Název příjemce: Základní škola Vyškov, Nádražní 5, příspěvková organizace Název partnera: ………………………………………………………………… Číslo a název operačního programu:

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem ČR.
Advertisements

Škola: SŠ Oselce, Oselce 1, Nepomuk,
Ing. Blanka Doležalová, ITP Analýza vlivu automobilového průmyslu na zaměstnanost v PK.
Technická dokumentace
PŘEDSTAVENÍ SPOLEČNOSTI 2 T AFORGE A. S.  patří do holdingu TATRA TRUCKS, a.s.  zaujímá jednu z vedoucích pozic kovárny zápustkových výkovků v ČR 
Předmět: Zeměpis Ročník: 6. Tématický okruh: Životní prostředí Název učiva: Města a vesnice  Název operačního programu: OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost.
Projekt Anglicky v odborných předmětech, CZ.1.07/1.3.09/
Projekt Anglicky v odborných předmětech, CZ.1.07/1.3.09/
Název příjemce: Základní škola Vyškov, Nádražní 5, příspěvková organizace Název partnera: ………………………………………………………………… Číslo a název operačního programu:
Název příjemce: Základní škola Vyškov, Nádražní 5, příspěvková organizace Název partnera: ŽŠ Komenského 495, Slavkov u Brna Číslo a název oblasti podpory:
Název příjemce: Základní škola Vyškov, Nádražní 5, příspěvková organizace Název partnera: Základní škola Drnovice Číslo a název operačního programu: CZ.1.07.
Název příjemce: Základní škola Vyškov, Nádražní 5, příspěvková organizace Název partnera: Zš Komenského, Slavkov u Brna Číslo a název operačního programu:
Název příjemce: Základní škola Vyškov, Nádražní 5, příspěvková organizace Název partnera: ZŠ Komenského Slavkov u Brna Číslo a název operačního programu:
Název příjemce: Základní škola Vyškov, Nádražní 5, příspěvková organizace Název partnera: Základní škola Komenského Slavkov u Brna Číslo a název operačního.
NSK – ZÁKLADNÍ FILOSOFIE Dle zákona – 179/2006 Sb. Nová filosofie vzdělávání – orientace na výsledek Přestává platit – získané vzdělání vystačí na celý.
PRŮBĚŽNÉ VÝSTUPY PROJEKTU Hrajeme si s řemesly II. CZ.1.07/1.1.32/ Operační program:Vzdělávání pro konkurenceschopnost Prioritní osa:Počáteční vzdělávání.
Název příjemce: Základní škola Vyškov, Nádražní 5, příspěvková organizace Název partnera: ZŠ Slavkov u Brna Komenského 495 Číslo a název operačního programu:
Název příjemce: Základní škola Vyškov, Nádražní 5, příspěvková organizace Název partnera: ZŠ a MŠ Pustiměř Číslo a název operačního programu: CZ.1.07 OP.
Název příjemce: Základní škola Vyškov, Nádražní 5, příspěvková organizace Název partnera: Zš Drovice Náves 109 Číslo a název operačního programu: CZ.1.07.
Název příjemce: Základní škola Vyškov, Nádražní 5, příspěvková organizace Název partnera: ZŠ a MŠ Pustiměř Číslo a název operačního programu: CZ.1.07 OP.
Název příjemce: Základní škola Vyškov, Nádražní 5, příspěvková organizace Název partnera: ZŠ a MŠ Pustiměř Číslo a název operačního programu: CZ.1.07 OP.
UČÍME V PROSTORU Název předmětu: Název a ID tématu: Zpracoval(a): Strojírenská technologie Tváření (ST28) Ing. Elena Nová STROJÍRENSTVÍ.
Projekt Anglicky v odborných předmětech, CZ.1.07/1.3.09/
Název příjemce: Základní škola Vyškov, Nádražní 5, příspěvková organizace Název partnera: Základní škola Bučovice, Školní 711 Číslo a název operačního.
Tato prezentace byla vytvořena
Název příjemce: Základní škola Vyškov, Nádražní 5, příspěvková organizace Název partnera: ZŠ a MŠ Pustiměř Číslo a název operačního programu: CZ.1.07 OP.
Název příjemce: Základní škola Vyškov, Nádražní 5, příspěvková organizace Název partnera: ZŠ Šaratice Číslo a název operačního programu: CZ.1.07 OP Vzdělávání.
Název příjemce: Základní škola Vyškov, Nádražní 5, příspěvková organizace Název partnera: Základní škola a mateřská škola, Šaratice, okres Vyškov Číslo.
Název příjemce: Základní škola Vyškov, Nádražní 5, příspěvková organizace Název partnera: Základní škola a mateřská škola, Šaratice, okres Vyškov Číslo.
Název příjemce: Základní škola Vyškov, Nádražní 5, příspěvková organizace Název partnera: Základní škola Bučovice, Školní 711 Číslo a název operačního.
