TV trh s reklamou – nyní a potom Digimedia 2007 Květen 2007.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
PLAYBOY Kalendar 2007.
Advertisements

Technický plán přechodu A co dál?
Ječmen jarní sladovnický
Trh s TV reklamou a nové TV stanice Červen • Propad sledovanosti zastaven, Sledovanost TV.
Multiplex veřejné služby 2008 – Digimedia 2008 Ing.Pavel Hanuš Manažer programu digitalizace ČT.
Trendy finančních produktů ČLFA
Nová zpravodajská televize. Analogová TV se loučí Digitální TV on air.
Produkce odpadů 2002 – 2007 obce ORP Šumperk
Efektivita a budoucnost zemského pokrytí digitálním televizním vysíláním Konference DIGImedia Praha 12. června 2008 Kamil Levinský ředitel úseku pro transformaci.
Stanovisko TV Nova K TPP TV Nova podporuje digitalizaci  Společnost CET 21 se jako jeden z vůdčích subjektů procesu přechodu zemského.
CRM a konkurenceschopnost vybraných firem Jan Němeček Univerzita Hradec Králové.
Internet a televize - rivalové nebo partneři? Klubový večer SPIR , klub Avion.
HOME STAGING VZOROVÝCH BYTŮ podpora prodeje developerských projektů
Praha,12.červen, 2008 Konference: DIGImedia 2008.
Obchodní politika Základní údaje  Prodejní cílovou skupinou TV Nova v roce 2008 jsou „Dospělí 15-54“ „Dospělí 15-54“ znamená osoby ve věku 15.
Informační zdroje v programu 1N Celostátní porada vysokoškolských knihoven České Budějovice Věra Kubíková, MŠMT.
Emancipace satelitního vysílání v ČR pro reklamní trh Leoš Pohl Czech Digital Group, a.s. 12. června 2008 DIGIMEDIA 2008.
Perspektivy rozvoje tematických kanálů Petr Majerik Atmedia 1.
Výsledky NetMonitoru a AdMonitoringu za červenec 2008 Sdružení pro internetovou reklamu (SPIR) MEDIARESEARCH, a. s. a GEMIUS, S. A
Satelit – nadpozemské řešení digitalizace TV příjmu červen 2009.
Skylink slaví první milión zákazníků Praha
Reality show, ktorá našla brata Výsledky sledovanosti
TOP CZ digitální trendy – 2014 Tomáš Veselý. Digitální inovace Co je zajímavé z pohledu inzerenta?
Postoje k mobilnímu marketingu Alena Ivánková Research Project Manager, MEDIARESEARCH 13/10/2010 – Mobile Internet Forum.
VLIV ZMĚN SVĚTA PRÁCE NA KVALITU ŽIVOTA 2005 – 2008 Moderní společnost a její proměny Seminář k výzkumu na úseku BOZP
Bilance české digitalizace Ing.Pavel Hanuš Manager programu digitalizace ČT.
© NSZM ČR1 Zdravá města, regiony, kraje – cesta ke zdravému rozvoji Oucmanice, 5. června 2007.
Analýza vlivu cen elektřiny na ekonomiku průmyslových podniků Prezentace EGÚ Brno, a. s. Sekce provozu a rozvoje elektrizační soustavy Květen 2007.
CzechInvest Agentura pro podporu podnikání a investic NÁRODNÍ DIALOG KE KLASTROVÝM KONCEPCÍM Martina Froňková Praha,
Adstock - měřítko účinku reklamní kampaně Střední odborná škola a Střední odborné učiliště Čs. armády Milevsko
Dobrý den, jsem Mgr. Zdeněk Šafář * (Trutnov) Kontakt:
Situace na trhu s masem v ČR a EU Miluše Abrahamová Pavel Froněk VÚZE Praha.
1 Měsíční zpráva o sledovanosti červenec 2008 MEDIARESEARCH, a. s. srpen 2008 Zdroj: ATO - Mediaresearch.
Asociace televizních organizací Střední odborná škola a Střední odborné učiliště Čs. armády Milevsko
Doc. JUDr. Radim Boháč, Ph.D. katedra finančního práva a finanční vědy PF UK 8. prosince 2014.
TELEVIZE PUBLIC Prezentace televize, sledovanost, kontakty Květen 2010.
Proč slábne spotřeba domácností ? Eva Zamrazilová Členka bankovní rady ČNB Pesimistický spotřebitel: světlo na konci tunelu 17. října 2012 Konferenční.
Marketing a sport Ing. Petr Hedrlín.
Pojmy a interpretace.
Obchodní politika - Sponzoring Koncepce sponzoringu – přínosy pro klienta  Jeden z nástrojů marketingového mixu, který přináší efektivní investování.
Klepnutím lze upravit styl předlohy nadpisů. Klepnutím lze upravit styly předlohy textu. – Druhá úroveň Třetí úroveň – Čtvrtá úroveň » Pátá úroveň 1 Proměna.
Školení MMW Úvodní školení. Co je MMW a k čemu slouží? MMW neboli Markdata Media Workstation je nová softwarová aplikace speciálně navržená k analýze.
Budoucnost digitálních TV v ČR Agenda 1. Inflace TV cen v ČR 2. Usnadní nové televize život na českém mediálním trhu? 3. Regionální souvislosti.
Měření sledovanosti Střední odborná škola a Střední odborné učiliště Čs. armády Milevsko
Léčiva u vzácných onemocnění (v kontextu dalších informací) PharmDr. Josef Suchopár Infopharm, a.s. Praha,
1 Zkušenosti KCP se znaleckými posudky ve vztahu k Metodice „Znalecké posudky pro účely povinných nabídek převzetí“ Ivan Zahrádka, Komise pro cenné papíry,
Modernizace přístrojového vybavení pro posílení prevence nozokomiálních nákaz na oddělení CS FN Brno Brno :00 Projekt „Modernizace přístrojového.
1 Tisková konference Newton House, Praha, Prezentace výsledků projektu: Výzkum chování potencionálních zákazníků na digitálním trhu v ČR "Digitalizace.
Internet jako mediatyp pro reklamní investice Jan Edlman
Aktuální trendy na trhu televizních přístrojů
Vysílací časy médiích Střední odborná škola a Střední odborné učiliště Čs. armády Milevsko
Satelit = HDTV do každé domácnosti září Limity pro rozvoj HDTV Dostupnost signálu HDTV Vybavenost domácností televizory zobrazujícími HDTV Cenová.
DIGITÁLNÍ VYSÍLÁNÍ V ČR. ISSS Proces digitálního vysílání v ČR (1999 – 2004) 1999  zahájení experimentálního vysílání DTV (Praha, později Brno)
KAM UTÍKAJÍ TV DIVÁCI Červen 2009 / Ředitel společnosti: Jan Tuček / Client Service Manager: Petr Zvára / STEM/MARK, a.s.
TV Share Střední odborná škola a Střední odborné učiliště Čs. armády Milevsko
Ekonomický cyklus Petr Machala.
Televize 8. ročník.
Národní koordinační skupina pro digitální vysílání v ČR Ing. Zdeněk Duspiva NKS 2008.
VÝZKUM A INTERNET Internet Advertising Conference Vít Smékal, OMG
Měření sledovanosti obrazovek připojených k internetu Tomáš Bičík INNOVATION DAY, 7. října 2015.
Název školy: Základní škola Pomezí, okres Svitavy Autor: Simona Valachová Název: VY_62_INOVACE_2901_typy.reklamy Téma: Typy reklamy Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/
Masová komunikace 2 PhDr. Hana Slámová,Ph.D.. * Odbor médií a audiovize MK ČR * audiovize/default.htm
Media Forum 2000 ATO Měření sledovanosti TV v České republice a Peoplemetrový projekt Přistoupení TV 3 Jednatelka ATO Mgr Hana Svobodová Vedoucí peoplemetrového.
Jak se dělá programové schéma vysílání televize Cílová skupina Programové schéma vysílání Reklamní bloky Ukázky Dostupné z Metodického portálu
Strategie rozvoje zemského televizního vysílání 3. prosince 2015 Volební výbor Poslanecké sněmovny Parlamentu České republiky Martin Gebauer Generální.
Televize 8. ročník.
Televize v konzumaci médií suverénně vede
Jak vzniklo ČT D a první výsledky
Transkript prezentace:

TV trh s reklamou – nyní a potom Digimedia 2007 Květen 2007

Sledovanost TV klesá ATS meziročně 2005/2006 o 5% ATS po kvartálech 1.kv.2006/1.kv2007 o 12% Hlavní důvody Nové zdroje informací i zábavy Změna životního stylu Programová jednotvárnost Filmové premiéry netáhnou Počasí Jiné ???, TV trh s reklamou – nyní

Poptávka převyšuje nabídku Ekonomice se daří Dvě ze tří terestricky šířených stanic jsou vyprodány Česká televize postupně přichází o reklamu Pokrytí kabelových, satelitních a digitálních TV stanic nízké Jejich počet je vysoký, ale sledovanost nízká Chybí relevantní data o sledovanosti ČT 24 a ČT 4 mají data, ale nemají dost prostoru, TV trh s reklamou – nyní

Výsledek se dostavil Ceny rostou, TV trh s reklamou – nyní

Rozšíření TV trhu vítáno Vliv na ceny Lepší oslovení cílových skupin Nové formy komunikace, TV trh s reklamou – poté

Nezbytné předpoklady pro rozšíření reklamního prostoru Životaschopné projekty Dostatečné pokrytí Ochota (nezbytnost) diváků investovat do vybavení Reprezentativní výzkum To vše vyjádřené ve sledovanosti !!!, TV trh s reklamou – poté

Jak dlouho to může trvat Životaschopné projekty 2008 Robustnější výzkum (1.833 domácností) 2008 Dostatečné pokrytí * 2009 Investice do vybavení domácností * 2009 Změny diváckých preferencí ??? To vše vyjádřené ve sledovanosti 2010 * TPP aktuální návrh, TV trh s reklamou – poté

Do té doby nové projekty nemohou být vážnou konkurencí stávajícím TV stanicím V případě dalšího zpoždění procesu digitalizace klienti naleznou jiné formy komunikace Děkuji za Vaši pozornost, TV trh s reklamou – poté

TV Channels Audience Share, Average Time Viewing (All 15+) Source: Mediaresearch - ATO

TV Channels Audience Share, Average Time Viewing (All 15+) Source: Mediaresearch - ATO

TV Channels Audience Share, Average Time Viewing (All 15+) Source: Mediaresearch - ATO

Average Time Viewing (ATV) – monthly average All 15+ Source: Taylor Nelson Sofres (to ), Mediaresearch (from ) - ATO

Ad space legal limits and utilization by channel ( ) Source: Copy Clearance Centre

Source: TNS A-Connect Advertising expenditures in Czech TV (Gross Gross, mil. CZK)

Source: TNS A-Connect Advertising expenditures in Czech TV (Gross Gross, mil. CZK)