Nezisková reklama, co funguje
Jak funguje reklama? 456 teorií
Modely komunikace racionálníiracionální
AIDA
Mark Earls Herd
Ekonomická rozhodnutí lidí/spotřebitelů Iracionální mysl Behaviorální ekonomie
Nevědomí ovlivňuje vědomí Status quo bias Jsme víc komfortní se známým než s novým Loss aversion Možnost ztráty je 2x silnější než možnost zisku Immediacy Okamžité zisky a ztráty jsou silnější než odložené Framing Záleží na rámci, do kterého je to zasazeno
Resistence ke změně Jsme v pohodě se známými nedostatky a máme rádi známé přednosti Děsí nás nedostatky neznámého a jeho přednosti máme tendenci umenšovat
D × V × F > R D = dissatisfaction (nespokojenost se současným) V = vize alternativy F = first easy steps
Příklad: FRANK – Pablo
Pětibodový rámec
Příklad: Re-learn anything
Příklad: FSFA – Fire Escape
Příklad je za 1000 slov
Příklad: Smoking plant
Příklad: Transport for London
Příklad: British Heart Foundation
Příklad: Church of Sweden
Překvapovat, bavit
Support Scent
Getyourbuttseen.ca
Dirty water
Reklama je spíše proces než událost
Embrace life
Děkuji za pozornost Poslední slajd