Název příjemce: Základní škola Vyškov, Nádražní 5, příspěvková organizace Název partnera: ZŠ Drnovice Číslo a název operačního programu: CZ.1.07 OP Vzdělávání.
Název příjemce: Základní škola Šaratice, Náves 96, příspěvková organizace Název partnera: Z ákladní škola a mateřská škola Šaratice, okres Vyškov Číslo.
Název příjemce: Základní škola Vyškov, Nádražní 5, příspěvková organizace Název partnera: Základní škola Drnovice okres Vyškov Číslo a název operačního.
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích VŠTE BEZ BARIÉR Registrační číslo: CZ.1.07/2.2.00/ Číslo a název oblasti podpory: Oblast.
Název příjemce: Základní škola Vyškov, Nádražní 5, příspěvková organizace Název partnera: ZŠ Slavkov Komenského, ZŠ Drnovice, ZŠ Pustiměř, ZŠ Šaratice,
Škola: SŠ Oselce, Oselce 1, Nepomuk,
Název příjemce: Základní škola Vyškov, Nádražní 5, příspěvková organizace Název partnera: Základní a mateřská škola, Šaratice, okres Vyškov Číslo a název.
Název příjemce: Základní škola Vyškov, Nádražní 5, příspěvková organizace Název partnera: Základní a mateřská škola, Šaratice, okres Vyškov Číslo a název.
Název příjemce: Základní škola Vyškov, Nádražní 5, příspěvková organizace Název partnera: ZŠ Slavkov Komenského, ZŠ Drnovice, ZŠ Pustiměř, ZŠ Šaratice,
Název příjemce: Základní škola Vyškov, Nádražní 5, příspěvková organizace Název partnera: ZŠ Komenského Slavkov u Brna 495 Číslo a název operačního programu:
Tato prezentace byla vytvořena v rámci projektu „Vzdělávání pedagogů středních odborných škol Olomouckého kraje v nových trendech vyučovaných oborů“, který.
OP Vzdělání pro konkurenceschopnost Moderní absolvent strojírenství Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České.
Škola: SŠ Oselce, Oselce 1, Nepomuk,
Název příjemce: Základní škola Vyškov, Nádražní 5, příspěvková organizace Název partnera: ZŠ Šaratice Číslo a název operačního programu: CZ.1.07 OP Vzdělávání.
Projekt Anglicky v odborných předmětech, CZ.1.07/1.3.09/
Materiál vznikl ve spolupráci SPŠ OSTROV a ZŠ Konečna 25, p. o.
Projekt Anglicky v odborných předmětech, CZ.1.07/1.3.09/
Kovářství. Kovářství patřilo k nejvýznamnějším oborům lidské činnosti, lze říci, že schopnost zpracovávat železnou rudu patří k jednomu ze základních.
Zásady navrhování a zapisování polotovarů na strojírenských výkresech
Název příjemce: Základní škola Vyškov, Nádražní 5, příspěvková organizace Název partnera: ………………………………………………………………… Číslo a název operačního programu:
Název příjemce: Základní škola Vyškov, Nádražní 5, příspěvková organizace Název partnera: Základní škola Drnovice Číslo a název operačního programu: CZ.1.07.
Název příjemce: Základní škola Vyškov, Nádražní 5, příspěvková organizace Číslo a název operačního programu: CZ.1.07 OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost.
Název příjemce: Základní škola Vyškov, Nádražní 5, příspěvková organizace Název partnera: Základní škola a mateřská škola Šaratice, okres Vyškov Číslo.
Strojírenství Strojírenská technologie
Název příjemce: Základní škola Vyškov, Nádražní 5, příspěvková organizace Název partnera: ZŠ Drnovice Číslo a název operačního programu: CZ.1.07 OP Vzdělávání.
Firemní prezentace Taforge a.s.
Personální plán pro podnikatelský plán
I N V E S T I C E D O R O Z V O J E V Z D Ě L Á V Á N Í.
Systém dílčích kvalifikací - cesta k výučnímu listu Střední odborná škola a Střední odborné učiliště technické, Třemošnice, Sportovní 322.
Objemové a plošné tváření
Tváření kovů – kování v praxi
19. Zpracování technolog. postupu pro výrobu pera palné zbraně
NÁZEV PROJEKTU: Podpora počátečního vzdělávání zdravotnických oborů, jejich propagace ve vzdělávacím centru pro komunitní práci a rozvoj klíčových kompetencí žáků 
INDIVIDUALIZACE VZDĚLÁVÁNÍ A ŠVP
ŘEMESLO - TRADICE A BUDOUCNOST
Vysoké učení technické v Brně
Grantový projekt „Moderní absolvent strojírenství“
Cesta rozvoje středních škol v Jihomoravském kraji
Strojnická průmyslovka – škola českých hlav a rukou
Setkání kariérových poradců
Transkript prezentace:

