Představení projektu Rozvoj kompetencí managementu a pracovníků VŠ MSK (s podporou ICT), CZ.1.07/2.2.00/15.0176 15.2.2011 Prezentace projektu na společném.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Základní škola, Matice školské 3, České Budějovice
Advertisements

Představení projektu: ROZVOJ West Bohemia – rozvoj partnerství v územní působnosti Ústeckého, Plzeňského a Karlovarského kraje 2. Expertní workshop k projektu.
Brno: NANOcontact – partnerské sítě1 Vzdělávací a kontaktní středisko pro průmyslové nanotechnologické úpravy povrchů CZ.1.07/2.4.00/
Evropský sociální fond Praha & EU: Investujeme do vaší budoucnosti Městská poliklinika Praha Městská nemocnice následné péče Název projektu Celoživotní.
ECVET v Programu celoživotního učení
INOVACE STUDIJNÍHO PROGRAMU FARMACIE NA FAF UK. Základní údaje o projektu Název projektuInovace studijního programu Farmacie na Farmaceutické fakultě.
Setkání kontaktních osob Praha Marta Rybičková.
Základní škola, Brno, Štolcova 16
Projekt Podpora stáží a odborných aktivit při inovaci oblasti terciárního vzdělávání na DFJP a FEI Univerzity Pardubice CZ.1.07/2.4.00/ TENTO PROJEKT.
Projekt „Další vzdělávání pedagogických pracovníků v environmentálním vzdělávání, výchovy a osvětě (EVVO )“ CZ.1.07/1.3.45/
Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem ČR. Rozvoj výzkumu a vývoje na Ekonomické fakultě JU CZ.1.07/2.3.00/
Cesta ke kvalitě AUTOEVALUACE - Vytváření systému a podpora škol v oblasti vlastního hodnocení aneb Cesta ke kvalitě PhDr. Ivana Shánilová, manažerka aktivity.
Zkvalitňování dalšího profesního vzdělávání zaměřeného na stavebnictví, elektrotechniku a gastronomii.
VLED Vzdělávání v lesnických disciplínách. Podstata projektu Vytvoření unikátního vzdělávacího kurzu s 10 studijními programy se zaměřením na lesnické.
Projektový den Střední školy elektrotechnické, Ostrava, Na Jízdárně 30, příspěvkové organizace Mária Borovská Ostrava, TIME (tréninkové, inovační,
KULATÝ STŮL PRO STUDENTY FBI VŠB-TUO “Safety AGENT“ Posilování partnerství v oblasti bezpečnosti průmyslu r.č. CZ.1.07/2.4.00/ , Podnikatelský.
Univerzita Mateja Bela v Banskej Bystrici Fakulta prírodných vied Katedra environmentálneho manažérstva Klub ekologické výchovy, o.s. Praha Podmínky a.
Výsledky výzkumu ve vzdělávacích institucích doc. Ing. Josef Vaculík, CSc. Ing. Petr Urbanec Univerzita Pardubice.
Výstupy projektu Ing. Marek Vochozka, MBA, Ph.D.
Cesta k modernímu vzdělávání
Národní tým expertů ECVET Národní tým expertů ECVET Šíření a podpora evropského nástroje pro zvýšení kvality mobilit ECVET a jeho zavádění.
Ing. Pavel Halfar - IPH Servis
1 Prioritní osa 2 Oblast podpory 2.2 Vysokoškolské vzdělávání 30. října 2008 Karolína Gondková Odbor vysokých škol Odbor vysokých škol.
Projekt podpory technického vzdělávání B. Wojnar.
Projekt 3.3 „Partnerství pro budoucnost“. Úvodní informace o projektu Projekt byl úspěšně předložen Karlovarským krajem v rámci výzvy SROP, priority 3.
Konference projektu APSYS Propojení vědy, výzkumu, vzdělávání a podnikové praxe Propojení vědy, výzkumu, vzdělávání a podnikové praxe ODBORNÁ JAZYKOVÁ.
Oprogram Vkonkurenceschopnost Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost Inovace výuky veterinárních studijních programů v oblasti bezpečnosti.
Zkušenosti s distančními formami výuky na Slezské univerzitě
Průběh realizace aktivit projektu TIME Průběh realizace aktivit projektu TIME Lenka Zábranská.
Pardubice 15. a 16. listopadu 2012 Ing. Petr PETŘÍK
Návrh a realizace modulového systému dalšího vzdělávání učitelů v MSK Magdalena Chmelařová Opava 2008.
 Pilotní kurz pro pedagogy MUDr. Iveta Matějovská, CSc.
TUL H32 Představení projektu OPVK: „Inovace mezioborového studijního programu Ekonomika a Management se zaměřením na znalostní ekonomiku”
Poznatky a zkušenosti z projektu CZ / /0058 „Prohloubení manažerských dovedností řídicích pracovníků malých a středních podniků“ Jiří Vaněk.
Inovace vzdělávání v regionu Morava a Slezsko. Představení projektu VIRTUNIV. Konference SCO´ – BRNO Danuše BAUEROVÁ
