Nezisková reklama, co funguje. Jak funguje reklama? 456 teorií.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Jak ovlivňuje můj život současná technika
Advertisements

1VF415 Sociální pojištění Behaviorální aspekty sociálních systémů
TEORIE ROZHODOVÁNÍ A TEORIE HER
ZÁKLADNÍ POJMY EKONOMIE
Lokalizace průmyslových (ekonomických aktivit)
Sociologie médií, komunikace a jazyka
Mikroekonomie I Chování výrobce: náklady a nabídka
TEORIE ROZHODOVÁNÍ.
Rozhodování spotřebitele v podmínkách rizika
Reklama v rozhodování firmy. Reklamní výdaje a jejich účinnost
Příklady teorie všeobecné rovnováhy
NEDOKONALÁ KONKURENCE
Alternativní cíle firmy
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu Označení:Sada: Ověření ve výuce:Třída: Datum: Registrační číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ VY_32_INOVACE_MAM_KC_1_17.
Komunikace a stimulování prodeje
Téma lze vyučovat i v jiných oborech.
VY_32_INOVACE_EKO_19 PROPAGACE I.
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu Označení:Sada: Ověření ve výuce:Třída: Datum: Registrační číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ VY_32_INOVACE_MAM_KC_1_19.
Osnova přednášky klasifikace kompresních metod
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu Označení:Sada: Ověření ve výuce:Třída: Datum: Registrační číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ VY_32_INOVACE_MAM_KC_2_16.
Jazyk a jazyková komunikace Cizí jazyk Komunikace Dvojí zápor VY_22_INOVACE_20 Sada 2 Základní škola T. G. Masaryka, Český Krumlov, T. G. Masaryka 213.
P6 CHOVÁNÍ ZÁKAZNÍKA Chování zákazníka na spotřebitelském trhu zahrnuje poznání: Které hlavní faktory ovlivňují chování spotřebitele? Jakými pravidly se.
Mikroekonomie I Chování firmy v modelu dokonalé konkurence
Institucionální a věcné aspekty státní podpory exportu
2. přednáška Databáze, využití MS Excel
Mikroekonomie I Typy firem v tržní ekonomice a jejich cíle
Uživatelské preference
 Práce patří mezi výrobní faktory. Na trhu v roli poptávajícího vystupují firmy a v roli nabízejícího domácnosti. Pro většinu domácností představují.
Dokonalá konkurence (DK)
Specifický typ osobnosti
122 - Katedra ekonomiky a řízení ve stavebnictví Teorie řízení.
Interpersonální přitažlivost
VY_32_INOVACE_32-13 IRACIONÁLNÍ ROVNICE.
Jazyk a jazyková komunikace Cizí jazyk Nezbytná gramatika v angličtině London VY_22_INOVACE_08 Sada 4 Základní škola T. G. Masaryka, Český Krumlov, T.
Internet jako mediatyp pro reklamní investice Jan Edlman
Tento digitální učební materiál (DUM) vznikl na základě řešení projektu OPVK, registrační číslo CZ.1.07/1.5.00/ s názvem „ Výuka na gymnáziu podporovaná.
VI. Chování spotřebitelů při nákupu Otázky: 1.Jak odhadnout pravděpodobné nákupy 2.Jak sociol.a psych. vlivy působí na chování domácností při nákupu 3.Proč.
Základy ekonomie Seminář 7..
Teorie chování spotřebitele
Nová institucionální ekonomie
Jméno autora: Mgr. Mária Filipová Datum vytvoření: Číslo DUMu: VY_32_INOVACE_17_AJ_ACH Ročník: 1. – 4. ročník Vzdělávací oblast: Jazyk a jazyková.
Robert Zbíral Úvod do evropských studií
Global network of innovation Identity a Access Management v heterogenním prostředí Marta Vohnoutová 19. dubna 2015.
Rozhodování spotřebitele za rizika
PRVNÍ POMOC pro žáky 4. třídy Dominika Brosová, 2014.
Iracionální nerovnice
Tržní hospodářství II. Petr Machala.
OBCHŮDKY NA TENKÉM LEDĚ? VÝZVY A BARIÉRY DOBROČINNÝCH OBCHODŮ V ČESKÉ REPUBLICE Bakalářská práce Barbora Božková KES FSS MU Brno Termín odevzdání: Leden.
VYSOKÁ ŠKOLA FINANČNÍ A SPRÁVNÍ o.p.s. CONTROLLING Ing. Jan Cedl AŘ KONTAKT s.r.o.
Monopolistická konkurence
MIKROEKONOMIE ZISK A ALTERNATIVNÍ CÍLE FIRMY
Základní škola Velké Karlovice, okres Vsetín ŠKOLA: Základní škola Velké Karlovice, okres Vsetín Mgr. Pavla Šrubařová AUTOR: Mgr. Pavla Šrubařová VY_22_INOVACE_AKON_20_First_aid.
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název školy Gymnázium Česká a Olympijských nadějí, České Budějovice, Česká 64 Název materiálu VY_32_INOVACE_AJ_3_FIG_01_HEALTH.
Uvadající význam značek David Antoš, Lupa.cz. Kdo jsem? David Antoš Jabber:
ZÁKLADNÍ EKONOMICKÉ POJMY Ekonomika, ekonomie, ekonomické systémy.
ÚVOD DO EKONOMIE, POŽADAVKY NA STUDENTY Cíle: Vysvětlit poslání ekonomie jako vědy. Anotace: Ekonomie je společenská věda, která studuje ekonomické chování.
Novela zákona o pomoci v hmotné nouzi – rizika ztráty bydlení a jejich minimalizace Roman Matoušek.
Základy financí1 Vývoj finančního myšlení a osobnosti financí.
Health 4.0 – kdo povede novou revoluci ve zdravotnictví?
Vypracovala: Alena Šarmanová Předmět: Říční inženýrství a morfologie
Ing. Veronika Dostálková MBA
Zpětná vazba Jitka Navrátilová
TEORIE ROZHODOVÁNÍ.
Teorie chování spotřebitele
Ideologie v digitálních hrách
Účetnictví Ing. Hana Jurajdová, Ph.D.
Nákupní chování. Nákupní chování Typy kupujících individuální kupující – sám rozhoduje o nákupu, snaží se uspokojit vlastní přání a potřeby.
DENÍK Gymnázium a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky Zlín
Kalkul formy jako prostředek k výzkumu autopoietických sociálních systémů
ÚVOD do Ekonomie, požadavky na studenty
Transkript prezentace:

Nezisková reklama, co funguje

Jak funguje reklama? 456 teorií

Modely komunikace racionálníiracionální

AIDA

Mark Earls Herd

Ekonomická rozhodnutí lidí/spotřebitelů Iracionální mysl Behaviorální ekonomie

Nevědomí ovlivňuje vědomí Status quo bias Jsme víc komfortní se známým než s novým Loss aversion Možnost ztráty je 2x silnější než možnost zisku Immediacy Okamžité zisky a ztráty jsou silnější než odložené Framing Záleží na rámci, do kterého je to zasazeno

Resistence ke změně Jsme v pohodě se známými nedostatky a máme rádi známé přednosti Děsí nás nedostatky neznámého a jeho přednosti máme tendenci umenšovat

D × V × F > R D = dissatisfaction (nespokojenost se současným) V = vize alternativy F = first easy steps

Příklad: FRANK – Pablo

Pětibodový rámec

Příklad: Re-learn anything

Příklad: FSFA – Fire Escape

Příklad je za 1000 slov

Příklad: Smoking plant

Příklad: Transport for London

Příklad: British Heart Foundation

Příklad: Church of Sweden

Překvapovat, bavit

Support Scent

Getyourbuttseen.ca

Dirty water

Reklama je spíše proces než událost

Embrace life

Děkuji za pozornost Poslední slajd