TV trh s reklamou – nyní a potom Digimedia 2007 Květen 2007
Sledovanost TV klesá ATS meziročně 2005/2006 o 5% ATS po kvartálech 1.kv.2006/1.kv2007 o 12% Hlavní důvody Nové zdroje informací i zábavy Změna životního stylu Programová jednotvárnost Filmové premiéry netáhnou Počasí Jiné ???, TV trh s reklamou – nyní
Poptávka převyšuje nabídku Ekonomice se daří Dvě ze tří terestricky šířených stanic jsou vyprodány Česká televize postupně přichází o reklamu Pokrytí kabelových, satelitních a digitálních TV stanic nízké Jejich počet je vysoký, ale sledovanost nízká Chybí relevantní data o sledovanosti ČT 24 a ČT 4 mají data, ale nemají dost prostoru, TV trh s reklamou – nyní
Výsledek se dostavil Ceny rostou, TV trh s reklamou – nyní
Rozšíření TV trhu vítáno Vliv na ceny Lepší oslovení cílových skupin Nové formy komunikace, TV trh s reklamou – poté
Nezbytné předpoklady pro rozšíření reklamního prostoru Životaschopné projekty Dostatečné pokrytí Ochota (nezbytnost) diváků investovat do vybavení Reprezentativní výzkum To vše vyjádřené ve sledovanosti !!!, TV trh s reklamou – poté
Jak dlouho to může trvat Životaschopné projekty 2008 Robustnější výzkum (1.833 domácností) 2008 Dostatečné pokrytí * 2009 Investice do vybavení domácností * 2009 Změny diváckých preferencí ??? To vše vyjádřené ve sledovanosti 2010 * TPP aktuální návrh, TV trh s reklamou – poté
Do té doby nové projekty nemohou být vážnou konkurencí stávajícím TV stanicím V případě dalšího zpoždění procesu digitalizace klienti naleznou jiné formy komunikace Děkuji za Vaši pozornost, TV trh s reklamou – poté
TV Channels Audience Share, Average Time Viewing (All 15+) Source: Mediaresearch - ATO
TV Channels Audience Share, Average Time Viewing (All 15+) Source: Mediaresearch - ATO
TV Channels Audience Share, Average Time Viewing (All 15+) Source: Mediaresearch - ATO
Average Time Viewing (ATV) – monthly average All 15+ Source: Taylor Nelson Sofres (to ), Mediaresearch (from ) - ATO
Ad space legal limits and utilization by channel ( ) Source: Copy Clearance Centre
Source: TNS A-Connect Advertising expenditures in Czech TV (Gross Gross, mil. CZK)
Source: TNS A-Connect Advertising expenditures in Czech TV (Gross Gross, mil. CZK)