Rozvoj e-learningu v oblasti vzdělávání pedagogů v Moravskoslezském kraji CZ.1.07/1.3.05/ Ing. Marek Bumbálek Krnov
Pomozme lidem učit se a uplatnit se PLUUS (OP RLZ 3.2) ( RNDr. Vladimír Krajčík, Ph.D. PaedDr. Jiří Mezuláník, CSc. Vysoká.
Evropský sociální fond - jedinečná příležitost k financování rozvoje lidských zdrojů ve výzkumu a vývoji Projekt Centrum manažerských dovedností ve vědě.
Systém dalšího vzdělávání pracovníků výzkumu a vývoje v MS kraji a jeho realizace Projekt A6 Rozpočet a plánování tvorby projektů a jejich následná realizace.
C8 – hodnocení kvality výsledků VaV Osnova kurzu C8 – hodnocení kvality výsledků VaV Jana Hančlová Ekonomická fakulta VŠB-Technická univerzita Ostrava.
Opava Modulární systém studijních programů na vysokých školách v Moravskoslezském kraji a jeho realizace OP RLZ Opatření 3.2 Registrační číslo.
Kolejní 2906/ Brno Vysoké učení technické v Brně Fakulta elektrotechniky a komunikačních technologií.
Kolejní 2906/ Brno Vysoké učení technické v Brně Fakulta elektrotechniky a komunikačních technologií INVESTICE DO ROZVOJE.
Výzva č. 42 OP LZZ – Projekt Moravskoslezského kraje Rozvoj kompetencí strategického, procesního a projektového řízení a kvality Výzva č. 42 OP LZZ Zpracoval:
Opava Systém dalšího vzdělávání pracovníků výzkumu a vývoje v Moravskoslezském kraji a jeho realizace OP RLZ Opatření 3.2 Registrační číslo.
Kolejní 2906/ Brno Vysoké učení technické v Brně Fakulta elektrotechniky a komunikačních technologií Institut experimentálních.
KURIKULUM S Podpora plošného zavádění školních vzdělávacích programů v odborném vzdělávání.
Projekt IVOŠ Inovace a modernizace vzdělávacích programů VOŠ Operační program: Vzdělávání pro konkurenceschopnost Oblast podpory: Vyšší odborné vzdělávání.
Představení projektu Ing. Martin Pokorný a řešitelský tým VŠB-TU Ostrava.
Ředitel Název operačního programu: OP VK Název prioritní osy: Počáteční vzdělávání Název oblasti podpory: Další vzdělávání pracovníků škol a školských.
Okna vědy dokořán Rostislav Miarka. Souhrnné informace OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost Prioritní osa 7.2 Terciární vzdělávání, výzkum a vývoj Oblast.
Místní akční plán rozvoje vzdělávání ve městě Brně Aktuální informace k realizaci projektu MAP 9. březen 2016.
Projekt „Inovace vzdělávacího programu Inovace vzdělávacího programu VOŠS Ostrava a rozšíření o kombinovanou formu vzdělávání Mgr. Michaela Holaňová.
Výzva č. 32 – školení pro žadatele OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost Oblast podpory 2.1 Vyšší odborné vzdělávání Mgr. Martina Jedličková.
Tvorba Místního akčního plánu rozvoje vzdělávání pro ORP Veselí nad Moravou Ustavující setkání Řídícího výboru MAP,
Projekt Metodika v anglickém jazyce CZ.1.07/1.3.50/
1 PROJEKT UNIV 2 KRAJE Školy jako centra celoživotního učení Jana Bydžovská KULATÝ STŮL MŠMT – PŘEDSTAVENÍ INDIVIDUÁLNÍHO NÁRODNÍHO PROJEKTU
I N V E S T I C E D O R O Z V O J E V Z D Ě L Á V Á N Í Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy 12. listopadu 2008Dr. Aleš Vlk Prioritní osa 2 Výzva.
Inovace dopravních a strojírenských vzdělávacích programů na VOŠ, SPŠ automobilní a technické v Českých Budějovicích Dr. Jiří Ludačka.
Projekt ESF Vlastním hodnocením ke zvyšování kvality Jihlava, Michal Uhlař 1Vlastním hodnocením ke zvyšování kvality.
NZZ – Nová závěrečná zkouška IPN Dana Kočková, NÚOV MŠMT,
Prioritní osa 2 Terciární vzdělávání, výzkum a vývoj OPERAČNÍ PROGRAM VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST PhDr. Kateřina Pösingerová, CSc.
I. Dvořák Zahajovací setkání
Systém podpory profesního rozvoje učitelů a ředitelů (SYPO) Celostátní seminář ředitelů středních průmyslových škol.
Název operačního programu:
Rozvoj vzdělávání na Slezské univerzitě v Opavě CZ /0. 0/0
Nové přístupy k využití ict ve výuce přírodovědných předmětů na základních, středních školách CZ.1.07/1.1.07/ CZ.1.07/1.1.07/
Ustavující setkání Řídícího výboru MAP,
Prezentace KAP Jihomoravského kraje
Systém podpory profesního rozvoje učitelů a ředitelů (SYPO)
Transkript prezentace:

Představení projektu Rozvoj kompetencí managementu a pracovníků VŠ MSK (s podporou ICT), CZ.1.07/2.2.00/ Prezentace projektu na společném zasedání vedení univerzity a součástí, AS SU a AS fakult v Krnově

Základní informace o projektu: projekt OP VK 2.2 – Vysokoškolské vzdělávání název: „Rozvoj kompetencí managementu a pracovníků VŠ MSK (s podporou ICT)“ zkrácený název: „Profesionalizace VŠ v MSK“ hlavní řešitel – RNDr. Jindřich Vaněk, Ph.D. doba realizace: – finanční objem: ,27 Kč (z toho SU ,12 Kč) partner – Ostravská univerzita v Ostravě podíl na rozpočtu cca 3,3 mil. Kč hlavní koordinátor za OU – Ing. Eva Burianová, Ph.D.

Stručný obsah projektu: 1.Systematické zvyšování úrovně pedagogických a řídících činností zaměstnanců SU a OU 2. Vytvoření strukturovaného, diferencovaného a koordinovaného systému odborného vzdělávání 3. Zvýšení odborných a jazykových kompetencí, gramotnosti ICT a manažerských dovedností v oblasti řízení VŠ 4. Vytvoření systémů kurzů a jejich pilotní ověření

Cíle projektu: 1. Zvýšení kvality a efektivnosti práce pracovníků SU a OU, zejména kvality pedagogické a řídící činnosti (přidaná hodnota pro systém celoživotního vzdělávání na VŠ) 2. Vytvoření lepších předpokladů pro spolupráci v rámci mezinárodních programů a VaV činnosti 3. Vytvoření a pilotní ověření systému rozvoje kompetencí pracovníků SU a OU 4. Struktura vzdělávacích aktivit bude reflektovat konkrétní potřeby a požadavky zaměstnanců 5. Koordinace metodologických přístupů mezi vysokými školami za účelem zvýšení kvality řízení a pedagogické činnosti