Název příjemce: Základní škola Vyškov, Nádražní 5, příspěvková organizace Název partnera: ………………………………………………………………… Číslo a název operačního programu: CZ.1.07 OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost Číslo a název prioritní osy: 7.1 Počáteční vzdělávání Číslo a název oblasti podpory: Zvyšování kvality ve vzdělávání Číslo a název výzvy: 02 Jihomoravský kraj – Výzva č. 2 pro GP oblast podpory 1.1 Název projektu: Rozvoj kariérového poradenství na Vyškovsku – jak správně zvolit další vzdělávací cestu? Registrační číslo: CZ.1.07/1.1.02/ Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.

 OBSAH:  1) Stručný popis typové pozice  2) Trh práce  3) Obvyklé pracovní podmínky  4) Kvalifikační požadavky  5) Obecné způsobilosti  6) Osobnostní požadavky  7) Zdravotní požadavky  8) Možnosti studia a získání kvalifikace na Vyškovsku

Kvalifikační úroveň: Střední vzdělání s výučním listem Obor činnosti: Strojírenství

 Ohýbání a rovnání kovů.  Válcování kroužků na rozválcovačkách.  Příprava materiálů, pracovních pomůcek a zařízení.  Ohřívání materiálů v kovářských pecích a výhních.  Výroba strojních součástí, nářadí a nástrojů ručním kováním na kovadlině.

 Výroba strojních součástí, nářadí a nástrojů strojním kováním na bucharech a kovacích lisech.  Zkružování tyčí a profilových materiálů.  Lisování složitých výlisků.

Mzdy v regionu: Ve 2. čtvrtletí roku 2010 byla střední hodnota měsíční hrubé mzdy v ČR Kč (rozmezí od do Kč). Statistika volných míst: Ve 2. pololetí roku 2010 bylo v nabídce úřadů práce 17 volných míst.

Člověk je vystaven zátěži teplem, hlukem, vibracemi a prachem. Je nutné počítat se značným zatížením trupu a páteře s převahou statické práce. Významným faktorem je celková fyzická zátěž.

Odborná příprava a certifikáty:  Nejvhodnější : střední vzdělání s výučním listem v oboru – strojní kovář, kovářské práce – kovář, podkovář, kovářské a podkovářské práce  Pro vykonávání většiny pracovních činností v této typové pozici se zpravidla požaduje osvědčení: – Obsluha plynových zařízení

Odborné dovednosti:  O rientace v normách a v technických podkladech pro zhotovování výkovků.  Volba postupu práce a technologických podmínek ohřevu materiálu v kovářských pecích a výhních, kování nářadí, nástrojů a různých strojních součástí.  Seřizování, ošetřování a údržba kovářských pecí, výhní, kovacích lisů a bucharů.  Ruční kování ostří pluhů, zubů a krojidel, plochých sekáčů, razidel, listových pružin, profilových nožů na obrábění kovů, skob, hřebíků, petlic různého nářadí, vykovávání prasklých rámů bran a smyků a další...

Odborné znalosti:  Technické kreslení ve strojírenství a v kovovýrobě  Kovové materiály a slitiny a jejich vlastnosti (např. tvrdost, pružnost, houževnatost aj.)  Strojní součásti a polotovary a jejich parametry (rozměry, jakost povrchu aj.)  Technologie kovářství a kovárenství

U této typové pozice se požaduje vysoká úroveň technických způsobilostí:  Prostorová představivost složitějších předmětů, zařízení a staveb.  Sledování více parametrů technického procesu najednou.  Rozpoznávání principů a funkcí technických zařízení.

 V ysoké požadavky na rozlišování nerovností povrchu, rozlišování tvaru předmětů a odolnost zátěži.  Dále na rozlišování barev a barevných odstínů, prostorové vidění, udržování rovnováhy, koncentraci pozornosti, rozdělení pozornosti, praktické myšlení, samostatnost a přesnost a preciznost.

 Tuto pozici nemohou vykonávat lidé, kteří mají tato onemocnění:  Závažná chronická onemocnění kůže a očí, lidé, kteří mají problémy s dýcháním a jsou málo fyzicky zdatní

 Střední průmyslová škola a Vyšší odborná škola technická, Brno,Sokolská 1 (umělecké zpracování kovů)  Střední odborná škola obchodní a Střední odborné učiliště řemesel, Moravský Krumlov, nám. Klášterní 127 (podkovář, zemědělský kovář)  Střední škola řemeslná v Jaroměři  Střední škola technická Jihlava  Střední průmyslová škola strojnická, Plzeň, Klatovská 109

   

T ento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky. DĚKUJI ZA POZORNOST Zpracoval: Lukáš Pospíšil Škola: Základní škola,Vyškov,Nádražní 5