, OMG
Petr Mikšovič CEO, SOVA NET, s.r.o. Význam on-line strategie v B2B.
Cestovní ruch a INTERNET Jiří Pilnáček, Turistika.cz, s.r.o.
Finanční gramotnost: Půjčky a úvěry. PROČ CHTÍT VĚDĚT VÍC … 03 Půjčky a úvěry 2 „Odměna za to, že se člověk vyzná je obrovská. A tresty za neznalost finanční.
Marketing pro NNO aneb jak se nenechat semlít Postřehy z letošního ročníku soutěže Být vidět Tomáš Jindříšek & Matěj Novák
PPC reklama pro B2B firmy Ing. Jana Žujová PPC specialist.
Možnosti a překážky digitálního fundraisingu Pavla Gomba, UNICEF ČR.
… do Česka přišel crowdfunding. Jak to začalo… „Máme s klukama kapelu, nemůžeš se zeptat ňákejch firem, jestli by nám nedali peníze? Dáme.
Yekaterina Vanina Yelena Vanina Arina Kositskikh Maxim Kim.
Řízení vztahu se zákazníky ve vybraném podnikatelském subjektu v oblasti maloobchodu se sportovními potřebami Autor bakalářské práce: Daniel Baumruk (147.
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Prémiová vinotéka na ploše pražského hypermarketu
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL
Využití sociálních sítí pro propagaci regionálních potravin
Výzvy digitální ekonomiky pro společnost
Transkript prezentace:

Budování značky a věrnosti zákazníků - podružná témata pro e- commerce? Tomáš Jindříšek pro konferenci E-commerce 2013

Servis, cena, péče, spolehlivost... atd. Však víme. Ale co poté? Co je klíčové pro zákazníky dobrých eshopů?

Většina eshopů je dnes vlevo…

Zákazníci online si MUSÍ říci, co chtějí

Pracujete s tímto? Po řadu lidí je nakupování radost a zážitek… Nemusíte vašim zákazníkům hned prodávat, motivujete je k opakované návštěvě… Fungují i časově omezené akce, pocit exkluzivity Vytvářejte prostředí pro opakované návštěvy

Udělejte nečekané věci Překvapujte zákazníky, potěšte je!

Usnadňujte lidem život! Peníze v novém světě – na formě záleží Odstraňujte bariéry Čím snazší, tím větší konverze! Příklady: Activia - Facebook Connect apod. Alza.cz – uložené profily karet

Kdo se má vyznat v džungli?

Vytáhněte to nejdůležitější

Méně je více – jsou popisky vždy třeba?

Inspirujte se specializovanými eshopy, dělejte oborové podstránky, microsite…. Díky vyhledávání se role homepage zmenšuje

Trend: Klíčové prvky zvýraznit

Vizualizace a video je budoucnost

Pěkné, ale kde na to vzít čas a peníze? Ta námaha se nemůže vyplatit! Segmentace a personalizace?

Můžete začít málem. Segmentů může být pár… Jako akční doplněk vaší komunikace. Učte se za pochodu. A kam to vede? Personalizace může navýšit průměrnou útratu o 47% Tommy Hilfiger ztrojnásobil počet unikátních návštěvníků na globálním eshopu využíváním „customization tools“. Forrester studie 2012 Segmentace - Jde to i levně a rychle… na segment, příklad Palmknihy.cz: „Tomáši, máte rád sci-fi? Myslím si, že ano….“ Příklad segmentace Nescafé Dolce Gusto, milovníci černé a bílé kávy.

Všechny ty Amazony, Zapposy? Ano, ale učte se i od starých a zkušených prodejních kanálů… Kde brát inspiraci?

Když nevyhrajete nejnižší cenou místo eshopu je brandový klub! Case: klub Nescafé Dolce Gusto Premium

Na designu záleží! Vývoj image produktu…

PŘIPOMEŇTE ZÁKAZNÍKOVI, CO NAVÍC MŮŽE ZÍSKAT MARKANTNÍ ZVÝŠENÍ HODNOTY PRŮMĚRNÉHO NÁKUPU! Kč1.500 Kč42 EUR70 EUR Záleží na maličkostech – např. zavedení inteligentního košíku…

ZÁKAZNÍCI VÁM INFORMACE O SOBĚ DAJÍ RÁDI… ZA ODMĚNU 1. MĚSÍC = VÍCE NEŽ REGISTROVANÝCH Odradit bariéry u registrace

Integrace eshopu na externí servery Počet registrací přes iFrame na médiích typu Žena.cz byl vyšší o 660% Dodnes je to 3. největší zdroj registrací

Hey, Facebook where is the money? Kč Kč Kč ROI komunikace na Facebooku za poslední 2 měsíce je 275% Sociální média nejsou jen hračka…

Mějte propojené všechny kanály

Analyzujte data (nebo se ně alespoň občas dívejte) Centrum Černý Most a Chodov zavedli jsme do obchodních center nejmodernější věrnostní program, který umožňuje sledovat v reálném čase informace o zákaznících. Z fyzických obchodů se stává místo s transakčními daty. Data mining následuje…

Shrnutí tipů, jak se odlišit Motivujte lidi k zážitkům na vašem eshopu Překvapujte a potěšte! Buďte krásní, nejen utilitární Segmentujte a personalizujte (alespoň trochu) Usnadňujte lidem život! Analyzujte vaše data Odměňujte ty nejvěrnější!

Navštivte mě v kavárně Dark Side Tomáš Jindříšek