Cílová skupina: 1. Akademičtí pracovníci - Autoři a lektoři/tutoři (zapojení do vytváření systému vzdělávání, školení, výměna zkušeností, konference, workshopy) - Účastníci kurzů (prezenční, kombinovaná forma) 2. Pracovníci v manažerských funkcích (+ připravující se na man. Funkce) - Dvoudenní benchlearningová setkání - Účastníci manažerských kurzů (intenzivní výuka outdoor) 3. Studenti doktor. studia - Účastníci kurzů (prezenční, kombinovaná forma,)

Klíčové aktivity projektu: 1. Zahájení projektu a analýza potřeb a požadavků 2. Zpracování koncepce systému vzdělávání pracovníků a vytvoření metodiky 3. Příprava autorů 4. Příprava studijních materiálů 5. Zabezpečení technologií 6. Příprava lektorů 7. Organizace pilotních kurzů 8. Vzájemná výměna zkušeností 9. Vyhodnocení projektu

Harmonogram projektu:

Výstupy projektu: -v projektu bude vytvořeno a následně pilotně ověřeno 35 kurzů -kurzy budou rozděleny do 4 bloků: -1. BLOK KOMUNIKAČNÍCH DOVEDNOSTÍ -10 kurzů, proškoleno 300 osob -2. BLOK ICT -10 kurzů, proškoleno 200 osob -3. BLOK ODBORNÝCH KOMPETENCÍ -10 kurzů, proškoleno 300 osob -4. BLOK MANAŽERSKÝCH DOVEDNOSTÍ -5 kurzů, proškoleno 150 osob -v kurzech bude od ledna 2012 do září 2013 proškoleno cca 950 pracovníků SU a OU, včetně 50 doktorských studentů -vytvořené kurzy budou zaměstnancům SU nabízeny i po ukončení realizace projektu

Monitorovací indikátory:

Realizační tým projektu: PoziceJméno MetodikIng. Robert Kempný Garant tématického bloku - Komunikační kompetence PhDr. Ljuba Mrověcová, Ph.D. Garant tématického bloku - ICTIng. Dominik Vymětal, DrSc. Garant tématického bloku - Manažerské dovednosti Doc. PhDr. Dušan Janák, Ph.D. Garant tématického bloku - Odborné kompetence akademických pracovníků Ing. Ivo Veselý Koordinátor LMSIng. Petr Korviny, Ph.D. Garant tvorby studijních opor Doc. PhDr. Helena Kolibová, Ph.D. Garant lektorské činnostiMgr. Petr Suchánek, Ph.D. Pracovník pro technickou a ICT podporu, administrátor systému LMS Ing. Monika Kováčová Pracovník pro technickou a ICT podporu, administrátor systému LMS Ing. Roman Foltyn Finanční manažerIng. Marek Bumbálek Administrativní pracovník projektu (OPF)Marcela Turková Administrativní pracovník projektuVladislava Schmidová Administrativní pracovník projektuMartina Jašková Hlavní řešitel projektuRNDr. Jindřich Vaněk, Ph.D.

Nejbližší aktivity projektu: -v současné době probíhá intenzivní příprava analýzy vzdělávacích potřeb, která umožní navrhnout optimální strukturu vzdělávání -proběhne dotazníkové šetření, které umožní posoudit stávající stav (3/2011) -na základě analýzy bude zpracována koncepce s návrhem systému vzdělávání (4/2011) -budou stanoveny obsahy a náplně 35 kurzů (4-9/2011) Pozn: -průzkum i kurzy budou probíhat v rámci všech součástí univerzity -způsob vzdělávání – prezenční/kombinovaná forma – bude stanoven podle možností cílových skupin a charakteru kurzu

Děkuji za pozornost Kontakt: RNDr. Jindřich Vaněk, Ph.D. hlavní řešitel projektu tel: Další informace o projektu: